آپلود با لینک مستقیم

وی پی اس هلند برای ترید

وی پی اس هلند توشن با استفاده از برترین سخت افزار ها و با هارد NVMe از دیتاسنتر لیزوب هلند به شما کاربران گرامی ارائه می شود .

یکی از سرورهای محبوب ترید در میان ایرانیان سرور مجازی هلند است، این سرور از بلاک شدن حساب شما در صرافی های معتبر جلوگیری می کند و به شما این امکان را می دهد که در این صرافی ها خودتان را شهروند هلند معرفی کنید. همینطور با انجام معاملات در این VPS می توانید از امنیت گردش های مالی خود مطمئن باشید.

پس سرور ترید هلند مانند یک رایانه شخصی همیشه همراه شماست و تنها شما هستید که می توانید بوسیله ی یوزرنیم و پسورد سرور به آن متصل شوید، در نتیجه شخصی بجز شما به اطلاعات حساب شما دسترسی نخواهد داشد.

سرور مجازی هلند مناسب کلیه مصارف حرفه ای از جمله ترید،بایننس،هاستینگ و هر مورد دیگر با کیفیت سخت افزاری و شبکه فوق العاده بالا و سخت افزار های کاملا بروز و روتینگ و پینگ بسیار عالی به کشور ایران از دسته سرویس های حرفه ای سرور مجازی توشن می باشد.
سرویس های سرور مجازی هلند مجهز به آنتی دیداس ( Anti DDOS ) فوق حرفه ای هستند که یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های هاستینگ یا گیم سرور ها خواهد بود.
در سرویس وی پی اس هلند ( Netherlands VPS ) امکان اتصال بوسیله اندروید ، IOS ، ویندوز و هر سیستم عامل دیگری میسر خواهد بود و هیچ گونه محدودیتی در نحوه اتصال و مکان اتصال شما وجود نخواهد داشت.
VPS هلند امکان نصب کلیه سیستم عامل های ویندوزی،لینوکسی،میکروتیک و… را تنها با یک کلیک خواهد داشت.
کلیه سرور مجازی های کشور هلند از مجموعه توشن بر روی حافظه های حرفه ای و نسخه دیتاسنتری SSD میزبانی میگردد که نهایت کیفیت را تجربه خواهید کرد و از نظر سرعت قابل مقایسه با سرور مجازی های از نوع HDD نیست.

مزایای سرور مجازی هلند برای ترید

از مزایای خرید سرور مجازی هلند برای ترید می‌توان به قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی خارج از ایران و دور زدن محدودیت صرافی‌های بین المللی با داشتن یک آی پی ثابت و بدون تغییر اشاره کرد.سرور ترید، بر خلاف نرم افزارهای تغییر آی پی که ممکن است موقعیت جغرافیایی شما در کشور ایران را برای صرافی‌ها نمایش دهد، قابلیتی را فراهم می کند تا بدون نگرانی با آپتایم و سرعت بالا به معاملات خود در ارز های دیجیتال بپردازید. همچنین با توجه به قوانین محدود کننده برای فعالیت در کشورهای آمریکا، صربستان،کرواسی و … داشتن ip ثابت کشور هلند، از دیگر مزایای بهترین سرور ترید می‌باشدبه طور کلی اگر بخواهیم به صورت موردی مزایای سرور مجازی هلند را بررسی کنیم باید بگوییم ویژگی های آن به شرح زیر است:

  1. در اختیار داشتن آی پی ثابت از کشور هلند به صورت نامحدود .
  2. دسترسی به اینترنت کشور هلند از داخل کشور ایران .
  3. داشتن اینترنت پر سرعت با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه و بیشتر در خارج از کشور
  4. کمترین پینگ و Latency به سایت های خارجی بایننس و …
  5. قابلیت نصب هر نوع نرم افزاری در داخل سرور مجازی ترید هلند
  6. بهره گیری از بهترین دیتاسنتر های خارجی برای فعالیت بدون نگرانی از قطعی اینترنت در میانه معاملات
  7. کسب نتایج بسیار بهتر در صف های خرید و فروش

اهمیت سرور مجازی هلند برای ترید

برای انجام ترید، لازم است تا خرید و فروش‌ها از صرافی‌های آنلاینی مانند «بایننس»، «کوین بیس»، «کوکوین» و… انجام شود. اما متاسفانه به دلیل تحریم ایران، امکان ورود به هر یک از این صرافی‌ها با IP ایران وجود ندارد و کاربران باید از IP سایر کشورها، خرید و فروش‌های خود را انجام دهند. البته در برخی از صرافی‌های می‌توانید با آی پی ایران نیز فعالیت نمایید، اما ریسک این کار بسیار بالا است.

