آپلود با لینک مستقیم

طراحی لوگو با هوش مصنوعی کاملا رایگان (معرفی ۵ ابزار)

برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای دیگر نیازی نیست که یک طراح گرافیک باشید. ژنراتورهای طراحی لوگو هوش مصنوعی کار را سریع و آسان می کنند. بهترین ابزارهای طراحی لوگو از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای ایجاد لوگو در سبک ها، فرمت ها و موارد دیگر استفاده می کنند. بیش از یکسال است که از رونمایی ChatGPT می گذرد، در آپدیت اخیر با قابلیت تصویر سازی با Dall.E 3 و سایر امکانات و قابلیت های متعدد این هوش مصنوعی باعث شده تا نسخه پلاس آن طرفداران زیادی پیدا کرده و با خرید اکانت ChatGPT از امکانات بیشمار آن استفاده کنند در کنار آن ابزارهای متعددی برای راحتی و افزایش سرعت کار به بازار معرفی شده است. در اینجا نیز 10 ابزار رایگان برای طراحی لوگو با هوش منصوعی را مورد بررسی قرار می دهیم.

1. Looka

Looka یک ابزار طراحی لوگو آنلاین است که با کیفیت بسیار بالایی اقدام به ساخت لوگوی شما می کند. فرآیند طراحی لوگوی آن با پرسیدن سوالاتی در مورد حرفه و شغل که در آن هستید آغاز می شود. در مرحله بعد، چندین سبک رایج را در حرفه که برای آن طراحی می کنید ارائه می دهد. می توانید یک شعار به لوگوی خود اضافه کنید و مطمئن شوید که پیام برند شما برای مخاطبان واضح است. پس از ایجاد لوگو، می توانید آن را به دفعات نامحدود ویرایش کنید. ویژگی های کلیدی Looka عبارتند از:

  • بیش از 75 لوگو را در یک لحظه تولید می کند
  • هفت دسته طرح رنگ با صدها گزینه برای انتخاب
  • بیش از 300 گزینه فونت در سبک های مختلف، از جمله دست نویس، قدیمی، sans serif و موارد دیگر
  • امکان ویرایش طرح های نهایی به دفعات نامحدود

پس از تولید لوگو، Looka به شما کمک می کند تا لوگوی خود را روی کارت ویزیت، سربرگ، فاکتور، پوشاک و سایر گزینه ها قرار دهید. Looka راه‌های بی‌شماری را برای استفاده از لوگوی برای تبلیغ برندتان ارائه می‌کند. کاربران می توانند از این ابزار برای بنرهای رسانه اجتماعی، امضای دیجیتال، بروشور و سایر موارد استفاده کنید.

هزینه: برنامه رایگان است ولی می توان با تهیه نسخه پولی که از 20 دلار شروع می شود، به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. درنظر داشته باشید که این هزینه تنها برای یکبار پرداخت می شود.

2. DesignEVO

DesignEVO یک طراح لوگو رایگان با استفاده از هوش مصنوعی است. از بین تمام ابزارهای طراحی لوگو هوش مصنوعی که در لیست معرفی می شوند، DesignEVO دارای گسترده ترین امکانات است که می توانید برای طراحی لوگوی خود از آنها استفاده کنید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است. ابتدا با یک لوگوی از پیش طراحی شده شروع می شود. سپس، می توانید آن را ویرایش کنید و رنگ ها، فونت ها و آیکون های خود را اضافه کنید. با استفاده از هوش مصنوعی، DesignEVO به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام الگوها با برند و سبک کسب و کار شما مطابقت دارند. می‌توانید آزادانه روی عناصر لوگوی خود کلیک کنید، شکل‌ها را اضافه کنید، نمادها را تغییر دهید و موارد دیگر مورد نیاز خود را اعمال کنید. علاوه بر این، هنگامی که از لوگوی خود راضی بودید، می توانید یک نسخه رایگان دانلود کنید یا یک نسخه پریمیوم خریداری کنید که به روز رسانی های مادام العمر، دانلود فایل با کیفیت بالا و فایل های فونت و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. ویژگی های کلیدی DesignEVO عبارتند از:

  • بیش از 10000 الگوی لوگو برای شروع
  • میلیون ها آیکون وکتور رایگان برای اضافه کردن به لوگوهای خود
  • بیش از 100 سبک فونت برای استفاده و انتخاب
  • طرح های رنگ ثابت و گرادیان قابل ویرایش
  • انواع فایل آماده چاپ با کیفیت بالا مانند SVG و PDF

هزینه: برنامه رایگان است ولی می توان با تهیه نسخه پولی که از 49.99 دلار شروع می شود، به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. درنظر داشته باشید که این هزینه تنها برای یکبار پرداخت می شود.

