آپلود با لینک مستقیم

بهترین بازی های چند نفره

بازی‌های چند نفره معمولاً به بازیکنان نیاز دارند که یک سیستم بازی را به اشتراک بگذارند یا از فناوری شبکه برای بازی با هم در فاصله‌ای بیشتر استفاده کنند. بازیکنان ممکن است با یک یا چند شرکت کننده انسانی رقابت کنند، با یک شریک انسانی برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری کنند، یا بر فعالیت سایر بازیکنان نظارت کنند.

بازی‌های چند نفره به بازیکنان اجازه می‌دهد با افراد دیگر تعامل داشته باشند و عنصری از ارتباطات اجتماعی را فراهم می‌کنند که در بازی‌های تک‌نفره وجود ندارد.

 

گاهی اوقات این بازی نیست که می درخشد، بلکه بازیکنان هستند. گیم پلی پیچیده و جلوه های بصری درخشان تنها در ساخت یک عنوان چند نفره برجسته پیش می رود. کاراکترهای آن می‌توانند شگفتی‌هایی را ارائه دهند که تیرانداز اول شخص معمولی را به یک مسابقه گلادیاتوری یا جنگ صلیبی تبدیل کند. این راز بهترین بازی های چند نفره روی رایانه شخصی است.

 

WAR THUNDER

War Thunder یک بازی چند نفره رایگان از فهرست Best Multiplayer Games است. در این بازی همه چیز درباره وسایل نقلیه نظامی است که هفت زنگ را از یکدیگر می کوبند، چه در جنگ هوایی سگ ها، نبردهای گسترده تانک ها یا درگیری های دریایی. شاید آن زمین آشنا به نظر برسد، اما هیچ MMO رایگانی به آنچه War Thunder از نظر کیفیت، تعادل و گستره وسیع وسایل نقلیه در انتظار بازگشایی است، دست نیافته است. در حالی که بازی چندنفره با مجموعه‌ای از هواپیماها و وسایل نقلیه زمینی که از بازی‌های WW2 می‌شناسید شروع شد، درختان فناوری بی‌شمار آن اکنون تاریخچه نظامی – گذشته و حال – چندین کشور، از ابرقدرت‌های جهانی گرفته تا کشورهای کوچک‌تر معروف به مشت زدن را در بر می‌گیرد. بالاتر از وزن آنها

 

WORLD OF TANKS

حتی با وجود اینکه World of Tanks بیش از ده سال پیش منتشر شد، این بازی جنگی PvP با قابلیت بازی رایگان همچنان در حال رشد است و به یکی از بهترین بازی‌های رایانه شخصی چند نفره تبدیل می‌شود. با سرورهای شلوغ و پایگاه پخش بین‌المللی آن، هر زمان که میل به پریدن به یک تانک و منفجر کردن وسایل را پیدا کردید، هرگز برای پیدا کردن تیم تلاش نخواهید کرد.

 

چه طرفدار مبارزه با نیروی بی رحم باشید، چه رویکرد استراتژیک تر، مکانیک های بازی که به راحتی قابل درک هستند، به خوبی به سبک های مختلف بازی کمک می کنند. تمام تانک‌های دشمن را با آتش توپخانه‌ای قدرتمند از روی خفاش نابود کنید، یا اگر ترجیح می‌دهید رویکرد ظریفی را در پیش بگیرید، می‌توانید با یافتن راهی برای ورود به پایگاه حریف و گرفتن آن از داخل، پیروز شوید.

 

هرچه بیشتر بازی کنید، وسایل نقلیه بیشتری را باز می کنید، با بیش از 600 تانک از بهترین تانک ها از سراسر جهان برای کشف و جوایز انحصاری برای کسانی که می خواهند در جنگ های قبیله ای شرکت کنند. این یک بازی بسیار شیک است که ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما هرچه بیشتر بازی کنید، بهتر می‌شوید و بیشتر کشف خواهید کرد. به ما اعتماد کنید – زمانی که گیر کردید در دنیایی از تشکر خواهید بود.

 

SPLITGATE

آیا تا به حال پیدا کرده اید که در حال بازی Portal هستید و به این فکر کرده اید که دیدن مکانیک تفنگ Portal در یک بازی FPS رقابتی چقدر سرگرم کننده است؟ خب، توسعه دهندگان در 1047 Games دقیقاً همین فکر را داشتند و به این ترتیب Splitgate: Arena Warfare متولد شد.

