آپلود با لینک مستقیم

راهنمای خرید آینه دکوراتیو برای مکان های مختلف

راهنمای خرید آینه دکوراتیو برای مکان های مختلف کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته و از فضایی بی نظیر را با این نوع شیشه جذاب طراحی کنیم. استفاده از آینه های دکوراتیو امروزه در معماری مدرن جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

آینه ها علاوه بر زیبایی بخشی به محیط، باعث بازتاب نور و بزرگتر جلوه دادن فضا نیز می شوند. این موضوع یکی از مهمترین دلایل اقبال طراحی های به روز به سمت استفاده از آینه ها است.

اما اینکه آینه دکوراتیو کلاسیک و مدرن را با چه کیفیتی انتخاب کنید بسیار مهم است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع تا پایان همراه ما باشید.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

دکوراتیو واژه ای فرانسوی است که معادل آن در زبان شیرین فارسی تزئینی و آرایشی است. استفاده از اشیا دکوراتیو در طراحی دکوراسیون باعث تحریک حس زیبایی شناسانه در انسان می شوند. آینه های دکوراتیو نیز در حقیقت نوعی از آینه ها هستند که به اشکال مختلفی برش خورده اند و باعث زیبا سازی محیط می شوند.

طراحان امروز با شناخت اصول طراحی مدرن، آینه دکوراتیو را برای مکان های مختلف طراحی می کنند تا نیاز مصرف کنندگان را به شکل کامل پاسخ داده باشند. با استفاده از آینه های دکوراتیو علاوه بر زیباسازی از مزایای استفاده از آینه نیز بهره می برید.

استفاده از آینه دکوراتیو برای مکان های مختلف
استفاده از آینه دکوراتیو برای مکان های مختلف

خرید آینه دکوراتیو برای مکان های مختلف

آینه های دکوراتیو در طرح ها و شکل های مختلفی برش می خورند اما هر طرحی از این آینه ها برای هر مکانی در منزل مناسب نیست. یکی از معیارهای انتخاب آینه دکوراتیو، محل مورد نظر برای نصب آن است.

طبیعتا برای نصب آینه دکوراتیو در هر مکانی باید یک سری از محدودیت ها را مد نظر قرار داده و بر اساس ویژگی های محل نصل اقدام به انتخاب آینه کنید.

خرید آینه دکوراتیو برای پذیرایی

اگر قصد دارید سالن پذیرایی خود را با آینه های دکوراتیو تزئین کنید، پیش از هر چیزی بهتر است به سبک معماری و دکوراسیون داخلی توجه کنید. برای دکوراسیون کلاسیک می توانید یکی از دیوار های پذیرایی را به شکل کامل با آینه بپوشانید.

پیشنهاد دیگر این است که یک آینه دکوراتیو بزرگ ترجیحا مستطیلی شکل بر روی یکی از دیوارها نصب کنید. البته فراموش نکنید که این آینه باید قابی مناسب (از لحاظ رنگ و شکل) با طراحی دکوراسیون شما داشته باشد.

در صورتی که از دکوراسیون های مینیمال استفاده کرده اید، بهتر است طرح آینه های دکوراتیو چند تکه و مدرن موجود در بازار را انتخاب کنید.

خرید آینه دکوراتیو برای اتاق خواب

در اتاق ها نیز می توانید از آینه دکوراتیو استفاده کنید. از گذشته تا کنون معمولا یک دراور و آینه در اتاق خود قرار میگیرد. حال شما می توانید برای آینه کاری اتاق خود نمونه های دکوراتیو مدرن را جایگزین آینه های ساده قدیمی کنید.

آینه های قدی دکوراتیو در گوشه اتاق انتخاب خوبی محسوب می شوند، اما باید به متراژ اتاق خود نیز توجه داشته باشید. اگر اتاق کوچک است بهتر است از آینه های چند تکه و کوچک استفاد کنید.

انواع آینه دکوراتیو
انواع آینه دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو برای راهرو

راهروها از مکان هایی هستند که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به دلایل مختلفی در آن از آینه استفاده کنند. یکی از دلایل استفاد از آینه در راهروها بزرگتر نشان دادن محیط راهرو و دلیل دیگر توقف، مشاهده خود و برطرف کردن ایرادات ظاهری است.

انتخاب های زیادی برای آینه کاری راهرو ها در دسترس است. اما بهترین انتخاب آینه های چند تکه بزرگ است؛ به نحوی که تمام دیوار یا بیشتر بخش های آن را بپوشاند. البته می توانید از آینه های قدی و ساده شرکت شیشه لیا نیز استفاده کنید.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو  بر اساس جنس قاب

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در خرید آینه دکوراتیو مدرن و کلاسیک به آن توجه داشته باشید، جنس قاب می باشد. قاب آینه ها با توجه به محل نصب آنها و سبک دکوراسیون تعیین می گردد.

