آپلود با لینک مستقیم

راهنمای کامل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

راهنمای کامل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اگر قصد دارید یک سفر به یاد ماندنی تجربه کنید، باید در اولین گام اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. راه‌های زیادی جهت خرید بلیط وجود دارد اما یکی از راحت‌ترین آن‌ها خرید اینترنتی بلیط به مقصد مورد نظر است. در سال‌های اخیر خرید اینترنتی بلیط بسیار رواج پیدا کرده است. متداول شدن خرید اینترنتی دلایل بسیار زیادی دارد که از مهم‍ترین آن‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها اشاره کرد.

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از میان ده‌ها ایرلاین مختلف بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توانید خدمات و قیمت بلیط‌های مختلف را با هم مقایسه و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

برای یک خرید به صرفه و خوب باید تمامی بلیط‌های ایرلاین‌های مختلف را بررسی کنید. بررسی کردن سایت‌های تمامی ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی کار دشوار و وقت‌گیری است. به همین دلیل یک سایت مرجع باید وجود داشته باشد تا بتواند تمامی بلیط‌ها را در یک صفحه به شما نمایش دهد. علاوه‌بر این کاربران همواره به دنبال پیدا کردن یک راه قابل اعتماد و امن جهت خرید بلیط هواپیما بوده‌اند.

سایت سفرمارکت سایتی است که کاربران می‌توانند با خیال راحت به آن اعتماد کرده و از خدمات آن استفاده کنند. همچنین این سایت بستری را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند ده‌ها بلیط را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنند. امکان مقایسه قیمت و امکانات بلیط نیز در این سایت فراهم شده است.

همچنین برای انتخاب بهتر کاربران، سفرمارکت به مسافران و متقاضیان بلیط هواپیما اجازه می‌دهد تا بتوانند بلیط‌های ارائه شده را براساس معیارهایی همچون قیمت، ساعت پرواز، تخفیف و مدت سفر مرتب کنند. همچنین فیلترهایی که در گوشه صفحه وجود دارد، به انتخاب و تصمیم گیری بهتر کاربران کمک شایانی می‌کند.

اگر قصد دارید بلیط هواپیما خریداری کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به راهنمای کامل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت خواهیم پرداخت.

گام اول: مراجعه به سایت و اپلیکیشن

مراجعه به سایت و اپلیکیشن

اولین کاری که باید در فرایند خرید بلیط انجام دهید، مراجعه به سایت و اپ سفرمارکت است. باید آدرس سایت سفرمارکت که به شرح https://safarmarket.com است را در مرورگر سیستم خود وارد کنید. برای ورود به سایت می‌توانید از سیستم‌هایی همچون لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده کنید. به واسطه گوشی‌های همراه نیز می‌توانید وارد اپ شوید. از هر سیستمی که استفاده کنید امکان خرید بلیط وجود دارد.

خبر خوش برای کاربران این است که اپلیکیشن سفرمارکت نیز می‌تواند تمامی خدمات همچون رزرو و خرید بلیط هواپیما را به شما ارائه دهد. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. اپلیکشن سفرمارکت را می‌توانید از پایین صفحه اصلی سایت و از سه برنامه بازار، چارخونه و گوگل پلی دانلود کنید. کاربران iOS هم می‌توانند از نسخه وب اپلیکیشن سفرمارکت یا pwa استفاده کنند.

گام دوم: ورود به صفحه خرید بلیط

ورود به صفحه خرید بلیط

پس از این که به سایت یا اپ وارد شدید، باید وارد صفحه بلیط هواپیما شوید. این صفحه در سیستم سمت راست سایت و در گوشی موبایل داخل منویی قرار گرفته است که توسط سه خط کوتاه بالا سمت راست باز می‌شود. همچنین می‌توانید آدرس https://safarmarket.com/flights را در مرورگر سیستم خود وارد کنید تا به صورت مستقیم به صفحه خرید بلیط هواپیما وارد شوید.

در این صفحه باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. تکمیل این اطلاعات الزامی است. اطلاعاتی که باید تکمیل شوند، شامل مواردی همچون مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران می‌شود. در این بخش باید نوع پرواز خود یعنی یک طرفه بودن یا رفت و برگشتی بودن آن را مشخص کنید.

پس از تکمیل اطلاعات باید برروی گزینه جستجوی بلیط هواپیما که با دکمه‌ای نارنجی رنگ مشخص شده است کلیک کنید.

گام سوم: مقایسه بلیط‌ها

 

مقایسه بلیط‌ها

پس از این که برروی دکمه جستجو کلیک کردید، در صفحه بعدی می‌توانید لیستی از ده‌ها بلیط هواپیما از ایرلاین‌های مختلف را مشاهده کنید. این لیست از چندین سایت گردشگری و آژانس هواپیمایی استخراج شده است. شما با بررسی این لیست در واقع تمامی سایت‌های ارائه دهنده بلیط را بررسی کرده‌اید. هرچه صفحه خود را به سمت پایین حرکت دهید، بلیط‌های بیشتری به شما نمایش داده می‌شود.

