آپلود با لینک مستقیم

معرفی و دانلود بهترین سریال های ایرانی در سال 1402

معرفی و دانلود بهترین سریال های ایرانی در سال 1402

تماشای سریال های جدید ایرانی یکی از بهترین سرگرمی ها در بین مردم ایران می‌باشد. این روزها با افزایش رقابت بین پلتفرم های اینترنتی، بازار انتشار سریال های جدید بسیار داغ است. به طوری که شما میتوانید روزانه قسمت های جدید از سریال های مختلف در ژانرهای گوناگون را دانلود کنید. به همین دلیل در این مقاله میخواهیم بهترین سریال های ایرانی که در سال 1402 در حال انتشار هستند را به شما معرفی کنیم. همچنین برای دانلود فیلم و سریال های جدید میتوانید به سایت نما تی وی مراجعه کنید.

سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته در ژانر درام و اجتماعی، به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا، محصول سال 1402 ایران است. شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی، پردیس پورعابدینی، از جمله بازیگران معرفی شده این سریال هستند. با توجه به بازیگران و نویسنده و کارگردان نام آشنای این سریال، میتوان گناه فرشته را از مهم ترین سریال های نمایش خانگی امسال دانست. در خلاصه داستان این مجموعه آمده: آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه ست رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه! پخش سریال گناه فرشته از 1 دی شروع شد و هر هفته روزهای جمعه قسمت های جدید آن در لینک زیر منتشر می‌شود.

دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته

سریال افعی تهران

سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده، محصول سال 1402 است. پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی و مریلا زارعی از بازیگران این سریال هستند و این اولین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی است. داستان این مجموعه درباره یک کارگردان سینما است که درگیر یک پرونده قتل می‌شود. برای دانلود قانونی سریال افعی تهران به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال افعی تهران

دانلود سریال افعی تهران

سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت در ژانر کمدی و جنایی، به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، بیژن بنفشه خواه، از بازیگران اصلی این سریال میباشند. در خلاصه داستان دفتر یادداشت آمده: ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. انتشار این سریال از آبان 1402 آغاز شد و شما میتوانید برای دانلود آن به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال دفتر یادداشت

دانلود سریال دفتر یادداشت

سریال زخم کاری 2: بازگشت

سریال زخم کاری 2 بازگشت در ژانر درام و معمایی، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال 1402 است. این مجموعه فصل دوم سریال رخم کاری است که در زمان انتشار با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک از بازیگران این سریال پرطرفدار هستند. قسمت اول این مجموعه از شهریور 1402 آغاز شد و شما میتوانید برای دانلود سریال زخم کاری 2 به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال زخم کاری 2

دانلود سریال زخم کاری 2

سریال هفت

سریال هفت در ژانر درام اجتماعی، به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی علی اصغری و کیارش اسدی زاده، تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده و محمد امین، محصول کشور ایران است. از بازیگران این سریال میتوان به این اسامی اشاره کرد: رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، مه لقا باقری، فرزاد حسنی. پخش این سریال از آبان سال 1402 آغاز شد. امکان دانلود و تماشای قسمت های جدید سریال 7 در لینک زیر وجود دارد.

دانلود سریال هفت

دانلود سریال هفت

سریال خائن کشی

سریال خائن کشی در ژانر درام، تاریخی و جنایی، به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی محصول سال 1400 ایران است.  فیلم سینمایی خائن کشی در ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست جایزه سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس را دریافت کند و در پنج بخش دیگر نامزد دریافت جایزه شود. در تابستان 1402 سریال خائن کشی در قالب 4 قسمت منتشر شد. مهران مدیری، پولاد کیمیایی، امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته ‌آ ‌بهرام، اندیشه ‌فولادوند، حمیدرضا ‌آذرنگ، سام ‌درخشانی، نرگس ‌محمدی، رضا ‌یزدانی، الهام حمیدی، نسیم ‌ادبی، فریبا نادری، شکیب ‌شجره، پردیس پور عابدینی و فرهاد ‌آییش، از بازیگران این سریال پر ستاره هستند. شما میتوانید تمام قسمت های این سریال را از لینک دریافت کنید.

