آپلود با لینک مستقیم

برنامه ساخت شماره مجازی

بسیاری از کاربران فضای مجازی برای حفظ امنیت خود یا دور زدن تحریم‌ها علاقه‌مند به استفاده از شماره مجازی هستند. همچنین بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغات برند خود یا پاسخگویی به مشتریان، شماره مجازی را ترجیح می‌دهند، چراکه شماره‌های مجازی نیازی به خطوط تلفن یا سیم‌کارت فیزیکی ندارند و به همین دلیل محدود به مکان مشخصی نیستند. همچنین عدم نیاز به سیم‌کارت فیزیکی باعث می‌شود تا بتوان چندین شماره مجازی را در گوشی موبایل خود مدیریت کرده و با استفاده از آن‌ها به تبلیغات پرداخت. باتوجه به کاربردهای بی‌شمار شماره مجازی در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین برنامه ساخت شماره مجازی بپردازیم بنابراین حتماً در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

انواع برنامه ساخت شماره مجازی

برنامه های ساخت شماره مجازی

پیش از معرفی انواع برنامه ساخت شماره مجازی توجه داشته باشید که این برنامه‌ها امکانات خود را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند. بنابراین، می‌توانید یکی از آن‌ها را دانلود کرده و سپس شماره مجازی مورد نظر خود را بسازید.

 

برنامه TextPlus

اگر علاقه‌مندید تا شماره مجازی منحصربه‌فرد آمریکا را در اختیار داشته باشید بهتر است حتماً برنامه TextPlus را دانلود کنید. در واقع شماره مجازی این برنامه این امکان را می‌دهد تا بتوانید به صورت رایگان با آمریکا و کانادا تماس بگیرید، همچنین امکان تماس و پیام رایگان بین کاربران تکست پلاس نیز فراهم است. با استفاده از شماره مجازی TextPlus می‌توانید در اپلیکیشن‌های مختلف ثبت‌نام کنید البته ممکن است در بعضی از موارد شماره مجازی این برنامه به‌عنوان اسپم گزارش شود.

برنامه Talkatone

برای دریافت شماره مجازی آمریکا امکان استفاده از برنامه‌های دیگری همانند Talkatone نیز فراهم می‌باشد. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و شما می‌توانید پس از ثبت‌نام، با استفاده از آدرس ایمیلتان وارد برنامه شده و به ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا بپردازید. با استفاده از این شماره امکان ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف وجود دارد اما طبق گزارشات کاربران ممکن است شماره مجازی مورد نظر توسط تلگرام شناسایی شود که در این موارد اکانت کاربران از دسترس خارج خواهد شد.

برنامه 2ndLine

با کمک برنامه 2ndLine می‌توانید شماره مجازی مورد نظر خود را بسازید و از آن برای تماس رایگان با آمریکا و کانادا استفاده کنید. اما متاسفانه این اپلیکیشن برای تماس‌های بین المللی رایگان نیست و کاربران مجبورند تا نسخه پریمیوم آن را تهیه کنند.

برنامه Textnow

با استفاده از اپلیکیشن رایگان Textnow می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک شماره مجازی بسازید و از آن برای ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف استفاده کنید. خوشبختانه رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است و همچنین امکان دانلود آن برای سیستم عامل اندروید و iOS فراهم می‌باشد.

معایب استفاده از برنامه ساخت شماره مجازی

برای پی‌بردن به معایب استفاده از برنامه ساخت شماره مجازی بهتر است نحوه عملکرد این برنامه‌ها را بررسی کنیم. تمامی برنامه‌های ساخت شماره مجازی دارای عملکردی مشابه‌ای هستند. در واقع در این برنامه‌ها می‌توانید یک یا چند شماره مجازی رایگان را تهیه کرده و از آن‌ها برای ثبت‌نام در اپلیکیشن‌های گوناگون استفاده نمایید. اما متاسفانه با گذشت مدت‌زمان کوتاهی برای استفاده از اپلیکیشن لازم است تا نسخه پرمیوم آن را دانلود نمایید که برای این‌کار باید مبالغی را به دلار یا یورو هزینه کنید!

معایب استفاده از شماره مجازی

همچنین برخی از این اپلیکیشن‌ها که به صورت کاملاً رایگان عرضه می‌شوند پس از گذشت مدتی، دسترسی کاربران را به شماره‌های مجازی قطع کرده و این شماره‌ها را به اشخاص دیگری واگذار می‌کنند. به عبارت دیگر در انواع برنامه ساخت شماره مجازی رایگان، چند شماره مجازی از سرویس‌های اصلی خریداری می‌شود و با افزایش تعداد کاربران دسترسی کاربران قدیمی قطع شده و شماره‌ها به کاربران جدید واگذار می‌گردند.

