آپلود با لینک مستقیم

معرفی بهترین اپلیکیشن های مسیریابی در سفرهای داخلی

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی

برای آنکه پیش از سفر به‌خوبی آماده شوید، باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. برای مثال اینکه باید ابتدا رزرو هتل  (https://www.alibaba.ir/hotel) را انجام دهید تا نگران یافتن هتل مناسب نباشید. روش سفر را انتخاب کنید و بلیط‌ها را به‌صورت اینترنتی بخرید. اگر هم قصد سفر با ماشین شخصی خودتان را دارید، حتماً باید یک اپلیکیشن مناسب برای مسیریابی روی گوشی خود نصب کنید. اپلیکیشن‌های مسیریابی در سفرهای داخلی و خارجی با هم تفاوت دارند. پس در این مقاله قصد داریم تا بهترین اپلیکیشن های مسیریابی در سفرهای داخلی را به شما معرفی کنیم.

برنامه مسیریابی بلد

بلد از جمله معروف‌ترین اپلیکیشن‌های مسیریابی داخلی به حساب می‌آید. بلد دارای امکانات بسیاری است. از بلد می‌توانید برای تمامی سفرهای داخلی خود استفاده کنید. بلد حتی تا پلاک خانه‌ها را هم در برخی شهرها درج می‌کند. به این ترتیب می‌توانید آدرس را نه به صور حدودی بلکه به‌صورت دقیق روی نقشه مشخص کنید و به مقصد برسید.

در سفر به شهرهایی که اصلاً نمی‌شناسید و با خیابان‌بندی آن آشنا نیستید، قطعاً بلد به کارتان می‌آید. در این اپلیکیشن می‌توانید از امکانات بسیار عالی به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مند شوید. در وهله اول اینکه اکثر جاهای مهم همانند پمپ‌های بنزین، تعمیرگاه‌ها، اماکن امدادی، مراکز خرید مهم و حتی برخی رستوران‌ها در این برنامه وجود دارند. پس فقط با جستجو در بخش مخصوص، می‌توانید جاهای مهمی که در نزدیکی شما قرار دارند را پیدا کنید.

این برنامه در طول سفرهای داخلی حسابی به کارتان می‌آید و کارتان را راه می‌اندازد. در ضمن برخی شهرهای ایران همانند تهران، مشهد و .. دارای محدوده طرح ترافیک هستند. با ورود به طرح ترافیک، خودرو شما جریمه می‌شود. خوشبختانه در این برنامه، محدوده طرح ترافیک هر شهر به‌صورت کامل نشان داده می‌شود. همچنین وقتی که اقدام به مسیریابی کنید، می‌توانید از برنامه بخواهید تا شما را از مسیری هدایت کند که در محدوده طرح ترافیک نباشد.

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی

حتی اگر محدوده‌ای را در طرح ترافیک مشخص کنید و ساعت طرح ترافیک به اتمام نرسیده باشد، بلد به شما هشدار می‌دهد که قرار است وارد طرح ترافیک شوید. کنترل سرعت، هشدار دوربین‌های سرعتی و … همگی از قابلیت‌های بلد هستند.

برنامه مسیریابی نشان

نشان نیز از جمله رقیب‌های تراز اول بلد به حساب می‌آید. اگر عازم سفرهای داخلی هستید، بعد رزرو هتل آنلاین هتل ، باید حتماً این برنامه را نصب کنید. بسیاری از کاربرانی که با بلد و نشان هر دو کار کرده‌اند، با نشان احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

بسیاری بر این باور هستند که نشان مسیریابی بهتری انجام می‌دهد. به این ترتیب در ترافیک کمتری حضور خواهید داشت. این برنامه در جاده نیز به‌خوبی کار می‌کند. حتی دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت را در جاده به شما نشان می‌دهد. در ضمن می‌توانید با کمک نشان، محدودیت سرعت در هر خیابان و جاده را تشخیص دهید. گاهی به‌خاطر ورود به محدوده شهری، محدودیت‌های سرعت خاصی در جاده‌ها اعمال می‌شود. در صورتی که حواستان نباشد، قطعاً جریمه می‌شوید. نشان با نشان دادن محدودیت سرعت در هر قسمت مسیر، از جریمه شدن شما جلوگیری می‌کند.

نشان نیز همانند بلد، پلاک منازل و ساختمان‌های برخی شهرها را نشان می‌دهد. پوشش‌دهی این نقشه نیز همانند بلد است و تفاوتی از این نظر با هم ندارند. در این برنامه هم می‌توانید از امکاناتی همانند ایجاد مکان‌های شخصی و … می‌توانید بهره‌مند شوید.

در نشان اکثر جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران ثبت شده‌اند. پس می‌توانید با جستجو در کادر مخصوص، جاذبه را به‌راحتی پیدا کنید و مسیرتان را به آن سمت پیدا کنید. جالب است بدانید که حتی در برخی شهرها، مسیر دسترسی به مقصد را با کمک اتوبوس و مترو نیز می‌توانید از نشان به دست بیاورید. پس در طول سفر، نشان همانند یک تور لیدر می‌تواند به شما کمک بکند.

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی

گوگل مپز

گوگل مپز یک اپلیکیشن بین‌المللی است. این اپلیکیشن در سراسر دنیا کاربرد دارد. پس حتی اگر عازم سفرهای خارجی هستید هم می‌توانید از گوگل مپز استفاده کنید. معمولاً گوگل مپز روی تمامی گوشی‌های اندروید به‌صورت پیش فرض نصب شده است.

گوگل مپز با وجود آنکه در سراسر جهان بسیار پرکاربرد است؛ اما در ایران عملکرد بلد و نشان بهتر خواهد بود. در حقیقت این اپلیکیشن در ایران آنطور که باید و شاید بومی‌سازی نشده است. برای مثال ممکن است وارد یک کوچه بمبست شوید در حالی که گوگل آن را یک خیابان باز شناخته است. همچنین گوگل مپز محدوده طرح ترافیک را به شما نشان نمی‌دهد. خبری هم از پلاک ساختمان‌ها در این اپلیکیشن نیست. با این حال، اگر فراموش کرده‌اید تا بلد و نشان را نصب کنید، می‌توانید به‌صورت پیش‌فرض از گوگل مپز استفاده نمایید.

در نهایت می‌توان گفت اولین مرحله بعد رزرو آنلاین هتل و پیش از حرکت، نصب این اپلیکیشن‌ها خواهد بود. حتی اگر قصد استفاده از تاکسی را در شهرهای دیگر دارید، با کمک این اپلیکیشن‌ها از امنیت سفرتان اطمینان پیدا می‌کنید. همچنین در صورتی که تاکسی بخواهد با تغییر مسیر هزینه بیشتری را دریافت کنید، با کمک این اپلیکیشن‌ها به‌راحتی این موضوع را متوجه می‌شوید. پس در هر صورت برای سفرهای داخلی، این اپلیکیشن‌ها را روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.3/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.