دانلود سریال خائن کشی

دانلود سریال خائن کشی

سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا در ژانر درام و اجتماعی، به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله، محصول ایران است. این سریال اولین تجربه ساخت سریال سعید نعمت‌الله برای شبکه نمایش خانگی است. از بازیگران اصلی این مجموعه میتوان به مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، پانته آ بهرام، هنگامه قاضیانی، مهدی سلطانی سروستانی، آرش عدل پرور، علیرضا خمسه اشاره کرد. برای دانلود و تماشای قانونی سریال پدر گواردیولا میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال پدر گواردیولا

دانلود سریال پدر گواردیولا

سریال شریک جرم

سریال شریک جرم در ژانر درام و جنایی، به کارگردانی مازیار میری، نویسندگی امیر عربی و به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان است. اسعدیان و میری پیش از این سابقه تولید سریال خسوف را داشتند. داستان این سریال درباره میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد. سریال شریک جرم از آذر ماه 1402 در سایت nama.tv منتشر شد و قسمت های جدید آن روزهای یکشنبه برای دانلود در این لینک قرار میگرید.

دانلود سریال شریک جرم

سریال شریک جرم

سریال مرداب

سریال مرداب در ژانر ژانر درام و معمایی، به کارگردانی برزو نیک نژاد، نویسندگی پدرام افشار و افشین صادقی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، محصول کشور ایران است. در خلاصه داستان این سریال آمده: آدم‌های کوچیک، رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت‌تر پاک میشه. پخش این مجموعه از مهر 1402 در شبکه نمایش خانگی در روزهای چهارشنبه آغاز شد. برای دانلود سریال مرداب به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال مرداب

سریال مرداب

سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک در ژانر درام، به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول سال 1401 ایران است. فیلمبرداری این مجموعه در ایران و ترکیه انجام شد. حامد بهداد، سارا رسول زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی و بهاره کیان افشار از بازیگران این مجموعه جذاب هستند. در خلاصه داستان این سریال آمده: “تو از حال دل من دیگه با خبری، بی من میخوای غمتو به کجا ببری، بسته شده چمدون سفر…”. برای دانلود سریال قهوه ترک میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال قهوه ترک

دانلود سریال قهوه ترک

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن در ژانر ژانر عاشقانه، به کارگردانی شهرام شاه حسینی، نویسندگی سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی، تهیه‌کنندگی مجید مولایی، محصول سال 1401 است. در این سریال بازیگران سرشناسی مانند محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی،  آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و… حضور دارند. در داستان سریال رهایم کن آمده: “هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد.” این سریال هر هفته روزهای جمعه در لینک زیر از سایت نما تی وی منتشر میشود.

دانلود سریال رهایم کن

دانلود سریال رهایم کن

سریال آکتور

سریال آکتور در ژانر درام، به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی محصول سال 1401 ایران است. آکتور درباره زندگی چند بازیگر تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دچار ماجراهایی می‌شود. در این سریال بازیگرانی مانند:‌ نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا، حضور دارند. سریال آکتور از بهمن ماه 1401 به صورت اینترنتی منتشر شد. قسمت های جدید این سریال هر هفته روزهای پنج شنبه در لینک زیر قابل دانلود می‌باشد.

دانلود سریال آکتور

دانلود سریال آکتور

سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ در ژانر کمدی، به کارگردانی منوچهر ها‌دی، نویسندگی بابک کایدان و به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، محصول سال 1402 کشور ایران است. نیوکمپ قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچک‌شان روایت می‌کند که رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند. از بازیگران اصلی این مجموعه میتوان به اسامی حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، اکبر عبدی و حمید گودرزی اشاره کرد. برای تماشا و دانلود قسمت های جدید این سریال کمدی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال نیوکمپ

دانلود سریال نیوکمپ

سریال سرگیجه

سریال سرگیجه در ژانر درام و معمایی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال 1401 کشور ایران است. در خلاصه داستان این سریال آمده: “پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.”‌ حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی و شبنم مقدمی از بازیگران این سریال هستند. پخش سریال سرگیجه از 26 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را روزهای سه شنبه از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه

سریال پوست شیر

سریال پوست شیر در ژانر درام اجتماعی، به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند، محصول سال 1401 است. این سریال از 30 شهریور در شبکه نمایش خانگی پخش میشود. شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و بابک کریمی از بازیگران پوست شیر هستند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده: نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. شما میتوانید این سریال را هر هفته روزهای چهارشنبه از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر

دانلود سریال پوست شیر

سریال مترجم

سریال مترجم در ژانر درام و معمایی، به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است. این سریال درباره یک مترجم جوان است که در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. صابر ابر، مهرانه مهین ترابی، پانته آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی آدم، سولماز غنی، محمدرضا مالکی و شیدا خلیق از بازیگران این سریال معمایی هستند. پخش سریال مترجم از دی ماه 1401 آغاز شد و روزهای چهارشنبه به صورت هفتگی منتشر میشود.

