آپلود با لینک مستقیم

چگونه بلیط چارتر ارزان بخریم؟

خرید بلیط هواپیما ارزان یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند با هواپیما سفر کنند. علاوه بر یافتن پلتفرم‌های فروش بلیط که ارزانتر هستند، انتخاب نوع بلیط که قیمت پایینتری داشته باشد هم در خرید بلیط ارزان هواپیما موثر است. در این مطلب درباره خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان راهنمایی هایی به شما ارائه می‌دهیم.

خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان

بلیط چارتر چیست؟

ابتدا بهتر است شما را با مفهوم چارتر آشنا کنیم. چارتر در لغت به معنای دربست اجاره کردن است. در صنعت گردشگری، چارتر علاوه بر هواپیما، برای هتل، قطار، کشتی و … نیز به کار می‌رود.

ایرلاین‌ها معمولا تعدادی از صندلی‌های هواپیما یا همه صندلی‌های هواپیما (با عنوان فول چارتر) را اجاره می‌کنند و برای فروش بلیط آنها در اختیار آژانس‌ها قرار می‌دهند. به دلیل اینکه این پروازهای چارتر در اختیار چندین آژانس مسافرتی قرار می‌گیرد، قیمت‌های رقابتی نیز برای بلیط‌های چارتر ارائه می‌شود. بنابراین، معمولا این بلیط‌ها ارزانتر از سایر بلیط‌های هواپیما خواهند بود.

تفاوت بلیط چارتر با دیگر انواع بلیط هواپیما چیست؟

بلیط سیستمی نوعی از بلیط هواپیماست که توسط شرکت هواپیمایی قیمت گذاری می‌شود و برنامه و ساعت مشخصی دارد. آژانس‌های گردشگری می‌توانند این بلیط‌ها را تا 30 درصد بیشتر از نرخ مصوب بفروشند، اما اجزاه بیش از این مقدار را ندارند. اما قیمت بلیط های چارتر را آژانس‌های مسافرتی تعیین می‌کنند و قیمت ثابت و مشخصی ندارد.

بلیط های لحظه آخری نوع دیگری از بلیط است که همانطور که از نامش مشخص است، در روزها و ساعات پایانی پرواز به فروش می‌رسد. صندلی که در بلیط لحظه آخری به فروش می‌رسد هیچ تفاوتی با بلیط سیستمی ندارد، با این تفاوت که به منظور خالی نماندن صندلی‌ها در لحظات پایانی، این صندلی‌ها به صورت بلیط لحظه آخری به قیمتی پایینتر به فروش می‌رسد.

تفاوتی بین بلیط چارتر و لحظه آخری وجود ندارد، تنها تفاوت در زمان فروش بلیط است که بلیط های لحظه آخری 48 ساعت پیش از پرواز به فروش می‌رسند، اما بلیط های چارتر روزها و هفته ها قبل از پرواز به فروش می‌رسند.

حال که با مفهوم چارتر آشنا شدید، به این پرسش پاسخ خواهیم داد که بلیط چارتر را از کجا باید خرید؟

بلیط چارتر هواپیما را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان را دارید، باید به این نکته توجه کنید که مرجع فروش بلیط معتبر باشد. تعداد زیادی آژانس مسافرتی به فروش بلیط هواپیما می‌پردازند، اما مهم است که خرید خود را از مرجعی معتبر انجام دهید تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

خوشبختانه با وجود امکان خرید اینترنتی بلیط، دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید. بنابراین، وبسایتی پیدا کنید که امکان خرید اینترنتی بلیط را فراهم کرده است و مهمتر از آن، نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.

مراجع فروش بلیط که دسترسی به همه ایرلاین‌های معتبر دارند، گزینه‌های متنوع‌تری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این کمک می‌کند تا هنگام جستجوی بلیط در مرجع مربوطه، تعداد زیادی بلیط برای مقصد موردنظرتان در ساعات و قیمت‌های مختلف، با شرکت‌های هوایی مختلف در کلاس‌های پروازی مختلف برایتان به نمایش گذاشته شود. بدین صورت گزینه‌های انتخابی متنوعی خواهید داشت و راحتتر می‌توانید انتخاب کنید.