با توجه به توضیحات ارائه شده مهم‌ترین معایب شماره مجازی رایگان شامل موارد زیر است:

  1. احتمال هک حساب کاربری
  2. احتمال سرقت اطلاعات کاربران
  3. عدم دسترسی به حساب‌های کاربری با گذشت مدت‌زمان مشخص

معرفی بهترین برنامه ساخت شماره مجازی

باتوجه به معایبی که انواع برنامه ساخت شماره مجازی رایگان دارند توصیه می‌کنیم تا به هیچ‌عنوان از این شماره‌ها استفاده نکرده و امنیت اطلاعات خود را به خطر نیندازید! خوشبختانه با استقبال کاربران پنل‌های قانونی و امنی برای تهیه شماره مجازی راه‌اندازی شده‌اند که با این‌وجود دیگر نیازی به استفاده از شماره مجازی رایگان و ناامن وجود ندارد. از برترین پنل‌های ساخت شماره مجازی امن در ایران می‌توان به پنل نامبرلند اشاره کرد. این پنل سه‌نوع شماره مجازی شامل شماره عادی، شماره اجاره‌ای و شماره دائمی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در ادامه توضیح مختصری در رابطه با ویژگی‌های هریک از این شماره‌ها خدمتتان ارائه می‌دهیم:

ویژگی‌های شماره عادی نامبرلند

شماره عادی نامبرلند از کشورهایی مانند پرتغال، هلند، انگلستان، اوکراین، کانادا، آمریکا و… قابل تهیه می‌باشد. با استفاده از این شماره می‌توانید فقط در یک سرویس مثل تلگرام ثبت‌نام کنید بنابراین در حین تهیه شماره عادی حتماً این مسئله را مد نظر قرار دهید.

خوشبختانه طبق گزارشات کاربران این نوع شماره به شخص دیگری واگذار نمی‌شود و به همین دلیل احتمال عدم دسترسی به حساب کاربری مورد نظر وجود ندارد.

ویژگی‌های شماره اجاره‌ای نامبرلند

شماره اجاره‌ای نامبرلند از کشورهایی مانند اوکراین، مولداوی، انگلستان و… قابل خریداری می‌باشد. این‌نوع شماره‌ برای مدت‌زمان مشخصی قابل استفاده است به همین دلیل به آن شماره اجاره‌ای گفته می‌شود. البته کاربران می‌توانند بعد از گذشت مدت‌زمان مشخصی مجدداً برای تمدید شماره اجاره‌ای اقدام کنند.

با توجه به ویژگی‌های شماره اجاره‌ای به صاحبان کسب و کار توصیه می‌کنیم تا برای تبلیغات برند خود از این‌نوع شماره مجازی استفاده کنند.

ویژگی‌های شماره دائمی نامبرلند

اکثر کاربران علاقه‌مندند تا از یک شماره مجازی نامحدود برای ثبت‌نام در سرویس‌های گوناگون استفاده کنند. برای این عزیزان شماره دائمی نامبرلند انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد؛ چراکه می‌توان تنها با یک‌بار هزینه این‌نوع شماره مجازی را خریداری کرده و همیشه از آن استفاده نمود. در واقع احتمال مسدود شدن شماره دائمی وجود ندارد و این شماره هیچ محدودیتی برای کاربران نخواهد داشت. از مهمترین ویژگی‌های شماره دائمی نامبرلند می‌توان به امنیت بالا، وریفای اغلب سرویس‌ها، ورودی نامحدود پیام و تماس، امکان تماس با همه کشورها، امکان تماس و پیام رایگان به آمریکا و… اشاره نمود.

نامبرلند دارای نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی است بنابراین می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی به سرزمین شماره‌های مجازی نامبرلند اعتماد کنید و با خرید انواع شماره مجازی محدودیت‌ها را کنار بزنید!

نامبرلند بهترین پنل خرید شماره مجازی

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.3/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. سید محمد می گوید

    بسیار عالی بود ممنون از توضیحاتتون

  2. جابر می گوید

    عالی، اصلن فکر نمی کردم ساخت شماره مجازی انقدر ساده باشه

  3. جعفر می گوید

    ساخت شماره مجازی خیلی کار راه اندازه