آپلود با لینک مستقیم

آشنایی با بزرگ‌ترین سایت نهالستان در ارومیه

چکیده : نهالستان برتر نهال فعالیت خود را زیر نظر جهاد کشاورزی از سال ۱۳۰۰ در تولید و عرضه نهال آغاز کرده و سالیانه با تولید انواع نهال میوه با بیش از ۱ میلیون نهال میوه، ۴۰۰ هزار اصله گردو و ۲۰۰ هزار اصله بادام آغاز کرده و آماده ارائه تمام خدمات در این ضمینه می باشد.

[خرید گارانتی دار نهال گردو و نهال میوه]

آیا آمادگی سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه و احداث باغ‌های گردو و بادام و یا هر نوه میوه دیگر را دارید؟ پس توصیه من به شما این است تا در ادامه با من همراه باشید تا با چند و چون و چرایی سرمایه گذاری در شهر ارومیه مطلع شوید و بیشتر با شرایط احداث باغ در این شهر آشنا شوید چرا که ما هدف مشترکی داریم و به اصطلاح مشترک المنافع هستیم چرا که من نیز همچون شما دوستان عزیزم خواستار سرمایه گذاری در این شهر هستم اما نمی‌توان بدون تحقیق و جستجو عمل نمود و به قولی بی گدار به آب زد.

استارت سرمایه گذاری در شهر ارومیه از تحقیق در این شهر سرسبز و باصفا از آب و هوای مطلوب آن آغاز می‌شود چرا که اگر این مرحله را به سلامت پشت سر بگذاریم به طور قطع می‌توان گفت که گام‌های بلندی در راستای موفقیت در این راه برداشته‌ایم و از آنجا که شهر ارومیه در طول ماه‌های سال تجربه‌گر شرایط آب و هوایی معتدل با زمستان‌های سرد است چنین به نظر می‌رسد که احداث باغ‌های گردو یا بادام به ذات می‌تواند سرمایه‌گذاری پرسودی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

اما بدان جهت که بخش مهم سرمایه گذاری یافتن بازار فروش مناسب و پربازده خواهد بود باید مطلب مهمی را مد نظر قرار دهید که این شهر به سبب جمعیت فراوان شهره عام و خاص گردیده و توانسته عنوان دومین شهر پرجمعیت غرب کشورمان ایران را به خود اختصاص دهد و همچنین شهر ارومیه به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مکانی بکر و ایده آل که از قسمت شمال با شهر سلماس و از بخش شرق با دریاچه ارومیه و از سمت جنوب با شهر نقده قرار دارد و از همه مهم تر این شهر از قسمت غربی در مجاورت کشور ترکیه قرار گرفته است می‌تواند بهترین کاندید برای سرمایه گذاری شما و احداث باغ‌های پربار و پهناور به شمار رود و در اولویت انتخابتان قرار بگیرد.

|گام اول ویلگول انتخاب نهالستان خوب|

امر بسیار حائز اهمیت برای سرمایه گذاری پرسود و منفعت انتخاب بهترین نهالستان در ارومیه خواهد بود چرا که به طور قطع پربار‌ترین و برترین نژادهای نهال را می‌توان در بهترین نهالستان‌ها جستجو نمود از این رو من سعی نمودم با تحقیق فراوان نهالستان با سابقه‌ای در شهر ارومیه بیابم بنابراین به مقایسه بین نهالستان‌ها پرداختم تا برترین نهالستان در ارومیه را بیابم و برای خرید نهال با قیمت‌های مناسب از آن بهره ببرم.

پس از بررسی و جستجو‌های فراوان بالاخره توانستم موفق به یافتن بهترین نهالستان یعنی برتر نهال شوم و اگر از می‌خواهید از سبب و علت این انتخاب شایسته مطلع شوید باید یاد آور شوم که وجود امکانات بسیار متنوع و مهم چون خرید اینترنتی و پیش خرید نهال‌ها با قیمت همان روز حتی برای چندین ماه و از همه مهم تر وجود ضمانت نامه کیفی نهال‌ها از سمت این نهالستان بستر انتخاب را برای من تسهیل نمود.

