آپلود با لینک مستقیم

انواع بلیط قطار گردشگری رجا

قطار گردشگری رجا

بلیط گردشگری قطار رجا را می‌شناسید؟ آیا با قطار‌های گردشگری این‌شرکت ریلی سفر کرده‌اید؟ در این‌مقاله می‌خواهیم درباره انواع بلیط قطار گردشگری رجا صحبت کنیم. اگر اهل گردش و طبیعت‌گردی هستید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کرده و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

رجا یکی از اولین شرکت‌های مستقل حمل‌ونقل ریلی ایران است که امروزه خدمات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. رجا قطار‌های متنوعی دارد که شما باید یکی از آن‌ها را که برای مسیر شما موجود هست را برای سفر خود رزرو کنید. اگر به سایت‌های معتبری مانند علی بابا برای رزرو بلیط قطار مراجعه کنید، به‌راحتی نام قطار‌های مختلف رجا را می‌بینید.

یکی از خدمات فوق‌العاده خوب رجا، قطار گردشگری است. برای افرادی که دوست دارند جاذبه‌های اطراف ریل‌های قطار را با آرامش و فرصت بیشتری ببینند، این‌قطار‌ها از بهترین گزینه‌ها هستند. گردشگران خارجی بسیاری دیده شده‌اند که فقط برای دیدن زیبایی‌های مسیر ریلی برخی خطوط، بلیط قطاری را خریده‌اند. این‌موضوع باعث شده تا قطار‌هایی با عنوان قطار گردشگری به نقاط مختلف ایران سفر کنند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره انواع قطا‌رهای گردشگری رجا صحبت کرده و توضیحی کوتاه درباره آن‌ها بگوییم.

قطار گردشگری شمال

اگر می‌خواهید بلیط قطار رجا برای گردشگری بخرید، حتما قطار‌های گردشگری شمال را بررسی کنید. یکی از انواع قطار‌های پرطرف‌دار قطار‌های گردشگری، قطار‌های شما هستند. قطار گردشگری سوادکوه، تهران پل سفید و تهران شیرگاه سه مسیر قطار گردشگری شمال هستند. هر سه مسیر قطار گردشگری شمال را شرکت ریلی رجا ارائه می‌دهد و شما به‌سادگی امکان خرید بلیط‌های آن‌ها را از سایت علی بابا و سایت‌های دیگر دارید. معمولا فعالیت قطار‌های گردشگری در روز‌های آخر هفته است و بعید است شما در روز‌های میانی هفته قطار گردشگری بیابید. برای بررسی این‌که آیا قطار‌های گردشگری موجود هستند، کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید.

قطار گردشگری رجا

قطار گردشگری گیلان

یکی از قطار‌های پر‌طرف‌دار شمال که مسافران زیادی با آن سفر می‌کنند، قطار گردشگری گیلان است. اگر دوست دارید برای پنجشنبه سفری زیبا داشته باشید، خرید بلیط قطار گردشگری گیلان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. جالب است بدانید قطار انتخاب قطار گردشگری گیلان شما را به توری ترکیبی و کامل دعوت می‌کند. بخشی از مسیر این‌تور را باید با قطار و بخش کمی را نیز با اتوبوس طی کنید. قطار از تهران به رشت می‌رود. بعد از آن مسافران از ایستگاه رشت با اتوبوس به دریاچه سقالکسار می‌روند. موزه میراث روستایی گیلان نیز یکی از دیدنی‌های جذاب این‌تور خواهد بود. بعد از بازدید از موزه، مسافران باید در ایستگاه سراوان به سمت تهران حرکت کنند. قطار گردشگری گیلان شامل بلیط دوطرفه قطار، تور‌لیدر یا همان راهنمای تور، بیمه مسافرتی و پذیرایی است.

قطار گردشگری رجا مسیر تهران تا سوادکوه (پل سفید)

قطار گردشگری رجا مسیر تهران تا سوادکوه یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که از تهران می‌خواهند بلیط قطار رجا برای گردشگری بخرند. قطار ریل باس ارم رجا در این‌مسیر فعال است و مسافران به‌راحتی می‌توانند آن را برای سفری بی‌نظیر رزرو کنند. این‌قطار معمولا روزهای پنج‌شنبه صبح حرکت می‌کند و مسافران را دوباره بعد از طی مسیر به شهر تهران بر‌می‌گرداند. قطار گردشگری پل سفید از تهران حرکت می‌کند و بعد از صبحانه شما را میهمان تماشای زیبایی‌های جلگه ورامین می‌کند.

بعد از ورامین زیبایی‌های مسیر با کویر گرمسار روبه‌رو خواهید شد. بعد از گرمسار به حبله‌رود در مسیر شمال می‌رسید که این‌جا اولین توقف قطار شما خواهد بود. عکس‌های خود را بگیرید و گردش کنید که خیلی زود قطار مسیر خود را به کبوتر دره، سیمین دشت و زرین‌دشت ادامه خواهد داد. اگر اهل لذت از مناظر کوهستانی باشید در این‌بخش به بهترین قسمت‌های سفر خود رسیده‌اید. مناطق زیبا و تاریخی شوراب صحنه‌ها بی‌نظیری را به مسافران نمایش می‌دهند که پر از زیبایی‌های غیر‌قابل‌وصف است. ورسک ایستگاه توقف بعدی قطار خواهد بود. مسیر تا سوادکوه ادامه پیدا می‌کند. در مسیر بازگشت تماشای غروب آفتاب زیبا است اما نوید اواخر سفر را به شما می‌دهد و ممکن است کمی شما را غمگین کند.

قطار گردشگری رجا

قطار گردشگری لرستان و شیراز

قطار گردشگری در کشور‌های زیادی فعال است. خبر‌هایی برای تاسیس قطار گردشگری برای استان‌های دیگر به‌جز مواردی که در قسمت‌های قبل گفتیم، نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید بلیط قطار رجا بخرید و دوست دارید به طبیعت استان‌های مختلف ایران سفر کنید، حتما بلیط قطار‌های گردشگری را برای استان‌های مختلف در سایت علی بابا کنترل کنید. علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید انواع بلیط قطار است. قطعا بعد از اضافه‌شدن مسیر‌های جدید به قطار گردشگری رجا علی بابا یکی از اولین سایت‌هایی خواهد بود که این‌بلیط‌ها را برای فروش قرار می‌دهد. جستجو برای بلیط‌های قطار در سایت علی بابا و خریدن آن‌ها کاری ساده و آسان است. اگر قصد خرید بلیط قطار دارید، کافی است به سایت مراجعه کرده و در قسمت‌های بلیط قطار و تور‌های مختلف جستجویی ساده انجام دهید.

شما برای خرید بلیط قطار گردشگری کدام مسیر را بیشتر دوست دارید؟

 

این محتوا توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.