آپلود با لینک مستقیم

بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز 1401

بهترین مراکز خرید در استانبول کدامند ؟ آیا استانبول مراکز خرید زیادی دارد ؟ در 20 سال گذشته مراکز خرید زیادی در استانبول افتتاح شده است. بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز بیشتر در بشیکتاش، شیشلی، لونت، ماسلاک در سمت اروپایی و کادیکوی و مالتپه در سمت آسیایی قرار دارند.

استانبول که یکی از بزرگترین شهرهای خرید اروپا است، دارای مراکز خرید در دسته بندی های مختلف است. برخی از مراکز خرید مملو از برند های لوکس و پر زرق و برق هستند، و برخی دیگر دارای فعالیت های فراوان هستند بنابراین بازدید از آن با کودکان می تواند سرگرم کننده باشد. استانبول همچنین میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است. و برخی از آنها واقعاً بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید اروپا هستند. این مراکز خرید چند منظوره در استانبول به شما این امکان را می دهد که زمان فوق العاده ای را در سفر تور استانبول خود داشته باشید.

در این مقاله می توانید هم مراکز خرید مجلل و پر از برند های معروف را پیدا کنید و هم مراکز خرید اوت لت که خرید ارزان در نوروز را ارائه می دهند بیابید، پس با ما همراه شوید تا شما را به دنیای خرید در استانبول ببریم.

مرکز خرید آتاکوی گالریا
مرکز خرید آتاکوی گالریا

مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهیر بزرگترین مرکز خرید استانبول و اروپا و دومین مرکز خرید بزرگ جهان بود تا اینکه Mall of Istanbul این عنوان را به خود اختصاص داد. جواهیر در سال 2005 افتتاح شد، مرکز خرید جواهیر در سمت اروپایی استانبول در شیشلی واقع شده است. تقریباً از هر نقطه ای از شهر می توانید به راحتی با حمل و نقل عمومی به مرکز خرید جواهیر در استانبول برسید.

این مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه را در خود جای داده است. دو طبقه آن برای غذا خوری و طبقه همکف منطقه سرگرمی بزرگسالان و کودکان است. جواهیر یک مرکز خرید محبوب در بین دوستداران تئاتر است زیرا میزبان صحنه تئاتر در کنار مجموعه فیلم های بروز سینماهای جهان است.

بازدیدکنندگانی که با مترو می آیند، می توانند مستقیماً از ایستگاه وارد مرکز خرید شوند. اگر به دنبال یک مرکز خرید در نزدیکی میدان تقسیم هستید، جواهیر آدرس مناسبی برای شماست.

برای رسیدن به استانبول جواهیر، می توانید از تکسیم مترو را بگیرید و پس از چند توقف در شیشلی پیاده شوید. همچنین می توانید با یک تاکسی کوتاه به مرکز خرید جواهیر برسید.

آدرس مرکز خرید جواهیر : شیشلی-استانبول  – Büyükdere Cad – شماره : 22 34400

مرکز خرید پروفایل

مرکز خرید پرفایل با سایر مراکز مهم مانند جواهیر و Kanyon در یک منطقه قرار دارد. این مرکز خرید نمی تواند با سایر مراکز خرید بزرگ رقابت کند، اما با این وجود، یک مرکز خرید مهم برای افرادی است که در مناطق Mecidiyekoy و Sisli کار و زندگی می کنند. این مرکز خرید شامل چندین فروشگاه، یک سوپرمارکت زنجیره ای و کافی شاپ است. اگر از مراکز تجاری نسبتاً آرام لذت می برید و می خواهید بعد از یک وعده غذایی خوب خرید کنید، Profilo بهترین مکان برای شماست.

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون پیشگام مراکز خرید در فضای باز است و به لطف فضای منحصر به فرد و برندهای لوکس خود جلب توجه می کند و همچنین به راحتی با مترو قابل دسترسی است. مرکز خرید کانیون مساحتی حدود 4 هزار مترمربعی دارد و به عنوان یک مرکز خرید چهار طبقه واقع در منطقه مالی Levent، دارای 160 فروشگاه است که در میان آنها برگزیده ‌ترین برند های ترکیه و جهان، رستوران ‌های لذیذ، کافه ‌ها، باشگاه ورزشی و سلامتی و سالن ‌های سینمایی وجود دارد. کانیون در سال 2006 جایزه نقد و بررسی معماری منظر شهری را در بخش “ساخت تجاری” دریافت کرد. همچنین ظرفیت پارکینگ این مرکز خرید 2300 خودرو است.

