آپلود با لینک مستقیم

آذربایجان، ارمنستان یا ترکیه، کدام تور به صرفه تر می باشد؟

خوب پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است! به راستی آذربایجان، ارمنستان یا ترکیه هر کدام طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و هر یک زیبایی ها و جاذبه های منحصر به فرد خود را دارند. خوب شاید این سوال هم مطرح شود که چرا کشورهای همسایه ارزانترین کشور برای سفرهای ما ایرانیان بشمار می رود؟ در جواب باید بگوییم که مسیر کوتاه به کشورهای نزدیک باعث می ‌شود که هزینه های بلیط هواپیما ارزانتر تمام شود. از سوی دیگر، پول برخی از کشورهای همسایه نسبت به ارز ما چندان گران نیست. بنابراین برای سفر خارجی ارزان قیمت می ‌توانید به سراغ این گزینه ‌ها بروید. در ادامه قصد داریم که هر 3 کشور را از هر لحاظ مورد بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

تور آذربایجان، گزینه ای به صرفه برای مسافران

به تازگی، آذربایجان برای بسیاری از جهانگردان بین المللی مقصد تا حدودی آسان و مطمئن بوده است، زیرا دو سال پیش مقررات، ویزا را کمی آسان گیر تر کرده اند. به عنوان پایتخت نفت قفقاز، آذربایجان کشوری دوست داشتنی است که اگر فرصتی پیدا کنید ارزش بازدید را دارد. پایتخت آن باکو یک کلانشهر بزرگ و پیشرفته است که از معماری کلاسیک به سبک اروپایی و ساختمانهای کاملا جدید آینده گرایانه و مدرن برخوردار است. باکو خود را به عنوان ” دبی جدید ” معرفی می کند، اینجا جایی است که عمده گردشگری در آذربایجان متمرکز شده اند.

آذربایجان، ارمنستان یا ترکیه، کدام تور به صرفه تر می باشد؟

در خارج از پایتخت، تجربه شما در سفر با تور باکو به شدت تغییر می کند و بازدید از آن را تجربه ای جذاب و خاطره انگیزی می شود و باعث سردرگمی بیشتر افرادی می شود که می خواهند یکی از کشورهایی همچون ترکیه، ارمنستان و آذربایجان را انتخاب کنند. در حالی که باکو شهری پرجمعیت است که پر از تفریحات و سرگرمی های متنوع و جذابی را در خود جای داده است، اما سایر مناطق کشور از زیرساخت های توریستی خوبی برخوردار نیستند و از نظر مکان های توریستی تا حدودی کمبود های واضحی دارند. اما خوشبختانه شهر باکو پر از مکان های دیدنی و توریستی دارد که ارزش بازدید یک روزه را به شما می دهد. برای مثال، آتشفشان های گلی یا سنگ نگاره های گوبوستان که جاذبه های شگفت انگیزی در کشور آذربایجان هستند.

تور آذربایجان حتی می ‌تواند یک مسافرت ۳ روزه رویایی و به یادماندنی و مهمتر مقرون به صرفه ای را برایتان بسازد. قیمت تور آذربایجان بسیار مناسب است و در نهایت ساحل، مناظر شگفت انگیز و چشمنواز، بارها و رستوران‌ های بزرگ از آذربایجان مقصدی محبوب و پرطرفداری ساخته است. همچنین وجود مراکز تفریحی مدرن و امکانات عالی هتل های آذربایجان، این تور را به یک تور مناسب و جذابی تبدیل کرده است. فصول تابستان و پاییز بازه زمانی های مناسبی برای سفر به آذربایجان هستند.

تور آذربایجان، گزینه ای به صرفه برای مسافران

تورهای مسافرتی آذربایجان در بهار و تابستان بسیار طیف متنوعی دارند و در این بازه زمانی ها به ‌راحتی قابل دسترسی شما هستند. البته قیمت تور آذربایجان در زمستان ارزان ‎تر از فصول دیگر است؛ بنابراین بسیاری از مردم زمستان را برای این سفر آماده می ‎کنند. با این توصیفات برای انتخاب بهترین و ارزانترین گزینه می ‌توانید با کارشناسان نامی گشت تماس بگیرید. قطعا با یک تماس خواهید توانست تور مورد نظرتان را رزرو کنید.

