آپلود با لینک مستقیم

چرا باید در انتخاب دارالترجمه فوری دقت کنیم؟

ترجمه رسمی به خودی خود بسیار مهم است و در انتخاب دارالترجمه برای انجام آن باید بسیار دقت کنید. اما وقتی مسئله فوریت و دارالترجمه فوری به میان می آید، مسئله انتخاب دارالترجمه اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما دارالترجمه فوری چیست؟ چرا باید در انتخاب آن دقت کنیم؟ هنگام انتخاب دارالترجمه فوری، به چه مسائلی توجه کنیم؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد دارالترجمه فوری و ضرورت دقت در انتخاب آن بدانید برای تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!

دارالترجمه چیست؟

پیش از صحبت در مورد دارالترجمه فوری، باید با مفهوم دارالترجمه آشنا شویم. دارالترجمه جایی است که در آن، اسناد و مدارک را ترجمه رسمی می کنند. در هر دارالترجمه، حداقل یک مترجم رسمی حضور دارد و اسناد و مدارک را ترجمه می کند. اما مترجم رسمی چیست؟ قوه قضاییه ایران آزمون ترجمه رسمی را برای زبان های مختلف ترجمه می کند. مترجمان زبان های مختلف در آزمون ترجمه رسمی مختص به زبان خودش شرکت می کند پس از قبولی در هر دو مرحله، در دارالترجمه مختص به زبان خودش شروع می کند.

هر مترجم رسمی سربرگ و مهر قوه قضاییه را در اختیار دارد، ترجمه رسمی را روی سربرگ قوه قضاییه پرینت می کند و در نهایت، مهر قوه قضاییه را روی آن می زند. چنین ترجمه ای در ایران و دیگر نقاط جهان کاملاً معتبر است و می توانید آن را به جای اصل مدرک ارائه دهید.

جالب است بدانید که هر مترجم رسمی فقط و فقط مجوز فعالیت در دارالترجمه را دارند و نمی توانند خودشان به صورت جداگانه فعالیت کنند، بلکه باید در دارالترجمه حضور داشته باشند و آدرس و شماره دارالترجمه نیر روی آن درج شده باشد.

دارالترجمه فوری کجاست؟

دارالترجمه فوری همان دارالترجمه رسمی است به علاوۀ یک قابلیت اضافه: ترجمه رسمی فوری! در واقع، در دارالترجمه فوری جایی است که ترجمه رسمی را در سریع ترین زمان تحویل تان می دهند. ترجمه فوری رسمی را نیز مترجم رسمی قوه قضاییه انجام می دهد.

اما ترجمه رسمی فوری چگونه انجام می شود. در واقع، در دارالترجمه فوری، مدارک و اسناد در نوبت ترجمه قرار می گیرند و مترجم رسمی آن ها را طبق نوبت شان ترجمه می کند و تحویل می دهد. وقتی سفارش ترجمه رسمی فوری ثبت می شود، مترجم رسمی ترجمه فوری را در اولویت قرار می دهد و آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل می دهد. بدین ترتیب، ترجمه رسمی فوری انجام می شود و شما ترجمه رسمی اسناد و مدارک تان را تحویل می گیرید، آن را به موسسه مورد نظرتان می رسانید و بدین ترتیب، فرصت پیش روی تان را از دست نمی دهید.

هزینه دارالترجمه فوری چقدر است؟

اما هزینه ترجمه رسمی فوری چقدر است؟ دارالترجمه فوری هزینه را بر چه اساسی مشخص می کند؟ هزینه ترجمه رسمی فوری معمولاً دو برابر هزینه ترجمه رسمی عادی است. هزینه ترجمه رسمی عادی را دادسگتری ایران مشخص می کند و به دارالترجمه ها ابلاغ می کند. همه دارالترجمه های سراسر ایران موظف اند هزینه ترجمه رسمی را بر همین اساس از کاربران دریافت کنند. اما در مورد ترجمه رسمی فوری داستان متفاوت است. مترجم رسمی کارتان را در اولویت قرار می دهد و آن را با سرعت بیشتری انجام می دهد تا به موقع، به دست تان برسد، بنابراین انرژی بیشتری را صرف انجام آن می کند. بدین ترتیب، هزینه ترجمه رسمی فوری دو برابر قیمت مصوب ترجمه رسمی خواهد بود.

چرا باید در انتخاب دارالترجمه فوری دقت کنیم؟

همانطور که گفتیم، باید در انتخاب دارالترجمه فوری بسیار دقت کنید. اما چرا؟ ترجمه رسمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر آن را به موقع تحویل ندهید، ممکن است فرصت پیش روی تان برای همیشه از بین برود. بنابراین، باید دارالترجمه ای را انتخاب کنید مطمئن هستید ترجمه را به موقع تحویل تان می دهد. بنابراین سعی کنید به سراغ دارالترجمه ای خوش قول بروید.

دقت و صحت ترجمه رسمی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر ترجمه تان اشتباه باشد، رد خواهد شد، از این رو، باید به سراغ مترجمان ماهر و مجرب بروید تا ترجمه ای صحیح و دقیق را تحویل بگیرید.

دریافت تأییدات فوری برای ترجمه رسمی

بعد از اتمام ترجمه رسمی، باید به فکر تأییدات لازم، برای مثال تأییدیه دادگستری، قوه قضاییه، امور خارجه، نوتاری پابلیک و سفارت کشور مورد نظرتان، باشید. یادتان باشد که به هیچ وجه، امکان دریافت فوری این تأییدات وجود ندارد، از این رو، بعد از دریافت ترجمه، باید سریعاً برای دریافت این موارد اقدام کنید.

سخن آخر

تا به اینجا با دارالترجمه فوری و روند کار آن آشنا شدید. اگر به ترجمه رسمی فوری نیاز پیدا کردید، به سراغ دارالترجمه هایی بروید که ترجمه ای دقیق را سر وقت تحویل تان می دهد. بدین ترتیب، زمان و پول تان از بین نخواهد رفت و فرصت طلایی پیش روی تان نیز حفظ خواهد شد. در ضمن، اگر به تأییدات نیاز دارید، باید سریعاً اقدام کنید، چرا که امکان دریافت فوری تأییدات وجود ندارد.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.8/5 - (6 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.