آپلود با لینک مستقیم

بروزترین قیمت ورق رنگی، استیل و اسیدشویی

از جمله محصولات فولادی پرکاربرد، ورق‌های فولادی هستند. از ورق فولادی در موارد مختلفی از جمله ساخت برخی لوازم خانگی تا استفاده در صنایع مختلف استفاده می‌گردد. ورق رنگی، یکی از ورق‌های فولادی است. این ورق با توجه به خواص مکانیکی و ویژگی هایی که دارد در نتیجه در موارد مختلفی از آن استفاده می‌شود. این ورق با توجه به ساختار و شکلی که دارد در مقایسه با ورق‌های دیگر متفاوت تر است. به همین ترتیب ورق استیل و اسیدشویی نیز کاربرد خاص خود را دارند. ورق استیل دارای ظاهری یکدست و براق است. ورق اسیدشویی نیز به سبب پاکسازی که در آن انجام می‌شود مقاومت بالایی دارد. در این بخش در مورد بروزترین قیمت انواع ورق در آهن118 صحبت می‌کنیم.

بروزترین قیمت ورق رنگی

بروزترین قیمت ورق رنگی

ورق رنگی در واقع همان ورق گالوانیزه است که توسط رنگ‌های مخصوص سطح آن را پوشش می‌دهند. در واقع هر چه ناخالصی و چربی در سطح این ورق وجود دارد توسط عملیات پولیش رفع شده و در نهایت با افزودن رنگ الکترواستاتیک به سطح ورق، ورق رنگی تولید می‌شود. افزودن لایه رنگ به سطح ورق سبب می‌شود تا مقاومت آن در برابر خوردگی دوچندان شود. ورق رنگی در انواع مختلفی تولید می‌شود. ورق کرکره‌ای یا شادولاین، سینوسی یا هلالی، طرح سفال و… از انواع این ورق هستند.

لازم به ذکر است این ورق‌ها در 15 طیف رنگی متنوع تولید و روانه بازار می‌شوند. از ورق رنگی به سبب ظاهر زیبایی که دارند در موارد مختلف از جمله مواردی که ظاهر کار اهمیت دارد استفاده می‌گردد. اما مهم‌ترین کاربرد این ورق شامل استفاده در صنایع ساختمانی از جمله تولید سقف، بدنه انبار، سوله، ساخت لوازم خانگی، صنایع فلزی و صنعت حمل و نقل است. به طور کلی استفاده از ورق‌های رنگی مزایای زیادی را به همراه دارد. نصب سریع و آسان، زیبایی و قیمت مناسب، وزن سبک و ایمنی بالا، مقاوم بودن در برابر شرایط جوی و… از جمله مزایای این ورق است. به منظور اطلاع از قیمت ورق رنگی می‌توانید با آهن118 تماس بگیرید.

بروزترین قیمت ورق استیل

بروزترین قیمت ورق استیل

نوع دیگری از ورق، ورق استیل است. این ورق‌ها از مقاطع فلزی بر پایه آهن تولید می‌شوند و دارای دو درصد کربن هستند. در ورق استیل از آلیاژهای مخصوصی استفاده می‌شود که امکان جوشکاری و مقاومت سختی را فراهم می‌کند. مقدار آلیاژ در این ورق بسیار اهمیت دارد و اندازه آن در درصد مقاومت و سختی آن موثر است. از ورق استیل در موارد مختلفی استفاده می‌شود. از آن جایی که ظاهر این ورق صاف و یکدست و شفاف است. از این رو در خط تولید صنایع غذایی، صنایع پتروشیمی، ساخت لوازم خانگی و ظروف، تولید بدنه خودرو و هواپیما، سقف آسانسور، ساخت قطعات بزرگ در کشتی‌سازی و… از این محصول استفاده می‌شود. ورق استیل ضدزنگ و قابل بازیافت است. همین ویژگی‌ها میزان استفاده از این ورق در ساخت تجهیزات مختلف را افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این ورق سختی واستحکام عالی آن هاست. قیمت ورق استیل مستقیما با قیمت روز آهن و همچنین شرایط اقتصادی در ارتباط است. به منظور اطلاع از قیمت ورق استیل در آهن118 با کارشناسان تماس بگیرید.

بروزترین قیمت ورق اسیدشویی

بروزترین قیمت ورق اسیدشویی

ورق اسیدشویی، نوعی از ورق‌های فولادی هستند که به روش نورد گرم تولید می‌شوند. ورق‌های اسیدشویی در فرآیند تولید توسط غوطه‌وری در اسیدهای مخصوص، پاکسازی می‌شوند. توسط اینکار تمامی ناخالصی‌ها و چربی‌ها از سطح ورق پاکسازی می‌شود. فرآیند اسیدشویی در این ورق‌ها سبب می‌شود تا کیفیت آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

ورق اسیدشویی نسبت به ورق‌های سیاه دارای سطحی صاف و صیقلی هستند. بنابراین نسبت به ورق سیاه از قیمت بیشتری برخوردار هستند. اما در مقایسه این ورق با ورق‌های روغنی می‌توان نتیجه گرفت ورق روغنی از کیفیت مطلوب تری برخوردار است. بنابراین قیمت آن از قیمت ورق اسیدشویی بیشتر است. جهت استعلام قیمت ورق اسیدشویی با آهن118 در تماس باشید.

آهن118 فروشگاهی معتبر جهت خرید انواع آهن‌آلات به صورت آنلاین است. به منظور خرید انواع ورق، لوله،پروفیل و… با قیمت مناسب و بهترین کیفیت با آهن118 در ارتباط باشید. به منظور ارتباط با کارشناسان با شماره 02154473 تماس بگیرید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (2 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.