آپلود با لینک مستقیم

هاست ایمیل چیست؛ با مزایای آن آشنا شوید

هاست ایمیل چیست؛ با مزایای آن آشنا شوید

هاست ایمیل چیست. میزبانی ایمیل یک سرویس میزبانی وب یا اینترنت است که سرورهای ایمیل را اجاره و راه اندازی می‌کند. در واقع برای آن که بدانید هاست ایمیل چیست می‌توان گفت سرویس‌های میزبانی ایمیل معمولاً خدمات برتری هستند که با سایت‌های ایمیل رایگان معمولی مانند یاهو و گوگل متفاوت هستند. این ارائه‌دهندگان میزبانی به کاربران مانند مشاغل کوچک و متوسط با ترافیک ایمیل بالا که برای متمایز کردن بیشتر آنها به نام دامنه خود نیاز دارند، پاسخ می‌دهند. شرکت‌های بزرگتر معمولا سرورهای ایمیل خود را میزبانی می‌کنند و از خدمات میزبانی ایمیل صرف نظر می‌کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت میزبانی ایمیل چیست و با مزایای آن آشنا خواهیم شد.

میزبانی ایمیل چیست؟

میزبانی ایمیل چیست؟

ایمیل همچنان مهمترین رکن جامعه آنلاین است. اکثر ارائه دهندگان خدمات هاست ایمیل، راه‌حل‌های ایمیل پیشرفته را در مقایسه با راه‌حل‌های ایمیل رایگان ارائه می‌دهند و آنها را در پلت‌فرم‌های ایمیل اختصاصی میزبانی می‌کنند. ارائه‌دهنده نام دامنه کاربر، از جمله طرح‌های احراز هویت ایمیل امنیتی مانند فیلتر کردن، تکرار و مسیریابی مجدد را مدیریت می‌کند. با خرید هاست، ارائه‌دهندگان خدمات مختلف، فناوری و خدمات متفاوتی را با توجه به جمعیتی که هدف قرار می‌دهند، ارائه می‌کنند، بنابراین برخی از آنها بیشتر به سمت امنیت می‌آیند در حالی که برخی دیگر بیشتر به سمت مدیریت ایمیل و فیلتر کردن می‌روند. ایمیل‌های وب رایگان معمولاً ایمیل‌های اولیه مبتنی بر POP3 هستند در حالی که سرویس‌های میزبانی از برنامه‌های منبع باز سفارشی مانند SquirrelMail، RoundCube، mailEnable یا Horde استفاده می‌کنند.

تفاوت هاست ایمیل و هاست وب؟

تفاوت هاست ایمیل و هاست وب؟

همه این طرح‌ها و انواع میزبانی ممکن است گیج‌کننده به نظر برسند، به‌ویژه زمانی که می‌خواهید روی رشد کسب‌وکار کوچک خود تمرکز کنید. دو نوع هاست محبوب عبارتند از: میزبانی وب و میزبانی ایمیل.

میزبانی وب: میزبانی وب را به عنوان چیزی که وب سایت شما را قادر می‌سازد در اینترنت وجود داشته باشد و قابل کشف باشد، در نظر بگیرید. این سرویس وب سایت شما را در خود جای داده و مسئولیت حفظ اتصال آن به اینترنت را بر عهده دارد. سرویس میزبانی وب شما ممکن است گزینه ای برای فعال کردن میزبانی ایمیل نیز داشته باشد، اما باید به ارائه دهنده خود بگویید که می‌خواهید این کار را انجام دهید.

میزبانی ایمیل: میزبانی ایمیل یک سرویس جداگانه است که به شما این امکان را می‌دهد که یک آدرس ایمیل سفارشی تنظیم کنید و از آن برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده کنید. نام حساب ایمیل  با وب سایت شما مطابقت دارد، به عنوان مثال name@yourbusiness.com.

مزایای میزبانی ایمیل

 مزایای میزبانی ایمیل

اکثر ارائه دهنده میزبانی ایمیل یکی از گزینه های زیر را ارائه می‌دهدکه میتوانید از آنها استفاده کنید.

