آپلود با لینک مستقیم

همه چیز درباره هزینه کلاس های آرایشگری

هزینه آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری معتبر که در سطح کشور فعالیت می‌کنند، معمولا متناسب با تعرفه‌هایی است که توسط سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود. البته اطلاعاتی که در این سازمان درج شده است، قدیمی بوده و حتی سرفصل‌هایی را می‌بینیم که مطابق با نیازهای روز آرایشگری تغییر داده نشده‌اند. به‌همین دلیل، یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای یقینا تغییراتی در این سرفصل‌ها ایجاد و مطمئنا هزینه‌ها نیز می‌تواند یک سری تغییراتی را داشته باشد. آموزشگاه آرایشگری دلترلند یکی از بهترین مراکزی است که در خدمت علاقه‌مندان به رشته‌های آرایشگری بوده و دوره‌هایی با هزینه‌های مناسب را برگزاری می‌کند.

هزینه‌هایی که در این آموزشگاه آرایشگری برای دوره‌ها آورده شده است، متناسب با مواد مصرفی و دستگاه‌هایی است که در اختیار هنرجویان قرار گرفته و حتی هزینه‌ای هم برای معرفی به سازمان فنی و حرفه‌ای برای گرفتن مدرک دریافت نمی‌شود. دترلند سرفصل‌های کامل‌تری را هم برای آموزش بهتر هنرجویان در نظر گرفته است تا بتوانند آموزه‌های مطابق با سلیقه روز مشتریان داشته و مستقیما بتوانند از مهارت‌های خود برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنند. این سرفصل‌ها ترکیبی از سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و به گونه‌ای است که توانایی شرکت در آزمون‌های این سازمان را هم داشته باشید.

هزینه آموزش خدمات پوست

خدمات پوست ارائه شده در آموزشگاه دترلند، از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل بوده و بر حسب بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید در کلاس‌های خصوصی یا نیمه خصوصی شرکت کنید. کلاس‌ها قابل انعطاف پذیر برگزار شده و حتی برنامه‌های ویژه‌ای هم برای هنرجویان خارج از شهر تهران در نظر گرفته شده است تا خوابگاه مناسبی در اختیارشان قرار گرفته و در روزهای تعطیل هم امکان شرکت در کلاس‌ها را داشته باشند. خدمات پوست شامل آموزش لیزر موهای زائد، پاکسازی پوست، آرایش دائم است و … می باشد که دوره‌های نیمه خصوصی از ۱.۵ تا ۵.۵ میلیون تومان متغیر بوده و هزینه‌ دوره‌های خصوصی هم بین ۳.۵ الی ۹ میلیون تومان است.

کلاس های آرایشگری دترلند

تعرفههای گریم و میکاپ

میکاپ در رشته‌های مختلف آرایشگری جای داشته و مجموعه دترلند هم همه آن‌ها را پوشش داده است. هزینه کلاس آرایشگری فنی حرفه ای در حوزه‌های گریم و میکاپ هم متنوع بوده و به‌صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شود. این دوره‌ها بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۵.۵ میلیون تومان متغیر خواهد بود و بر اساس سلیقه خود می‌توانید در یک یا چند مورد از این دوره‌ها به دلخواه خود شرکت کنید. این رشته‌ها درآمد بالایی در بازار کار دارند و به‌طور مثال، با یادگیری آرایش عروس یا آرایش و پیرایش زنانه می‌توانید در داخل و خارج از کشور هم مشتریان خود را داشته و به درآمد بالایی برسید.

هزینه آموزش خدمات مو

از جمله نکات زیبایی در هر فردی، مو است و سبک‌های آرایشی متنوعی هم برای بانوان وجود دارد. کلاس‌های دلترلند در این زمینه قابلیت تغییر مدت زمان آموزش و همچنان برگزاری گروهی یا خصوصی دارند و تعرفه‌ها هم بر اساس ابزارهایی که در آموزش استفاده می‌شود، متنوع خواهند بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در دوره‌های نیمه خصوصی مرتبط با مو مانند آموزش کوتاهی مو، آموزش کراتینه مو، آموزش رنگ مو و ….، هزینه‌ای بین ۱.۲ میلیون تومان تا ۵.۵ میلیون تومان را پرداخت کنند. همچنین برای شرکت در دوره‌های خصوصی هم هزینه‌ای بین ۳.۵ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان را بپردازند. به‌طور مثال، هزینه آموزش کوتاهی مو در دوره‌های نیمه خصوصی شامل دو دوره مبتدی و پیشرفته بوده و به ترتیب ۳.۲۰۰ و ۳.۹۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

همین دوره‌ها به‌صورت خصوصی هم به ترتیب ۵ و ۴.۹ میلیون تومان بررای هنرجو می‌تواند هزینه داشته باشد. دوره‌های مربوط به مو شامل رشته‌های بیشتری است و از صافی و احیای مو گرفته تا دوره‌های بافت مو و شینیون را شامل می‌شود. بنابراین، یک هنرجو می‌تواند تمام تخصص‌های لازم را در زمینه مو یاد گرفته و از مهارت‌های خود برای تاسیس سالن آرایشگری و کسب درآمد استفاده کند. مشتریان این حوزه هم بسیار زیاد بوده و می‌دانیم که مو همواره یکی از ارکان اصلی زیبایی مخصوصا در زنان بوده و جا برای یادگیری بیشتری هم در این حوزه وجود دارد.

هزینه کلاس آرایشگری

هزینه کلاس های کاشت و طراحی ناخن

حتما از درآمد فضایی ناخن کارها مطلع هستید. پس رشته های مربوط به ناخن دیگر نیازی با تبلیغ ندارند. دترلند با برگزاری کلاس کاشت ناخن در دو سطح مبتدی و پیشرفته و همچنین آموزش طراحی ناخن و پدیکور، تمام نیاز شما را برای ورود حرفه ای به بازراکار رفع می کند. شروع قیمت این کلاس ها از ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

علاقه‌مندان می‌توانند برای گذراندن دوره های آرایشگری و دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر، به آموزشگاه آرایشگری دترلند مراجعه کنند. قرار گرفتن در یک مسیر درست یادگیری به شما کمک می‌کند که آینده‌ای روشن در انتظارتان بوده و کم کم به یک آرایشگر ماهر و با تجربه تبدیل شوید. این سرمایه گذاری اولیه، روزی ثمره داده و با کسب درآمد بالایی می‌توانید خیال خود را از بابت یک زندگی خوب راحت کنید. از مزایای دوره‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان برگزاری کلاس‌های نیمه خصوصی و خصوصی
  • امکان برگزاری کلاس‌ها در روزهای تعطیل
  • ارائه مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای
  • استفاده از مربیان کارآزموده و حرفه‌ای

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت deterland.com مراجعه کرده و تمام اطلاعات لازم در مورد شرکت در دوره‌ها را کسب کنند. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد دوره‌ها کسب کرده و تمامی سوالات خود را مطرح کنید. در نظر داشته باشید که مشاوره‌های لازم برای انتخاب دوره‌های مناسب برای شرکت هم در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.