آپلود با لینک مستقیم

آژانس مسافرتی قصر شیرین: راهنمای شما در تورهای داخلی و خارجی

قصر شیرین یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی و هواپیمایی در ایران است. این آژانس از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع کرده است که تا به امروز در زمینه خدمات گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته است و دائما در تلاش است که بهترین تورها با کامل ترین خدمات را به مسافران خود ارائه کند. آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران با ارائه خدمات تور و بلیط هواپیما و زمینی به مقاصد خارجی و داخلی کشور، توانسته است لبخند رضایت را از مسافران خود دریافت کرده و همچون ستاره ای پرنور در میان رقبای خود بدرخشد.

در قصر شیرین اهدافی مثل ارائه خدمات بهتر به مسافرین خود، از به روزترین متدها و فناوری های روز دنیا استفاده می شود و به آن‌ها امکاناتی همچون خرید آنلاین و رزرو تورهای داخلی و خارجی را ارائه می کند. در ادامه به معرفی محبوب ترین تورهای داخلی و خارجی می پردازیم.

کارشناسان مجرب و ماهری در این آژانس حضور دارند و تا به این لحظه توانسته اند خدمات و توضیحات کاملی را به مراجعه کنندگان خود ارائه کنند. خدمات سفر شما با توجه به نوع تور داخلی و خارجی می‌تواند متفاوت باشد. از جمله خدمات قصرشیرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمه مسافرتی
  • ویزای توریستی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • رزرو بلیط هواپیما
  • ترانسفر بین شهری
  • تور لیدر فارسی زبان
  • وعده ناهار و صبحانه و…

همچنین آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران تمامی اخبارها و تخفیفات تورهای خود را از طریق سایت و اینستاگرام اطلاع رسانی می‌کند و هر یک از مسافران با مراجعه به آژانس یا از طریق راه‌های ارتباطی می‌توانند با کارشناسان قصر شیرین صحبت کنند و به پاسخ تمام سوالات خود برسند.

هر یک از کارشناسان قصر شیرین پیش از شروع سفر، تمامی موارد ضروری آن سفر را به مراجعه کنندگان خود توضیح می دهند. از جمله این موارد می‌توان به مدارک، اقامت، ویزا، شرایط آب و هوایی و… اشاره کرد.

از ویژگی های مهم این آژانس، ارائه خدمات پس از فروش تور می‌باشد. تمامی کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته به مسافرین خود در زمان بروز هرگونه مشکل در سفر یا در صورت لغو سفر کمک می کنند و با شرایط خاص به دنبال بهترین راه حل برای بهبود شرایط مسافر می‌گردند تا بتوانند آرامش را به مسافر برگردانند.

سفری به دنیای غریب و شگفت انگیز ایران، تور داخلی با هیجانات فراوان

  • تور قشم

در استان هرمزگان و حوالی تنگه هرمز یک جزیره زیبا و بسیار دیدنی به نام قشم قرار دارد که وجود سواحلی بکر، مردمی خون گرم، مراکز خرید لوکس و آثار تاریخی باعث شده‌اند که این جزیره به یکی از قطب های گردشگری در ایران تبدیل شود. این جزیره در گوشه و کنار خلیج فارس قرار دارد و نسبت به سایر جزایر موجود در خلیج فارس، بیش ترین ساحل و کرانه ها را دارد. اگر قصد دارید که با تور قشم در بهترین زمان به سمت این جزیره سفر کنید، می توانید در دو فصل بهار و زمستان به سمت دیدنی ترین جزیره ایران راهی شوید. پیش از آن که به سمت قشم و دیدنی های آن سفر کنید حتما برنامه ریزی دقیقی برای بازدید از مناطق تفریحی همچون جزیره هنگام، دره ستارگان، جزیره هرمز و… داشته باشید تا بتوانید بهترین لحظات را در مسافرت خود سپری کنید.

  • تور شیراز

شیراز، مرکز استان فارس است که جزء مهمترین شهرهای توریستی ایران محسوب می شود و سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور به سمت شیراز سفر می کنند. اگر با تور شیراز به سمت این شهر سفر کردید متوجه خواهید شد که آثار و بناهای تاریخی مهمی از دوره های زندیان، هخامنشیان و… در این شهر باقی مانده است. این شهر در نزدیک شهرهای فسا، آباده، فیروزآباد، کازرون، نی ریز و استهبان قرار دارد و جزء منطقه کوهستانی رشته کوه زاگرس به شمار می رود. از دیدنی های این شهر می‌توان به تخت جمشید، مسجد صورتی و باغ ارم شیراز اشاره کرد که خود را در دل بسیاری از گردشگران جای داده‌اند.

 

 

 

با آژانس قصر شیرین به تور خارجی بروید و بهترین لحظات را تجربه کنید

·       تور تایلند

تایلند یک کشور آسیایی در جنوب شرقی قاره آسیاست که به عنوان پایتخت بانکوک هم شناخته شده است و زبان رسمی آن تایلندی می باشد. بافت فرهنگی و طبیعی زیبایی که در این کشور وجود دارد، از جمله دلایلی‌ست که این کشور به یکی از مقاصد محبوب و دوست داشتنی در جهان تبدیل شده است. اگر به تاریخ این کشور دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این کشور از تمدن دیرینه ای برخوردار است و در آن زمان با نام سیام شناخته می شد. این کشور دارای تمدن و فرهنگی متمایز است که یکی از عوامل اصلی برای جذب توریست و گردشگران خارجی به تایلند است.

در این کشور جزایر زیبا و دیدنی متعددی مانند جزیره پوکت، جزیره کو تائو، جزیره کو سی چانگ و… وجود دارد که با تور تایلند آژانس مسافرتی قصر شیرین تهران می‌توانید هم از این جزایر و هم مناطق توریستی این کشور دیدن کنید و لذت ببرید.

·       تور آنتالیا

یکی از محبوب ترین تورهای خارجی در ایران، تور آنتالیا است. این شهر در سواحل جنوبی کشور ترکیه و با داشتن مناظر طبیعی زیبا، بهترین رستوران ها و مکان های تفریحی متنوع نیز به عنوان مقصدی آرام و منحصر به فرد برای تفریح و گردش است. با استفاده از این تور می‌توانید شهرهای باستانی زیادی را همچون پرگا، آسپندوس، میرا و ترمسوس ببینید و به سمت بهترین جاذبه های گردشگری مانند تونک تپه، غار کارائین، غار داملاتاش، آکواریوم آنتالیا، ساحل لارا و… راهی شوید و لذت ببرید.

·       تور استانبول

در ترکیه شهرهای مهمی همچون استانبول، آنکارا، ازمیر، آدانا و… وجود دارد که با استفاده از هر یک از تورهای ترکیه می‌توانید به سمت این کشور و شهرهای دیدنی آن راهی شوید. استانبول، یکی از مهم ترین شهرهای کشور ترکیه است که به دلیل وجود تنگه بسفر بین دو بخش اروپا و آسیا قرار گرفته است. همچنین، تنوع زیادی در فرهنگ، جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر وجود دارد که با تور استانبول می توانید آن ها را ببینید و لذت ببرید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (6 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.