وجود تنوع و گوناگونی محصولات برتر نهال سبب سردرگمی من شد و نیاز به کمک و راهنمایی امری بود که در این زمان خواهان مطالبه آن از تجربیات و دانش افراد متخصص در زمینه کشاورزی شدم بدین سبب بود که با مشاوره رایگان فراهم شده از سمت نهالستان برتر نهال از اطلاعات آپدیت شده کارشناسان این مجموعه بهره مند گردیدم و آنها توانستند در زمینه انتخاب نهال برای احداث باغ در شهر ارومیه به من کمک شایان توجهی کنند.

از آنجا که من به دنبال پرسود و منفعت‌ترین نهال‌ها برای کاشت بودم و نهال‌های بادام یا گردو توسط دوستان نکته بین و آگاه در مجموعه برتر نهال به من توصیه گردید تا بتوانم در آینده‌ای نچندان دور از بازار فروش بسیار عالی و چشم گیر این نهال‌های مرغوب بهره وافی و کافی را برده باشم و پر واضح است که این منفعت تنها در زمان باردهی و حیات نهال‌های گردو نخواهد بود چرا که بعد از سن حیات نیز چوب گردو بسیار ارزشمند است و می‌تواند سودی قابل توجه را نصیبم گرداند.

باید هنگام خرید نهال گردو در ارومیه لازم است به استاندارد و سالم بودن این نهال‌ها بسیار دقت فرمایید چرا که بی توجهی در این زمینه مصادف خواهد بود با ضرر و زیان‌های جبران ناپذیر و همچنین شاید خوب باشد که بدانید من برای احداث باغ نهال‌های گردویی پربار و به جهت تولید محصولاتی بازار پسند و تجاری از بین نهال‌هایی همچون نهال گردو ژئوتیپ پالیز، نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنت و نهال گردو فرانکت بهترین نهال گردو را انتخاب نمود.

نهال گردو ژئوتیپ پالیز

اولین مزیت انتخاب نهال گردو ژئوتیپ پالیز باردهی بسیار بالا و مقاومت و استحکام فراوان در برابر کم آبی و ابتلا به بیماری‌ها و آفات‌های رایج در بین نهال گردو و از همه مهم تر امکان کاشت این نهال در هر ارتفاعی از سطح دریا اشاره نمود.

این رقم باردهی بالای ده تن در هکتار داشته، کاملا دیرگل، زودبازده بوده به طوری که در سال اول شروع به باردهی می‌کند، دمای منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۴۵ را تحمل می‌کند.

نهال گردو چندلر

طول عمری در حدود 100 سال یا حتی بیشتر، تحمل بالا در برابر ابتلا به بیماری‌ها و آفت‌های گوناگون، قدرت رشد پذیری بالا و دیر گل بودن نهال گردو چندلر سبب شده تا این نهال را برای باغ خود انتخاب نمایم و البته با توجه به این که شهر ارومیه دارای فصل بهاری با سرمای تقریبا ناگهانی است دیرگل بودن نهال گردو چندلر مزیتی شد تا بتوانم محصولات خود را از این آسیب مصون نگه دارم اما باید توجه داشته باشید که این نهال برای گرده افشانی نیاز به دو نهال گردو دیگر یعنی نهال گردو فرنت و نهال گردو فرانکت خواهد داشت.

نهال گردو فرانکت

بهترین نهال گردو برای گرده افشانی موثر برای نهال چندلر نهال گردو فرانکت خواهد بود و همچنین باید یادآور شوم که این نهال گردو بک رقم دیر برگ است و در برابر سرما نیز بسیار مقاوم خواهد بود و از همه مهم تر نهال گردو فرانکت آجیل با پوسته نازک با کیفیت بالا و طعم خوب و دلنشین تولید می‌کند.

