آپلود با لینک مستقیم

هزینه درمان های دندانپزشکی در ابتدای سال 1402

سلامت دهان و دندان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و مستقیما بر روی سلامتی و زیبایی شما موثر است. در این مقاله به بررسی هزینه درمان دندانپزشکی در سال 1402 مانند ایمپلنت، کامپوزیت، لمینت و بلیچینگ می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست ؟

اگر دندان از دست رفته دارید و می خواهید بهترین آنها را با بهترین نحو ممکن جایگزین کنید، ایمپلنت دندان بهترین انتخاب است. ایمپلنت دندان شبیه ترین جایگزین به دندان طبیعی است و در این درمان پایه ای جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار داده می شود و به این استخوان جوش می خورد و نقشی شبیه به ریشه دندان ایفا می کند.

ایمپلنت دندان

درمان ایمپلنت دندان دارای مزایای بسیار زیادی می باشد اعم از : جلوگیری تحلیل لثه و استخوان، استحکام، دوام و طول عمر بالا ، زیبایی طبیعی و ……………………

قیمت ایمپلنت دندان در 1402

به طور کلی هزینه ایمپلنت دندان به نسبت سایر رقبا کمی بالاتر می باشد و علت آن نیاز به قطعات، تجهیزات و مهارت بیشتر است و همچنین این درمان مزایای بسیار بیشتری به نسبت سایر دارد. هزینه ایمپلنت دندان معمولا به ازای هر واحد محاسبه می شود و وابسته به تعداد، نوع، برند و میزان مهارت پزشک متفاوت می باشد.

هزینه ایمپلنت دندان در تهران به طور میانگین بین 5.000.000 الی 17.000.000 تومان هزینه در برخواهد داشت که این هزینه معمولا بر اساس برند سازنده آن طبقه بندی می باشد.

برند های ایمپلنت امروزه در کشورهای گوناگونی اعم از سوئیس، آمریکا، کره، فرانسه، آلمان و …. تولید می شود که ایمپلنت کشور های گفته شده در ایران موجود می باشد.

در صورتی که می خواهید درباره هزینه روز ایمپلنت دندان در سال 1402 به همراه کامل ترین لیست برند مطلع شوید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید. همچنین در کلینیک دندانپزشکی روشا امکان انجام ایمپلنت دندان به اقساط بلند مدت بدون سود وجود دارد.

هزینه کاشت دندان

کامپوزیت دندان چیست ؟

کامپوزیت دندان یکی از درمان های دندانپزشکی شاخه زیبایی می باشد که دو منظور زیبایی و ترمیم استفاده می شود. کامپوزیت دندان برای زیبایی معمولا با نام کامپوزیت ونیر شناخته میشود. کامپوزیت یک ماده خمیری شکل از جنس رزین است که بر روی دندان قرار داده شده و توسط پزشک فرم داده می شود.

کامپوزیت دندان درمانی کمتر تهاجمی به نسبت لمینت می باشد و در اکثر مواقع نیاز به تراش دندان وجود ندارد یا در صورت نیز تراش بسیار کمی است. از مزایای دیگر کامپوزیت دندان بازگشت هر چه سریع تر زیبایی می باشد و در طی یک جلسه به پایان می رسد.

قیمت کامپوزیت دندان 1402

به طور کلی کامپوزیت دندان هزینه کمتری به نسبت سایر رقبای خود دارد و هزینه کامپوزیت دندان وابسته به تعداد واحد، برند کامپوزیت و میزان مهارت پزشک تعیین می شود. مهارت پزشک یک تعیین کننده ترین عامل در زیبایی کامپوزیت دندان می باشد زیرا تمامی شکل و فرم کامپوزیت دندان شما به مهارت پزشک شما بستگی دارد.

همچنین برند کامپوزیت نیز یکی از عامل های تعیین کننده در هزینه هر واحد کامپوزیت دندان می باشد. امروزه کامپوزیت های دندانی توسط برند های مختلف در کشور های گوناگون ساخته می شود. هر برند کامپوزیت دارای تنوع رنگ، کیفیت، تکنولوژی و طول عمر مخصوص به خود می باشد. برندهای کامپوزیت در ایران معمولا ساخته کشور های سوئیسی، آلمانی، ژاپنی، چینی و آمریکایی می باشد.

به طور کلی هزینه کامپوزیت دندان به ازای هر واحد محاسبه می شود و وابسته به هر برند اعلام می شود. هزینه هر واحد کامپوزیت دندان 1402 در تهران به طور میانگین بین 500.000 الی 3.000.000 تومان می باشد.

در صورتی که قصد انجام کامپوزیت دندان را دارید و می خواهید در کنار کامل ترین لیست برند و امکان پرداخت اقساطی بهره مند شوید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

کامپوزیت دندان قیمت

لمینت دندان چیست ؟

لمینت و کامپوزیت دو رقیب اصلی در درمان های زیبایی دندانپزشکی هستند و معمولا کاربرد یکسانی هستند. لمینت و کامپوزیت دندان معمولا برای اصلاح فرم، سایز و رنگ دندان استفاده می شود.  لمینت های دندانی از جنس های مختلفی ساخته می شود و روکش هایی هستند که بر روی قسمت جلویی دندانها چسبیده می شود.

لمینت دندان

لمینت های دندانی معمولا هزینه، استحکام، طول عمر و مقاومت بیشتری در برابر تغییر رنگ به نسبت کامپوزیت دندان هستند اما این درمان به زمان بیشتری نیاز دارد. همچنین امکان نیاز به تراش دندان در درمان لمینت دندان به نسبت کامپوزیت بیشتر می باشد.

لمینت های دندانی نیاز به دو الی سه جلسه برای درمان نیاز دارند و مدت زمانی لازم است تا روکش های لمینت شما توسط لابراتور به صورت سفارشی تولید شود.

قیمت لمینت دندان 1402

لمینت های دندای معمولا انواع مختلفی دارند و معمولا هزینه آن وابسته به جنس سازنده لمینت به ازای هر واحد اعلام می شود. قیمت لمینت های دندانی وابسته به عواملی همچون نوع، کیفیت کار لابراتور و میزان مهارت پزشک تعیین می شود.

هزینه هر واحد لمینت دندان در سال 1402 به طور میانگین بین 1.000.000 الی 7.000.000 تومان می باشد. اگر قصد انجام لمینت دندان به صورت اقساطی دارید، می توانید ازصفحه زیر دیدن فرمایید.

لمینت دندان قیمت

بلیچینگ دندان چیست ؟

بلیچینگ دندان نیز یک درمان زیبایی دندانپزشکی است اما تفاوت آن با لمینت و کامپوزیت در کاربرد آن است. بلیچینگ دندان برای سفید کردن دندان استفاده می شود و دارای دو نوع آفیس و هوم می باشد.

قیمت بلیچینگ دندان 1402

قیمت بلیچینگ دندان وابسته به نوع و کیفیت مواد متفاوت می باشد و بر اساس هر فک محاسبه می شود. هزینه بلیچینگ دندان برای هر فک بین 800.000 الی 1.500.000 تومان می باشد.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.8/5 - (5 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.