به عنوان مثال، در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام، قاب های فلزی ضد زنگ کاربرد دارد و چوب برای آنها استفاده نمیشود.

در مقابل، برای سالن پذیرایی و غیره می توان از انواع قاب های چوبی، استیل، فلزی در رنگ های مختلف و حتی قاب های شیشه ای استفاده کرد که جلوه بی نظیری دارند.

راهنمای خرید آینه دکوراتیو با طرح مناسب

آینه های دکوراتیو از نظر طرح و شکل دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به طوریکه برخی از آنها دارای طرح های پازلی بوده و روی دیوار قطعات مختلف در کنار هم قرار میگیرند.

نوع پرکاربرد دیگر این آینه ها، آینه های تایلی دکوراتیو می باشند که دارای ابعاد بزرگی بوده و تایل های مربع و مستطیلی کنار هم نصب میشوند.

طرح آینه دکوراتیو بر اساس سبک چیدمان باید انتخاب شود. به عنوان مثال، در محیط های مدرن بیشتر از مدل های پازلی استفاده میشود که جذابیت فوق العاده ای به محیط می دهند. برای خانه های مینیمال می توان از آینه هایی با قاب های جذاب و دایره ای ساده استفاده کرد.

خرید آینه دکوراتیو در طرح های متنوع
خرید آینه دکوراتیو در طرح های متنوع

قیمت آینه دکوراتیو

توجه داشته باشید که قیمت آینه دکوراتیو متری و پازلی ب اساس فاکتورهای مختلف تعیین می گردد. برای خرید آینه دکوراتیو بهتر است به قیمت ها توجه داشته باشید و دلیل تفاوت های آنها را بدانید. جنس قاب، کیفیت آینه، اندازه و ابعاد  و همچنین برند تولید کننده آنها همگی می توانند بر قیمت ها تاثیر داشته باشند.

نکات مهم راهنمای خرید آینه دکوراتیو

  • بهتر است اندازه و تعداد قطعات آینه های دکوراتیو را بر اساس کاربردی که از آنها انتظار دارید و همچنین محل نصب آنها انتخاب کنید.
  • قیمت آینه های دکوراتیو با توجه به تعداد تکه های آینه، نوع برش، جنس آینه، طرح، رنگ و ریزه کاری های آینه محاسبه می شود.
  • شما می توانید از جنس شیشه ای یا پلکسی گلس برای آینه های دکوراتیو خود استفاده کنید. شیشه ها ممکن است ارزان تر باشند اما بسیار شکننده هستند.
  • اگر آینه انتخابی شما قاب دارد و یا قصد دارید از قاب برای آن استفاده کنید، می توانید قاب های چوبی، شیشه ای، فلزی (استیل)، پلاستیکی و… را برای این منظور انتخاب نمایید.
  • رنگ های مختلفی برای این نوع از آینه ها وجود دارد که بهتر است انتخاب شما بر اساس دکوراسیون داخلی منزلتان باشد. اما در مجموع رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری، مسی و طلایی پر استفاده ترین گزینه ها می باشند.
  • کیفیت و طول عمر آینه نیز بسیار مهم است. به همین دلیل سعی کنید برای خرید آینه های دکوراتیو به تولید کنندگان و فروشندگان معتبر شیشه و آینه مراجعه کنید.
  • آینه هایی که بیشتر تراش خورده باشند و از تکه های بیشتری استفاده کرده باشند جذابیت بالاتری از لحاظ بصری دارند؛ اما همانطور که گفته شد قیمت آنها نیز بالاتر است.

خرید آینه دکوراتیو از لیا صنعت ایرانیان

آینه ها از گذشته تاکنون نقش مهمی در زیبا سازی، افزایش روشنایی محیط و بزرگ جلوه دادن آن داشته اند. این شی کاربردی امروزه و در عصر مدرن نیز بسیار مورد توجه است. هر چند این روزها استانداردهای تولید بسیار بالا رفته اند، اما برای داشتن بهترین انتخاب ممکن بهتر است برای خرید آینه های دکوراتیو با کیفیت به فروشندگان معتبر مراجعه کنید.

لیا صنعت ایرانیان (www.liaindustrial.com) یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع آینه و شیشه در کشور است که تاکنون محصولات مختلف و با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت می توانید به وب سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.