 

اگرچه از نظر فنی هنوز در نسخه بتای باز است، اما این بازی انقدر محبوب شده است که توسعه دهندگان مجبور شده اند عرضه کامل را به تعویق بیندازند. توانایی ساخت پورتال یک لایه کاملاً جدید از استراتژی را به فرمول FPS اضافه می کند. شما می توانید نقطه نظر خود را ایجاد کنید تا به بازیکنان در یک منطقه خاص ضربه خوبی داشته باشید. اگر متوجه شدید که در گوشه ای قرار گرفته اید، می توانید مسیرهای فرار ویژه ای ایجاد کنید. می‌توانید راه‌های خلاقانه جدیدی برای نفوذ به دشمنان خود پیدا کنید. با توجه به تعداد زیادی بازی تیراندازی که در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند، مواجه شدن با این چرخش جدید نوآورانه در این ژانر شاداب است.

 

HALO INFINITE

اگرچه حالت چند نفره Halo Infinite توسط بازیکنان با کمی غرغر روبرو شد، عمدتاً به دلیل سیستم رتبه بندی پیچیده و پاس جنگی سخت آن – دارای مبارزات واضح و رضایت بخش FPS است و همانطور که در بررسی Halo Infinite ما توضیح داده شد – مانند چیزهای دیگری در بازار است.

 

تفکیک خود از تیراندازان سریع، سلاح درون بازی Halo Infinite، نقشه های گسترده و زمان برای کشتن، این سفر را به یک سفر نوستالژی ارزشمند و تجربه تیراندازی در عرصه کلاسیک تبدیل می کند.

 

VALHEIM

اگر در برزخ وایکینگ‌ها چیزی جز یک لباس کمری بیفتید، این به شما و نه دوست دیگر بستگی دارد که با کاردستی، ساختن و در نهایت زنده ماندن از بیابان نورس جان سالم به در ببرید. شما و دوستان وایکینگ خود را از علفزار شروع می‌کنید، اما باید با شکست دادن دشمنان و کشف موادی برای ساختن زره‌ها و سلاح‌های خود، به آرامی از طریق بیوم‌های مختلف پیشرفت کنید.

 

دنیای Valheim به طور فزاینده‌ای بدتر می‌شود، زیرا اسکلت‌های باتلاق به پایگاه شما حمله می‌کنند، گرگ‌ها شما را در میان کوه‌ها دنبال می‌کنند، و گریدورف‌ها در جنگل تاریک به سمت شما سنگ پرتاب می‌کنند. Valheim یک بازی چند نفره با شکوه است و شما چیزی برای همه مهمانان پیدا خواهید کرد، از جستجوی مواد، نبردهای حماسی با روسای Valheim، یا ساختن یک پایگاه محکم که می تواند در برابر چرخش یک ترول کلوپ مقاومت کند.

 

VALORANT

Valorant یک بازی تیراندازی قهرمان اول شخص رایگان که در سایت Free games to play به عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره معرفی شده است. این بازی که توسط Riot Games برای مایکروسافت ویندوز ساخته و منتشر شده است. این بازی برای اولین بار با نام رمز Project A در اکتبر 2019، یک دوره آزمایشی بسته با دسترسی محدود را در 7 آوریل 2020 آغاز کرد و پس از آن در تاریخ 2 ژوئن 2020 عرضه رسمی شد.

شوتر تیمی تاکتیکی فوق‌العاده روان Riot برای تاج CS:GO عرضه می‌شود و ویژگی‌های جدید و درخشان زیادی دارد که آن را متمایز می‌کند. گیم پلی بازی برای بازیکنان CS:GO آشنا خواهد بود: تیم های پنج بازیکنی مسابقه را شروع میکنند یا حمله می کنند یا دفاع می کنند و در نیمه راه تعویض می کنند. بازیکنان همچنین باید در ابتدای هر راند سلاح خریداری کنند و بر اساس عملکرد خود در دور قبل ارز کسب کنند. با این حال، بسیار مهم است که بازیکنان در Valorant از فهرستی از نمایندگان انتخاب می کنند که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که می توانند در هر دور خریداری کنند (و یکی را به صورت رایگان دریافت می کنند). هر شخصیت Valorant نقاط قوت و ضعف استراتژیک خود را دارد. برخی در دفاع از سایت‌ها متخصص هستند، در حالی که برخی دیگر فشارها یا کشتن ایمن را راه‌اندازی می‌کنند.

