آپلود با لینک مستقیم

سایت و پشتیبانی سایت در سی ام اس ایران

سایت ، پشتیبانی سایت و سی ام اس ایران را شرح می دهیم تا با آنها آشنا شوید.

سایت

آیا می دانستید که وب سایت شما نماینده مستقیم باشگاه شماست؟ این شخصیت و شخصیت شما را به صورت آنلاین نشان می دهد. در نتیجه، ایجاد و نگهداری یک وب سایت با طراحی خوب ضروری می شود اگر می خواهید یک حضور حرفه ای، دقیق و آموزنده آنلاین داشته باشید. در واقع طراحی یک وب سایت یا می تواند شما را بسازد یا شما را شکست دهد.

1. یک وب سایت خوب باید به راحتی قابل پیمایش باشد.

وب سایتی که استفاده از آن آسان باشد بسیار مهم است زیرا اگر بازدیدکننده برای پیمایش از یک صفحه به صفحه دیگر مشکل داشته باشد، ناامید شده و وب سایت را ترک می کند. جذب بازدیدکنندگان ناامید برای بازگشت به سایت بسیار دشوار است.

2. نشانی واضح از محل حضور کاربر داشته باشید.

بازدیدکننده وب سایت باید همیشه نشان دهد که در کدام صفحه سایت قرار دارد و چگونه به آنجا رسیده است، بنابراین ناوبری را آسان تر می کند.

3. URL باید به راحتی قابل یادآوری باشد

یکی از رایج ترین اشتباهات در طراحی سایت انتخاب نام دامنه مناسب است. نام دامنه شما باید به راحتی قابل یادآوری و املای آسان باشد.

4. وب سایت باید به راحتی پیدا شود/جستجو/جستجو شود

اگرچه، روزی روزگاری، عبارت «اگر آن را بسازید، آن‌ها خواهند آمد» برای وب‌سایت‌ها کار می‌کرد – دیگر این کار را نمی‌کند. با توجه به این واقعیت که میلیون ها وب سایت در اینترنت وجود دارد، برای شما مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد و به راحتی پیدا می شود.

5. وب سایت باید بر روی چندین مرورگر کار کند

روزهایی که تنها مرورگر اینترنتی که همه از آن استفاده می کردند نت اسکیپ بود گذشته است. امروزه مرورگرهای اینترنتی مختلفی وجود دارد که افراد ترجیح می دهند از آنها استفاده کنند. بنابراین، ضروری است که وب سایت شما بتواند در هر مرورگری بارگیری شود – چه اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، سافاری یا گوگل کروم.

6. محتوا باید اغلب به روز شود

عامل واقعی که یک وب سایت را به سمت موفقیت سوق می دهد، محتوا است. اگر محتوا اغلب به روز نمی شود، بازدیدکنندگان وب سایت دلیلی برای بازدید مکرر از سایت ندارند. اگر کسی HTML را نداند و مجبور باشد به یک وب مستر تکیه کند که ممکن است همیشه در دسترس نباشد، به‌روزرسانی منظم محتوا دشوار می‌شود.

پشتیبانی سایت

آن را در جریان نگه دارید

وقتی طراحی صفحه اصلی خود را به روز نمی کنید، به مردم می گوید که شرکت شما واقعاً در حال پیشرفت نیست. همچنین همین موضوع را به موتورهای جستجو می گوید. سایت خود را اغلب به روز کنید. بازدیدکنندگان بازگشتی شما متوجه تغییرات خواهند شد. آنها می خواهند با محتوای جدید و مرتبط درگیر شوند. موتورهای جستجو متوجه خواهند شد و شما متوجه بهبود رتبه خود خواهید شد. عناوین اخبار و تصاویر را تغییر دهید. اگر کمپین های فروش دارید، در صورت امکان آنها را به صورت هفتگی تغییر دهید.

مطمئن شوید طراحی صفحه اصلی شما شامل راهی برای تماس با شما باشد

همیشه لازم نیست با یک شرکت تماس بگیرید، اما اگر مشتری مجبور باشد راهی برای ارتباط با آنها جستجو کند، واقعاً برای مشتری ناخوشایند است. چه آنها نیاز به تماس با شما داشته باشند زیرا آنها یک سوال، شکایت یا حتی یک نگرانی دارند، باید برای مشتریان شما آسان باشد که راهی برای تماس با شما در صفحه اصلی خود پیدا کنند. برای رسیدن به شما نیازی به ارائه بیش از یک راه ندارید. این می تواند به سادگی درج ایمیل شما در پایین صفحه باشد. ممکن است بخواهید شماره تلفن خود را در بالای وب سایت لیست کنید.

انجام این کار نشان می دهد که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید و مایل و خوشحال هستید که با آنها ارتباط برقرار کنید. این همچنین یک عنصر اعتماد بین شما و مشتریانتان ایجاد می کند. آنها می خواهند بدانند که شما به آنها اهمیت می دهید و احساس نمی کنند که تماس آنها آزاردهنده باشد.

سی ام اس ایران

یک وب سایت با طراحی خوب و کاربردی برای موفقیت کسب و کار این روزها ضروری است. بدون آن، در بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو و ایجاد کسب و کار خود شکست خواهید خورد.

در واقع، 38 درصد از کاربران، اگر سایتی جذاب نباشد، استفاده از آن را متوقف خواهند کرد. در همین حال، 39٪ از بازدیدکنندگان در صورتی که بارگذاری سایت بیش از حد طول بکشد، دیگر تعامل را متوقف می کنند. امروزه وب سایت ها نسخه دیجیتال فروشگاه شما هستند. وقتی خوب کار کند و خلاقانه طراحی شود، مردم به زودی به مشتریان پولی تبدیل می شوند. در غیر این صورت، آنها کسب و کار خود را به جای دیگری خواهند برد. اگر به دنبال به روز رسانی وب سایت خود در سال جاری هستید، باید بهترین آژانس طراحی وب را برای این کار پیدا کنید.

برای این کار به وب سایت CMS-IRAN.COM مراجعه کنید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.7/5 - (6 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.