آپلود با لینک مستقیم

ایرانسل، همراه اول و رایتل، فرقی نمی‌کند شما به دستیار نیاز دارید

با پیشرفت تکنولوژی، معجزه‌ای در دنیا با گوشی‌های هوشمند و اینترنت رخ داد که نمی‌توان آن را انکار کرد. خوشبختانه در کشور ما نیز تمام خدمات در این زمینه برای همه افراد فراهم شده است تا زندگی پر از نشاط و آرامش داشته باشند. سه اپراتوری که خدمات گسترده‌ای در کشور ارائه می‌دهند را همه می‌شناسند؛ حال شما با مرجعی آشنا می‌شوید که فرقی نمی‌کند شارژ ایرانسل بخواهید، یا رایتل و همراه اول. این مرجع، همیشه در دسترس شما خواهد بود.

تلفن همراه بدون سیم کارت زنبور بدون عسل است!

تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که تلفن همراه بدون سیم‌کارت چه کاربردی دارد؟ حقیقت این است که فایده اصلی تلفن همراه با وجود سیم‌کارت به چشم می‌آید. در حال حاضر در ایران سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل خدمات وسیعی ارائه می‌دهند و هر کدام کاربران ویژه‌ای دارند. شما از کدام اپراتور بهره می‌برید؟ در هر صورت اگر شما کاربر اعتباری هر کدام از این‌ها باشید، نیاز به خرید شارژ و خرید بسته اینترنت دارید که باید از یک مرجع معتبر این خرید را انجام دهید.

کاربران دائمی این سیم‌کارت‌ها نیز برای پرداخت قبض نیاز به یک خدمت‌رسان دارند. هر کاربر با توجه به نیاز خود باید راه مناسبی برای انجام کارهای خود پیدا کند. شاید شما هم برای پرداخت قبض‌ همراه اول خود به دنبال یک راه آسان و با سرعت زیاد باشید. خبر خوشی که برای شما داریم این است که شما از هر سیم‌کارتی استفاده می‌کنید، می‌توانید تاپ را به عنوان دستیار خود انتخاب کنید.

با داشتن دستیاری مانند اپلیکیشن تاپ، شما دیگر نگران خرید سریع شارژ و … نخواهید داشت.  شما برای خرید شارژ عادی یا شگفت انگیز ایرانسل، شارژ رایتل یا همراه اول، از دو‌هزار تا صد‌هزار تومان می‌توانید از تاپ کمک بگیرید. همچنین برای پرداخت قبض همراه اول، تنها کافی است تا شماره موبایل خود را وارد کرده تا تسویه آنی انجام شود. در ادامه با این غول جادویی بیشتر آشنا خواهید شد.

با تاپ خیالتان از داشتن یک اپلیکیشن کاربردی راحت

با توسعه فضای مجازی و انتقال بسیاری از خدمات به این عرصه، اپلیکیشن‌های زیادی متولد شده‌اند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. بسیاری از کاربران برای انجام کارهای مختلف مثل، خرید شارژ، پرداخت خلافی، استعلام پلاک فعال، رزرو هتل و … چندین برنامه در گوشی خود نصب می‌کنند تا در مواقع نیاز از آنها استفاده کنند. به نظر شما نصب یک برنامه ویژه که همه این خدمات را در بر دارد، چه مزیتی برای کاربر خواهد داشت؟

سوپر اپلیکیشن تاپ با هفتاد و سه سرویس کاربردی، به عنوان یک دستیار تمام عیار برای کاربران سیم‌کارت‌های معتبر است که باید از خدمات آن‌ها نهایت استفاده را کرد. این برنامه قدرت خود را از بانک پارسیان گرفته و تحت نظارت بانک مرکزی، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد. تمام خدمات ارائه شده در تاپ زیر نظر پلیس فتا بوده تا امنیت خدمات تضمین و خیال کاربران از امن بودن محیط آسوده شود.

از خدمات ویژه این سوپراپلیکیشن می‌توان به کارت به کارت، موجودی، خرید شارژ، پرداخت قبض، خدمات بیمه و … اشاره کرد. پرداخت خلافی، استعلام پلاک فعال، رزرو هتل و تور و … نیز در این سرویس ممکن است. اگر قصد وارد شدن به دنیای بورس را دارید، باید ابتدا در سجام ثبت نام کنید. سریع‌ترین راه ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت استفاده از همین برنامه تاپ است.

این روزها حتما به دام ثبت و تایید چک‌های صیادی افتاده‌اید. در روزهای اولی که هنوز این چک‌ها جا افتاده نبود، افراد زیادی گله و شکایت داشتند. خوشبختانه با تلاش متخصصان در این زمینه نیز تاپ راه‍گشا بوده و خدمات ویژه‌ای را برای کاربران ارائه داده است. شما به راحتی می‌توانید چک‌های صیادی خود را در این سامانه ثبت، تایید یا دریافت کنید.

شاید هنوز اطلاع ندارید که عوارض بسیاری از جاده‌ها باید به صورت آنلاین پرداخت شود و در صورت دیرکرد جریمه‌ای نیز باید بپردازید. از خدمات ویژه تاپ این است که وقتی راهی سفر هستید، کافی است تا پلاک خود را در برنامه ثبت کرده و مبلغی را هم در کیف پول خود واریز کنید، تا عوارض آزادراهی شما به صورت خودکار پرداخت شود. از دیگر خدمات این برنامه می‌توان به استعلام عوارض خروج از کشور، خدمات پذیرندگان و … نیز اشاره کرد. این یعنی تاپ به فکر تمام کارهای کاربران خود است.

دانلود سوپراپلیکیشن تاپ

افرادی که برای اولین بار با خدمات گسترده تاپ آشنا می‌شوند، مشتاق هستند تا در اولین فرصت این برنامه را دانلود کنند. بهترین منبع برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی مراجعه به وبسایت تاپ است که هر دو نسخه اندروید و IOS نیز برای دانلود موجود است. این کار در این سایت به راحتی قابل انجام بوده و نیاز به آموزش ندارد. همچنین برای دریافت این اپلیکیشن، می‌توانید به اپ استورهای معتبر مراجعه کرده و با دانلود تاپ از خدمات وسیع آن بهره‌مند شوید. پس خیلی زود به جمع کاربران تاپ بپیوندید و تاپ شوید!

جمع بندی

برای استفاده بهینه از تلفن همراه نیاز است تا از سیم کارت استفاده کنیم. موبایل بدون سیم کارت زنبور بدون عسل است و چندان به درد شما نخواهد خورد. در کشور سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل خدمات وسیعی ارائه می‌کنند و شما نیز حداقل از یکی از این‌ها استفاده می‌کنید.

برای خرید شارژ و بسته اینترنت هر کدام از اپراتورها، می‌توانید روی تاپ حساب کنید. تاپ خدمات وسیعی برای کاربران هر سه اپراتور ارائه داده تا خیال تمام کاربران آسوده شود. سوپراپلیکیشن تاپ با هفتاد و سه سرویس کاربردی به مرجع جامعی تبدیل شده است که شما نیز می‌توانید در کارت به کارت، خرید شارژ، بسته اینترنت، چک صیادی، عوارض آزاد راهی و … از آن بهره‌مند شوید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.