آپلود با لینک مستقیم

با لوکس ترین هتل های استانبول آشنا شوید

هتل های استانبول

وقتی صحبت از مسافرت خارجی باشد به طور حتم یکی از اولین مقاصدی که به ذهن مسافران می‌رسد، استانبول است. استانبول علاوه بر موقعیت ویژه مکانی و قرارگیری بین دو قاره اروپا و آسیا به دلیل جاذبه‌های متنوع گردشگری و تفریحی و مراکز خرید متعدد، مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد.

با توجه به استقبال گردشگران، انواع هتل در استانبول از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هاستل های ارزانقیمت در دسترس قرار دارند. اگر می‌خواهید اقامتی متفاوت در این شهر داشته باشید، با لوکس ترین هتل های استانبول آشنا شوید.

هتل فیرمونت کوازاراستانبول (هتل Fairmont Quasar Istanbul)

یکی از هتل‌‌های لوکسی که قصد معرفی آن را داریم، هتل فیرمونت کوازار استانبول است. این هتل در منطقه شیشلی قرار گرفته و چشم‌اندازی به بسفروس دارد. از ویژگی‌های مثبت هتل فیرمونت کوازار استانبول دسترسی راحت و نزدیکی آن به میدان تکسیم و مراکز خرید مطرح استانبول از جمله جواهر، زورلو و استوریا است. این هتل پنج ستاره و رویایی، 209 اتاق به صورت 25 سوئیت کاملا مجهز، 40 اتاق طلایی و 64 مجتمع اقامتی دارد.

هتل فیرمونت مطابق با به‌روزترین استانداردهای صنعت هتلداری دنیا ساخته شده است. هرآنچه شما برای داشتن اقامتی لوکس به آن نیاز دارید، در این هتل در دسترس خواهید داشت. مجموعه آبی و وزرشی هتل امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و مرکز تناسب اندام را ارائه می‌دهد.

با اقامت در هتل فیرمونت کواراز با هماهنگی لازم یا پرداخت هزینه‌، می‌توانید درکلاس مدیتیشن و یوگا هم شرکت کنید. آنچه هتل فیرمونت کوازار را خاص می‌کند، وجود پنج رستوران و تعداد قابل توجهی بار برای خدمات‌دهی کامل به گردشگران است. این هتل، خدمات ویژه‌ای برای خانواده‌های دارای فرزند، سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات، همایش‌ و عروسی‌ها دارد.

اتاق های هتل فیرمونت کوازار دارای امکاناتی کامل مانند فضای پذیرایی، میز غذاخوری، میز کار و پرده‌های الکترونیکی هستند. هتل فیمونت کوازارا استانبول، از جمله معدود هتل هایی است که می‌توانید حیوان خانگی را به همراه خود ببرید.

رزرو هتل استانبول

هتل پلازو دونیزتی استانبول (رزرو هتل Palazzo Donizetti)

برای اقامت در هتلی با معماری ایتالیایی، در قلب شهر استانبول آماده شوید. هتل پلازو دونیزتی استانبول با تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن در منطقه بی اغلو استانبول واقع شده است.

این هتل با کارکنانی مجرب و آموزش‌دیده و مسلط به چند زبان آلمانی، ترکی، روسی و انگلیسی، بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. چشم‌انداز این هتل 5 ستاره به شاخ طلایی استانبول (Golden Horn) است و فاصله کمی با میدان تکسیم، بازار بزرگ استانبول، مسجد ایا صوفیه و کاخ توپکانی دارد.

اتاق های این هتل با وسایل چوبی و دستساز دکور شده‌اند و سقف‌ بلند آنها به جذابیت‌شان افزوده است. هتل پلازو دونیزتی استانبول دارای اتاق یک، دو، سه نفره، خانوادگی، جونیور و دلوکس با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، وای فای، گاو صندوق، منوی بالش، تلویزیون و… است.

همچنین مسافران و گردشگران می‌توانند برای ریلکس کردن و گذراندن اوقات فراغت خود از مجموعه آبی هتل نظیر استخر، سونا و جکوزی استفاده کنند. رستوران هتل پلازو دونیزتی با منظره‌ای پاناروما از شهر استانبول از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بازدید از آسانسور 100 ساله هتل پلازو را فراموش نکنید.

استانبول مقصدی برای تمامی افراد با سلیقه‌های گوناگون است. هتل های استانبول در نقاط مختلف شهر پراکنده‌اند و اگر منطقه خاصی یا نزدیکی به جاذبه‌‌های این شهر برایتان دارای اهمیت است، گزینه‌های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد.

