آپلود با لینک مستقیم

سه چیز مشترک همه برندهای قوی کسب و کار

یک برند قوی برندی است که بتواند در آزمون زمان مقاومت کند و از طرفی افزایش مشتری مناسبی داشته باشد. این برای ایجاد تفاوت در زندگی مردم وجود دارد – زندگی مشتریانی که از محصولات و خدمات آن سود می برند و کارمندانی که سخت برای ارائه آنها تلاش می کنند. عوامل زیادی بر موفقیت نهایی یک برند تأثیر می‌گذارند، اما سه چیز مشترک همه برندهای قوی وجود دارد: یک وعده برند معتبر، کارمندانی متعهد که این وعده را عملی می‌کنند و مهم‌تر از همه، تجربیات مشتری معنادار مداوم.

اگر تجارب مشتریانش کمتر از انتظارات باشد، هیچ برندی در درازمدت دوام نخواهد آورد، و مطمئناً برآوردن مداوم این انتظارات بدون نیروی کاری متعهد و متعهد ممکن نیست. یک وعده برند معتبر و معنی دار به ارتباط تجربه کارمند با تجربه مشتری کمک می کند. وقتی این عناصر در یک راستا باشند، شرایط برای رشد و شکوفایی برندهای قوی فراهم می شود.

سه چیز مشترک همه برندهای قوی کسب و کار

توسعه یک وعده برند معتبر

یک وعده برند معتبر، در ابتدایی ترین سطح خود، به مصرف کنندگان دلیلی می دهد که به افزایش مشتری تبدیل شوند. این یک وعده است که یک نام تجاری منفعت معنی داری ارائه می دهد، به مصرف کنندگان می گوید که چه انتظاراتی داشته باشند، و لحن را برای احساسات و عواطفی که برند امیدوار است ایجاد کند، تنظیم می کند. به همین دلیل برای بازاریابان بسیار مهم است که به دقت وعده برند خود را بسازند، رشد آن را پرورش دهند و موفقیت آن را در ایجاد روابط قابل اعتماد با مشتریان از طریق تحقیقات تجربه برند نظارت کنند .

توسعه یک وعده نام تجاری از درون یک سازمان با بیان تجربه مشتری مورد نظر از برند آغاز می شود، از جمله:

ادراکات و نگرش های کلیدی

ویژگی های اصلی

مزایای مشتری

موقعیت یابی برند

نقطه تمایز

پس از ایجاد، یک وعده نام تجاری باید در سراسر سازمان به گونه ای ابلاغ شود که به راحتی توسط همه کارکنان قابل درک و پذیرفتن باشد. بدون این، تحویل وعده برند به مشتریان ناکام خواهد ماند. یک وعده برند باید به طور مداوم توسط کارکنان در طول زمان نشان داده شود.

یک سازمان می تواند یک وعده برند قوی داشته باشد، اما اگر کارمندان از صمیم قلب به آن اعتقاد نداشته باشند و درک نکنند که چگونه آن را زنده کنند، آنگاه تنها مجموعه ای از کلمات بدون هیچ قدرت واقعی برای تاثیرگذاری بر تجربه مشتری خواهد بود. . وعده برند مجموع تمام اقدامات، ارتباطات، محصولات و خدماتی است که برند به بازار ارائه می کند. بنابراین، بسیار مهم است که کارکنان در تمام کارهایی که انجام می دهند، وعده برند را نشان دهند.

زنده کردن وعده برند

فرآیند تعبیه یک وعده نام تجاری در سراسر سازمان، یک پیشنهاد یکپارچه نیست. تشویق ارتباط مستمر، آموزش و همکاری بین کارکنان در همه سطوح برای تقویت نیروی کار واقعاً متعهد ضروری است. موفق ترین شرکت ها به همان اندازه که تجربه مشتری خود را جدی می گیرند، با تجربه کارمندان برخورد می کنند. آن‌ها راه‌هایی پیدا می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که کارمندان دقیقاً می‌دانند کار روزانه‌شان چگونه بر مشتریانشان تأثیر می‌گذارد و شکل می‌دهد.

وجود فرآیندی برای نظارت بر پذیرش داخلی وعده برند یک شرکت بسیار مهم است. جمع آوری بازخورد در نظرسنجی های رضایت کارکنان یا مشارکت می تواند به سنجش اثربخشی ارتباطات داخلی و شناسایی فرصت هایی برای تعمیق تعهد به وعده برند در سراسر شرکت کمک کند. در اینجا چند سوال برای بررسی وجود دارد:

آیا کارمندان وعده برند را درک می کنند و شخصاً به آن اعتقاد دارند؟

آیا آنها معتقدند که شرکت واقعاً پشت آن ایستاده است؟

آیا آنها تشخیص می دهند که کاری که انجام می دهند چگونه بر تجربیات مشتریان تأثیر می گذارد؟

آیا آنها ابزار، آموزش، منابع و اختیار لازم برای ارائه آن را دارند؟

چه موانع یا موانعی، در صورت وجود، ممکن است آنها را از اجرای مؤثر وعده برند باز دارد؟

کارمندان یک شرکت دانش فراوانی را ارائه می دهند که می توان در هنگام ارزیابی و اصلاح اجرای وعده برند آن از آن بهره برد. بدون توانایی اندازه گیری میزان همسویی کارکنان با وعده برند، ممکن است یک شرکت فرصت هایی را برای ارتقای تجربیات مشتری خود از دست بدهد.