دانلود سریال مترجم

دانلود سریال مترجم

سریال بی گناه

سریال بی گناه در ژانر درام اجتماعی، به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی محصول سال 1400-1401 است. عماد رضایی نیک و رضا علی‌پور نویسندگان و محسن کیایی سرپرست نویسندگان است. محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، مهران احمدی و ماهور الوند، بازیگران این مجموعه می‌باشند. در داستان این سریال در مورد بهمن مردانی است که برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد. اولین قسمت سریال بی گناه در 6 شهریور منتشر شد. شما میتوانید هر هفته روزهای یکشنبه قسمت های جدید این سریال از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود سریال بی گناه

دانلود سریال بی گناه

سریال جیران

سریال جیران در ژانر عاشقانه، درام و تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی، تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه، محصول سال 1400 کشور ایران است. این سریال که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی می‌باشد درباره زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین شاه است. پخش سریال جیران از 24 بهمن 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را بعد از پخش رسمی هر هفته جمعه ها به صورت قانونی دانلود کنید.

بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری.

دانلود سریال جیران

سریال جیران

سریال یاغی

سریال یاغی در ژانر درام احتماعی، به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی محصول سال 1401 کشور ایران است. فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند. پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر و جواد خواجوی از بازیگران این سریال هستند. پخش سریال یاغی از 29 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. قسمت های جدید این سریال روزهای پنج شنبه منتشر میشود.

دانلود سریال یاغی

دانلود سریال یاغی

سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان در ژانر کمدی، درام و تاریخی، به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده محصول سال 1400-1401 کشور ایران است. این سریال، داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند. پخش رسمی سریال شبکه مخفی زنان از 7 مرداد 1401 در شبکه نمایش خانگی و سایت نما تی وی آغاز شد. سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی از بازیگران این مجموعه هستند.

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با نام قدیمی جواد پورشه، در ژانر کمدی، به کارگردانی برزو نیک نژاد‌، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران، محصول سال 1401 ایران است. پخش این سریال از 27 تیر 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان،‌ گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه، آتیلا پسیانی، حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی و سیاوش چراغی پور از بازیگران اصلی این سریال می‌باشند.

دانلود سریال آفتاب پرست

دانلود سریال آفتاب پرست

سریال خون سرد

سریال خون سرد در ژانر جنایی، به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار، محصول سال 1401 است. امیرحسین ترابی تجربه ساخت سریال شاید برای شما هم اتفاق بیافتد و فیلم هزارتو را در کارنامه خود دارد. خون سرد داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند. از بازیگران این سریال میتوان به امیر آقایی، سارا بهرامی، شهرام حقیقت دوست، سارا رسول زاده، لیندا کیانی و نیما شعبان نژاد اشاره کرد. قسمت اول این سریال پلیسی در 28 مرداد منتشر شد و هر هفته روزهای جمعه قسمت های جدید این مجموعه پخش میشود.

دانلود سریال خون سرد

دانلود سریال خون سرد

برنامه مهمونی

برنامه مهمونی مجموعه ای عروسکی و کمدی با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. این برنامه با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض، محصول سال 1400 است.

سریال مهمونی برنامه ای مفرح و گفت‌و‌گو محور است که در آن ایرج طهماسب به همراه عروسک های بامزه و دوست داشتنی، میزبان چهره های آشنای عرصه هنر و ورزش هستند. پخش برنامه مهمونی از 2 فروردین 1401 به صورت هفتگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این برنامه را در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ ۲، ۴، ۹ و ۱۱ فروردین‌ ماه و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه به صورت قانونی دانلود کنید.

