آپلود با لینک مستقیم

بهترین برند خردکن برقی در بازار ایران کدام است؟

با ورود تکنولوژی به بخش لوازم خانه و آشپزخانه، وسایلی ساخته شد که علاوه بر بالابردن سرعت کارها، نیاز به فضای کمتر و انرژی کمتی دارند. یکی از این وسایل خردکن‌های برقی هستند. خردکن‌های برقی به دلیل کارایی بالا خود توانسته‌اند تبدیل به یکی از لوازم پرفروش خانگی بشوند و بسیاری از افراد به دنبال خرید خردکن برقی هستند. همچنین برندهای مختلفی اقدام به تولید خردکن کرده‌اند. در این مقاله قرار است تا بهترین مارک‌های خردکن برقی را به شما معرفی کنیم.

خردکن برقی

بهترین مارک خردکن در بازار کدام است؟

خردکن بوش

این خردکن توسط برند قدرتمند بوش (Bosch) در کشور آلمان تولید می‌شود. قدرت موتور این برند بین 350 تا 500 وات است و به راحتی با تیغه‌های استیل خود هر نوع ماده غذایی را خرد می‌کند. همچنین ظرفیت کاسه این خردکن، بین 2 تا 3 لیتر است که برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است.

خردکن مولینکس

خردکن مولینکس (Moulinex) یکی از محصولات فرانسوی موجود در بازار است که طراحی خاص و دلربا دارد. قدرت موتور این برند بین 500 تا 800 وات است و می‌تواند مواد غذایی را به راحتی خرد کند. تعداد تیغه‌ها بین 2 تا 4 عدد از جنس استیل است. ظرفیت محفظه نیز بین 1 تا 3 لیتر تهیه شده و برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است.

خردکن باریتون

خردکن باریتون

خردکن باریتون (Bariton) در کشور کانادا تولید می‌شود و در دسته خردکن‌های پرقدرت قرار دارد. موتور این خردکن از نوع بدنه مسی با قدرت 500 وات است. ظرفیت این خردکن 2 لیتر و 3 لیتر است و جنس محفظه از پیرکس ضخیم ساخته شده تا در برابر حرارت و ضربه مقاومت داشته باشد و مورد دیگری که ارزش خردکن باریتون را بالاتر می‌برد، تیغه‌های قدرتمند و تیتانیومی آن است که در تمامی مدل‌های آن مورد استفاده قرار گرفته است. این تیغه‌ها بسیار مقاوم بوده و در برخورد با مواد غذایی سفت و یخ زده آسیب نمی‌بیند و کند نمی‌شود. این خردکن انواع مواد غذایی از جمله میوه، سبزی، گوشت، مرغ، ماهی و یخ را به راحتی خرد می‌کند.

خردکن فیلیپس

خردکن فیلیپس (Philips) در کشور هلند تولید می‌شود که دارای طراحی خاص و عملکردی با قدرت است. قدرت موتور این برند بین 350 تا 500 وات طراحی شده و دارای 2 یا 4 تیغه استیل است. ظرفیت خردکن فیلیپس بین 1 تا 3 لیتر و مناسب برای خرد کردن انواع غذایی و دانه‌های روغنی است.

خردکن کنوود

خردکن کنوود (Kenwood) در کشور ژاپن طراحی و تولید می‌شود. این خردکن دارای توان موتور 300 تا 500 است. همچنین تیغه‌های استیل این برند با توجه به مدل انتخاب شده بین 2 تا 6 تیغه طراحی شده تا هر ماده غذایی، آجیل، گوشت و مرغ را خرد کند. ظرفیت این خردکن بین 2 تا 3 لیتر در نظر گرفته شده است.

خردکن گوسونیک

خردکن گوسونیک (Gosonic) در کشور چین تولید می‌شود و یکی از خردکن‌های شناخته شده در بازار لوازم خانگی است. قدرت موتور این دستگاه بین 300 تا 500 وات و دارای تیغه‌های استیل است. همچنین ظرفیت این خردکن بین 1 تا 3 لیتر است که به راحتی انواع مواد غذایی را خرد می‌کند.

خردکن کیچن اید

خردکن کیچن اید یکی از معروف‌ترین خردکن‌های برقی موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این خردکن‌ها در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه شده‌اند و می‌توانند مواد مختلفی نظیر سبزیجات، میوه و آجیل را به راحتی خرد کنند.

خردکن کیچن اید

همچنین کیچن اید، خردکن‌های خود را در ظرفیت‌های مختلفی تولید کرده است که مدل 3.5 لیتری آن بیشترین فروش را دارد.  یکی دیگر از ویژگی‌های بارز خردکن کیچن اید، تنوع رنگی آن است که در برخی از مدل‌ها شاهد آن هستیم.

البته باید توجه داشته باشید که خردکن‌های کیچن اید غالبا گران قیمت هستند و اگر به دنبال خرید خردکن اقتصادی هستید، بهتر است به سایر برندها مراجعه کنید.

خردکن پارس خزر

خردکن پارس خزر (Pars Khazar) در کشور ایران تولید می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قدرت موتور این خردکن 400 وات و در رده خردکن‌های پرقدرت بازار قرار دارد. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت خوبی برخوردار است. ظرفیت این خردکن بین 0.5 تا 2 لیتر در نظر گرفته شده که برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است.

خردکن کوخ

خردکن کوخ (Kouch) در کشور آلمان ساخته می‌شود و یکی از خردکن‌های پرفروش بازار است. موتور این خردکن بین 300 تا 500 وات قدرت دارد و در حین کار داغ نمی‌کند. همچنین تیغه‌های این خردکن از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و در برخورد با مواد غذایی از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. ظرفیت محفظه در این محصول بین 1 تا 3 لیتر در نظر گرفته شده که برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است.

نتیجه گیری

برندهای زیادی اقدام به تولید خردکن کرده‌اند و هر کدام دارای مشخصات خاصی هستند. در انتخاب و خرید خردکن به قدرت موتور، جنس تیغه و ظرفیت آن دقت کنید.

 

این محتوا توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (2 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.