تور ارمنستان ارزان قیمت بهترین انتخاب برای سفر

تور ارمنستان در تمام فصول سال برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر و گشت و گذار و تفریحات هیجان انگیز هستیم، بهترین فرصت برای تجربه یک تور خارجی فوق العاده و ارزان قیمت در کشوری بسیار زیبا همچون ارمنستان است. ارمنستان یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری خارجی بشمار می رود که جذابیت های زیادی برای گردشگرها و مسافران کشورهای مختلف دارد. مسافران ایرانی‌ بسیار زیادی هم برای گذراندن تعطیلات این مقصد را انتخاب میکنند؛ به خصوص در بازه زمانی تعطیلات نوروز و تابستان که می توانند تورهای این مقصد را رزرو نمایند و برای تماشای جشن ها، فستیوال ها و جشنواره های موسیقی که در این بازه زمانی برگزار میشود، نهایت لذت را ببرند.

سفر به ارمنستان طی سال ‌های اخیر افزایش داشته است، خصوصا پس از گران شدن ارز و سفر خارجی! ارمنستان کشور بزرگی نیست اما در همین وسعت کمی که دارد، جاذبه ها و دیدنی ‌های متنوع و زیادی را در خود جای داده است. آثار تاریخی و معماری داخل ایروان و زیبایی ‌های طبیعی خارج از ایروان، شما را از انتخاب تان برای سفر با تور خارجی راضی می ‌کند. خوشبختانه برای سفر به ارمنستان نیازی نیست برای اخذ ویزا توریستی خودتان را به زحمت بیندازید و اینکه ویزای ارمنستان در فرودگاه برای مسافران صادر می ‌شود.

تور ارمنستان ارزان قیمت بهترین انتخاب برای سفر

قیمت تور ارمنستان (تور ایروان) نسبت به دیگر مقاصد خارجی بسیار ارزان می باشد و به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و شما عزیزان اگر خواهان سفر طولانی ‌تر، هتل بهتر یا سفری لوکس ‌تر هستید، طبیعتا باید بیشتری هزینه کنید. از سوی دیگر ممکن است تور ایروان ارزان قیمت تر هم براحتی پیدا کنید و در تورهای ارزانتر حواستان باشد که امکانات مناسبی را دریافت کنید.

خوب شاید این سوال هم برایتان پیش بیاید که آیا برای سفر به ارمنستان نیاز به ویزا توریستس هست؟ خوب در گذشته افرادی که قصد سفر به ارمنستان را داشتند باید ویزای این کشور را دریافت می ‌کردند. اما بعد ها، دو کشور ایران و ارمنستان برای بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگری، توافق ‌نامه ‌ای را امضا کرده اند که براساس آن، شهروندان این دو کشور برای سفرهای توریستی خود بدون نیاز به دریافت ویزا می توانند براحتی سفر کنند. البته حداکثر اجازه اقامت شما در کشور مقصد 90 روز می باشد و گذرنامه شما در هنگام ورود به ارمنستان باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

ضمنا تورهای نوروزی ارمنستان، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می شود. آژانس مسافرتی نامی گشت هم به شما علاقه مندان کمک می کند تا تور ارمنستان را خیلی ارزان تر و مقرون به صرفه رزرو یا خریداری کنید. به جرات می توانیم به شما عزیزان این قول را بدهیم که یک سفر پر هیجان و جذاب و هیجان انگیزی را پیش روی خواهید داشت. لذت بردن از مکان های دیدنی و تفریحی شهرهای توریستی ارمنستان مثل ایروان در فصل بهار، طبیعت زیبا و بکرش، چشمه های آب گرم، خرید کردن، تماشای کوهستان ها، پوشش جنگلی و… همگی میتوانند طبیعت گردی منحصر به فردی را در این مقصد برایتان به ارمغان بیاورد.

