آپلود با لینک مستقیم

راهنمای ورود مبتدیان به دنیای ارز دیجیتال برای حرفه ای شدن

راهنمای ورود مبتدیان به دنیای ارز دیجیتال برای حرفه ای شدن

یکی از شلوغ ترین بازارهای سرمایه گذاری در چند سال اخیر، مربوط به ارز دیجیتال است. شاید شما هم زمانی این فکر را با خود کرده‌اید که یک قسمتی از سرمایه‌تان را بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. اما همانطور که خودتان بهتر می‌دانید برای ورود به دنیا سرمایه گذاری نه صرفا ارز دیجیتال، باید کاملا حساب شده و ایمن وارد شوید تا در همین اول کار حداقل خسارتی را متحمل نشوید. ممکن است دوستانتان هم به شما گفته باشند که دنیای ارز دیجیتال پر از سود و اتفاقات مثبت است و شما را مشتاق ورود به این دنیا سرمایه گذاری کنند. اما شما باید بسیار باهوش باشید و بدون آموزش دیدن وارد این دنیای بزرگ سرمایه گذاری ارز دیجیتال نشوید. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم راهنمای ورود به دنیای ارز دیجیتال برای حرفه ای شدن را به شما آموزش دهیم. تا کسانی که قصد ورود به دنیا ارز دیجیتال را دارند، چه چیزهایی نیاز است بدانند و چه ریسک هایی در این دنیا وجود دارد، که بتوانند راحت ترین تصمیم گیری را برای ورود انجام دهند.

با این توضیحات اولیه که به شما داده‌ایم ترس بر شما غلبه نکند همانند همه‌ی بازارهای سرمایه گذاری این بازار هم نیاز به تحلیل و آموزش دارد که بتوانید به سوددهی خوبی برسید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با کمترین خطر و ریسک وارد دنیا ارز دیجیتال شوید.

 

شناخت کامل ارز دیجیتال

همانند همه‌ی آموزش های دیگر ماهم ابتدا، از آموزش ارز دیجیتال شروع می کنیم. ارز دیجیتال چیست ؟ ارز دیجیتال پول مجازی است. همانطور که از اسمش هم پیداست این پول بصورت مجازیه و بصورت اسکناس درون دستان شما نیست. ارز دیجیتال مبتنی بر یک فناوری به نام بلاک چین بوده و بصورت غیر متمرکز می‌باشد. یکی از مهمترین نکات و ویژگی هایی که ارز دیجیتال را در میان مردم محبوب کرده، عدم دخالت دولت‌ها و کشورها بر روی آن است.

حتما اسامی چند عدد از پول های مجازی یا همان کوین را از دیگران شنیده و‌ یا در جایی دیده‌اید. از معروف ترین کوین‌ها می‌توان به بیت کوین ، اتریوم و تتر اشاره کرد.

برای اینکه به سطحی برسید که بتوانید در بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید باید با مباحثی مانند مباحث زیر آشنا شوید.

  • بلاک چین چیست؟ و در دنیای واقعی چه کاربردی دارد؟
  • سختی استخراج به چه معناست ؟
  • شبکه لایتینگ چیست ؟
  • آشنایی با توکن‌های ERC-20
  • NFT چیست ؟
  • اثبات کار یا سهام
  • و…

برای درک کامل این مباحث به آموزش ارز دیجتال در سایت فیبوتک مراجعه کنید. آدرس:

fibotech.trade/digital-currency-tutorial

 

آموزش تحلیل تکنیکال

یکی از توانایی های مهم در تحلیل ارزهای دیجیتال، یادگیری تحلیل تکنیکال.

در مرحله اول باید این سوال پرسیده شود، تحلیل تکنیکال چیست ؟ تحلیل تکنیکال به بیان عامیانه به این معنی است که شما با تحلیل و منطق یاد می‌گیرید که سرمایه گذاری کنید نه با نظر و ایده خودتان. اگر بخواهیم بصورت کامل مفهوم را بیان کنیم، تحلیل تکنیکال روش‌هایی است که برای پیش بینی و بررسی حرکت قیمت‌ها در بازار مالی با استفاده از نمودارهای قیمت است.