3. Wix

Wix علاوه بر اینکه یکی از بهترین طراحان وب سایت با هوش مصنوعی است، مجموعه گسترده ای از برنامه های کاربردی دارد که می تواند برای کسب و کارهای آنلاین بسیار کاربردی باشد. یکی از این محصولات Wix Logo Generator است. ابزار طراح لوگو آنها انعطاف پذیرترین ابزار در لیست ما است و به شما امکان می دهد پس از تولید لوگو با هوش مصنوعی، ویرایش های زیادی روی لوگو انجام دهید. هنگامی که لوگوی خود را ایجاد کردید، می توانید چندین تم دیگر ایجاد کنید، تم دانلود کنید یا آنها را در استودیو برند Wix ادغام کنید. لوگوی شما در هشت فرمت فایل از جمله نسخه‌های تمام رنگی، خاکستری و تک رنگ در دسترس است. همچنین می‌توانید نسخه‌های SVG لوگوی خود را دریافت کنید که به شما امکان می‌دهد طرح خود را بیشتر در برنامه‌هایی مانند Gimp و Adobe Illustrator ویرایش کنید. ویژگی های کلیدی Wix Logo Generator عبارتند از:

  • بیش از 40 ترکیب پالت رنگ
  • صدها انتخاب فونت، از جمله فونت های گوگل
  • بیش از 100 انتخاب آیکون تمام رنگی و تک رنگ
  • امکان اضافه کردن اشکال هندسی در لوگو

هزینه: رایگان

4. Tailor Brands

Tailor Brands یک ابزار تمام عیار برای مشاغل و برندها است. زیرا ابزارهایی برای کمک به شما در راه اندازی کسب و کارتان دارد. یکی از مهمترین ابزراهای آن، طراح لوگو با هوش مصنوعی است. این ابزار دارای یک چیدمان جذاب و قابل درک است که طراحی یک لوگو را ساده می کند. طراح لوگو هوش مصنوعی Tailor Brands از مجموعه وسیعی از فونت‌ها، نمادها، رنگ‌ها و سبک‌ها پشتیبانی کرده و گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا لوگوی عالی را ایجاد کنید. هنگامی که لوگوی خود را ساختید، این پلتفرم می تواند با لوگوی جدیدتان در مورد سایر ملزومات تجاری مورد نیاز، به شما کمک کند. به طور کلی، تولید کننده لوگوی Tailor Brands بهترین مکان برای شروع ساخت برند شما است که با طراحی لوگوی شروع می شود. ویژگی های کلیدی برندهای Tailor Brands عبارتند از:

  • فرآیند طراحی لوگو ساده با صدها نماد، طرح‌های رنگی و طرح‌بندی جذاب
  • بیش از ده گزینه مختلف لوگو را بر اساس انتخاب رنگ، فونت و سبک شما ایجاد می کند
  • امکان دانلود نسخه های PNG و JPG لوگو با کیفیت بالا بر روی پس زمینه سفید یا شفاف
  • ترکیبات لوگوی مورد علاقه خود را ذخیره و یک نمونه رایگان دانلود کنید

هزینه: برنامه رایگان است ولی می توان با تهیه نسخه پولی که از 12.99 دلار شروع می شود، به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. درنظر داشته باشید که این هزینه تنها برای یکبار پرداخت می شود.

5. LogoAI

LogoAI یک تولید کننده لوگو با هوش مصنوعی است که رابط کاربری ساده ای دارد. برخی از سبک‌ها دارای یک طرح رنگ محدود هستند که استفاده از رنگ‌های سفارشی را هنگام ساخت لوگو دشوار می‌کند. با این حال، قابلیت های زیادی وجود دارد که LogoAI در آنها درخشان است. برای شروع، این یکی از معدود ابزارها در لیست ما است که نسخه متحرک لوگوی را در اختیارتان قرار می دهد. در مرحله دوم، LogoAI گزینه های زیادی برای ویرایش هر جنبه از لوگوی شما دارد. از نماد تا متن، LogoAI گزینه‌های ویرایشی مانند کج کردن، چرخش و سفارشی‌سازی رنگ عمیق آیکون‌ها با رنگ‌های ثابت را ارائه می‌کند که سایر ابزارهای طراحی لوگو به طور کامل از آن چشم پوشی می‌کنند. ویژگی های کلیدی LogoAI عبارتند از:

  • بیش از 50 فونت برای انتخاب، از جمله فونت های گوگل
  • فونت سفارشی خود را برای استفاده در مولد هوش مصنوعی آپلود کنید
  • لوگوها را می توان در قالب هایPNG ، SVG و PDF در دسترس قرار داد
  • امکان دانلود نسخه های ویدئویی و متحرک GIF لوگو

هزینه: برنامه رایگان است ولی می توان با تهیه نسخه پولی که از 29 دلار شروع می شود، به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. درنظر داشته باشید که این هزینه تنها برای یکبار پرداخت می شود.

با استفاده از ابزارهای معرفی شده در این لیست می توانید بهترین لوگوها را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی کنید. امیدواریم این مطلب که توسط تیم محتوای سیب تیپ تهیه شده است، مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

این محتوا توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
5/5 - (1 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.