علاوه بر سالن تئاتر و مجموعه سینما، کنسرت ها و جشنواره هایی نیز در کانیون برگزار می شود. بنابراین، سطح کاملا جدیدی از مفهوم سرگرمی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان می آورد. کانیون همچنین محل ملاقات کارکنان اداری هم برای ناهار و هم بعد از کار است. در این مرکز خرید غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می شود که این مرکز خرید را نیز به یک مرکز خرید محبوب تبدیل کرده است. ساعت کاری این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

آدرس مرکز خرید کانیون : Büyükdere Cad. No:185, 34394 Levent

مرکز خرید ایستینیه پارک
مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک در سال 2007 افتتاح شد. این پارک میزبان 280 فروشگاه مختلف، فضای باز و سرپوشیده است. این مرکز خرید اولین انتخاب بسیاری از شرکت های خارجی است که برای ورود به بازار ترکیه انتخاب می کنند. مرکز خرید ایستینیه دارای 300 فروشگاه، 270 هزارمتر مربع مساحت ساختمانی، 87 هزار متر مربع فضای فروشگاه، 3600 واحد پارکینگ و طیف گسترده ای از فروشگاه ها می باشد.

علاوه بر فروشگاه ها، رستوران‌ های موفق زیادی که بهترین نمونه‌ های آشپزخانه بین ‌المللی را ارائه می ‌دهند نیز در این مرکز خرید یافت می ‌شوند. سقف های شیشه ای ایستینیه پارک و فضاهای سبز وسیعی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. این مرکز خرید جایزه «بهترین مرکز خرید سال» را از سوی مؤسسات مختلف دریافت کرده است. سالن بدنسازی و 12 سالن فیلم که یکی از آنها IMAX 3D است نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید می باشد. به طور کلی، این مرکز خرید طیف گسترده ای از خدمات از سلامت، ورزش، خوراکی، پوشاک تا سرگرمی و خرید را ارائه می دهد. اگر به دنبال جواهرات لویی ویتون یا تیفانی هستید، این مرکز خرید شماست.

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک :  İstinye Bayırı Cad شماره: 73

مرکز خرید هیستوریا

مرکز خرید هیستوریا یکی از مراکز خرید متوسط استانبول است. در اینجا تعداد زیادی برندهای داخلی و خارجی وجود دارد. هیستوریا در وسط شبه جزیره تاریخی استانبول منطقه فاتح واقع شده است. اگرچه هیستوریا در مقایسه با مراکز خرید برتر مانند جواهیر و ایستینیه پارک کوچک است، اما با موقعیت خود آن را متمایز می کند. هیستوریا که نزدیک ترین مرکز خرید به سلطان احمد است، به راحتی از طریق تراموا T1 قابل دسترسی است.

برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از ایستگاه تراموا سلطان احمد در جهت Bagcilar سوار تراموا شوید و در ایستگاه تراموا Haseki پیاده شوید. این مرکز خرید نزدیکترین مرکز خرید به مکانهای اقامتی محبوب شهر قدیمی مانند Eminonu، Sirkeci، Sultanahmet، Beyazit و Laleli است.

مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول برنده جایزه معتبر “بهترین مرکز خرید اروپا” است و به دلایل زیادی واقعاً شایسته تحسین است. مرکز خرید استانبول دارای دفاتر، اقامتگاه و هتل است و در یکی از محبوب ترین نقاط استانبول واقع شده است. این مرکز خرید در سال 2004 افتتاح شد و شعار آن “بزرگترین مرکز خرید، سرگرمی و سبک زندگی ترکیه” است. این مرکز خرید دارای 350 مغازه است.

مرکز خرید استانبول از هفت تپه استانبول الهام گرفته شده است. بنابراین، ردپای بناهای معروفی مانند سلطان احمد، تقسیم و پارک یلدیز در طراحی آن دیده می شود. در مرکز خرید استانبول چیزی برای همه افراد وجود دارد. اگر عاشق غذا هستید، می ‌توانید غذاهای بین ‌المللی عالی را در Gusto MOI میل کنید یا اگر به هنر و هنرهای نمایشی علاقه دارید، نمایش ‌های تئاتر و کنسرت ‌های مکرر در MOI Sahne برگزار می ‌شود.

