آپلود با لینک مستقیم

تجربه سفر به چین: راهنمایی هایی برای گردش در این کشور

تور چین، یکی از محبوب ترین تورهای خارجی در میان بسیاری از گردشگران ایرانی‌ست. چین، کشوری بزرگ و پرجمعیت در قاره آسیا بوده و فرهنگ، تاریخ، طبیعت و شهرهای دیدنی را در دل خود جای داده است. از جاذبه های معروف کشور چین می توان به دیوار بلند چین، شهر ممنوعه، معبد آسمانی، کوه های تیانزی، هوآنگ شان، رود یانگ تسه، لیبو، مجسمه غول پیکر بودا، ارتش سرخ مایل به قرمز و… اشاره کرد که هر ساله گردشگران زیادی از داخل چین و حتی خارج از کشور به سمت این نوع جاذبه ها راهی می‌شوند.

اگر می خواهید شما هم جزء کسانی باشید که می خواهید در بهترین شرایط آب و هوایی به سمت کشور چین سفر کنید در ابتدا باید ویزای چین را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره ویزای چین می توانید روی عبارت زیر کلیک کنید.

ضمنا کشور چین یکی از آن کشورهایی‌ست که در زمینه تکنولوژی و اقتصاد در جهان بسیار پیشرفته است. بنابراین زمانی که برای سفر خود برنامه ریزی می کنید سعی داشته باشید که بازدید از مراکز خرید را در لیست مسافرتی خود قرار دهید تا بتوانید تجربه ای شگفت انگیز و به یادماندنی را در طول سفر خود تجربه کنید.

البته ناگفته نماند که چین با ایران فاصله نسبتا زیادی دارد و در طول این مسیر از ایران به سمت چین می توانید از جاذبه ها لذت ببرید. همچنین اگر از علاقمندان کشور چین هستید پیشنهاد قصر شیرین تهران به شما عزیزان این است که یک برنامه ریزی درست و دقیق داشته باشید تا حتی الامکان بتوانید از اصلی ترین مناطق گردشگری و تفریحی این کشور بازدید کنید.

چین، کشوری شگفت انگیز با ترکیبی از فرهنگ باستانی و مدرنیته

چین در آسیای شرقی قرار دارد و به عنوان پرجمعیت ترین کشور در جهان شناخته شده است. در زمان های قدیم لقب کشور آسمانی به چین اختصاص داده شده است. به این دلیل که یک فرهنگ بسیار قدیمی و پیشرفته با تمرکز بر طبیعت و بهره برداری از منابع طبیعی دارد. در واقع در فرهنگ چین، آسمان یکی از مهم ترین عناصر طبیعی شناخته شده است و به همین علت مردم این سرزمین به فرایندهای آسمان اعتقاد دارند. همچنین، چین تمدن و تاریخی دیرینه دارد و میزان قدمت این کشوربه پنج هزار سال قبل بر می گردد. از همان ایام تا به امروز در زمینه های مختلفی همچون هنر، فلسفه، علم و ادبیات فعالیت داشته است و همین امر به تنهایی باعث شده که مردم چین راحت تر با فرهنگ و ارزش های موجود در کشور خود آشنا شوند.

این کشور از زمان های قدیم تاکنون تمدن و امپراطوری های مختلفی را دیده است و همین عامل به تنهایی سبب شده که در این کشور جاذبه های باستانی و تاریخی متعددی را ببینید که یکی از دیگری جذاب تر و منحصر به فردتر هستند. البته بهتر است بدانید فقط با سفر به چین می توانید تلفیق این زیبایی و فرهنگ تاریخی و مدرنیته را با چشم خود ببینید که در کنار یکدیگر توانسته اند ظاهری اعجاب انگیز را به کشور ببخشند. شاید همین امر باعث شده است که گردشگران زیادی از داخل ایران و یا سایر کشورها به سمت چین سفر کنند. اما پیش از آن که به بلیط هواپیما از ایران به سمت کشور چین سفر کنید کمی مکث کرده و این مطلب را مطالعه نمایید تا در پایان بتوانید با بهترین مناطق گردشگری، بهترین زمان سفر به چین و هتل های لوکس در کشور چین آشنا شوید.

گردشگری در چین: جاذبه های توریستی از دیدگاه مسافران

·       پکن: شهری با جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی در انتظار شماست!

پکن، پایتخت کشور چین است و به عنوان پر جمعیت ترین شهر در چین محسوب می شود و قدمت دیرینه ای در حدود ۳۰۰۰ سال پیش دارد و بناهای تاریخی آن دوران تا به امروز باقی مانده است. به همین دلیل پکن یکی از مهم ترین شهرهای چین است که تا به این لحظه قادر بوده در زمینه صنعت گردشگری در مقایسه با دیگر شهرهای چین حضور پررنگی داشته باشد.

در پایتخت کشور چین یعنی پکن، ناحیه ای به نام دونگ چنگ وجود دارد که میدانی دیدنی و بسیار محبوب به نام میدان تیان آمن در آن قرار گرفته است و هر ساله میلیون ها گردشگر با سفر به سمت چین از این میدان در شهر پکن دیدن می کنند.