 

AMONG US

اگر تا به حال نام Among Us را نشنیده اید، این خیلی خوب است. بازی کسر اجتماعی سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد، زیرا فرمول کلاسیک آن از لوبیا های رنگارنگ که به یکدیگر در راهروها ضربه می زنند به یک پدیده واقعی تبدیل شد. در هر لابی، تعداد انگشت شماری از بازیکنان به عنوان فریبکار تعیین می شوند، که وظیفه آنها خرابکاری و قتل خدمه بی گناه بدون کشف شدن است.

 

بازی زمانی به پایان می رسد که تعداد افراد خدمه از خدمه بیشتر شود، یا زمانی که خدمه با موفقیت هویت افراد متقلب را کشف کنند و در جلسات اضطراری به آنها رای دهند. این را می توان با کشف یک بدن یا زدن یک دکمه قرمز بزرگ در اتاق جلسه آغاز کرد.

 

DESTINY 2

چه بخواهید برای حملات عظیم PvE گروه شوید، آن را در مقابل دیگران در PvP قرار دهید، یا حتی عناصر هر دو را در PvPvE ترکیب کنید، Destiny 2 در مورد بهترین بازی‌های چندنفره همه موارد را مشخص می‌کند. چند سال پس از عرضه و Destiny 2 بهتر از هر زمان دیگری است، با گسترش Forsaken که مشکلات زیادی را برطرف می کند و عرضه رایگان بازی در Steam این بازی را برای مخاطبان جدید به ارمغان می آورد.

 

Loot همه بازوهای چند نفره را به هم متصل می کند، بنابراین مهم نیست که چگونه Destiny 2 را بازی می کنید، هدف شما همیشه دستیابی به سلاح ها و زره های جدید قدرتمندی مانند Destiny 2 Exotics است. هر ماموریت تکمیل شده، کشته شدن miniboss، و مسابقه PvP برنده شده، با پاداش دادن به شما با تجهیزات قوی‌تر کمک می‌کند، و یک فانتزی قدرتی مداوم و تقریباً بی‌پایان ایجاد می‌کند.

 

APEX LEGENDS

از گیم‌پلی هایپر موبایلی که به مانورهای جانبی کمک می‌کند تا فانوس‌هایی که همسران شما را پس از مرگ به مبارزه بازمی‌گردانند، تیرانداز زیرک Respawn دارای تمام تزئینات معمول بهترین بازی‌های چندنفره است.

 

با این حال، جایی که واقعاً برتر است، توانایی آن است که با سیستم پینگ خود، همه را وارد جمع کند. اگر از صحبت کردن با غریبه‌ها با میکروفون خود احساس ناراحتی می‌کنید یا نمی‌خواهید، همچنان می‌توانید با پینگ کردن دشمنان، مکان‌های مورد علاقه و حتی بهترین سلاح‌های Apex Legends که می‌خواهید یا فکر می‌کنید دیگران مفید باشند، مشارکت کنید.

 

FORTNITE

شوتر Epic ابتدا به عنوان ترکیبی جذاب از ساختمان، جعبه شنی و عناصر بقا ظاهر شد. حالت اصلی Fortnite: Save the World – که در آن قلعه‌هایی را برای مبارزه با تهدید شدید زامبی‌ها می‌سازید – مدت‌هاست که توسط Fortnite Battle Royale تسخیر شده جهان محو شده است. به لطف اعداد فوق‌العاده بازیکنان Fortnite، و این واقعیت که این بازی بسیار زیباتر از PUBG است، آخرین مرد اپیک در حالت عجیب و غریب یکی از بهترین بازی‌های چندنفره رایانه‌های شخصی است.