علاوه بر این، در MOI Art، می ‌توانید از گالری ‌های بین  ‌المللی دیدن کنید و یک روز سرگرم ‌کننده داشته باشید. این مرکز خرید بزرگترین پارک سرگرمی سرپوشیده اروپا را ارائه می‌ کند. و البته جدید ترین فیلم ها را می توانید در مجموعه سینمایی Cinetech تماشا کنید. مال استانبول یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است و میزبان برند های مطرح جهان است که با مفهومی که دارد و واحدهای متفاوتی که در خود جای داده است و به عنوان کاربردی ترین مرکز خرید استانبول توجه ها را به خود جلب کرده است.  یک پارک موضوعی بزرگ در این مرکز خرید وجود دارد، که این می تواند یکی از کارهای جذاب برای بچه ها و سرگرم کننده برای آن ها باشد.

مرکز خرید مارمارا

مرکز خرید مارمارا در میان مراکز خرید دیگر متمایز است، زیرا به لطف باشگاه کودکان مارمارا اغلب فعالیت های ویژه برای کودکان برگزار می شود. این مرکر خرید همچنین به دلیل اینکه اولین هایپرمارکت ترکیه است، بسیار مهم است. در این مرکز خرید برندهای خارجی و محلی متعددی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. علاوه بر این، این مرکز خرید دارای یک خیابان کودکان است که در آن کودکان کوچک شما می توانند با همسالان خود در محیطی امن و مناسب بازی کنند.

مرکز خرید نیشانتاشی

در واقع نیشانتاشی یک مرکز خرید نیست، بلکه منطقه ‌ای است که از قدیم در چند قدمی تکسیم به‌ خاطر خریداران متعهد در جستجوی شهرت دارد. اگر از بودن در مرکز مد لذت می برید، باید نیشانتاشی، بخشی از منطقه شیشلی و بسیار نزدیک به تقسیم را ببینید. نیشانتاشی یک مرکز خرید است که با بافت تاریخی منطقه درآمیخته است.

این مرکز خرید در مرکز نیشانتاشی واقع شده است و به علاقه ‌مندان به غذا و خرید یک مرکز خرید را عرضه می کند. این مرکز خرید علاوه بر داشتن برند های ملی و بین المللی متعدد، فضای تاریخی نیشانتاشی را به شما ارائه می دهد. با توجه به تنوع فروشگاه ها، کافه ها، رستوران ها و پارکینگ شش طبقه که به منطقه پرجمعیت ارائه می دهد، مطمئناً شایسته این عنوان شیک است.

آدرس مرکز خرید شهر نیشانتشی : Teşvikiye Mahallesi Teşvikiye Caddesi No:162, Nişantaşı

مرکز خرید آکمرکز
مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز در سال 1993 افتتاح شد و توسط ICSC به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا انتخاب شد.. این مرکز خرید تاکنون 40 بار توسط موسسات مختلف جایزه گرفته است که واقعاً چشمگیر است. آکمرکز یک مرکز خرید منحصر به فرد است، زیرا هیچ مرکز خرید دیگری در جهان این دو عنوان را ندارد. در سال 2010 جایزه بهترین طراحی داخلی توسط جوایز املاک تجاری اروپا به آکمرکز اهدا شد.

این مرکز خرید هر ساله میزبان فعالیت‌ های مختلف و همچنین پیست اسکیت روی یخ Frozenland در طبقه آخر است. بنابراین اکمرکز یکی از اولین انتخاب های بازدیدکنندگانی است که به دنبال سرگرمی هستند. این مرکز خرید با اقامتگاه ها و مراکز تجاری خود یک مرکز تجاری و سبک زندگی است. این مرکز خرید علاوه بر مجموعه فیلم، اجراهای اپرا مانند مکبث و مادام باترفلای را نیز در اینجا ارائه می دهد اگر عاشق اپرا هستید آنها را از دست ندهید.

آکمرکز در بین بهترین مراکز خرید در قسمت اروپایی استانبول رتبه اول را دارد. از آنجایی که ساکنان ثروتمند منطقه اتیلر استانبول هستند، مارک های گران قیمت را می توان در آکمرکز پیدا کرد.

این مرکز خرید چهار طبقه با تقریباً 250 فروشگاه، 180 هزار متر مربع مساحت دارد. به لطف خدمات حمل و نقل رایگان از محله ها و هتل های نزدیک، گردشگران و افراد محلی می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. یک واحد پارکینگ سرپوشیده و طیف گسترده ای از فروشگاه های برتر، مد، سینما، سرگرمی، رستوران های متنوع بین المللی است.

