آپلود با لینک مستقیم

چگونه برای کاربران خود پیامک فعالسازی ارسال کنیم؟

چگونه برای کاربران خود پیامک فعالسازی ارسال کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک سایت یا اپلیکیشن عضو شده باشید و برایتان یک پیامک فعال‌سازی ارسال شده باشد. تاکنون از خودتان پرسیده‌اید که چرا باید برای شما پیامک فعالسازی ارسال شود و چه مزایایی دارد؟ حتی شاید خودتان سایت یا اپلیکیشنی داشته باشید که بخواهید از این دسته از پیامک ها استفاده کنید. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی پیامک فعالسازی بپردازیم و ببینیم که استفاده از آن چه مزایای برای کاربران دارد. با ما همراه باشید.

پیامک فعالسازی یا ارسال کد فعالسازی چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم به هر چیز دیگری بپردازیم، بهتر است ابتدا با مفهوم پیامک فعالسازی آشنا شوید. پیامک فعالسازی، درواقع یک پیامک است که هنگام عضویت در سایت یا اپلیکیشن‌های مختلف برای شما ارسال می‌شود. استفاده از پیامک فعال‌سازی به چنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی کمک می‌کند تا بتوانند هویت واقعی کاربران را احراز کنند. در گذشته که استفاده از پیامک فعالسازی رایج نبود، مشکلات مختلفی برای کسب‌وکارها به وجود می‌آمد! مثلاً کاربران شماره واقعی خود را به بیزینس‌ها نمی‌دادند و هنگامی که کسب‌وکارها نیاز به شماره واقعی آن‌ها داشتند، نمی‌توانستند با آن‌ها تماس بگیرند.

همین مسائل باعث شد تا کسب‌وکارهای مختلفی به سمت ارسال پیامک فعالسازی بروند؛ در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارها، هنگام عضویت کاربران در سایت یا اپلیکیشن خود از این روش احراز هویت می‌کنند. استفاده از قابلیت پیامک فعالسازی کار سختی نیست و شما به راحتی می‌توانید برای کاربران خودتان این پیامک را ارسال کنید. برای این کار کافیست یک پنل پیامکی داشته باشید. البته در حال حاضر همه پنل‌های پیامکی به شما این قابلیت را نمی‌دهند پس باید هنگام خرید پنل پیامکی کاملاً دقت کنید که حتماً این امکان را دارا باشد. اما استفاده از ارسال پیامک فعال‌سازی چه مزایایی دارد و آیا واقعاً لازم است که از آن استفاده کنیم؟ در بخش بعدی به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

مزایای ارسال پیامک فعالسازی

اکنون که با مفهوم ارسال پیامک فعالسازی برای کاربران آشنا شدید، احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که آیا استفاده از چنین قابلیتی واقعاً ضروری است؟ در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی 4 مورد از مهم‌ترین مزایای ارسال پیامک فعالسازی بپردازیم:

مزایای ارسال پیامک فعالسازی

امکان دریافت شماره‌های واقعی از کاربران

در گذشته هنگامی که کاربران در یک سایت یا اپلیکیشن ثبت‌نام می‌کردند، احراز هویت به درستی انجام نمی‌شد! همین مسئله باعث شد تا کاربران شماره‌های غیرواقعی وارد کنند و کسب‌وکارها نمی‌توانستند مطمئن باشند که کاربر، شماره واقعی ارسال کرده است یا خیر. حتی گاهی اوقات بعضی کاربران از اطلاعات کاربران دیگر سوءاستفاده می‌کردند و همین مسئله باعث می‌شد تا برای کسب‌وکارها مشکلات زیادی به‌وجود بیاید. با کمک قابلیت ارسال پیامک فعالسازی شما می‌توانید شماره واقعی کاربران را دریافت کنید و در زمان‌هایی که مشکلی به وجود بیاید، از آن استفاده کنید. بنابراین اگر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید شماره واقعی کاربران را داشته باشید، باید از ارسال پیامک فعال‌سازی استفاده کنید.

استفاده از شماره در بحث بازاریابی

یکی دیگر از مسائلی که برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد، بحث بازاریابی است. درواقع کسب‌وکارها با ارائه خدمات و فروش محصولاتشان است که کسب درآمد می‌کنند و یکی از راه‌های بسیار عالی برای بازاریابی، استفاده از شماره موبایل کاربران است. با داشتن شماره موبایل کاربران شما به راحتی می‌توانید هرازگاهی برای آن‌ها پیامک ارسال کرده و محصولات یا خدمات جدید خود را معرفی کنید. برای این موضوع شما نیاز به شماره واقعی کاربران دارید که با ارسال پیامک فعال‌سازی شماره‌های واقعی و اصلی کاربران را در اختیار خواهید داشت! این مسئله به بازاریابی پیامکی شما کمک زیادی می‌کند.

