آپلود با لینک مستقیم

راهنمای سفر با تور مارماریس

سفر با تور مارماریس سفر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان است. مارماریس ترکیه تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای همه عمر است. این شهر خانه جذاب‌ترین سواحل و خلیج‌ها، هتل‌های مجلل، خوش‌طعم‌ترین خوراکی‌های جهان و چندین فروشگاه‌ها با بهترین برندهای بین المللی برای گشت و گذار است. مارماریس ترکیه شهری سرزنده و پر از تفریح در روز و شب است. این شهر هیچ‌ وقت نمی‌خوابد و برای هر لحظه شما برنامه‌ای پر از هیجان دارد.

تفریحات زیادی در این شهر پر از توریست وجود دارد. تور مارماریس فرصتی برای قدم زدن در آفتابی‌ترین سواحل، خرید از بهترین فروشگاه‌ها و برندها و امتحان بهترین خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در قلب زنده ترکیه است. اگر در حال برنامه ریزی برای تعطیلاتی پر از تفریح و فعالیت هستید یا قصد سفر با تور مارماریس ترکیه را دارید این راهنمای سفر به مارماریس از نوآوران راه سپید را تا انتها مطالعه کنید.

راهنمای سفر با تور مارماریس

پنج دلیل برای بازدید از مارماریس

مارماریس ترکیه استراحتگاهی محبوب بین گردشگران در ساحل فیروزه‌ای ترکیه است. این شهر برای گردشگرانی که به هوایی آفتابی، سواحلی آبی و تمیز علاقه دارند تجربه‌ای منحصر به فرد رقم میزند. اگر برای سفر با تور مارماریس مردد هستید پنج دلیل زیر را بخوانید.

یک_ مارماریس در تابستان پر از تفریحات و سرگرمی‌های مختلف است. در فصل گرم سال این شهر پر از گردشگرانی است که در ساحل، کافه‌ها و فروشگاه‌ها در حال گشت و گذار هستند و به موسیقی‌های خیابانی گوش می‌دهند. مارماریس شهری همیشه بیدار و پر از جنب و جوش است.

دو _ مارماریس ترکیه سواحلی در آب‌های فیروزه‌ای دارد. این سواحل آب‌هایی به رنگ فیروزه، شفاف و تمیز دارند. ساحل‌های شنی مکان مناسبی برای استراحت است. امکانات ورزش آبی نیز در این سواحل برای گردشگران فراهم است.

سه_ مارماریس مکانی عالی برای گشت و گذار است. جنوب شرقی ترکیه جاهای دیدنی فراوانی برای بازدید دارد. از آثار تاریخی گرفته تا سفرهای تفریحی با قایق یا تماشای لاک‌پشت‌ها در ساحل. به همین دلیل است که مارماریس مقصد موردعلاقه خیلی از گردشگران است.

چهار_ اگر قصد دارید خانوادگی با تور مارماریس سفر کنید باید بدانید مارماریس مقصدی عالی برای خانواده است. مناظر زیبا، تفریحات و سرگرمی‌های متنوع و جاذبه‌های فراوان برای بزرگ‌سالان و خرد سالان تفریحات زیادی برای ارائه دارد.

اطلاعات ضروری قبل سفر

ترکیه قانون استفاده اجباری از ماسک را از مارس 2022 برداشته است اما همچنان باید در فضاهای شلوغ و پر تردد ماسک بزنید. برای سفر به ترکیه باید در مقابل ویروس کووید 19 به طور کامل واکسینه شده باشید. برای سفر به ترکیه و دریافت ویزا به پاسپورتی معتبر نیاز دارید. ایرانیان برای سفر به ترکیه به ویزای فرودگاهی نیاز دارند.

درباره مارماریس

مارماریس شهری ساحلی در استان موغلا ترکیه است. مارماریس ترکیه در جنوب غربی ترکیه و نزدیکی خط ساحلی ریویرا ترکیه قرار گرفته است. این شهر خلیج‌ها و سواحلی آرام، دامنه‌هایی سرسبز، آب‌هایی زلال و شفاف دارد که تا به حال به چشم ندیده‌اید.

جمعیت مارماریس ترکیه چهل هزار نفر است اما در فصل گردشگری این جمعیت گاهی به چهارصد هزار نفر نیز می‌رسد. رستوران‌های زیادی در سطح وجود دارند که هر زمانی که بخواهید برای هر نوع غذایی آماده خدمت رسانی به شما هستند. پرطرفدارترین غذا در مارماریس کباب‌های ترکی هستند.

مرکز شهر پر از کافه و رستوران سرزنده است. این قسمت از شهر مکانی ایدئال برای قدم زدن و گشت و گذار در شب است. در مرکز شهر مارماریس می‌توانید تا صبح تفریح کنید و از خوراکی‌های خوش طعم ترکیه امتحان کنید.

مارماریس همچنین نشانه‌هایی از تاریخ و قدمت شهر را در خود دارد. قلعه مارماریس که در مرکز شهر قرار دارد بنایی تاریخی بی نظیر برای افرادی است که از کشف تاریخ لذت می‌برند. موزه‌های تاریخی مرکز شهر از جاهای دیدنی مارماریس که مسافران تور مارماریس می‌توانند از آن بازدید کنند.