·       گوانجو: بازدید از شهری مدرن و پویا را از دست ندهید!

گوانگ جو، یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور چین است که قاعدتا جمعیت نسبتا زیادی را در دل خود جای داده است و در بخش جنوبی این کشور قرار دارد. شهر گوانگ‌ژو به دلیل وجود مراکز تاریخی، فرهنگی، صنعتی و تجاری برای چین بسیار حائز اهمیت است و قدمت آن به ۲۲۰۰ سال قبل بر می گردد. همچنین شهر گوانجو، جزء شهرهای پویاست که از زمان های قدیم تا به امروز توانسته است فرهنگ، رسم و رسوم خود را حفظ کند و در مقابل به همان نسبت هم در راستای پیشرفت کشور خود تلاش می کنند تا هر گردشگری به راحتی بتواند تلفیقی از فرهنگی قدیمی و فرهنگی مدرن را ببیند و تجربه ای به یادماندنی را تجربه کند.

·       نیویورک آسیا، آسمان خراش ها و معابد در چین

در کشور چین، شهری به نام شانگهای وجود دارد که به دلیل شباهت هایی با ایالت نیویورک به آن لقب نیویورک آسیا داده اند. در شهر شانگهای، میدان رن مین وجود دارد که فروشگاه های متعددی را در دل خود جای داده است. یکی از جاذبه های تفریحی و محبوب در شمال شهر شانگهای، پارک مردم است. زمانی که وارد این پارک شوید متوجه خواهید شد که در اطراف این پارک موزه و آثار تاریخی متنوعی وجود دارد. از طرفی در داخل این پارک، جذاب ترین رستوران ها و هنرهای معاصری وجود دارد که با دیدنی هر یک از آن ها می توانید با فرهنگ و تاریخ معاصر این شهر آشنا شوید. همچنین رستورانی دنج با فضایی آرام به نام رستوران بارباروسا در کنار دریاچه وجود دارد که انواع غذاهای عربی در این رستوران سرو می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید غذاهای عربی رستوران بارباروسا با به کار بردن آشپزی مدیترانه‌ای و جنوب شرقی آسیا تاثیرات قابل توجهی داشته اند.

بهترین زمان برای سفر به چین

کشور چین همانند بسیاری از کشورها دارای اقلیم های متفاوتی است که برای سفر به این کشور باید بدانید که می خواهید به کدام منطقه قصد سفر دارید؟ دوست دارید در سفر خود چه چیزهایی را تجربه کنید؟ در این قسمت از مطلب با آژانس قصرشیرین همراه باشید تا با بهترین زمان سفر به سمت کشور آسمانی (چین) مطلع شوید.

اگر قصد دارید که از جاذبه ها و مناطق توریستی چین دیدن کنید، بهترین زمان برای سفر به چین در فصل بهار (ماه آوریل تا ماه ژوئن)، فصل پاییز (ماه سپتامبر تا ماه نوامبر) است. در این دو فصل آب و هوایی خنک و آرام بر روی شهر حاکم است و می توانید شاهد شهری رنگارنگ و زیبا باشید.

اما اگر از علاقمندان به طبیعت هستید می توانید در فصل بهار و تابستان (ماه ژوئن تا اوت) به سمت طبیعت و سرسبزی های این کشور سفر کنید. اگر به دنبال سفری به یاد ماندنی با تجربه ای جذاب هستید بهترین فصل برای سفر به سمت چین، زمستان است. زیرا چین در این فصل در مقایسه با دیگر ایام سال کمی خلوت تر است و بالطبع می توان از جاذبه های گردشگری لذت برد و راحت تر از تفریحات زمستانی استفاده کرد.

به طور کلی می توان گفت که با توجه به تجربه‌ای که می‌خواهید داشته باشید، بهترین زمان برای سفر به چین متفاوت است.

 

بهترین هتل ها در چین

زمانی که می خواهید با تور چین به سمت این کشور و جاذبه های تفریحی آن سفر کنید برای اقامت در هتل ها می توانید به سمت هتل پنینسولا شانگهای در منطقه The Bund راهی شوید. این هتل جزء هتل های لوکس و پنج ستاره است که می تواند انتخاب منحصر به فردی برای زوج ها باشد. یکی دیگر از هتل های پنج ستاره ای که در شانگهای وجود دارد هتل گرند ملنیوم بیجینگ است که با اقامت در آن می توانید حس آسایش و راحتی را تجربه کنید. اگر به قصد کارهای تجاری به سمت شانگهای راهی شدید می توانید یکی از اتاق های این هتل را رزرو کنید. زیرا این هتل در مناطق مالی و اقتصادی شانگهای قرار گرفته است که می توانید به سفارت خانه، دفاتر، مرکزهای نمایشگاهی و شرکت های بزرگی دسترسی داشته باشید.

بنابراین اگر به دنبال بهترین هتل های پنج ستاره با محیطی آرام هستید بهتر است به محض دریافت ویزای چین و خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل‌های پنج ستاره در شانگهای اقدام کنید. به این دلیل که تاریخ بلیط پرواز شما به سمت چین مشخص شده است و با خیالی آسوده می توانید به سمت این کشور و جاذبه های آن در موعد مقرر سفر کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (2 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.