آپلود با لینک مستقیم

چه کنیم تا بهترین نتیجه را از کاشت مو دریافت کنیم؟

کاشت مو یک روش جراحی است که با برداشتن فولیکول های مو از ناحیه اهدایی سر و یا بدن یا بانک مو و پیوند آن ها به ناحیه ب گیرنده در سر همراه است، منظور از ناحیه ی اهدایی، قسمت های پشت و کناره های سر است که تراکم موی خوبی دارند و موهای این نواحی نسبت به ریزش و تغییرات هورمونی مقاوم هستند و منظور از ناحیه اهدایی، ناحیه ی خالی از مو یا کم مو است که بر اثر عوامل مختلفی چون وراثت دچار ریزش مو و یا طاسی شده است. نکته ی بسیار مهم در خصوص کاشت مو این است که افرادی که خواهان انجام این روش زیبایی هستند، باید بانک موی مناسبی داشته باشند تا نتایج ایده آل و طبیعی برای آن ها حاصل شود. تمامی افرادی که از ریزش مو و یا نازک شدن موهای خود رنج می برند و واجد شرایط انجام کاشت مو هستند، می توانند از مزایای دائمی این روش زیبایی مانند بهبود زیبایی ظاهری و بالا رفتن سطح اعتماد به نفس که از مزایای این اقدام زیبایی می باشد، بهره مند شوند. کاشت مو روشی است که با کمترین میزان تهاجم انجام می شود و نتایج شگفت انگیزی را برای انجام دهندگان این روش زیبایی همراه خود دارد.

پس از شروع به کاشت مو چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

در تمامی روش های کاشت مو از جمله کاشت مو Fit معمولا سه تا چهار هفته بعد از کاشت مو، شاهد ریزش موهای کاشته شده در فرد انجام دهنده ی کاشت مو خواهیم بود. اما بعد از گذشت سه تا چهار ماه، موها مجدد رشد می کنند و نتایج نهایی نه ماه تا یک سال بعد از جراحی، به خوبی در چهره ی فرد قابل مشاهده خواهد بود. و نتایج این اقدام زیبایی نیز برای همیشه در چهره ی فرد باقی می ماند.

چه افرادی کاندیدای مناسب کاشت مو هستند ؟

خانم‌ ها و آقایانی که در ناحیه ی پشت و کناره‌ های سر خود که به عنوان ناحیه اهدایی در نظر گرفته می ‌شوند، مو های سالمی دارند، کاندیدای مناسبی برای انجام کاشت مو به می باشند. منظور از ناحیه ی اهدایی، همان نواحی است که مو ها و گرافت ‌ها از آن گرفته می ‌شوند. توجه داشته باشید که فردی که خواهان انجام این روش زیبایی است، باید میزان کافی و مناسب مو در این نواحی داشته باشد تا امکان انتقال و کاشت مو در نواحی خالی و نازک فرق سر خود داشته باشد. اما در کل، اگر بخواهیم ویژگی ‌های افرادی که خواهان انجام کاشت مو هستند را مورد بررسی قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • آقایانی که انتظارات منظقی و واقع بینانه‌ ای از نتایج کاشت مو دارند و می‌ دانند که ممکن است بعد از جراحی، احتمال ریزش مو وجود داشته باشد، حتی در مواقعی که داروهایی به منظور پیشگیری از ریزش مو از سوی پزشک تجویز شده است. بسیاری از افراد، حتی بعد از جراحی کاشت مو به مصرف دارو ها ادامه می ‌دهند تا جلوی ریزش موی احتمالی آن ها گرفته شود، که البته بهتر است این کار زیر نظر پزشک متخصص باشد.
  • آقایانی که چندین سال است که از ریزش مو رنج می‌ برند، الگوی طاسی سر در آن‌ ها ثابت باقی مانده است و خواهان رفع طاسی سر خود برای همیشه هستند و می‌ خواهند ظاهر جوان تری داشته باشند.
  • خانم‌ ها و آقایانی که به دلیل تروما، آسیب و سوختگی و … دچار ریزش مو شده‌ اند.
  • خانم‌ ها و آقایانی که به دلیل انجام روش‌ های زیبایی مانند لیفت صورت، با ریزش مو رو به رو شده‌ اند.

همچنین باید گفت که بسته به این شرایط است که مشخص می گردد آیا شما گزینه ی مناسبی برای کدام روش این اقدام زیبایی از جمله کاشت مو Fut هستید و یا خیر.

لیزر موهای زائد

چه عواملی بر کسب بهترین نتیجه از کاشت مو تاثیر گذار می باشد؟

رنگ مو

رنگ مو، اصلی ترین عاملی است که میزان اثربخشی نتایج کاشت مو را نشان می ‌دهد، آن هم به دلیل تضادی که میان رنگ مو و رنگ فرق سر وجود دارد. به طوری که هر چه این اختلاف رنگ بیشتر باشد، میزان طاس بودن و ریزش مو بیشتر مشخص می‌ شود. آن دسته از افرادی که رنگ پوست و مویشان مشابه هم است، به عنوان مثال پوست تیره و موی تیره و یا پوست روشن و موی روشن دارند، طاس بودن و ریزش مو در آن ها بیشتر به چشم می ‌آید و این بدان معناست که این افراد، گزینه ی مناسبی برای انجام کاشت مو می باشند.

تراکم مو

تراکم مو، از دیگر عواملی است که مشخص می ‌کند آیا شما کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر. آن دسته از افرادی که میزان تراکم مویشان کافی است، می ‌توانند از مزایای این روش بهره مند شوند و به همین منظور، پزشک به بررسی تراکم فولیکول ‌های مو در ناحیه اهدایی یعنی پشت و کناره‌ های فرق سر برای کاشت مو می‌ پردازد. حال اگر میزان تراکم فولیکول‌ های مو کم باشد، فرد کاندید مناسبی در نظر گرفته نمی ‌شود، چرا که میزان تراکم مو برای انجام این روش زیبایی باید در حد متوسط و زیاد باشد.

بافت مو

زمانی که بحث بافت مو به میان می ‌آید، افرادی که موی فر یا مجعدی دارند، باید گفت که نتایج بهتری از کاشت مو را دریافت می کنند. و واقعیت این است که موی فر و مجعد، تراکم بیشتری دارد و هر چه تراکم مو بیشتر باشد، جراحی با موفقیت بیشتری انجام خواهد شد.

ضخامت مو

ضخامت مو، از دیگر عواملی است که بر نتیجه ی کاشت مو تاثیر گذار است. این که آیا کاشت مو با موفقیت انجام می ‌شود یا خیر بستگی بسیار زیادی به صخامت مو ها دارد. آن دسته از افرادی که موهای ضخیم تری دارند، با نتایج زیبایی بیشتری رو به رو خواهند شد. چرا که ضخیم بودن موها کمک می‌ کند تا جلوی نفوذ نور به فرق سر آن ها گرفته شود و در نتیجه به درفت‌ های کمتری برای کاشت مو  نیاز خواهد بود.

انعطاف پذیری فرق سر

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که در موفقیت آمیز بودن نتیجه ی فرایند کاشت مو تاثیر دارد، کشسانی بودن فرق سر است. هر چه فرق سر متراکم و فشرده باشد، برداشتن فولیکول ‌ها از فرق سر و انتقال و کاشت آن ‌ها نیز دشوارتر خواهد بود و بالعکس، اگر فرق سر شل باشد، روند برداشت فولیکول ها به راحتی انجام خواهد شد.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (2 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.