 

جایی که شما در بحث بزرگ Fortnite و PUBG قرار می گیرید به ترجیحات شخصی بستگی دارد. هر دو بازی‌های بتل رویال قدرتمندی با جوامع فداکار هستند، اما درخشش چشم‌نواز Pixar، دسترسی فورتنایت – که به‌خاطر رایگان بودن به بازی کمک شایانی کرده است – و مکانیک‌های ساختمان Fortnite به آن برتری برای برخی از جزئیات و حساسیت‌های نظامی عمیق PUBG داده است. . با این حال، شکی نداریم که بازی لوازم آرایشی Epic بسیار قوی‌تر است: تعداد زیاد پوسته‌های Fortnite و Fortnite Wraps (اسکین‌های سلاح و وسایل نقلیه) حیرت‌انگیز است.

 

DOTA 2/LEAGUE OF LEGENDS

 

اکنون قبل از اینکه این دو جانور رقیب ژانر MOBA را در یک ورودی واحد جمع آوری کنید، قصد داریم یکی یا دیگری را توصیه کنیم، نه هر دو را – و اجازه دهید با آن روبرو شویم، در حالی که مکانیک، آیتم ها، خطوط و لیگ Legends Champions/Dota 2 Heroes تجربه‌های متفاوتی از گیم‌پلی ارائه می‌دهند، جنبه چندنفره هر دوی این بازی‌ها تا حد زیادی یکسان است. چهار دوست جمع کنید و کشف کنید که چگونه هر کدام از شما با سرزنش و شکست کنار می آیید، یا به تیمی متشکل از چهار غریبه منصوب می شوید که همه به نحوی در بازی بسیار بدتر از شما هستند، حتی اگر از نظر آماری احتمالاً از نظر رتبه بسیار به شما نزدیک باشند. .

 

صحنه رقابتی پیرامون هر دوی این بازی‌ها غول‌پیکر است – تقریباً چهار میلیون نفر نیمه‌نهایی LoL Worlds را در نوامبر 2019 تماشا کردند و در آگوست 2019 استخر جایزه Dota’s The International به بیش از 34 میلیون دلار رسید که بزرگترین جایزه در تاریخ ورزش‌های الکترونیکی است.

 

TEAM FORTRESS 2

اگر در زمان راه اندازی Team Fortress 2 آنجا نبودید، بیان اینکه چه لذت هذیانی و غیرمنتظره ای در سال 2007 بود، دشوار است. در توسعه طولانی تر از Pangaea، TF2 وقتی سرانجام به درخشش شاد و درخشان پیکسار رسید، همه را کور کرد. به جای ادغام پیش‌بینی‌شده عضله‌های دو سر و لباس نظامی که انتظارش را داشتیم، بازیگران آن گروهی از کمدین‌های بی‌نقص هستند که بازی‌های مقابلشان باعث برانگیختن لحن‌های مکرر، با روحیه و واقعی می‌شد.

 

هر کدام مهارت ها و توانایی هایی داشتند که به زیبایی در هم تنیده شدند. چمن زنی سنگین سرباز. مهندس نگهبانی می سازد تا Heavy را کنده کند. نگهبان شیره های جاسوسی Pyro Spy را می سوزاند. تک تیرانداز Pyro را بیرون می آورد. پیشاهنگ تک تیرانداز را بر روی سرش می بندد و فرار می کند. دمو Scout را با بمب های چسبناکش محو می کند، سپس مردم را از سر می گیرد. نه اینطوری نیست مدیک اوبر سنج را تماشا می کند و لب هایش را می لیسد.

 

OVERWATCH

Overwatch با ترکیبی زیبا از Team Fortress 2 و League of Legends، یک پدیده و به راحتی یکی از بهترین بازی‌های چند نفره ساخته شده است. Overwatch یک تیرانداز چند نفره مبتنی بر کلاس که مدیون سبک هنری TF2، نقشه های محموله و مبارزات نامتقارن است، همچنین مدیون فهرستی متنوع LoL و بازی تیمی ضروری است. همانطور که بررسی Overwatch PC ما نشان می دهد، دستورالعمل وسوسه انگیز آن برای عظمت چند نفره ترکیبی از سبک های محبوب، سرشار از امکانات است که تخیل و شب های توده ها را جذب کرده است. این امر حتی از یک بازدید گذرا از Overwatch Reddit بسیار شلوغ آشکار است، جایی که مطمئناً هرگز گرسنه GIF نخواهید بود.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.