تور ترکیه، اولین انتخاب مسافران ایرانی

اصلی ترین دلیل محبوبیت کشور ترکیه برای مسافران ایرانیان، این است که برای سفر به ترکیه به ویزا احتیاج ندارند و بدون هیچ دردسری برای اخذ ویزا در کمترین زمان ممکن می‌ توانند تور ترکیه را بخرند. دلیل دیگر آن وجود بازارهای متنوع و مراکز خرید هیجان انگیز و نزدیکی از نظر مسافت و خلق و خو و فرهنگ است. همچنین ترکیه دارای بیش از ده شهر توریستی و زیبا را در خود جای داده است که هر کدام جذابیت های منحصر به فرد خودشان را دارند. اگر علاقه‌ مند هستید که به ترکیه سفر کنید و نمی ‌دانید کدام شهر را مبدا خود قرار دهید، می توانید با کارشناسان نامی گشت مشورت کنید تا شما را کاملا راهنمایی کنند که اگر قصدتان از سفر خرید، تفریح، بازدید از اماکن تفریحی آبی یا فقط استراحت و استراحت است، به کدامیک از شهرهای ترکیه سفر کنید.

تور ترکیه، اولین انتخاب مسافران ایرانی

در ادامه اگر شما مسافران عزیز محدودیت زمانی برای سفر با تور ترکیه دارید، پیشنهاد می کنیم به شهرهای استانبول، آنکارا و یا وان سفر کنید، دلیل آن هم این است که تورهای آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم یا ازمیر به صورت یک هفته ‌ای برگزار می ‌شوند و اگر شما تور ترکیه را برای 3 یا 4 روزه قصد دارید رزرو کنید، بهتر است به استانبول سفر کنید تا تفریحات متنوع، خرید های هیجان انگیز و استراحت را همگی یکجا در یک سفر تجربه کنید.

همچنین موضوع مهمی که باید در داشته باشید این است که ترکیه از نظر آب و هوایی به آب و هوای ایران نزدیک است. در تابستان سفر به بعضی از شهرها آسان و بعضی شهرها کمی سخت می شود. قسمت‌های غربی ترکیه و ساحلی معمولا تابستان ‌های گرم و زمستان‌ های سردی دارند و نیز فصول بهار و پاییز از نظر آب و هوا بهترین فصل ‌ها برای سفر به ترکیه به خصوص شهر استانبول محسوب می شوند. اما اگر برای لذت بردن از تفریحات مهیج آبی به شهرهای ساحلی ترکیه سفر می ‌کنید، تابستان فصل بسیار مناسبی می باشد. خوشبختانه این امکان وجود دارد که مثل خیلی از کشورهای اروپایی و آسیایی دیگر در یک سفر دو یا سه شهر ترکیه یا همزمان ببینید. در بعضی از بازه زمانی هایی از سال و همچنین تعطیلات نوروز و تابستانی چارتر کننده ‌ها تورهای ترکیبی ترکیه را هم برگزار می ‌کنند. مثلا معمولا در این ایام تورهای ترکیبی استانبول – آنتالیا، آنتالیا – کوش آداسی، ازمیر – آنتالیا و ازمیر – کوش آداسی در طیف متنوعی برای شما اجرا می ‌شوند.

معمولا تورهای گروهی ترکیه از سمت آژانس مسافرتی نامی گشت به صورت یک هفته ‌ای برگزار می ‌شوند. زمانی که شما محدودیت زمانی و مالی داشته باشید استفاده از تور ترکیبی ترکیه این امکان را به شما علاقه مندان می ‌دهد که در مدت زمان یک هفته تجربه دیدن چند شهر توریستی و تفریحی را بدست آورید.

نتیجه گیری نهایی

در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای آذربایجان، ارمنستان و ترکیه از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای خارجی به مقصد آذربایجان، ارمنستان یا ترکیه هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای خارجی با را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای خارجی در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای آذربایجان، ارمنستان و ترکیه ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و … می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.4/5 - (10 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ... می گوید

    سلام لطف کنید قیمت و هزینه کامل)از صفر تاصد( سفر به هر کدام از این سه کشور و همچنین دبی را بفرمایید. و اینکه تفریحات مثبت ۱۸ هم در برنامه تور هست؟ ممنون