اطلاعات اولیه که شامل ساعت پرواز، مدت سفر، نوع بلیط (سیستمی – چارتری)، نوع ایرلاین، سایت‌های ارائه دهنده بلیط و قیمت می‌شوند، در این صفحه نمایش داده می‌شود.

گام چهارم: چیدمان بلیط ها

چیدمان بلیط ها

سفرمارکت با هدف آسان‌تر کردن انتخاب کاربران، امکانی را در سایت قرار داده است که به واسطه آن مسافران می‌توانند بلیط‌های این صفحه را براساس پارامترهایی همچون قیمت، ساعت پرواز، تخفیف و مدت سفر مرتب کنند. به صورت پیش فرض، قیمت بلیط‌ها، ساعت پرواز و مدت سفر از کم به زیاد مرتب شده است. در صورت دلخواه می‌توانید چیدمان آن‌ها را تغییر دهید. بلیط‌های تخفیف‌دار نیز در صورت وجود از تخفیف بیشتر به کمتر مرتب شده‌اند.

گام پنجم: فیلتر کردن بلیط هواپیما

فیلتر کردن بلیط هواپیما

یکی از بزرگترین مزایایی که سفرمارکت دارد، وجود فیلترهایی در صفحه بلیط‌ها است که انتخاب شما را بسیار راحت‌تر می‌کند. این فیلترها می‌توانند بلیط‌های هواپیمایی که در این صفحه وجود دارد را مطابق ویژگی‌های مد نظر شما محدودتر کند. در ادامه به بررسی این فیلترها خواهیم پرداخت.

  • فیلتر اول مربوط به تعداد توقف‌های مسیر است. در برخی از پروازهای خارجی در مسیر باید چند بار هواپیمای خود را عوض کنید. می‌توانید تعداد این توقف‌ها را مطابق دلخواه خود فیلتر کنید.
  • فیلتر دوم مربوط به شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط است. در صفحه بلیط‌های سفرمارکت با تعداد زیادی بلیط هواپیما مواجه می‌شوید که هرکدام برای یک ایرلاین و شرکت هواپیمایی خاص است به همین دلیل ممکن است کمی شما را سردرگم کند. سفرمارکت این امکان را در اختیار کاربران گذاشته است که بتوانند ایرلاین و شرکت هواپیمایی مد نظر خود را فیلتر کرده و تنها بلیط‌های آن شرکت را مشاهده کنند.
  • فیلتر سوم مربوط به ساعت پرواز است که به صورت یک بازه قابل انتخاب است. به واسطه این فیلتر می‌توانید تنها بلیط‌هایی را مشاهده کنید که در بازه زمانی مورد نظر شما هستند.
  • یکی از بهترین فیلترهای این صفحه فیلتر چهارم است که بازه قیمتی بلیط هواپیما را نشان می‌دهد. به کمک این فیلتر می‌توانید بلیط با رنج قیمتی مورد نظر خود را انتخاب کنید و نتایج نشان داده شده را محدودتر کنید.
  • فیلتر بعدی مربوط به نوع بلیط است که در دو مدل سیستمی و چارتری عرضه می‌شود. می‌توانید هر گزینه‌ای را که مد نظر دارید، انتخاب کنید.
  • مدت زمان پرواز فیلتر بعدی است که در این صفحه وجود دارد. ایرلاین‌های مختلف در یک مسیر مشخص ممکن است مدت پروازهای گوناگونی داشته باشند. به کمک این بازه می‌توانید مدت زمان مورد نظر خود را فیلتر کنید.
  • فیلتر آخر مربوط به وب سایت‌هایی است که بلیط هواپیما را ارائه داده‌اند. اگر این وب سایت‌ها بشناسید، می‌توانید هرکدام که در نظر دارید را فیلتر کنید تا تنها نتایج آن وب سایت به شما نشان داده شود.

گام ششم: خرید نهایی بلیط هواپیما

خرید نهایی بلیط هواپیما

پس از این که بلیط‌های مختلف را با هم مقایسه کردید، برای خرید نهایی باید برروی دکمه نارنجی رنگ خرید از بین n وب سایت کلیک کنید.

خرید نهایی بلیط هواپیما 2

در صفحه بعد می‌توانید وب سایت‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما و قیمت آن‌ها را مشاهده کنید. گاهی ممکن است تنها یک وب سایت وجود داشته باشد. پس از این که بلیط مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید برروی باکس نارنجی رنگ که قیمت بلیط داخل آن نوشته شده است، کلیک کنید. با این کار سفرمارکت جهت تکمیل مراحل خرید بلیط هواپیما چارتر، شما را به وب سایت مورد نظر انتقال می‌دهد. حال در سایتی که به آن وارد شده‌اید باید بلیط خود را انتخاب و خریداری کنید.

خرید نهایی بلیط هواپیما

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.