آپلود با لینک مستقیم

بهترین هندزفری های بلوتوثی 2023

یکی از به روز ترین و جدید ترین ابزار هایی که برای برقراری تماس تلفنی و مکالمه و گوش کردن موسیقی طراحی شده است هندزفری های بلوتوثی هستند. امروزه بسیاری از افراد از هندزفری بلوتوثی در سراسر جهان استفاده می کنند. از آنجایی که این هندزفری ها بی سیم هستند راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کنند. قطعا برای شما هم پیش آمده زمانی که از هندزفری های سیمی استفاده می کردید سیم آن دست و پا گیر شما شده و یا وسط مکالمه تلفنی شما سیم از گوش شما کنده می شد و مکالمه شما نا تمام باقی می ماند اما اکنون با استفاده از هندزفری های بلوتوثی یا بی سیم دیگر این دسته از مشکلات را نخواهید داشت. بیش از معرفی لیست بهترین هندزفری های بلوتوث سال جاری، می توانید در این صفحه، https://janebi.com/mobile-accessories/bluetooth-handsfree نیز لیستی ازبهترین هندزفری های بلوتوثی 2023 را مشاهده نمایید.

انواع بهترین هندزفری های بلوتوثی

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین وسایل جانبی که برای هر گوشی موبایلی ضروری و کارآمد می باشد هندزفری های بلوتوثی هستند. این هندزفری ها دارای انواع مختلفی از لحاظ برند می باشند که بهترین آن ها را در ادامه و به صورت مختصر برای شما توضیح خواهیم داد:

  • هندزفری بلوتوثی سامسونگ: این هندزفری ها در فرم ها و مدل های مختلفی مانند مدل E0-IG955 و بسیاری از مدل های دیگر طراحی شده اند و از همه مهم تر نویز های فعال را می توانند حذف کنند و سر و صدای اطراف را تا 99 درصد کاهش دهند. این هندزفری ها دارای چندین قابلیت لمس برای پخش و قطع موسیقی، کم و زیاد کردن موسیقی، برقراری تماس و قطع و غیره می باشند.

  • هندزفری بلوتوثی اپل: این هندزفری ها مخصوصا مدل AirPods Pro آن بسیار با کیفیت و پرقدرت است و صدا را با بهترین کیفیت و شفافیت پخش می کند. هم چنین عمر باتری های برند اپل بسیار مناسب می باشد و با یک بار شارژ، می توانید حدود پنج ساعت موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید و یا سه ساعت با تلفن همراه خود مکالمه کنید.

  • هندزفری بلوتوثی شیائومی: هندزفری های بلوتوثی شیائومی با جنس بدنه پلاستیک ABS طراحی و تولید شده اند از جمله مدل های Redmi Buds 4 Pro و TWSEJ01ZM. محدوده فرکانس پاسخ گویی این هندزفری ها معادل 20 هزار هرتز می باشد که می تواند کیفیت صدای فوق العاده ای را منعکس کند. هم چنین این ها دارای باتری لیتیومی قابل تعویض می باشند که همین مسئله سبب ماندگاری بالای آن ها می شود.
  • هندزفری بلوتوثی بیسوس: در این برند هم هندزفری ها با طراحی آرگونومیک به خوبی در گوش قرار می گیرند مانند مدل WM01 Plus. جنس سری های هندزفری های بلوتوثی بیسوس از سیلیکون نرم می باشد و از آنجایی که مطابق با استاندارد های پزشکی هستند در استفاده ی طولانی مدت از آن ها پوست شما دچار آسیب نمی شود مانند مدل Encok W3.
  • هندزفری بلوتوثی لنوو: هندزفری های بلوتوثی لنوو را خصوصیاتی مانند ابعاد کوچک، وزن پایین، اتصال سریع به انواع دستگاه های هوشمند و غیره به بهترین هندزفری های بلوتوثی تبدیل کرده است مانند مدل Livepods LP40.

چه ویژگی های مهمی را هنگام خرید هندزفری های بلوتوثی باید در نظر داشت؟

هندزفری های بلوتوثی دارای ویژگی های بارزی هستند که شما می توانید هنگام خرید علاوه بر نیاز خود آن ها را هم در نظر داشته باشید این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ: هندزفری های بلوتوثی در رنگ های مختلف وجود دارند اما اکثر افراد رنگ سفید یا مشکی آن را انتخاب می کنند.
  • آمپدانس: آمپدانس و یا مقاومت هندزفری ها که با اهم در نظر گرفته می شود باید عددی بین 16 تا 32 باشد.
  • فرکانس: برای این که هندزفری ها صدا را با وضوح و شفافیت انتقال دهند باید فرکانسی بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز داشته باشند.
  • دامنه یا برد انتقال صدا: در هندزفری های بلوتوثی هم محدوده ی مسافتی وجود دارد که در آن ها 10 متر می باشد.
  • عمر باتری: شما می توانید عمر باتری هندزفری که خریداری می کنید را روی جعبه بسته بندی آن مشاهده کنید.
  • ظرفیت باتری: با توجه به ظرفیت باتری هندزفری بلوتوثی که خریداری می کنید باید بتوانید حداقل 4 ساعت مکالمه کنید.
  • طراحی: در آخر مهم ترین ویژگی که در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید طراحی هندزفری است زیرا باید به گونه ای باشد که در استفاده ی طولانی مدت سبب ناراحتی شما نشود.

هندزفری های بلوتوثی و گردنی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

هندزفری های بلوتوثی و یا بی سیم به دو دسته تقسیم می شوند هدزفری بلوتوثی بی سیم و یا وایرلس و هندزفری های گردنی که تفاوتی که با هم دارند از لحاظ ظاهری می باشد زیرا هندزفری گردنی همان طور که از نام آن پیداست طوری طراحی شده که روی گردن قرار می گیرد و دو گوشی آن که با سیم به آن متصل هستند داخل گوش قرار داده می شوند اما در مورد هندزفری های بلوتوثی بی سیم و یا وایرلس فقط دو گوشی و یا یک گوشی دارند که بدون سیم هستند و داخل گوش قرار می گیرند. یکی از مزایایی که هندزفری های گردنی نسبت به مدل های وایرلس دارند این می باشد، زمانی که گوشی آن در گوش شما قرار داد امکان دارد از گوش شما جدا شده و به زمین بیفتد اما هندزفری های گردنی از آنجایی که با سیم به قالب خود متصل هستند اگر از گوش شما جدا شوند هرگز به روی زمین سقوط نمی کنند که دچار شکستگی یا هر مشکل دیگری شوند.

در آخر

اکنون که با بهترین هندزفری های بلوتوثی 2023 آشنا شدید به راحتی می توانید با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کنید. توجه داشته باشید که ایرانیان عزیزی که در خارج از کشور زندگی می کنند و یا افرادی که تحریم نیستند می توانند از سایت آمازون که یکی از جامع ترین سایت ها در جهان می باشد برای مشاهده بهترین هندزفری های بلوتوثی به صفحه https://www.amazon.in/Bluetooth-Handsfree/s?k=Bluetooth+Handsfree  مراجعه کنند.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.