آپلود با لینک مستقیم

دانلود فیلم کاران مووی

تاریخ پیدایش سینمای اکشن را در هالیوود می‌توان به دهه‌های20و30 منسوب دانست، زمانی که قهرمانان خوش‌چهره و تنومندی چون «ارول فلین» و «داگلاس فربنکس» با استفاده از حرکات آکروباتیک و طنز پنهانی رفتارشان به جدال با دشمنانی شرور می‌رفتند و اسب، شمشیر و تیر و کمان، ابزار کنش آن‌ها بود. متناسب با شرایط زمانی و مکانی، قهرمانان اکشن اولیه بسیار معصوم بودند. در دهه‌های بعد از آن سینمای آمریکا را بیش‌تر فیلم‌هایی از گونهٔ نوآر احاطه کردند. قهرمانان این فیلم‌های سیاه مردان شاپو به سر، عبوس و بسته و بسیار متکی به اسلحه‌شان بودند که البته در نهایت می‌مردند. مشکلات سیاسی اجتماعی ناشی از بحران اقتصادی به این سینما دیگر اجازه نمی‌داد که همچون گذشته نمایشگر سرخوشی‌های قهرمان‌های اکشن باشد. ژانر فیلم اکشن در دهه 1970 به صورت جدی توسعه یافت و از ستارگان این ژانر می‌توانیم به بازیگران توانمند و نام آشنایی مانند بروس لی، جکی چان، تام کروز، آرنولد شوارتزنگر و چاک نوریس اشاره کنیم. ژانر اکشن تقریبا شبیه به ژانرهای تریلر و ماجراجویانه است و گاهی اوقات نیز ممکن است شامل عناصر درام و جاسوسی نیز باشد.فیلم اکشن یا فیلم هیجانی و پرحادثه یکی از ژانرهای فیلم است که محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان به خصوص آقایان دارد. فیلم اکشن فیلمی است که در آن قهرمان داستان یا شخصیت‌های اصلی با ماجراهایی مواجه می‌شوند که معمولا شامل خشونت، درگیری‌های فیزیکی و تعقیب و گریز است. قهرمان اصلی فیلم اکشن برای پیروز شدن در داستان باید بر دشمنان خود غلبه کرده و آنها را شکست دهد. ما برای شما علاقمندان فیلم اکشن لیستی از بهترین فیلم های اکشن را در سایت کاران مووی قرار داده ایم و لینک دانلود فیلم اکشن مورد علاقه شما به راحتی دردسترس شما عزیزان قرار دارد.

فیلم بهایی که میپردازیم

فیلم سینمایی بهایی که می پردازیم (The Price We Pay )یک فیلم ترسناک، اکشن، معمایی، جنایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا است که کارگردانی آن برعهده ریوهی کیتامورا است.فیلمنامه این فیلم را نیز کریستوفر جولی به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی همچون امیل هرش، جیجی زومبادو، النور برک، استیون دورف، اریکا اروین، جسی کینسر، سابینا ماخ، کریستوفر روبلتو هاروی، تایلر سندرز، ورنون ولز، تانر زاگارینو و غیره در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند. سه کمپانی‌ 828Productions و Buffalo 8 Productions و VMI Worldwide  فیلم بهایی که میپردازیم را تولید و منتشر کرده اند. دانلود فیلم خارجی فیلم بهایی که می پردازیم در سایت کاران مووی قرار داده شده است. این فیلم اولین بار در تاریخ 28 آگوست سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم FrightFest در کشور انگلستان به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 13 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران خواهد شد.

مدت زمان این فیلم 84دقیقه است و توانسته امتیاز 5.7را به خود اختصاص دهد. ریوهی کیتامورا کارگردان فیلم و فیلمنامه‌نویس اهل اوساکا، ژاپن است؛ از آثار وی می‌توان یه فیلم قطار گوشت نیمه شب Midnight Meat Train محصول سال 2008 میلادی اشاره کرد.خلاصه داستان این فیلم از این قرار است که ،پس از اینکه دزدی از یک فروشگاه با شکست مواجه می‌شود، سارقین زنی به نام گریس را گروگان گرفته و فرار می‌کنند. با فرا رسیدن شب، آن‌ها مجبور می‌شوند به خانه‌ای در یک مزرعه دورافتاده پناه ببرند اما با رسیدن صاحبخانه کابوس واقعی آن‌ها آغاز می‌شود و….

 

فیلم سروصدا

فیلم سر و صداNoise فیلمی در ژانر معمایی، هیجان انگیز و درام محصول سال 2023 کشورهای بلژیک و هلند است که کارگردانی آن را استفن گایپنز (Steffen Geypens) عهده دار بوده است. فیلمنامه این فیلم را نیز استفن گایپنز، رابین کرمانس و هاس استینسنز به نگارش درآورده اند. تهیه‌کنندگان  فیلم سر و صدا را برت هملینک، رابین کرمانس، لورا شرلینک، کلیو استیفکنز، دیمیتری وربیک و کلاریسا ورماک هستند، تدوین و ویراش آن کاری از مارتن یانسنس می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط آنتون مرتنز انجام شده . بازیگرانی که در این فیلم هنرنمایی کرده اند هارمسن، وارد کرمانس، یوهان لیسن، جنیفر هیلن، لیز فرین، دافنه ولنز، کاتلینجه دامن، میکه دی گروت، میرته تاورنیر، جسی منسا، سیمون دایوتر، امیل دردن، ماتیس شلکنز، تونی دی گوی، روچدی کنایتی، وین ون آکر، سگی لوپوچانسکی می باشند. مدت زمان فیلم 86دقیقه است همچنین این فیلم توانسته امتیاز 5.7را کسب کند.با دانلود فیلم دوبله فارسی سروصدا در سایت کاران مووی داستان جذاب این فیلم را دنبال کنید ‌ این فیلم را دو کمپانی‌ Caviar Films و Screen Flanders تولید و توزیع کردند. همچنین فیلم نویز اولین بار در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی توسط NETFLIX  منتشر می‌شود. در فیلم نویز خواهید دید که، مت همراه با همسر و فرزند تازه متولد شده خود به خانه دوران کودکی‌اش نقل مکان می‌کند؛ اما به زودی و با کشف رازی تاریک از گذشته پدرش، همه چیز در زندگی مت کاملا تغییر می‌کند…

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.