درباره مارماریس

آیا مارماریس برای سفر امن است

شاید خیلی از امنیت مارماریس ترکیه برای سفر با تور مارماریس مطمئن نباشند، اما باید گفت مارماریس همیشه شهری عاری از جرم و جنایت بوده است. در خیلی از مناطق توریستی جهان جرم و جنایت یک مشکل اساسی است. مطمئن هیچ کسی دوست ندارد در تعطیلات و استراحت خود با مشکلی جدی رو به رو شود. خوشبختانه مارماریس امن‌ترین شهر ترکیه و امن‌ترین شهر برای گذراندن تعطیلات است.

با این حال هنگام سفر به هر نقطه‌ای از جهان باید نکات امنیتی را رعایت کنید. به طور مثال باید به قوانین آن شهر و کشور احترام بگذارید، اشیا قیمتی با خود حمل نکنید، هنگام ترد در مکان‌های شلوغ مراقب لوازم شخصی خود باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل از نیروهای دولتی آن کشور کمک بگیرید.

فرودگاه و حمل و نقل عمومی در مارماریس

خیلی از مسافران تور ترکیه قصد سفر به مارماریس را در لیست تفریحات خود قرار می‌دهند. برای رسیدن به ترکیه بهتر است بدانید نزدیک‌ترین فرودگاه به مارماریس، فرودگاه بین المللی دالامان است. فرودگاه مارماریس 100 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد؛ بنابراین برای رسیدن به هتل خدمات حمل و نقل فرودگاهی نیاز دارید.

حمل و نقل عمومی در مارماریس شامل کرایه خودروها و ون‌های لوکس می‌شوند که معمولاً کمی گران‌تر از حد معمول هستند. علاوه بر این دو سرویس ترانسفر فرودگاهی دولتی برای مسافران ارائه می‌شود. اتوبوس‌های هاواس و موتاس از اتوبوس‌های ترانسفر فرودگاهی هستند و با قیمت مناسبی به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

رستوران و خوراکی ها در تور مارماریس

مارماریس بهترین خوراکی‌ها جهان را در خود جمع کرده است. بیشتر از 300 رستوران در مارماریس وجود دارد که می‌توانید خوش‌طعم‌ترین غذاها را در آنجا امتحان کنید. محبوب‌ترین غذا در نزد گردشگران تور مارماریس شامل سیب زمینی ژاکت، پید و کباب می‌شود. کباب مارماریس از غذاهایی است که در کل ترکیه شناخته شده و محبوب است. بهترین رستوران‌های ترکیه عموماً در نتسل مارینا و لانگ بیچ قرار دارند.

خرید و فروشگاه ها در مارماریس

از بزرگ‌ترین جذابیت‌های تور مارماریس یا به طور کلی تور ترکیه، خرید کردن است. خرید کردن از بهترین برندهای لباس، خرید کیف و کفش با قیمتی مناسب حس خوبی است که حتی بعد از سفر نیز ادامه دارد. اگر قصد خرید در تور مارماریس را دارید، باید بدانید مارماریس خانه بهترین فروشگاه‌های لباس است.

بازار بزرگ در مارماریس بزرگ‌ترین مرکز خرید در مارماریس است. این بازار صدها مغازه را در دل خود جمع کرده است. این مغازه‌ها بهترین لوازم را با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند.

تفریحات منحصر به فرد در مارماریس

مارماریس به فعالیت‌های تفریحی بی شمارش در طول تعطیلات معروف است. تفریحات در تور مارماریس شامل فعالیت‌های هیجان انگیری مثل دریانوردی و غواصی در دریا برای پیدا کردن گنج می‌شود. به طور کلی فرقی نمی‌کند به تنهایی، با دوستان یا خانواده خود با تور مارماریس سفر کنید، در هر صورت مارماریس خاطرات بی نظیری از تفریحات متنوع برای شما در طول سفر با تور مارماریس می‌سازد.

با کشتی‌های کروز تفریحی می‌توانید به سمت خلیج‌های اطراف حرکت کنید. این کشتی‌های کروز قایق‌های کوچک و اقتصادی و قایق‌های لوکس را برای گشت و گذار در سواحل و خلیج‌ها ارائه می‌دهند. برخی گزینه‌های گران‌تر در این کشتی‌های تفریحی، سرگرمی‌هایی مثل تماشای کشتی‌های غرق شده زیرآب و غواصی در عمق دریاها را در لیست فعالیت‌های خود دارند.

سافاری نیز از تفریحات مورد علاقه گردشگران تور مارماریس است. جیپ‌های سافاری به گردشگران بهترین مناظر اطراف مارماریس را نشان می‌دهد. تورهای سافاری معمولاً به پارک ملی مارماریس سفر می‌کنند و در آنجا گونه‌های متنوع جانوری مثل اسب‌های وحشی و گوزن‌ها را در زیست طبیعی‌شان تماشا می‌کنند.

تفریحات منحصر به فرد در مارماریس

کلام آخر

همان‌طور که مشخص است مارماریس از زیباترین مقاصد گردشگری و تعطیلات است. این شهر همواره آماده پذیرایی از گردشگران از سراسر جهان است تا با زیبایی‌های خیره کننده خود خاطراتی به یاد ماندنی از یک تعطیلات بسازد. نوآوران راه سپید بهترین مقاصد گردشگری ایران و جهان را با بهترین امکانات و خدمات گردشگری برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اگر قصد سفر با تور آنتالیا یا دیگر تورهای ترکیه را دارید با مشاوران ما در نوآوران راه سپید تماس بگیرید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.4/5 - (5 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.