آپلود با لینک مستقیم

آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی و حرفه ای در سالن ناخن شیما قره داغی

آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی و حرفه ای

داشتن ناخن های زیبا، تاثیر زیادی در زیبایی دستان شما دارد. امروزه از روش های کاشت ناخن برای زیبایی ناخن ها استفاده می شود. خیلی از افراد با مراجعه به آموزشگاه های مختلف سعی دارند که با فراگیری این تکنیک ها، به کسب درآمد برسند. البته توجه داشته باشید که برای فراگیری اصول و تکنیک ها به صورت حرفه ای بایستی به آموزشگاه ها و سالن های تخصصی مراجعه کنید. یکی از این سالن های تخصصی و معتبر “سالن ناخن شیما قره داغی” است. این سالن ارائه دهنده خدمات آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی و حرفه ای است و شما با مراجعه به آموزشگاه با اطمینان خاطر از کیفیت آموزش ها می توانید در دوره های آموزشی شرکت کنید و به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید. در این مطلب با آموزش چند تکنیک کاربردی برای کاشت ناخن در خدمت شما عزیزان هستیم.

آموزش کاشت ناخن با پودر

  • زیرسازی ناخن

مرحله اول از آموزش کاشت ناخن با پودر، زیرسازی ناخن است. در این مرحله ابتدا مانیکور خشک یا روسی انجام می شود. در ادامه مرحله زیرسازی آغاز می شود به گونه ای که خراش های سطحی روی ناخن ایجاد می شود. این خراش ها چسبندگی و درگیری مواد با سطح ناخن را بیشتر می کنند و در ادامه کل سطح صدف ناخن به ضد قارچ آغشته می شود.

  • تیپ گذاری

در این مرحله بایستی سایز مناسب تیپ را انتخاب کنید. در ادامه این تیپ به سطح ناخن چسبیده می شود. دقت کنید که در هنگام چسباندن تیپ هوا گرفتگی ایجاد نشود. پس از اتمام کار، قد تیپ به اندازه دلخواه کوتاه می شود.

  • موادگذاری

روی سطح تیپ مجدداً با ضد قارچ قرار آغشته می شود. استفاده از پرایمر در این مرحله باعث می شود که مواد کاشت ناخن، راحت تر روی ناخن قرار بگیرد و دچار هوا گرفتگی نشود. در این محل پودر کاشت ناخن با استفاده از قلم (قلم وان بال یا قلم تخت) روی سطح ناخن قرار می گیرد. ضخامت مناسب مواد در این مرحله بسیار اهمیت دارد.

  • سوهان کشی

مرحله چهارم آموزش کاشت ناخن با پودر، سوهان کشی است. در این مرحله با سرسوهان های مختلف، سوهان کشی سطح ناخن انجام می شود و در انتهای کار با سوهان دستی فرم دهی نهایی به ناخن انجام می شود.

  • صاف کردن ناهمواری های احتمالی

در این مرحله با سوهان کاغذی، ناهمواری های باقی مانده و خراش ها حذف می شوند. در پایان این مرحله، ناخن آماده دیزاین بر اساس سلیقه مشتری است.

آموزش کاشت ناخن با ژل

در این قسمت با آموزش کاشت ناخن با ژل (استفاده از فرمر) در خدمت شما عزیزان هستیم.

  • زیرسازی

در ابتدا مانیکور خشک و سپس زیرسازی انجام می شود.

  • نصب فرمر

در این مرحله از آموزش کاشت ناخن با ژل، پس از استفاده از ضد قارچ، فرمر روی ناخن نصب می شود. سپس بیس کات روی آن زده می شود و ناخن در دستگاه uv قرار می گیرد.

  • صدف سازی ناخن

لایه نازکی از ژل در وسط ناخن قرار می گیرد و برای ساختن صدف ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. سپس ناخن به مدت 60 ثانیه در دستگاه uv قرار می گیرد تا ژل به طور کامل خشک شود.

  • مواد گذاری

در این مرحله مقدار بیشتری از ژل این بار روی قسمت بالایی ناخن (نزدیک به ریشه) قرار می گیرد و با استفاده از قلم روی سطح ناخن پخش می شود. پس از اتمام این مرحله ناخن به مدت 60 تا 90 ثانیه در دستگاه uv قرار می گیرد.

  • سوهان کشی

در این مرحله فرمر جدا می شود. در ابتدا با سوهان دستی و سپس با سر سوهان الماسی ناهمواری های سطح ناخن برطرف می شود.

  • دورگیری

در این مرحله ژل باقی مانده روی پوست اطراف ناخن حذف می شود. اگر این کار به خوبی صورت نگیرد خیلی زود ناخن از محل مورد نظر جدا می شود.

  • سوهان کشی نهایی

در این مرحله از آموزش کاشت ناخن با ژل، با استفاده از سوهان دستی و سر سوهان کاغذی، فرم دهی نهایی صورت می گیرد و سطح ناخن صاف می شود. در انتهای این مرحله از بافر و تاپ شاین روی سطح ناخن و از روغن کوتیکول برای نواحی دور ناخن استفاده می شود.

آموزش کاشت ناخن با قالب

  • زیرسازی

در این مرحله از آموزش کاشت ناخن با قالب، ابتدا مانیکور خشک و در ادامه زیرسازی ناخن صورت می گیرد. در انتها، ضد قارچ روی سطح صدف ناخن مالیده می شود.

  • انتخاب قالب با سایز مناسب

انتخاب قالب با سایز متناسب با صدف ناخن بسیار اهمیت دارد. اگر قالب بزرگ تر انتخاب شود مواد از قالب بیرون میزند و بر روی پوست اطراف ناخن قرار می گیرد. این اتفاق، مرحله دورگیری را برای شما دشوار می کند و باعث آسیب به دست مشتری می شود.

  • مواد گذاری

در این مرحله از آموزش کاشت ناخن با قالب، بایستی مواد درون قالب قرار بگیرد. سرعت عمل در این بخش اهمیت زیادی دارد. در ادامه سطح ناخن به پرایمر آغشته می شود و در مدت زمان 20 ثانیه بایستی قالب روی سطح ناخن قرار بگیرد. قالب در مدت زمان 1 الی 2 دقیقه روی سطح ناخن نگهداری و پس از آن رها می شود. 3 الی 4 دقیقه زمان لازم است تا مواد کاملاً خشک شود. پس از خشک شدن کامل مواد قالب را جدا می شود.

  • سوهان کشی

این مرحله از آموزش کاشت ناخن با قالب شامل سه بخش مجزا است: دورگیری، سوهان کشی زیر ناخن و فرم دهی نهایی.

  • استفاده از تاپ شاین

در این مرحله از آموزش کاشت ناخن با قالب، سطح ناخن را با لایه نازکی از تاپ شاین پوشیده می شود و به مدت 60 ثانیه درون دستگاه uv قرار می گیرد.

جهت مشاوره آموزش کاشت ناخن با سالن ناخن شیما قره داغی shimagharedaghi.ir در ارتباط باشید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.6/5 - (7 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.