بایگانی آنلاین: دسترسی به آرشیو ایمیل های آنلاین به شما یک سابقه تاریخی از تمام ارتباطات تجاری شما می‌دهد. برخی از خدمات 5 تا 10 سال پشتیبان‌گیری ارائه می‌دهند که می‌توانید مستقیماً از طریق پورتال ورود به سیستم به آنها دسترسی داشته باشید.

۱.صندوق‌های پستی متعدد

اگر کسب‌وکار در حال رشدی دارید، به توانایی ایجاد صندوق‌های پستی متعدد نیاز دارید. مطمئن شوید که میزبان ایمیل شما تمام صندوق های پستی را که برای پشتیبانی از عملیات خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲.مدیریت صندوق های پستی

مردم معمولاً از صندوق های پست جداگانه برای دسته بندی ایمیل‌ها بر اساس عملکردهای تجاری استفاده می‌کنند. می‌توانید یک صندوق پستی مدیریت برای درخواست‌های وب‌سایت و خدمات، یک صندوق پستی صورت‌حساب برای پرداخت‌ها و حساب‌ها، یک صندوق پستی اطلاعات برای ارتباطات عمومی، و یک آدرس پستی انبوه برای تبلیغات و کمپین‌ها داشته باشید.

۳.معاملات بسته

اگر ارائه‌دهنده خدماتی را بیابید که میزبانی وب، دامنه و ایمیل را در یک بسته ارائه می‌دهد، گاهی اوقات می‌توانید قیمت بهتری نسبت به خرید هر سرویس جداگانه دریافت کنید.

ذخیره‌سازی صندوق پستی: ببینید محدودیت‌های اندازه صندوق پستی شما چقدر است. یک صندوق پستی برای یک کسب و کار معمولی باید بتواند فایل های بزرگ و مقادیر زیادی نامه را ذخیره کند، بنابراین مطمئن شوید که ذخیره سازی صندوق پستی شما برای نیازهای شما مناسب است.

۴.فضا برای رشد

شما هرگز نمی‌دانید دقیقاً چه مقدار فضای ذخیره ایمیل یا چه تعداد صندوق پستی برای یک تجارت آنلاین نیاز دارید. چندین آدرس ایمیل می‌توانند عملیات کسب و کار شما را ساده کرده و تصویر آن را بهبود بخشند، اما حساب های ایمیل به سرعت اضافه می‌شوند.پ

پیوست‌های ایمیل بزرگ، فضای ذخیره‌سازی اختصاص داده شده شما را سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کنید پر می‌کنند. انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل که بتواند نیازهای شما را با رشد کسب و کار شما برآورده کند، ضروری است.

کلام آخر

برنامه‌های میزبانی ایمیل معمولاً زوایای زیادی را پوشش می‌دهند که یک سرویس ایمیل رایگان آن را پوشش نمی‌دهد. مهمترین چیز این است که با داشتن یک برنامه میزبانی ایمیل، اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما یک تصویر حرفه ای را به بیرون منتقل می‌کند.

تصور کنید یک نام دامنه سفارشی بر اساس نام کسب و کار شما، شرکت شما را به همکاران و مشتریان شما نشان می‌دهد، که نیازی به جستجوی آن ندارند. درست روی آدرس ایمیل شماست است!

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت مقیاس پذیری است. همانطور که تجارت شما رشد می‌کند، باید قسمت اول آدرس ایمیل خود را برای یک شخص یا بخش خاص رزرو کنید، به عنوان مثال sales@yourbusiness.com یا info@yourbusiness.com.

چه بخواهید تمام خدمات آنلاین خود را از یک ارائه دهنده واحد دریافت کنید یا یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل دلخواه جدا از میزبان وب خود داشته باشید، یک راه حل ایمیل تجاری برای شما وجود دارد. میزبانی ایمیل معمولاً برای ثبت نام ساده است و هرگز نباید به سرویسی بسنده کنید که گزینه‌ها و انعطاف پذیری لازم را ارائه نمی‌دهد.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.3/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.