آپلود با لینک مستقیم

نکات مهم در طراحی سایت بازرگانی

در طراحی سایت بازرگانی ، طراحی وب سایت های متفاوت و طراحی سایت مدرسه، به نکاتی که در ادامه شرح می دهیم، توجه کنید.

طراحی سایت بازرگانی

در طراحی سایت بازرگانی این موارد باید رعایت شود:

طراحی عالی نیازی به گرافیک فانتزی ندارد. اما گرافیک ضعیف قطعا به یک طراحی لطمه می زند. گرافیک به پیام بصری اضافه می کند. شما ممکن است تصویرگر یا عکاس خوبی نباشید، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید گرافیک عالی را در وب سایت خود قرار دهید. برخی از مهارت های اولیه فتوشاپ، احتمالاً برخی از تصاویر استوک و سلیقه عالی تمام چیزی است که شما نیاز دارید.

سعی کنید گرافیک ها به خوبی با هم هماهنگ شوند و مطمئن شوید که سبک مورد نظر شما را تجسم می بخشد. با این حال، همه ما استعداد طبیعی یکسانی نداریم. شما می توانید برخی چیزها را با یادگیری از دیگران انتخاب کنید، اما گاهی اوقات فقط باید سبکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب است (مثل یک سبک تمیز اگر بهترین تصویرگر نیستید).

تایپوگرافی وب سایت خود را بهبود بخشید

هنر تایپ موضوع پیچیده ای است که می توان در مورد آن صحبت کرد زیرا عناصر بسیاری را در بر می گیرد. در حالی که می توان آن را به عنوان شاخه ای از طراحی در نظر گرفت، اما می توان یک عمر را صرف تسلط بر تمام جنبه های آن کرد. اینجا مکانی برای ارائه یک مرجع تایپوگرافی کامل نیست، بنابراین ما بحث خود را به آنچه در کوتاه مدت به نفع شما خواهد بود محدود می کنیم.

بزرگترین تفاوت ما عدم کنترل کامل بر ظاهر تایپ در وب به دلیل ویژگی پویایی آن است. بدیهی است که رندر پویا نقاط قوت خود را دارد، اما طراحان وب حداقل در حال حاضر کنترل کمی بر نتایج دارند. عدم وجود فونت در رایانه کاربر، تفاوت در رندر مرورگر و پلتفرم، و به طور کلی پشتیبانی از سطح پایین در CSS باعث می شود تایپوگرافی وب به یک کار دلهره آور و نه خسته کننده تبدیل شود. اما در حالی که ممکن است باید منتظر CSS 3 باشیم تا تایپوگرافی وب به پتانسیل کامل خود برسد، اکنون ابزاری داریم که آن را جالب و مهمتر از آن زیبا جلوه دهیم.

طراحی وب

یک طراح وب حرفه ای است که عناصر بصری یک وب سایت از جمله طرح، طرح رنگ، تایپوگرافی و گرافیک را ایجاد می کند. آن‌ها از نرم‌افزارهای طراحی مانند Adobe Photoshop و Sketch برای ایجاد مدل‌هایی از طراحی‌های وب‌سایت استفاده می‌کنند و از نزدیک با توسعه‌دهندگان وب کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که وب‌سایت نهایی به‌نظر می‌رسد و عملکرد آن را در نظر گرفته است. طراحان وب باید به جزئیات توجه داشته باشند و در استفاده از اصول طراحی برای ایجاد وب سایت های بصری جذاب و کاربر پسند مهارت داشته باشند.

علاوه بر مهارت های طراحی، طراحان وب باید درک کاملی از فناوری های وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت نیز داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد تا طرح هایی ایجاد کنند که به راحتی توسط توسعه دهندگان وب به کد ترجمه شوند. طراحان وب همچنین باید با آخرین روندها و فناوری های طراحی به روز باشند تا از مدرن و مرتبط بودن طرح هایشان اطمینان حاصل کنند.

طراحان وب برای ایجاد وب سایتی که از نظر بصری جذاب، آسان برای استفاده و در دسترس برای همه کاربران باشد، ضروری هستند. تخصص آنها در اصول طراحی، فناوری های وب و تجربه کاربر می تواند به اطمینان از موفقیت یک وب سایت کمک کند. طراحان وب به چند دلیل برای یک وب سایت مهم هستند:

جذابیت بصری

طراحان وب عناصر بصری یک وب سایت را ایجاد می کنند، مانند طرح، طرح رنگ، تایپوگرافی و گرافیک. یک وب سایت از نظر بصری جذاب می تواند به جذب و حفظ بازدیدکنندگان و همچنین انتقال پیام و برند صاحب وب سایت کمک کند.

تجربه کاربری

طراحان وب همچنین بر ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با طراحی رابط های کاربری آسان و ناوبری بصری تمرکز می کنند. یک تجربه کاربری خوب می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را سریع و کارآمد پیدا کنند، که می تواند منجر به افزایش تعامل و تبدیل شود.

برندسازی

طراحان وب به ایجاد یک تصویر برند ثابت در سراسر وب سایت کمک می کنند، که می تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار در بین بازدیدکنندگان کمک کند. برندسازی ثابت همچنین می تواند به متمایز کردن وب سایت از رقبای خود کمک کند.

دسترس‌پذیری

طراحان وب اطمینان می‌دهند که وب‌سایت برای همه کاربران بدون توجه به توانایی‌ها یا دستگاه‌هایشان قابل دسترسی است. این شامل طراحی برای اندازه‌های مختلف صفحه نمایش، بهینه‌سازی فناوری‌های کمکی، و اطمینان از مطابقت وب‌سایت با استانداردهای دسترسی است.

طراحی سایت مدرسه

کار خود را به نمایش بگذارید

حرفه ای ها می دانند که چگونه یک وب سایت شخصی بسازند و چگونه از وب سایت های خود به عنوان نمونه کارها استفاده کنند، جایی که کار خود را جمع آوری می کنند تا مدیران استخدام به راحتی ببینند که در گذشته چه کاری انجام داده اند. برای مدارس هم همین طور است که در آن می توانید دانش اموزان برتر را ببینید و معلمان و کارکنان مدرسه و سابقه آنها را مشاهده کنید.

این عمدتاً توسط هنرمندان، عکاسان، طراحان و سایر آثار حوزه بصری استفاده می شود. اما حتی اگر اهل آن زمینه ها نباشید، همچنان می توانید از وب سایت های خود به عنوان نمونه کار برای نمایش کارهای خود استفاده کنید. اگر نویسنده هستید، می‌توانید کلیپ‌هایی از مقالاتی را که منتشر کرده‌اید یا نوشته‌اید، قرار دهید و پیوندهایی به کتاب‌هایی که هنگام ایجاد یک وب‌سایت شخصی برای جستجوی شغل نوشته‌اید قرار دهید.

اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.7/5 - (6 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.