نهال گردو فرنت

این نهال گونه‌ای با ویژگی‌های مشابه نهال فرانکت است که توانسته به سبب همین شباهت به میوه‌های درشت و خوش طعم معروف شود در واقع طعم و عطر فوق العاده این نهال سبب شده تا این نهال در بین باغداران به شهرت و محبوبیت خاصی دست پیدا کند.

|انواع نهال بادام در ارومیه|

تصمیم گرفتم در باغ میوه‌های دیگری چون بادام نیز داشته باشم تا بتوانم از سودی بیشتر بهره مند شوم و از فضای باقی مانده باغ خود به درستی استفاده نمایم بدین جهت بود که نهال‌های بادام مختلفی چون نهال بادام مامایی، نهال بادام آذر خوشه‌ای و نهال بادام تونو را برای کاشت انتخاب نمودم.

نهال بادام آذر خوشه‌ای

طول عمر مفید طولانی مدت در حدود ۵۰ تا ۷۰ سال، باردهی بسیار بالا و قابل توجه در حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلو برای هر درخت بادام بالغ من را بر آن داشت که حتما از نهال نهال بادام آذر خوشه‌ای برای کاشت استفاده نمایم و البته جالب‌ترین نکته در مورد این نهال باردهی به صورت خوشه‌ای آن بود که توانست توجه من را به این نهال پربار و مقاوم جلب نماید.

نهال بادام مامایی

پربار و پر محصول بودن، قابلیت کاشت در اکثر مناطق کشورمان ایران، طول عمر اقتصادی طولانی در حدود 35 تا 45 سال، باردهی در حدود ۵ الی ۶ تن برای هر ده هزار متر و مقاومت بسیار بالا در برابر ابتلا به بیماری‌ها و آفات‌های مختلف و گوناگون عواملی بود که سبب انتخاب نهال بادام مامایی برای کاشت در باغ خود شد،‌ مغز بادام دوقولو بوده و رقم کاملا دیرگل است.

نهال بادام تونو

نهالی بسیار مقاوم و بازار پسند و تجاری که در زمره نهال‌های پربار و پر محصول قرار می‌گیرد و و از دیگر ویژگی‌های این نهال می‌توان به قابلیت کاشت در اکثر مناطق کشور، مقاومت بالا در برابر ابتلا به بیماری ها، درصد بالایی در تولید مغز و باردهی بسیار بالا اشاره نمود.

|انواع نهال میوه در ارومیه|

انواع نهال میوه قابل کشت در ارومیه بیسار زیاد هستند از معروفترین ارقام می‌توان به ارقام زیر اشاره کرد.

نهال سیب: سیب گلدن، سیب فرانسه، سیب گلاب کهنز، سیب پوست سیاه جرومین، سیب میراکل

نهال هلو: نهال هلو دوبارفرانسه، نهال هلو آلبرتا، نهال هلو قجیرقانات

نهال گلابی: نهال گلابی بیروتی، نهال گلابی ویلیام دوشیز، نهال گلابی دوچی، نهال گلابی درگزی

نهال زردآلو: نهال زردآلو سلطنتی، نهال زردآلو عسگرآباد

نهال گیلاس: نهال گیلاس تکدانه، نهال گیلاس هارت، نهال گیلاس بینگ آمریکایی

نهال انگور: نهال انگور سیاه سردشت شرابی، نهال انگور صاحبی، گلین بارماغی، حسینی، یاقوتی، بیدانه سفید و قرمز

کلام آخر

در این مقاله سعی بر آن بود که بهترین ارقام نهال گردو، نهال بادام و انواع نهال میوه را معرفی کنیم، در صورتی که نکته ابهامی در ذهتان تشکیل یافته می‌توانید با تماس با شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید و از مشاره رایگان برخوردار شوید، همچنین برای اطلاعات بیشتر در ضمینه نهال می‌توانید به وب سایت برتر نهال مراجعه کنید.

 

تماس:

09144501003

09141832393

 

وب سایت:

www.bartarnahal.ir

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.