دانلود برنامه مهمونی

برنامه مهمونی

سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی در ژانر درام، معمایی و عاشقانه، به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی محصول سال 1400 کشور ایران است. نوبت لیلی اولین سریال روح الله حجازی است که داستانی رازآلود و عاشقانه را در بستری تاریخی روایت می‌کند. در خلاصه داستان این سریال آمده: “لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد.”

حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه(در نقش لیلی)، لادن مستوفی، امین شعرباف، مهران غفوریان، گوهر خیراندیش و… از بازیگران این سریال هستند. پخش سریال نوبت لیلی از 22 فروردین در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته دوشنبه به صورت قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال نوبت لیلی

دانلود سریال نوبت لیلی

برنامه جوکر

برنامه یا سریال جوکر یک برنامه رئالیتی شو با اجرای سیامک انصاری و به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی، تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی، محصول سال 1400 ایران است. جوکر در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. این برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. پخش برنامه جوکر از 6 آذر 1400 به صورت هفتگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این برنامه را هر هفته روزهای دوشنبه به صورت قانونی دانلود کنید.

دانلود برنامه جوکر

برنامه جوکر

سریال راز بقا

سریال راز بقا در ژانر کمدی، به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وقایی، محصول سال 1400 کشور ایران است. راز بقا نخستین سریال سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. پخش سریال راز بقا از 1 فروردین 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. شما میتوانید قسمت های جدید این سریال را هر هفته دوشنبه دریافت کنید.

بازیگران: بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی نسب، سعید آقاخانی.

دانلود سریال راز بقا

سریال راز بقا

سریال خاتون

سریال خاتون در ژانر درام، تاریخی و عاشقانه نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال 1400 کشور ایران است. خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است. پخش سریال خاتون از 18 مرداد 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. قسمت های جدید این سریال هر هفته روزهای دوشنبه منتشر شد و به پایان رسیده است.

سریال خاتون

سریال شب های مافیا

سریال شب های مافیا یک برنامه مسابقه ای یا رئالیتی‌‏شو جدید نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابوطالب محصول سال 1399 است. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود. محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. این بازی کاملا واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌شود. پخش شب های مافیا از 27 آبان 1399 آغاز شد. در سال 1401 سری چهارم این برنامه پرطرفدار با حضور هنرمندان جدید منتشر شد.

سریال ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 در ژانر درام کمدی و درام، به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی، محصول سال 1400 کشور ایران است. فصل اول ساخت ایران، تولید سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بخشی از فیلم در لبنان فیلم‌برداری شده‌است و ابتدا در رسانه خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد. فصل دوم تولید سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانه خانگی پخش گردید.

پخش سریال ساخت ایران 3 از 25 اسفند 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. قسمت های جدید این سریال هر هفته چهارشنبه منتشر میشود. پخش این مجموعه به پایان رسیده است.

بازیگران: امین حیایی، مجید صالحی، عایشه گل جوشکن، آناهیتا درگاهی، هومن برق‌نورد، عزت‌الله مهرآوران، بهرنگ علوی، الهام کردا، مینا وحید، نادر سلیمانی.

سریال ساخت ایران 3

 

منبع: دانلود سریال ایرانی

2.3/5 - (86 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام خسته نباشید این عید نوروز بر شما وخانواده محترمت مبارک باشه انشاالله همیشه سالم وسلامت باشید

  2. حمید می گوید

    عالی بود

    1. غلام چغی زاده می گوید

      ولی گناه فرشته ارزش این همه تبلیغ نداشت من ۷,۸ قسمت نگاه کردم چیزی دستگیرم نشد و خیلی هم کسل کننده‌هست و اصلا به پای فیلم سقوط،رهایم کن،یاغی نرسید که هیچ پوخی نیست حیف واقعا حیف پولی که خرج همچین فیلمی بشه

      1. ناشناس می گوید

        دکتر اینا فیلم نیست سریاله

  3. مجتبی ناصری نامدارت می گوید

    سلام دوست عزیزمن گوشی اندرویدمن خیلی قدیمی هست.بیشترفایل هابالانمیادوپخش نمیشود

  4. میلاد می گوید

    ممنون. لیست سریال ها کامل بود.
    بنظرم بعضی از سریال های تلویزیون هم میتونید به لیست اضافه کنید.

  5. ستی می گوید

    عقرب عاشق کو

  6. علی می گوید

    سریال پوست شیر واقعا خوبه. ارزش دیدن داره اشکتونو در میاره