آپلود با لینک مستقیم

رنگ مو خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

قبل از اینکه بخواهیم درباره ویژگی ها، معایب و یا مزایای رنگ مو با شما صحبت کنیم باید به شما بگوییم که امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین دقدقه زیبایی در خانم ها داشتن موهایی زیبا و خوش رنگ می باشد و از همین رو صنعت لوازم آرایشی نیز بسیار پیشرفت کرده است تا بتواند نیاز های خانم ها با سلیقه های مختلف را پوشش بدهد. در این مقاله قصد داریم در کنار هم به بررسی انواع رنگ مو ها و ویژگی های آن ها بپردازیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

در نگاه کلی می توان آرایش مو در خانم ها را به دو شکل تقسیم کرد اولی مدل و حالت مو و دومی رنگ مو می باشد که هر دو آن ها به تنهایی تاثیر بسازی در زیبایی و چهره خانم ها دارند. با دانستن بر این اصل شما باید در انتخاب رنگ مو و طرح مو خودتان بسیار دقت کنید تا چهرهتان به نهایت زیبایی خودش برسد. برای دانستن ویژگی های مهم یک رنگ مو با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

رنگ مو خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

 

رنگ مو چیست؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد مو در خانم ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و خانم ها برای داشتن موهایی خوش رنگ بسیار هزینه می کنند و برایشان بسیار اهمیت دارد که موهایی خوب و خوش رنگ داشته باشند ولی مشکلی که وجود دارد این است که خیلی از خانم ها با استفاده از رنگ مو به خواسته خود نمی رسند و موهایشان خراب می شود و علت آن را هم هیچ وقت متوجه نمی شوند.

رنگ مو و پروسه رنگ کردن مو ابتدا در سال 1909 میلادی توسط فردی با نام اوژن شولر که اصالتی فرانسوی داشت کشف شد. این شخص یکی از شیمیدان های موفق در زمان خود بود که با استفاده از پارا فنیل دی آمین توانست رنگ مو را بسازد. گفتنی است که رنگ مو در آن زمان یکی از بهترین روش های زیبایی محسوب میشد و عمدتا افراد ثروت مند در جامعه از آن استفاده می کردند. رنگ کردن مو از ابتدا تا به امروز بسیار تغییر کرده است و دیگر سختی های قبل را ندارد و تهیه کردن و یا استفاده کردن از آن بسیار ساده تر شده و در دسترس تمام افراد قرار گرفته است.

امروزه طی بررسی و آمار هایی که از فروشگاه ها لوازم آرایشی و سالن های آرایشی گرفته شده است بیش از 70 درصد از خانم ها تمایل به رنگ کردن موهای خود دارند زیرا انجام این کار باعث افزایش اعتماد به نفس در خانم ها می شود و با وجود تنوع بسیار بالا در این حوزه تمام افراد با سلیقه های مختلف می توانند از آن ها استفاده کنند.

 

نکات مهم درباره خرید رنگ مو مناسب

خب دوستان همانطور که قولش را داده بودیم می خواهیم در این قسمت باهم چندین نکته مهم درخصوص تهیه و استفاده از رنگ مو را برای شما مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید. یکی از اصلی ترین نکاتی که شما باید قبل از تهیه رنگ مو به آن توجه داشته باشید حساسیت می باشد. شما باید در ابتدا رنگ مویی تهیه کنید که باعث ایجاد حساسیت نشود برای اینکه متوجه شوید که به یک رنگ مو حساسیت دارید یا خیر ابتدا می بایست مقداری از محلول رنگ مو و اکسیدان را بر روی قسمتی از بدن خود امتحان کنید و پس از گذشت 72 ساعت اگر در آن محل احساس خارش و یا سوزش داشتید به این معناست که شما به آن حساسیت دارید.

نکته مهم بعدی که یکی از اصلی ترین نکات در انتخاب است هماهنگ بودن رنگ مو با زمینه رنگ موهای خودتان است. اگر که رنگ موی شما در پایه و گروه رنگ های گرم می باشد ترکیب آن با رنگ موهای خنثی بسیار زیبا می شود پس توجه داشته باشید که این نکته مهمی است برای راهنمایی بهتر می توانید از آرایشگرتان در این خصوص کمک و مشاوره بگیرید.

 

بهترین رنگ مو

 

در ادامه باید این نکته را گوش زد کنیم که هرگز یک رنگ مو را از روی عکس بسته بندی آن تهیه نکنید زیرا که این عکس ها قالبا برای گول زدن مشتری ها استفاده می شود و یکی از شیوه های مارکتینگ محصولات آرایشی محسوب می شود همیشه سعی داشته باشید که از یک برند خاص که با موهایتان سازگاری دارد استفاده کنید و برند لوازم آرایشی خود را به مرور تغییر ندهید.

یکی دیگر از نکات مهم، انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست بدن و صورتتان است و علت این موضوع هم این است که موهای سر شما نزدیک به صورتتان است دقت داشته باشید که انتخاب یک رنگ مو نامناسب می تواند بسیار بر روی چهره شما تاثیر داشته باشد و باعث رنگ پریده و پیر نشان دادن چهره شما می شود. با توجه داشتن به این نکته شما با موهای رنگ شده تان بسیار جذاب و زیبا خواهید شد.

 

قبل از رنگ کردن مو چه کنیم؟

در این بخش قصد داریم نکاتی که قبل از گذاشتن رنگ مو باید به آن توجه داشته باشید را باهم مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

  • استفاده از نرم کننده مو قبل از رنگ کردن مو
  • رسیدن رنگ مو به ریشه مو باعث آسیب رسیدن به مو می شود.
  • ترکیب رنگ های مختلف باعث سوختن و آسیب رسیدن به مو می شود.
  • اطراف گوش و بر روی پیشانیتان را کرم بزنید تا با تماس رنگ مو باعث ایجاد سوزش نشود.
  • به تاریخ تولید و انقضای رنگ مو و اکسیدان توجه داشته باشید.
  • در مدت زمان کوتاه چندین بار رنگ کردن مو باعث سوختن مو می شود.

 

رنگ مو

 

دوستان با توجه داشتن به مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره شد می توانید بهترین خرید و انتخاب را در خصوص با رنگ موهای خود داشته باشید که یکی از حساس ترین دارایی های شما می باشد. خیلی خوشحالیم که تا به انتهای این مقاله همراه ما بودید امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد همچنین شما می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید برای این کار کافیست که عبارت روبرو را داخل گوگل سرچ کرده و بر روی اولین لینک کلیک کنید : لوازم آرایشی و بهداشتی مدیاژ

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
4/5 - (1 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.