هتل فور سیزن بسفروس

هتل فور سیزن بسفروس را می‌توان به عنوان یکی دیگر از هتل های لوکس استانبول نام برد. هتل فور سیزن با بازسازی در سال 2012 به یک هتل پنج ستاره تبدیل شد. این هتل جذاب در منطقه اروپایی ترکیه با منظره‌ای رو به بخش آسیایی قرار دارد.

نزدیکی هتل فور سیزن به تنگه بسفر، میدان بشیکتاش و دسترسی راحت به سایر جاذبه های گردشگری استانبول باعث شده تا همواره مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد.

این هتل لوکس با دارا بودن استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی لحظات خوبی را برای مسافران خود مهیا می‌کند. در رستوران هتل فور سیزن شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی و فرنگی را در محیطی زیبا و رو به تنگه بسفروسسفارش دهید. هتل فور سیزن استانبول با 170 اتاق و انواع سوئیت‌ و واحدهای اقامتی، امکان انتخاب متنوع به تعداد نفرات برای شما مهیا می‌کند.

هتل اینترکنتیننتال استانبول (رزرو هتل InterContinental Istanbul)

این هتل لوکس و پنج ستاره درست در قلب شهر استانبول واقع شده است. با اقامت در هتل اینترکانتیننتال استانبول و پیمودن مسافت 15 دقیقه‌ای به میدان تکسیم می‌رسید که تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه‌های سفرتان می‌تواند داشته باشد. چشم‌انداز این هتل به تنگه بسفر، مسجد آبی، ایا صوفیه و همینطور تماشای افق خورشید بر ویژگی‌های مثبت این هتل می‌افزاید.

این هتل مجلل با 390 اتاق و طراحی الهام گرفته از دوران عثمانی و مناظر پانوراما از شهر استانبول اقامتی لوکس و مجلل را برای مهمانان خود مهیا می‌کند. اتاق‌ های هتل اینترکانتیننال شامل امکانات رفاهی کامل مانند تلویزیون، تلفن، منو بالش، تهویه هوا، سرویس روزانه و… هستند.

رستوران‌های زعفران، لانج ورندا و براسری و کافی‌ شاپ‌ هتل اینترکانتیننتال شما را برای صرف غذایی خوشمزه با منوی بین‌المللی دعوت می‌کند. وجود مراکز آبی و اسپا و همینطور سالن کنفرانس به جذابیت‌های هتل اضافه می‌کند.

هتل ویندهام گرند لونت استانبول

در ادامه آشنایی با لوکس ترین هتل های استانبول، به هتل ویندهام گرند لونت استانبول می‌رسیم. این هتل که بخشی از هتل های لوکس ویندهام به شمار می‌رود که در قسمت اروپایی استانبول و خیابان بویوک دره قرار دارد. دسترسی راحت به ایستگاه مترو لونت و مراکز خرید استانبول مانند اوزدیلک پارک از مزایای رزرو این هتل محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات لوکس هتل ویندهام مانند لانژ عمومی، شاتل فرودگاهی، خدمات تبدیل ارز، مجموعه آبی و اسپا و سالن‌های کنفرانس و جلسه همگی تلاش برای اقامتی رویایی و لوکس برای گرشگران و مسافرات را دارند. این هتل لوکس با دارا بودن انواع رستوران و سالن بار مجزا با منو غذاهای بین المللی و ترکی و بهترین سرآشپزها آماده پذیرایی از مهمانان است. هتل ویندهام با مجموع 389 اتاق و سوئیت لوکس و مجلل و طراحی شیک و امکانات رفاهی کامل، آماده خدمات‌رسانی به مهمانان است.

رزرو هتل در استانبول

سفر به استانبول با رزرو بهترین هتل ها

استانبول با برخوداری از آب و هوای ویژه و مراکز خرید متنوع مورد هر ساله توجه مسافران و گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. هتل های زیادی از لوکس گرفته تا هاستل در این شهر برای اقامت گردشگران  فراهم شده است. با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین گزینه را از میان هتل های استانبول انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک سفر لوکس به این شهر هستید، رزرو هتل استانبول را در فلای تودی از میان انواع گزینه‌ها و با بهترین قیمت انجام دهید. تنها با یک کارت شتاب هزینه را بپردازید تا بلافاصله واچر هتل برایتان ارسال شود. فلای تودی مرجع ارزان خرید بلیط و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل همراه شما در سفر خواهد بود.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.