آپلود با لینک مستقیم

جدیدترین ترندهای رژ لب برای تابستان

هر وقت پای میکاپ و آرایش چهره در میان باشد، انتخاب یک رژلب مناسب، اولین آیتمی است که به ذهنمان می‌رسد؛ چراکه آرایش چهره  بدون حضور یک رژلب خوش رنگ، ناقص و بی‌روح به نظر می‌رسد. حتی آن دسته از خانم‌هایی که دوست دارند چهره‌شان طبیعی به نظر برسد و اهل آرایش‌های غلیظ و افراطی نیستند، حداقل از رژلب‌های کمرنگ‌ و طبیعی برای تغییر رنگ عادی لب‌ها استفاده می‌کنند. یکی از نکات مهم آرایشی انتخاب رنگ رژلب متناسب با رنگ پوست است. اگر رنگ پوست شما روشن است، بهتر است بیشتر از رنگ‌های هلویی، صورتی، گلبهی و اگر دارای پوست با رنگ تیره هستید، رنگ‌های جگری، بنفش، قرمز و … به رنگ پوستتان بیشتر می‌آید.

همچنین فصلی که در آن قرار داریم نیز در انتخاب رنگ رژلب مؤثر است. معمولاً در آرایش‌های تابستانی رنگ‌های روشن مثل کالباسی، گلبهی، نارنجی ترند می‌شود و در زمستان رنگ‌های تیره مثل زرشکی، بادمجونی و آلبالویی پرطرفدار است. خانومی در این مطلب قصد دارد علاوه بر آشنایی با رنگ‌های مناسب انواع پوست، به معرفی چندین رژلب ترند برای فصل تابستان بپردازد.

جدیدترین ترندهای رژ لب برای تابستان

پوست شما چه رنگی است؟

برای خرید انواع لوازم آرایشی مثل رژلب و یا کرم پودر بهتر است ابتدا پایه رنگ پوست خود را پیدا کرده و سپس متناسب با آن لوازم آرایشی مورد نظر را خریداری کنید. رنگ پوست افراد شامل دو طیف سرد و گرم می‌شود و اگر جزو هیچ یک از این دو دسته نباشید، بنابراین احتمالاً دارای رنگ پوست خنثی هستید و حالت بینابینی دارید.

افراد با پایه رنگ سرد، پوستی مایل به روشن دارند. برای تشخیص دقیق‌تر به مچ دست خود دقت کنید، اگر رگه‌ای آبی رنگ دارید، رنگ پوست شما سرد و روشن است.

اما اگر رنگ پوست شما متمایل به رنگ زرد، طلایی یا زیتونی باشد، رنگ پوست شما گرم است. افراد با تناژ رنگ گرم معمولاً راحت‌تر از دیگران برنزه شده و رنگ رگ دست آن‌ها بیشتر مایل به سبز است.

رژلب برای پوست‌های سرد و روشن

اگر پایه رنگ پوست شما روشن است، از رژلب با ته رنگ آبی یا بنفش استفاده کنید تا با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال اگر به دنبال رژلب قرمز رنگ هستید، بیشتر به سمت قرمز مایل به آبی یا قرمزهای تیره بروید. اما قرمزهایی که دارای ته مایه نارنجی هستند، مناسب رنگ پوست شما نیست. همچنین مایه‌های شرابی نیز به پوست‌های سرد رنگ و درخشش خاصی می‌دهد.

رژلب برای پوست‌های سرد و روشن

رژلب برای پوست‌های گرم

بهترین انتخاب برای پوست‌های گرم، رژلب‌هایی با رنگ‌های نارنجی پررنگ، قرمز آجری و قهوه‌ای مایل به قرمز می‌باشد. اگر می‌خواهید ریسک بیشتری در رابطه با انتخاب رنگ رژلب بکنید، می‌توانید رژهایی که دارای ته رنگ مسی و یا طلایی دارند انتخاب بکنید؛ اما همچنان بهترین رنگ رژلب برای رنگ پوست‌های شما، تناژ  قرمز با کمی نارنجی و رنگ‌های آتشین است. این رنگ‌ها مکمل خوبی برای ترکیب با رنگ پوست گرم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راهنمای خرید رژلب می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کنید.

