آپلود با لینک مستقیم

نحوه استفاده از وی پی اس برای ترید

نحوه استفاده از وی پی اس برای ترید

حتما شما هم می‌دانید که این روزها افراد، بسیاری از زمان خود را در دنیای دیجیتال می‌گذرانند. کلاس‌های مجازی، بازی‌های آنلاین، خرید از آنلاین‌شاپ‌ها، تجارت و سرمایه‌گذاری الکترونیک، خرید و فروش ارز دیجیتال همگی مثال‌هایی از تمایل افراد به تکنولوژی و دنیای مجازی و آنلاین است. با توجه به نیاز و علاقۀ گسترده مردم به حوزه ارزهای دیجیتال، یکی از مواردی که در این حوزه باید به آن توجه کرد، استفاده از vps برای ترید کردن است. اما ممکن است شما ندانید چرا باید از وی پی اس برای ترید استفاده کرد. در این مطلب همراه ما باشید تا به پاسخ سوال خود برسید.

توجه به کسب‌وکارها و صاحبان سرمایه به این بخش از شرکت‌ها و کمپانی‌های خود بیشتر شده و جمعیت زیادی از افراد نیز بر درآمدزایی در حوزۀ دیجیتال و آنلاین تمرکز کرده‌اند. ما نیز در این مطلب بر آن شدیم تا کمی در این حوزه عمیق‌تر شده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

وی پی اس (vps) چیست؟

قبل از صحبت درباره  خرید سرور مجازی ترید ، بهتر است با مفهوم وی پی اس یا سرور مجازی بیشتر آشنا شوید. آن دسته از افراد و شرکت‌هایی که کسب‌وکارشان بر محور فعالیت‌های آنلاین در گردش است، نیاز به هاستینگ یا میزبانی وب دارند. به این صورت می‌توانند فایل‌های وب‌سایت را در یک سرور و سایت قرار دهند. هاستینگ یا میزبانی وب انواع متعددی  ازجمله، میزبانی (هاست) اشتراکی، اختصاصی و میزبانی مجازی یا  VPS دارد. وی پی اس مخفف عبارت Virtual Private Server، به معنای سرور مجازی اختصاصی است. همان‌طور که اشاره شد یکی از سرویس‌های مورد نیاز برای کسب و کارهای اینترنتی، تجارت آنلاین، شرکت و کمپانی است که برای فعالیت‌های خود نیاز به سرعت و قدرت در کسب و انتقال اطلاعات دارد. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که سرور چیست؟

سرور اطلاعات وب‌سایت را به مرورگر ارسال می‌کند و پس از آن، مرورگر این اطلاعات را پردازش کرده و محتوای وب‌سایت را نمایش می‌دهد. سرور مجازی بخشی از یک سرور قدرتمند است؛ به بیانی دیگر یک سرور قدرتمند با استفاده از تکنولوژی مجازی‌سازی به چندین سرور مجازی یا وی پی اس تقسیم می‌شود و نیاز افراد را تأمین می‌کند.

اکنون که با وی پی اس (VPS) آشنا شدیم، بد نیست تا نگاهی به مزایا و معایب این نوع سرور اندازیم.

مزایای سرور مجازی (VPS)

  • امنیت بالا
  • کارایی زیاد
  • مقایس‌پذیری

معایب سرور مجازی (VPS)

  • نیاز به دانش فنی بیش‌تر (نسبت به سایر هاست‌‌ها)
  • هزینۀ بالاتر

چرا از وی پی اس (VPS) برای ترید استفاده کنیم؟

چرا از وی پی اس (VPS) برای ترید استفاده کنیم؟

این بخش از مطلب مناسب آن دسته از افرادی است که به دنبال اطلاعات بیش‌تر درخصوص «وی پی اس برای ترید» هستند. تا این‌جا با مفهوم وی پی اس آشنا شدید؛ اما ممکن است بپرسید وی پی اس برای ترید یا سرور مجازی ترید چیست؟ گام بعدی را با تعریف کردن مفهوم «ترید» آغاز می‌کنیم.