نگرش و تعاملی که آنها در شغل خود به ارمغان می آورند به روش های قدرتمندی بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد. شرکت‌هایی که آموزش و توانمندسازی کارکنان خود را از طریق ارتباطات داخلی برند در اولویت قرار می‌دهند، سودهای بزرگی خواهند دید. به قول والت دیزنی ، “شما می توانید شگفت انگیزترین مکان جهان را طراحی، ایجاد و بسازید. اما به مردم نیاز است تا رویا را به واقعیت تبدیل کنند.»

سه چیز مشترک همه برندهای قوی کسب و کار

پرورش تجربه مشتری

سومین و مهمترین کلید برای ایجاد برندهای قوی، اطمینان از اینکه تجربه مشتری منعکس کننده وعده برند در عمل است. انجمن متخصصان تجربه مشتری (CXPA) تجربه مشتری را اینگونه تعریف می کند:

«مجموع تمام تعاملات در تمام کانال ها، که توسط فرهنگ یک سازمان شکل می گیرد. این فرهنگ توسط فرآیندها و تجربیات front-end و back-end ایجاد می شود که در نهایت بر ادراک مشتری تأثیر می گذارد. این تصورات یا روابط ما با مشتریان و توجه به برند ما در بازار را تقویت می کند یا از آن می کاهد.

ویژگی بارز یک نام تجاری قوی این است که به طور مداوم تجربه مورد نظر را در تمام نقاط تماس به مشتریان خود ارائه می دهد. ارزیابی اثربخشی یک برند در انجام این کار با درک اینکه چه نقاط تماسی در کل سفر مشتری، از وب‌سایت شرکت، ارتباطات و خدمات مشتری گرفته تا تجارب خاص مشتری با استفاده از محصولات و خدمات برند، وارد عمل می‌شوند، شروع می‌شود. هر تعاملی که مشتریان با یک برند دارند، فرصتی جدید برای تحقق وعده‌های برند آن و ارتقای تجربه‌شان است.

یک راه عالی برای نظارت بر تجربه مشتری، جمع آوری بازخورد در طول سفر آنها با نام تجاری است. درک تجربه مشتری از دیدگاه منحصر به فرد آنها و به اشتراک گذاشتن آن بینش در سراسر سازمان مهم است. همه کارکنان باید به وضوح تأثیری را که بر تجربه مشتری می گذارند، درک کنند، نه فقط آنهایی که در خط مقدم با تعامل مستقیم با مشتری هستند. زمانی که کارمندان می توانند ارتباط بین کاری که انجام می دهند و تجربه مشتریان از برند را ببینند، می تواند به آنها کمک کند تا درگیر، فداکارتر و با انگیزه تر شوند.

تقویت یک وعده برند

تحقق وعده برند یک شرکت برای ایجاد یک برند قوی و حفظ یک تجارت رو به رشد ضروری است. شواهدی از قدرت یک برند را می‌توان به روش‌های قابل اندازه‌گیری زیادی مشاهده کرد، از داده‌های فروش و ارقام آگاهی از برند گرفته تا حجم تبلیغات شفاهی مثبت و حتی حفظ کارمندان.

برای درک واقعی تأثیر یک وعده نام تجاری، چه به صورت داخلی در بین کارکنان و چه در خارج در بین مشتریان، مهم است که مستقیماً با آن مخاطبان درگیر شوید. به دست آوردن بینش در مورد این روابط می تواند راه هایی را برای تقویت ارتباطات بین وعده نام تجاری، کارمندان، مشتریان فعلی و مشتریان آینده کشف کند.

افزایش مشتری با خرید تبلیغات

اگر میخواهید افزایش فروش داشته باشید و تبلیغات اورگانیک انجام بدید فقط کافیه به سایت بالتازار مراجعه کنید، شما میتوانید از طریق بالتازار جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشید برای ورود به سایت بالتازار فقط کافیه روی ( افزایش مشتری ) کلیک کنید.

قطعا سر بزنید زیرا میتواند مهم و سربلند باشد.

منتظر شما در سایت بالتازار هستیم.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.8/5 - (5 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.