این تحلیل بر این نظر برقرار است که اگر شخصی می‌تواند الگوهای قبلی بازار را با استفاده از نمودارهای قبلی شناسایی و تحلیل کند، می‌تواند تا اندازه‌ای دقیق قیمت های آینده را پیش بینی کند و ارائه دهد. افرادی که این تحلیل را انجام می‌دهند همه‌ی ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل را دارند تا نمودار ها و الگوهای جدیدی را کشف کنند و یک استراتژی مناسب برای خرید و فروش طراحی کنند. این یکی از دو علم اصلی بازار سرمایه گذاری است.

باتوجه به اینکه مطالب مهمی در حوزه آموزش تحلیل تکنیکال وجود دارد موضوعات زیر نیز به شما کمک می‌کند تا با این حوزه بیشتر آشنا شوید و اطلاعاتتان را در این حوزه بالا ببرید.

  • مفهوم روند و خط رسم روند
  • مقاومت و حمایت، داینامیک و استاتیک
  • مفهوم پولبک و ریتست
  • بهترین تایم فریم معاملاتی
  • آشنایی با وبسایت تریدینگ ویو
  • جفت ارزها و شاخص های ارز دیجیتال

یکی از منابع برای یادگیری این تحلیل:

fibotech.trade/basic-technical-analysis-training

آموزش تحلیل تکنیکال

آموزش تحلیل فاندامنتال

تحلیل فاندامنتال یک روش بسیار مهمی می‌باشد که در چند سال اخیر به شدت کاربران از آن بهره گرفته‌اند.لینک آموزش تحلیل فاندامنتال را می توانید در انتهای صفحه مشاهده کنید. از سوی دیگر شمایی که قصد خرید و فروش ارز را دارید، نیازمند یک تحلیل می‌باشید. تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی به اختصار با  FA (Fundamental Analysis) در مقالات یا سایت های مختلف نشان می‌دهند. تحلیل فاندامنتل به تحقیق و جستجو کامل و دقیق در مورد یک دارایی مالی قابل سرمایه گذاری می‌گویند. با یک مثال قضیه تحلیل بنیادی را بیشتر توضیح خواهیم داد. فرض کنید شما بر افرادی که روی یک پروژه سرمایه گذاری کار کرده‌اند تحقیق و مطالعه می‌کنید یا درباره کسانی که بر روی یک دارایی قابل سرمایه گذاری مشارکت کرده‌اند اطلاعات دقیقی کسب می‌کنید. این تحقیق و اطلاعات دقیق به این معنی است که متوجه شوید که آیا این پروژه  یا دارایی بیش از حد ارزش گذاری شده است یا که خیر. تحلیل فاندامنتال بنظر ساده می‎آید، شما با تحلیل درست می‌توانید ارزش ذاتی یک دارایی را متوجه شوید. اگر با تحلیل فاندامنتال متوجه ارزش ذاتی یک دارایی شدید که قیمت آن به نسبت ارزش ذاتی خودش پایین تر است، می‌توانید بر اساس تحلیل خود با خرید آن در آینده سود کنید. بنابراین از نتیجه‌ای که بدست آوردید می‌توانیددر معاملات خود استفاده کنید.

  • تحلیل فاندامنتال ایمیوچبل اکس
  • تحلیل فاندامنتال گراف
  • سولانا چیست ؟
  • تحلیل فاندامنتال 3- API3
  • تحلیل فاندامنتا پالی گان
  • تحلیل فاندامنتال Oasis Network (Rose)

لینک آموزش تحلیل فاندامنتال:

fibotech.trade/cryptocurrency-fundamental-analysis

 

نتیجه گیری

با پشت سر گذاشتن این مراحل تازه شما مقدمات ورود به بازار ارزهای دیجیتال را می گذرانید؛ اما برای حرفه ای شدن نیاز به آموزش های حرفه ای تر و تجربه بیشتر خواهید داشت. ما در سایت و پیج اینستاگرام فیبوتک هرروز مطالب آموزشی و اخبار جدید از دنیای ارز دیجیتال منتشر می کنیم که پیشنهاد میکنیم در این رسانه ها همراه ما باشید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.6/5 - (11 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.