جلوگیری از فیشینگ

در مورد فیشینگ چیزی شنیده‌اید؟ فیشینگ به معنای کلاه‌برداری اینترنتی است! گاهی اوقات کاربران فعال در سایت شما از کاربران دیگر سوءاستفاده می‌کنند یا پرداخت‌های انجام شده توسط آن‌ها، با کارت افراد دیگر است. این مسئله بار حقوقی بسیار سنگینی بر دوش شما می‌گذارد که اگر نتوانید ثابت کنید پرداخت توسط کاربر دیگری بوده است، محکوم خواهید شد. هیچ کسب‌وکاری دوست ندارد که مشکل حقوقی برایش به وجود بیاید و همین مسئله باعث می‌شود تا شماره تماس واقعی کاربران اهمیت زیادی داشته باشد. با ارسال پیامک فعالسازی مطمئن می‌شوید که یک کاربر واقعی این کار را انجام داده است و می‌توانید جلوی محکومیت حقوقی خود را بگیرید.

چگونه پیام فعال‌سازی برای کاربران ارسال کنیم؟

اکنون که اهمیت استفاده از ارسال پیامک فعالسازی آشنا شدید، زمان آن رسیده است که یاد بگیرید چطور باید چنین قابلیتی را برای سایت یا اپلیکیشن خود فعال کنید. شما در سه مرحله به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید که در این بخش از مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

چگونه پیام فعال‌سازی برای کاربران ارسال کنیم؟

تهیه پنل پیامک

اولین قدم برای استفاده از قابلیت ارسال پیامک فعال‌سازی تهیه یک پنل پیامک مناسب است! درواقع شما برای آن که بتوانید پیامک‌های خود را ارسال کنید، به پنل پیامک نیاز دارید. پنل پیامکی که تهیه می‌کنید، باید حتماً قابلیت ارسال پیامک فعالسازی را داشته باشد تا بتوانید آن را به سایت متصل کنید و کدی که کاربر وارد می‌کند را اعتبارسنجی کنید. پنل ‌های پیامک مختلفی این قابلیت را دارند اما همه پنل‌ها به چنین قابلیتی مجهز نیستند! بنابراین هنگامی خرید پنل پیامک حتماً دقت کنید که به این قابلیت مجهز باشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل ملی پیامک است تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید برای تمام کاربران خود پیامک فعال‌سازی ارسال کنید.

ایجاد الگوی یا پترن ارسال پیامک

حتماً شما هم دیده‌اید که کسب‌وکارها هنگام ارسال کد فعالسازی یک الگوی مشخص برای پیامک خود دارند! مثلاً در پایان آن نام کسب‌وکارشان را آورده‌اند یا حتی یک جمله زیبا برای کاربر ارسال کر‌ده‌اند. به این موضوع الگوی پیامک فعالسازی گفته می‌شود که بهتر است کسب‌وکارها آن را شخصی‌سازی کنند. گاهی اوقات کاربران تنها کد فعالسازی دریافت می‌کنند که این نشان‌دهنده ضعف کسب‌وکارها یا کمبود امکانات پنل پیامک است. بهتر است از پنل پیامکی استفاده کنید که به شما امکان شخصی‌سازی الگوی پیامک فعالسازی را بدهد تا آن را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کنید.

استفاده از پلاگین‌های مخصوص ارسال پیامک فعال‌سازی

در قدم آخر، شما باید از پلاگین‌های مخصوص ارسال پیام فعالسازی استفاده کنید تا پنل پیامک را به سایت شما متصل کند. برخی از سامانه‌ ارسال پیامک، پلاگین‌های کاملی در این زمینه ندارند و همین مسئله باعث می‌شود تا به کدنویسی و استفاده از api آن‌ها نیاز داشته باشید. ملی پیامک انواع پلاگین‌های مخصوص ارسال پیامک‌ فعالسازی برای پلتفرم‌های مختلف نظیر وردپرس را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم بخش آزمایشگاه ملی پیامک را بررسی کنید تا انواع پلاگین‌ها برای انواع سیستم‌های مدیریت محتوا را مشاهده کنید.

برای خرید پنل از ملی پیامک کافیست وارد سایت این شرکت به آدرس www.melipayamak.com شوید و پنل‌های مختلفی را که در اختیار شما قرار گرفته است بررسی کنید تا در کمتر از چند دقیقه بعد از خرید، برای شما فعال شوند. همچنین پیش از خرید پنل پیامکی، می‌توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود با تیم مشاوره به شماره 02163404 تماس بگیرید تا شما را به‌صورت کامل راهنمایی کنند.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (5 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.