یکی از مهمترین فاکتورها در خرید اینترنتی بلیط هواپیما این است که کاربری وبسایت یا پلتفرم فروش بلیط، ساده باشد و بتوانید بدون دردسر خرید اینترنتی خود را انجام دهید. شما باید بتوانید به راحتی وارد صفحه جستجوی بلیط شوید، اطلاعات لازم شامل مبدا و مقصد و زمان رفت و برگشت را وارد کنید. در نتایج جستجوی شما بایستی انواع بلیط‌ها شامل چارتر، سیستمی و لحظه آخری در کلاس‌های پروازی مختلف نمایش داده شود. بایستی فرایند خرید بلیط از زمانی که بلیط موردنظر را انتخاب می‌کنید تا زمانی که پرداخت هزینه را انجام می‌دهید، ساده و بدون مشکل باشد و در نهایت بلیط الکترونیکی پس از اتمام خرید سریعا برایتان ارسال شود.

پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است. پلتفرمی که بلیط خود را از آن خریداری می‌کنید، بایستی خدمات پشتیبانی مناسبی به شما ارائه دهد تا بتوانید در فرآیند خرید و پس از آن هرگونه سوال یا مشکلی را سریعا برطرف کنید.

فلای تودی، به عنوان مرجع معتبر فروش بلیط پلتفرمی است که همه شرایط بالا را داراست و کمک می‌کند تا خرید بلیط هواپیما را بی دردسر انجام دهید. برای آشنایی با نحوه خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان از فلای تودی، راهنمای خرید را در ادامه مطالعه کنید.

خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان از فلای تودی

فلای تودی با سالها تجربه در فروش بلیط های داخلی و خارجی و دسترسی به همه ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی، بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیماست. اگر قصد دارید خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان را در فلای تودی انجام دهید، بایستی مراحل زیر را طی کنید.

وارد وبسایت فلای تودی شوید و بسته به نیاز خود، بلیط هواپیما داخلی یا بلیط هواپیما خارجی را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که مقابلتان باز می‌شود، بایستی اطلاعات بلیط شامل مبدا، مقصد، روز پرواز و در صورتی که به دنبال بلیط دو طرفه هستید، ابتدا دکمه بلیط دو طرفه را فعال کنید و سپس زمان برگشت را نیز اضافه کنید.

پس از کلیک بر روی جستجو، لیست بلیط هواپیما برای مقصد موردنظر در زمان مشخص شده، نمایش داده می‌شود. این لیست شامل بلیط‌ها از ارزانترین به گرانترین است و در هر باکس، اطلاعات هر بلیط شامل هواپیمایی، ساعت رفت و برگشت، فرودگاه، توقف‌ها، قیمت و … نمایش داده می‌شود.

فلای تودی برای سهولت خرید بلیط، امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار داده است. از جمله فیلترهای جستجو که در ستون کناری قرار دارد و کار جستجوی بلیط را ساده‌تر می‌کند. برای مثال، اگر می‌خواهید بلیط چارتر استانبول را تهیه کنید، پس از مشخص کردن استانبول به عنوان مقصد در باکس جستجو، گزینه چارتر را در فیلتر جستجو مشخص کنید تا فقط بلیط های چارتر استانبول برای شما به نمایش دربیاید.

علاوه بر امکان انتخاب نوع بلیط، می‌توانید کلاس پروازی خود شامل فرست کلاس، اکونومی و بیزنس کلاس را انتخاب کنید. همچنین امکان تعیین قیمت نیز در فیلتر قیمت در اختیار شما قرار گرفته است.

امکان مقایسه قیمت‌ها توسط فلای تودی فراهم شده تا خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان راحتتر صورت گیرد. ابزار تقویم قیمتی نشان می‌دهد قیمت بلیط‌ها در حوالی تاریخ انتخابی شما چقدر است تا ارزانترین بلیط را خریداری کنید.

به علاوه، ابزار اطلاع از آخرین قیمت‌ها کمک می‌کند تا آخرین قیمت‌ها برای مقصد موردنظرتان به صورت ایمیل برایتان ارسال شود.

ارزان سفر کنید

فلای تودی علاوه بر اینکه امکان خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان را برای شما میسر می‌کند، امکان رزرو هتل داخلی و خارجی را نیز فراهم کرده تا نگرانی بابت سفر نداشته باشید. مهمتر اینکه پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در ایام تعطیل همراه شماست تا به سوالات و مشکلاتتان پاسخ گوید.

اگر قصد دارید به هر نقطه از ایران یا جهان ارزان سفر کنید، کافی است خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را در فلای تودی انجام دهید تا ارزانترین‌ها را بدست آورید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.