ترید (Trade) به معنای معامله یا خرید و فروش دارایی‌های مختلف در بازارهای مالی است. ترید در بازار ارزهای دیجیتال به معنای معامله و خرید و فروش رمزارزهایی چون بیت‌کوین است. معامله‌گرها (تریدرها) با استفاده از ابزارهای مختلف مثل بررسی نمودارهای قیمتی، تحلیل‌های مختلف و توجه به اخبار مهم منتشر شده در همین حوزه، اقدام به معامله می‌کنند. از آن‌جا که این مطلب درخصوص وی پی اس برای ترید است، پس به توضیح بیشتر درباره vps برای ترید می‌پردازیم.

یک توصیه‌ی جدی به تریدرها این است که بدون داشتن وی پی اس برای ترید در صرافی‌های ارز خارجی فعالیت نکنند؛ اما چرا؟ به دلیل تحریم‌های تحمیل شده علیه ایرا نمی‌توان به صورت مطمئن با آی‌پی ایران در این صرافی‌ها فعالیت کرد. با توجه به محدودیت‌های موجود، برخی افراد از وی‌پی‌ان‌های رایگان یا غیر رایگان استفاده می‌کنند که این مورد نیز به شدت منع می‌شود. همچنین نصب و راه‌اندازی هرگونه فیلترشکن (VPN) و پراکسی (Proxy) غیرمجاز است.

سرور مجازی ترید یا وی پی اس برای ترید به دلیل داشتن آی پی ثابت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در صرافی‌های مختلف فعالیت کنید و با توجه به آی پی ثابت، ترس مسدود شدن حساب را نداشته باشید. همچنین vpn ها اکثرا ناپایدار بوده و ممکن است به صورت ناگهانی قطع شوند. در این صورت هویت ایرانی شما مشخص شده و بلافاصله حسابتان بسته می شود.

شما به عنوان یک تریدر باید به موضوعات مختلفی فکر کنید. درحقیقت، زندگی یک تریدرِ ارزهای دیجیتال همواره به تغییرات و نوسانات اقتصادی بستگی دارد و این موضوع بسیار طاقت‌فرسا است. پس به همین دلیل است که نباید به اضطراب‌های خود بیش‌تر اضافه کرد. با استفاده از وی پی اس برای ترید به راحتی و بدون اضطراب از مسدود شدن حساب می‌توان در بازارهای دیجیتال رمزارزها فعالیت و تا حدود زیادی از اضطراب ناشی ورود به صرافی‌های دیجیتال خودداری کرد.

 

ایرانیکارت چطور به شما کمک می‌کند؟

ما در این مطلب به توضیح دربارۀ وی پی اس، سرور، مزایا و معایب وی پی اس، ترید و دلیل استفاده از  VPS برای ترید توضیح دادیم. متوجه شدیم که وی پی اس یک سرور مجازی اختصاصی است که در نتیجه تقسیم شدن یک سرور قدرتمند با استفاده از تکنولوژی مجازی‌سازی ایجاد شده است و مزایای زیادی نسبت به انواع هاست یا میزبانی (هاست اشتراکی و اختصاصی) دارد.

برخی از این مزایا ایمنی بیش‌تر، کارایی بالاتر و امکان قیاس‌پذیری هستند. همچنین دربارۀ ترید صحبت کردیم و می‌دانیم ترید به معنای خرید و فروش دارایی‌های مختلف در بازار و کسب سود از این معامله است. همچنین برای ترید و معامله در حوزۀ ارزهای دیجیتال باید از وی پی اس استفاده کرد.

دلیل استفاده از وی پی اس برای ترید قرار دادن آی پی ثابت در اختیار تریدرها است تا بتوانند بدون ترس از مسدود شدن حساب‌ با صرافی‌های ارز دیجیتال در ارتباط باشند. سایت ایرانیکارت بهترین خدمات درخصوص انواع سرورها را ارائه می‌‌دهد که برای کسب اطلاعات بیش‌تر دربارۀ نحوۀ خرید و استفاده از این سرورها می‌توانید به وب‌سایت ایرانیکارت مراجعه فرمایید. همچنین درصورتی که نمی‌خواهید توسط سرویس های خارجی بن شوید، می‌توانید از ایرانیکارت ارز دیجیتال خریداری کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.