آدرس مرکز خرید آکمرکز: Ulus Caddesi No:3, Etiler – Istanbul

مرکز خرید فروم استانبول

هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید، تقریباً می توانید روی آن شرط بندی کنید که می توانید آن را در فروم استانبول پیدا کنید. این مرکز خرید در سال 2009 شروع به کار کرد و در زمینی به مساحت 495 هزار متر مربع ساخته شده است. حدود 8 هزار متر مربع از آن را اولین آکواریوم غول پیکر ترکیه تورکوازو و اولین موزه یخ جادویی، اشغال کرده است.

مابقی بین فروشگاه های بزرگی مانند IKEA، فروشگاه ورزشی Decathlon، Praktiker، چندین فروشگاه فناوری، 62 فروشگاه پوشاک و کفش داخلی و بین المللی، 15 کافه، 34 رستوران و 10 سالن فیلم به اشتراک گذاشته شده است. مرکز خرید فروم استانبول بزرگترین مرکز خرید استانبول است و یکی از بهترین مراکز خرید اروپاست از مترو دسترسی آسانی دارد و آکواریوم معروف Sea life در آن قرار دارد. و مرکز کشف لگولند در ترکیه نیز در فروم استانبول واقع شده است.

بزرگترین سالن سینما، بولینگ آتلانتیس، مرکز سرگرمی Tiox، شبیه‌ سازی هلیکوپتر Flyride و Sand Castle جدا از زمین‌ های بازی در آن قرار دارد.

آدرس مرکز خرید فروم استانبول : Kocatepe Mahallesi, Paşa Caddesi 34045 Bayrampaşa

مرکز خرید کاپیتول

کاپیتول یکی از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است و 25 سال است که مرکز خرید و سرگرمی بوده است. این مرکز خرید برند های بزرگی را برای بازدیدکنندگان در خود جای داده است. اگر به دنبال یک مرکز خرید در منطقه اسکودار در بخش آسیایی استانبول هستید، کاپیتول آدرس مناسبی برای شما می باشد. علاوه بر این، کاپیتول در سال 2006 توسط شورای بین المللی مراکز خرید در بخش “بهترین مراکز خرید بازسازی شده” و جایزه دریافت کرد. ساعت کار این مرکز خرید همه روزه اط ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

آدرس مرکز خرید کاپیتول : Mahir İz Caddesi 34662 Altunizade

مرکز خرید پالادیوم استانبول
مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول

پالادیوم در مقابل مرکز تجاری برج پالادیوم قرار دارد و این مرکز خرید به لطف طراحی داخلی خود تجربه یک مرکز خرید بزرگ را ارائه می دهد. اگرچه این مرکز خرید در بخش غربی آتاشهیر واقع شده است، اما از بیشتر بخش‌ های آسیایی نیز قابل مشاهده است. هدف این مرکز خرید جلب رضایت بازدیدکنندگان از طریق مجموعه فیلم ها و فروشگاه های متعدد است.

اگرچه رستوران های داخل مرکز خرید در همان منطقه متمرکز شده اند، اما کافه های متعددی در اطراف مرکز خرید پراکنده شده اند که می توانید برای صرف قهوه به آنجا بروید. بنابراین، بعد از اینکه از غذای خود لذت بردید، می توانید به یکی از آن کافه ها بروید و از نوشیدنی و دسر خود لذت ببرید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان خریدان می باشد.

آدرس مرکز خرید پالادیوم : Barbaros Mah- No:8-B, Ataşehir, 34746

چکیده

در این مقاله  ما به بهترین مراکز خرید در بخش های اروپایی و آسیایی استانبول پرداختیم. اما مطمئناً صدها گزینه دیگر برای کسانی که می خواهند در استانبول خرید کنند وجود دارد. در این مقاله می توانید نکات زیادی در مورد خرید در مناطق محبوب استانبول بیابید. در این میان ممکن است به خرید در سلطان احمد یا خرید در مقالات تقسیم علاقه داشته باشید.

در مجموع شما اگر قصد خرید در استانبول را دارید مطمئن باشید دست خالی از استانبول بر نمی گردید، زیرا استانبول برای هر سلیقه و هر سنی مرکز خرید های متفاوتی دارد حتی کودکان شما در برخی از این مراکز خرید می توانند ساعت ها سرگرم شوند. بنابراین برای خرید تور استانبول نوروز 1401 عجله کنید و خرید خود را به صورت آنلاین با ارزان ترین قیمت ها با سایت تریپ تجربه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.7/5 - (6 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.