از طرفی، امکان استفاده از VPN نیز به دلیل تغییر مکرر IP و افزایش ریسک مسدود شدن حساب کاربران در هر یک از این صرافی‌ها وجود دارد. در این حالت، می‌توان از بهترین سرور مجازی هلند برای ترید استفاده کرد.

سرور مجازی هلند، یک IP ثابت غیر ایرانی در اختیار شما قرار می‌دهد و به دلیل عدم تغییر IP، مشکلاتی مانند مسدود شدن حساب کاربری را نیز ایجاد نخواهد کرد. ازاین‌رو، استفاده از بهترین سرور مجازی برای ترید، راه‌حل بسیار ایمن‌تری در مقایسه با VPNها یا آی پی‌های ایرانی خواهد بود.

امنیت سرور مجازی ترید

با رعایت چند نکته زیر ، امنیت حساب بایننس یا صرافی دیجیتال تان به خوبی حفظ میگردد :

  • رمز ، یوزر نیم و آی پی سرور مجازی ترید تان را به هیچ کسی ندهید .
  • رمز تان را دوره ای عوض کنید .
  • پس از انجام فعالیت در صرافی بایننس ، از حساب خود خارج شوید .
  • فعال کردن رمز عبور دو مرحله ای با استفاده از نرم افزار Google Authenticator

با رعایت 4 نکته بالا ، هیچگاه هیچ مشکلی برای حساب بایننس شما پیش نخواهد آمد و همیشه به بهترین شکل ممکن امنیت تان حفظ میگردد .

سرور مجازی هلند با توجه به سرعت خوب آن برای کاربران ایرانی و پینگ تایم پایین، از بهترین گزینه های کاربران ایرانی جهت خرید سرور مجازی خارج از کشور است. این سرورها با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف ویندوز و لینوکس در کنار بستر اینترنت پر سرعت از دیتاسنتر های به نام بین المللی، از امنیت و آپ تایم بالایی نیز برخوردارند که در ماه های اخیر بیشترین درصد فروش از سرور های خارج از ایران را به دست آورده اند. همچنین این سرور ها که از آنها در سایت های مختلف به نام سرور ترید هلند یا سرور بایننس هلند نیز یاد می شود، در کنار مصارف میزبانی سایت و اپلیکیشن های مختلف در خارج از کشور، مصارفی نظیر آیپی اختصاصی هلند و اینترنت پر سرعت برای تریدر ها و فعالان بازار ارز دیجیتال و کریپتو کارنسی و به خصوص کاربرانی که با سایت بایننس کار می کنند دارند.

همانطور که می دانید سرور مجازی اروپا از کشور های مختلفی قابل ارائه است که یکی از آن ها سرور مجازی از کشور هلند می باشد. سرور هلند کاربرد های بسیاری دارد که می خواهیم در اینجا برخی از آن ها را به شما معرفی کنیم. VPS سرور مجازی یا همان VPS که مخفف کلمه Virtual Private Server است یعنی سرور مجازی خصوصی. سرور مجازی را می توان به عنوان بخشی از یک سرور اختصاصی دانست که به کمک یک نرم افزار به نام مجازی ساز به چند سرور مجازی طبقه بندی می شود. لازم به ذکر است که سرور مجازی هلند در مقایسه با سرورهای اختصاصی هزینه کمتری دارد اما سطح دسترسی آن بسیار بیشتر است. در حقیقت یک سرور مجازی همان کامپیوتر است که به طور 24 ساعته در دیتا سنتر ها روشن و شما را قادر می سازد تا هر زمان که بخواهید به آن دسترسی پیدا کنید.

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

 

این محتوا توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (2 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.