آپلود با لینک مستقیم

معایب و مزیت های جلو مبلی پارچه ای

معایب و مزیت های جلو مبلی پارچه ای

میزهای جلو مبلی در بازار با طرح ها و شکل های بسیار متمایز و حتی با متریال بسیار متفاوت عرضه می شود. از همین رو شما به راحتی می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. میزهای شیشه ای، چوبی، سنگی و پارچه ای تنها بخشی از محصولاتی است که برای شما عرضه شده است؛ اما با میزهای پارچه ای یا همان پاف های عثمانی چقدر آشنایی دارید؟ اصلاً به این سبک دکوراسیون بر اساس ایده پردازی مدرن علاقه ای دارید؟ در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون میز جلو مبلی پارچه ای و مزیت ها و معایب آن مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر تا کنون دست به خرید این محصول نزده اید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید زیرا به راحتی می توانید تصمیم درستی را در راستای خرید این محصول بگیرید.

مزیت های جلو مبلی های پارچه ای

هر محصولی که تازه وارد بازار می شود مزیت ها و معایبی را با خود همراه دارد. شما با شناخت مزیت های این محصول می توانید انتخاب درستی را تجربه کنید.

مزیت های جلو مبلی های پارچه ای

ست جلو مبلی با مبل چستر

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین المان های مبل چستر هنر لمسه دوزی روی کار است. از همین رو شما با خرید میزهای پارچه ای به راحتی می توانید این هنر را برای روی کار و کنارهای میز خود پیاده کنید و بهترین تصویر سازی را با یک تم رنگی به تصویر بکشانید.

ست جلو مبلی با مبل چستر

جلو مبلی با پایه و بدون پایه

انتخاب و خرید میزهای جلو مبلی بدون اینکه پایه داشته باشند خود نشست و زیبایی بهتری را برای شما فراهم می سازند. در واقع می توانیم بگویم حذف پایه از میز سبب گرم تر و صمیمی تر جلوه دادن فضای دور همی منزل شما می شود؛ زیرا مهمان ها هم اندازه با مبلمانی که روی آن نشسته اند شاهد یک میز پذیرایی نیز خواهند بود.

مناسب برای کسانی که فرزند خردسال دارند

اگر فرزند خردسال دارید و نگران این هستید که با میزهای شیشه ای و یا چوبی برخورد کند و تیزی لبه میز به سر او آسیب وارد کند. باید این نوید را به شما بدهیم که با خرید میزهای جلو مبلی پارچه ای به راحتی می توانید بدون جمع کردن میزهای پذیرایی خود از اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی به پذیرایی از مهمان های خود بپردازید.

مناسب برای کسانی که فرزند خردسال دارند

 ست جلو مبلی با پارچه مبل شما

اگر می خواهید یک دکوراسیون ست و متناسب با هارمونی رنگ منزل داشته باشید. به شما توصیه می کنیم در زمان ساخت و سفارشی سازی کردن مبلمان خود از یک میز پارچه ای نیز با همان تم رنگی بهره بگیرید. این امر به شما تصویر سازی بکر تری را می دهد. حتی اگر نمی خواهید میز و استر رویه مبل شما یک رنگ باشد می توانید پارچه ها را با دو تم رنگی و یک جنس پارچه خریداری کنید مثل زمانی که مبلمان شما با دو تم رنگی طراحی می شود.

نشیمن گاهی مدرن

اگر فضای کافی برای پذیرایی از مهمان های خود ندارید و امکان اضافه کردن صندلی مهمان نیز به فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی شما وجود ندارد. باید به شما بگویم میزهای پذیرایی پارچه ای در برخی مواقع اگر بدون پایه باشد نقش صندلی مهمان را هم برای شما ایفا می کند البته اگر از شیشه و آینه برای روی میز استفاده نشده باشد.

نشیمن گاهی مدرن

ساخت سفارشی جلو مبلی به صورت صندوقی

اگر تمایل داشته باشید می توانید از ترکیب چوب و پارچه به همراه یراق آلات برای ساخت میز پارچه ای خود بهره بگیرید و سبک متمایز تری را به رخ بکشید. در این سفارشی سازی این امر برای شما فراهم است که میز خود را به صورت صندوقی بسازید و در صورت نیاز وسایل مورد نیاز خود را داخل صندوقچه خود قرار دهید. این را به یاد داشته باشید که در برخی از مبل های ال میز پذیرایی به صورت پارچه ای در بخش مرکز مبل به صورت صندوقی قرار دارد که نظم مورد نیاز منزل شما را فراهم می سازد.

معایب جلو مبلی های پارچه ای

معایب این محصول زیاد نیست اما خارج از لطف نیست که با معایب آن نیز آشنا شوید.

معایب جلو مبلی های پارچه ای

ست نبودن میز جلومبلی و میز عسلی

اگر می خواهید میز پذیرایی و میز عسلی خود را به صورت ست خریداری کنید باید به شما بگویم این مهم را در زمان سفارشی سازی کردن محصول باید دنبال کنید؛ زیرا در بازار تنها میزهای پذیرایی پارچه ای یافت می شود و سایز کوچک تر آن به عنوان پاف های جلو مبلی و یا زیر پایی شناخته می شود.

نظافت سخت و دشوار

از آنجایی که جنس این محصول از پارچه است و با هنر لمسه دوزی دوخت و گل میخ های زینتی تزئین می شود. باید به شما بگویم که قدری نظافت این میزها دشوار است. درست شبیه تمیز کردن مبل و فرش شما نیاز به بخار شو و یا دستمال مرطوب دارد. برای جلوگیری از این امر می توانید از یک شیشه برای روی میز بهره بگیرید که نشیمن آن را از بین می برید. البته اگر به اندازه کافی فضا برای نشستن داشته باشید این امر بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

جلو مبلی پارچه ای

کلام آخر پیرامون میزهای جلو مبلی پارچه ای

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید میزهای پارچه ای در سبک ها و نمونه های بسیار متفاوتی به صورت لمسه ای، ساده و دوخت برای شما فراهم شده است البته مدل های میز جلو مبل بسیار زیاد است و شما می توانید به صورت آنلاین(https://moblomiz.com/Products/Sofa-table) مشاهده نمایید. این محصول برای کسانی که بچه خردسال دارند و یا اینکه به دکوراسیون مدرن با یک تم رنگی هم راستا با رنگ مبل خود علاقه دارند بهترین گزینه انتخابی به شمار می آید. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما با میزهای پارچه ای مورد توجه قرار گرفته باشد.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.