آپلود با لینک مستقیم

چگونه بدون فروش محصول از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

چگونه بدون فروش محصول از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

در گذشته افراد بیش‌تر برای سرگرمی به سراغ اینترنت رفته و از آن استفاده‌های محدودتری می‌کردند. اما امروزه فضای آنلاین، بستری مناسب برای کسب درآمد و تامین هزینه‌های زندگی شده است.

شاید اگر کمی با فضای اینترنت آشنایی داشته و وقتتان را در آن بگذرانید، متوجه فروشگاه‌های آنلاین مختلفی شده‌اید. در حال حاضر ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت است. به طوری که اکثر مشاغل، فعالیت خود را به سمت مجازی بودن سوق داده و حتی مغازه‌هایشان را هم بسته‌اند.

اما باور غلط بسیاری از افراد بر این بوده که فقط از طریق فروش محصول می‌توان در اینترنت فعالیت کرد. در حالی که به غیر از ساخت فروشگاه اینترنتی، راه‌های دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد.

چگونه بدون فروش محصول از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

پس اگر شما هم به فکر کسب درآمد به غیر از فروش محصول در اینترنت افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید. چرا که در این مطلب، انواع راه‌های کسب درآمد از اینترنت بدون فروش محصول را به شما ارائه می‎‌دهیم:

انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی

خوشبختانه فضای وب به گونه‌ای طراحی شده است که فرصت کسب درآمد از راه‌های مختلف را برایتان فراهم می‌کند.

مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت و اینکه چطور با گوگل یک سایت رایگان بسازیم؟ عبارتند از:

1. انجام تبلیغات در وب‌سایت

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است را می‌توان به انجام تبلیغات اینترنتی اشاره کنیم. توجه کنید که شما برای انجام تبلیغات، در ابتدا نیاز به سایت شخصی دارید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ساخت سایت شخصی برای تبلیغات، به سراغ سایت ساز پرتال بروید. سپس با ارائه اطلاعات اولیه، قالب مناسبی را برای سایتتان انتخاب کرده و سایتتان را خریداری کنید. حال با قرار دادن تبلیغات در وب‌سایت‌تان، بر اساس تعداد کلیک و یا راه‌های دیگر، کسب درآمد کنید.

2. وبلاگ‌نویسی

شما با استفاده از وبلاگ‌نویسی مطالب مفیدی را نوشته و در اختیار کاربران قرار می‌دهید. سپس با گذشت زمان و جذب بازدید کننده بیش‌تر، از معرفی کسب‌وکارها و یا تبلیغ مشاغل مختلف، از این راه هم کسب درآمد می‌کنید.

انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی

3. کسب درآمد از مهارت‌های شخصی

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در اینترنت، در میان گذاشتن مهارت‌تان با دیگران و دریافت هزینه است. به این صورت که اگر مهارت خاصی داشته و توانایی آموزش آن را دارید، به راحتی آن‌ها را به صورت فیلم‌های آموزشی و یا به شکل مستقیم بفروشید.

برای این کار کافی است که سایت شخصی خود را ساخته و در آن فعالیت‌های آموزشی داشته باشید. پیشنهاد میکنیم مقاله 10+1 فوت و فن‌ برای افزایش فروش در اینستاگرام از وبلاگ پرتالرا مطالعه بفرمایید

4. فریلنسر

امروزه شغل فریلنسری، یکی از پرطرفدارترین مشاغل اینترنتی شده است. برای آن که فریلنسری توانمند شوید، باید در زمینه مشخصی فعالیت کرده و ارتباط خوبی را با مشتریان برقرار کنید. به این صورت که با داشتن مهارت در زمینه‌هایی هم‌چون نویسندگی، هنر دستی، مربی و یا طراح وب‌سایت، مشتریان را در فضای وب به خود جذب کنید.

5. تولید محتوا

امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ، حتما وب‌سایتی را برای شغل خود ساخته و کارشان را به شکل اینترنتی هم پیش می‌برند. از همین رو نیاز به نویسنده‌های محتوا برای سایت‌هایشان دارند. شغل محتوا نویسی یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد به شکل دورکاری بوده که نیاز به تمرکز زیادی دارد. برای انجام کار محتوانویسی، باید مهارتتان را در سرچ و تولید محتوای بهینه شده بالا برده و مطالعه‌تان را هم در حوزه‌های مختلف افزایش دهید.

6. برنامه‌نویسی

اگر در زمینه نرم‌‌افزار کامپیوتر فعالیت داشته و تخصص کافی برای انجام این کار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ شغل برنامه‌نویسی بروید. به این صورت که اپلیکیشن، پلاگین و نرم افزارهای مختلفی را ساخته و درآمد قابل توجهی را از این راه کسب کنید.

7. مترجمی

امروزه اکثر فعالیت‌های افراد بر اساس زبان‌های خارجی انجام می‌شود. از آن طرف بیش‌تر افراد هم مهارت زیادی در زبان‌های مختلف نداشته و برای ترجمه متون خود، نیازمند مترجم هستند. پس اگر شما هم به دو یا چند زبان تسلط دارید، می‌توانید به راحتی به عنوان مترجم در فضای وب فعالیت کنید. به این صورت که خدمات خود را در وب‌سایت های مختلف و یا در فضای مجازی قرار دهید. سپس نمونه کارهایتان را هم برای اطمینان بیش‌تر گذاشته و از این طریق کسب درآمد کنید.

انواع روش‌های کسب درآمد اینترنتی

8. انتشار کتاب الکترونیکی

اگر شما هم در زمینه نویسندگی دستی به قلم داشته و اهل نوشتن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نوشتن و فروش کتاب الکترونیکی را از دست ندهید. به این صورت که در موضوعات مختلف، نکات آموزشی، داستان و یا دانسته‌هایتان را آموزش دهید. حتی می‌توانید برای فروش بیش‌تر کتابتان، با استفاده از سایت پرتال، فروشگاه اینترنتی هم تاسیس کرده و کتاب‌هایتان را در آن جا هم بفروشید.

چگونه سایت بسازیم؟ تمامی این راه‌‌های گفته شده بدون داشتن وب‌سایت شخصی امکان‌پذیر نخواهد بود. پس بهتر است که در ابتدا نحوه ساخت سایت را یاد بگیرید. در این مقاله با راه‌اندازی و ساخت سایت با 3 روش مختلف آشنا شدید که آسان‌ترین آن استفاده از سایت ساز پرتال است. دلیل معرفی پرتال به عنوان آسان‌ترین راه ساخت سایت، امکان تحویل سایت در کوتاه‌ترین زمان است.

در پرتال فقط کافی است که قالب سایت را انتخاب کرده و نام مناسبی را برایش بگذارید. هم‌چنین تعرفه ساخت سایت در پرتال بسیار مقرون به صرفه‌ بوده و دارای ضمانت 7 روزه استفاده از سایت است.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. MR MAHDI می گوید

    سلام وقت بخیر، مطالب جالبی بود لطفا درباره کسب و کارهای خانگی هم مقاله ای منتشر کنید.