انتخاب رژلب‌های ترند تابستانی!

تابستان در راه است و همانطور که نوع لباس پوشیدن ما در فصل جدید حال و هوای خنک و تابستانی به خود می‌گیرد، آرایش چهره نیز باید رنگ و بوی تابستانی به خود بگیرد. از آنجا که رژلب همواره یک آیتم جذاب و جدانشدنی هر گونه آرایش است، در ادامه قصد داریم شما را با چند رژلب ترند و پرطرفدار تابستانی آشنا کنیم.

رژلب مات مخملی گلدن رز

یکی از محصولات گلدن رز که در بین طرفدارانش بسیار محبوب و پرفروش بوده، رژ لب مات مخملی گلدن رز است. رژلب مات مخملی گلدن رز با رنگدانه های غنی و با کیفیت به لب‌های شما حالتی مخملی، ابریشمی و نرم می‌بخشد. این رژ لب حاوی ویتامین E و مواد مرطوب کننده قوی است و با فرمولاسیون خاص خود می‌تواند پوست لب‌های شما را تغذیه کرده و به راحتی روی لب‌ها حرکت کند. این محصول توسط متخصصین پوست تست شده و فاقد مواد نگهدارنده مضر مانند پارابن می‌باشد.

این محصول با رنگ بندی متنوع و زیبا به نیاز خانم‌های خوش سلیقه و سخت پسند به‌خوبی پاسخ می‌دهد. اگر قصد رفتن به مهمانی یا عروسی را دارید که نمی‌توانید هر چند ساعت یک‌بار رژ لب خود را تمدید کنید، استفاده از رژلب مخملی گلدن رز می‌تواند بهترین گزینه باشد.

رژ مایع شاین کالیستا

بعضی از خانم‌ها به دلایل مختلف همچون به صرفه بودن، ماندگاری بر روی لب‌‌ها و استفاده سریع‌تر و آسان‌تر، ترجیح می‌دهند که از رژلب‌های مایع به جای جامد استفاده کنند. رژ لب مایع براق ویوید شاین کالیستا یکی دیگر از محصولات برند کالیستا است که فاقد پارابن بوده و جلوه‌ای براق به لب‌های شما می‌بخشد. این محصول با پوشش یکنواخت لب‌های شما، جلوه زیبایی به لب‌های شما داده و یک پیشنهاد بی‌نظیر برای خانم‌‌ها است.

این رژلب با ماندگاری بالا دارای ترکیبات موم عسل بوده و برای ترمیم لب‌های آسیب دیده و همچنین جلوگیری از خشکی لب مفید است.

تینت لب اتود

تینت لب محصول جدیدی است که شبیه رژلب است اما با جلوه‌ای طبیعی‌تر، رقیق‌تر و درخشان‌تر. تینت لب مایع اتود در سه رنگ جذاب نارنجی با رایحه پرتقال، صورتی با رایحه توت فرنگی و قرمز با رایحه گیلاس تولید شده و موجود است. این محصول بافتی سبک و رقیق دارد و بدون احساس چربی و چسبندگی، می‌توان از آن به عنوان رژ لب و رژگونه استفاده کرد. تینت لب اتود حاوی عصاره انار و گریپ فروت است که باعث افزایش رطوبت و ایجاد ظاهری طبیعی بر روی لب‌ها می‌شود. این محصول پس از استفاده سریع خشک می‌شود و همچنین قابلیت ضد آب داشته و با ماندگاری بالا برای آرایش ملایم و روزانه مناسب است. یکی از مزایای مهم تینت لب اتود، نداشتن سرب است که از آسیب به بدن جلوگیری می‌کند. قیمت این محصول با توجه به کاربرد و ویژگی‌های آن مناسب و کاملاً اقتصادی است و می‌توانید آن را به راحتی از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

تینت لب اتود

کلام آخر

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید مطمئن انواع رژلب به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کرده و با مطالعه درباره هر یک از برندها، محصول مناسب خود را تهیه کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
4/5 - (61 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. --- می گوید

    ای جان
    قلبم درد گرفت