آپلود با لینک مستقیم

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی چیست ؟ 

بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش ارزان و پربازده برای کسب و کارهاست که با استفاده از آن می توانند جهت آگاهی بخشی عمومی برند (Bran Awareness) و تبلیغات گسترده (Advertisement ) استفاده نمایند . اما باتوجه به اینکه تعداد زیادی پنل اس ام اس در اینترنت وجود دارد که هرکدام چندین روش ارسال ارائه می دهند ، کدام پنل اس ام اس بهترین است و بازدهی کدام روش بیشترین است ؟

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی

ابتدا بگذارید محبوبترین روش های ارسال پیامک تبلیغاتی را برایتان نام ببریم . چرا که بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی برای اهداف مختلف و کسب وکار های گوناگون می تواند متفاوت باشد . در نتیجه ما صرفا نکات مربوط به هر روش را توضیح می دهم و انتخاب بهترین روش مناسب برای شما با خودتان است . البته نکات مهمی که در این ادامه خواهید خواند در هیچ سایت و منبعی وجود ندارد و صادقانه معایب و مزایای هر روش را توضیح خواهیم داد.

انواع روش ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی همانطور که معلوم است ، شما می توانید به شماره های شهر و استان مورد نظر خودتان پیامک ارسال کنید . این روش جهت تبلیغات سراسری در شهر و استان مناسب است . به این روش اصطلاحا ارسال پیامک منطقه ای می گویند .

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از جذابترین روش ها این است که شما بتوانید ناحیه خاصی از شهر و استان را تنها با استفاده از نقشه گوگل مپ (Payamap) انتخاب کنید . در نتیجه با این کار در بودجه ی تبلیغاتی خود صرفه جویی کرده اید و مخاطبین خود را هدفمندتر انتخاب کردید . این روش یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات منطقه ای شناخته میشود.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

کسب و کار های مختلفی هستند که به جای مشتریان خرد ، مشتریان آن ها شرکت ها و کسب و کار های بزرگ هستند . در این مدل تبلیغات بهترین روش ارسال پیامک به مشاغل و اصناف است . چرا که با استفاده از بان شماره مشاغل می توانید به بیش از 17 صنف و 100 شغل مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس دکل BTS

دکل BTS  همان دکل های مخابراتی هستند که وظیفه ارائه خدمات آنتن دهی به موبایل ها و تلفن های همراه را دارد . اپراتور ایرانسل این قابلیت را برای کاربران سامانه های پیامکی فراهم کرده است تا بتوانند به افرادی که در محدوده ی یک دکل BTS  حضور دارند پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمایند.

این روش زنده ترین روش ارسال پیامک منطقه ای است . چرا که شما به شماره هایی که طی 14 روز گذشته در اطراف دکلBTS  در رفت و آمد هستند دسترسی خواهید داشت .

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

اگر بتوانید پرسونا مخاطبین خود را به تفکیک سن و جنسیت مشخص کنید احتمالا این روش برای شما بسیار جذاب است .

البته به دلیل آنکه این روش بازدهی مناسبی ندارد توصیه نمی شود تا از آن استفاده نمایید . چرا که بسیاری از سیم کارت ها هستند که سند آن ها به نام یک خانم است ولی اکنون در دست آقا قرار دارد . در نتیجه باعث میشود تا بودجه تبلیغاتی شما غیر بهینه مصرف شود.

ارسال پیامک صوتی تکی و انبوه

ارسال پیامک صوتی یکی از کاربردی ترین روش ها در اطلاع رسانی و پیامک های تبلیغاتی است که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند . ارسال به بلک لیست و ارسال به تلفن ثابت از ویژگی های متمایز ان نسبت به سایر روش هاست.

مقایسه روش های ارسال پیامک تبلیغاتی

جدول مقایسه روش های ارسال پیامک تبلیغاتی

نام روش تبلیغاتیتبلیغات منطقه ایارسال به بلک لیست (بصورت رایگان)بازدهیپیش شماره
ارسال شهر و استان⬆️همراه اول و ایرانسل
ارسال از نقشه⬆️همراه اول و ایرانسل
ارسال مشاغل⬆️همراه اول و ایرانسل
ارسال به دکل BTS⬆️فقط ایرانسل
سن و جنسیت⬇️همراه اول و ایرانسل
ارسال صوتی⬆️همراه اول و ایرانسل و تلفن ثابت

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید روش های تبلیغاتی هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند که متناب با انواع هدف های تبلیغاتی است .

به عنوان مثال در زمان تبلیغات سراسری و گسترده ارسال شهر و استان بهترین است ولی جهت یادآوری کمپین و جشنوراه ارسال صوتی از روش های محبوب است .

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی از معیار های مهم در انتخاب بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی ، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی است . اکثر این روش های تبلیغاتی هزینه ارسال یکسانی دارند و مهم ترین عامل تاثیرگذار در هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی اپراتور ارسال کننده است .

هر اپراتور با توجه به خدماتی که ارائه میدهد از جمله سرعت ارسال ، ارسال به بلک لیست و … می تواند هزینه ی متفاوتی نسبت به سایر اپراتور ها داشته باشد .

جهت محاسبه هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی از ابزار محاسبه گر پیام رسان استفاده نمایید . در این ماشین حساب آنلاین شما تعداد پیامک ارسالی را مشخص کرده و سپس حداقل هزینه کل پیامک لازمه را به شما نمایش می دهد .

بهترین سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب بهترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی ، سامانه ارسال پیامک آن است . همانطور که در ابتدای مقاله گفته ابم سامانه های پیامکی مختلفی وجود دارند که خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی را ارئه میدهند .

بهترین سامانه ارسال پیامک

سامانه هایی از قبیل سامانه پیامکی پیام رسان ، قاصدک ، سحر اس ام اس ، نیک اس ام اس ، ملی پیامک و …  وجود دارند که خدمات تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه را ارائه می دهند .

سامانه پیامکی پیام رسان یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی است که از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده و با ارائه پنل اس ام اس رایگان و امکانات پیشرفته و حرفه ای بیش از 300 هزار کاربر فعال جذب نماید .

اکنون با ارسال عدد 111 به 500040075 عضوی از خانواده پیام رسان شوید . همچنین می توانید برای شروع مسیر تبلیغات پیامکی خودتان از کارشناسان سامانه پیام رسان مشاوره رایگان دریافت کنید. 02174912

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2/5 - (7 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.