آپلود با لینک مستقیم

راهنمای خرید تاب باغی

تاب باغی

تاب ها بهترین گزینه برای ایجاد فضایی مفرح و تفریحی در ویلاها و منازل حیاط دار هستند. با گسترش سبک زندگی آپارتمان نشینی، خانواده از چنین امکاناتی محروم شدند چرا که آپارتمان ها فضایی برای قرار دادن چنین لوازمی ندارند. اما منازل ویلایی که دارای حیاط و فضای باز هستند، بهترین گزینه برای ایجاد چنین فضای تفریحی و مهیجی هستند. تاب های باغی در سایزها و طرح های مختلفی توسط برند های متعددی طراحی، تولید و عرضه می شوند. هر یک از این برندها محصولات خود را با استفاده از متریال متفاوتی طراحی و تولید می کنند و به همین جهت از لحاظ کیفیت در سطوح مختلفی قرار دارند. مشتریان عزیز می توانند مطابق با معیارها و نیازهایشان هر یک از انواع این تاب ها را انتخاب و خریداری کنند.خرید تاب باغی به دلیل تنوع بالای این محصول دشوار است اما با مطالعه این مقاله شما بهترین انتخاب را خواهید داشت.تاب سه نفره پر فروش ترین و بهترین نوع تابهای ویلایی میباشد.

تاب باغی ویلاسازه

در ابتدا تعریفی از تاب داشته باشیم; تاب از یک نشیمن گاه که توسط طناب یا زنجیر به شاخه ی درختان یا قاب با جنس های مختلف، متصل شده و با نشستن بر روی آن می توانیم به تنهایی یا توسط  هل دادن شخص دیگر به عقب و جلو حرکت کنیم.

تاب ها بستگی به جنس آن انواع گوناگونی دارند از جمله: تاب حصیری، تاب فلزی، تاب چوبی و..

ما با توجه به مکان و نوع نیاز خود تاب ها را انتخاب می کنیم. تاب باغی به دلیل استفاده تمام گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان باید ایمنی بسیار بالایی داشته باشد بنابراین تاب باغی خریداری کنید که صندلی ثابت و زنجیر محکمی داشته باشد.

انواع تاب باغی

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از تاب های باغی در تنوع بالای رنگ، طرح و جنس توسط برندهای بی شمار ایرانی و خارجی طراحی و تولید می شوند. مشتریان معمولا طرح و مدل مورد نظر خود را مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه و ابعاد فضای ویلا یا حیاط خریداری می کنند. برخی از متریال استفاده شده در ساخت تاب ها برای آب و هوای مرطوب مناسب نیستند و ممکن است که دچار خوردگی، زنگ‌‌ زدگی و یا آسیب دیدگی های دیگر شوند. از این رو انتخاب جنس هایی که در شرایط آب و هوایی منطقه شما ماندگاری بالایی دارند می تواند شما را در خریداری بهترین نوع تاب کمک کند. تاب ها از لحاظ ساختاری به چهار مدل تقسیم می شوند که در ادامه به شرح ویژگی هایشان می پردازیم؛

  1. تاب های چوبی
  2. تاب های حصیری
  3. تاب های فلزی
  4. تاب های سایه بان دار

تاب ویلایی ویلاسازه

تاب های چوبی

تاب های چوبی بهترین گزینه برای ایجاد فضایی کلاسیک در ویلاهای شما هستند. این مدل تاب، معمولا از چوب درخت سرو تهیه می شود و طی مراحلی کیفیت و دوام آن تا حد زیادی افزایش می یاید‌. ارتفاع این تاب از ۱.۵ تا حداکثر ۲.۵ متر است و شما می توانید متناسب با وسعت حیاط ویلای خود ارتفاع مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

تاب های حصیری

تاب های حصیری از مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف محیطی برخوردارند. این مدل تاب با بهره مندی از متریال بسیار با کیفیت، جز با دوام ترین تاب های باغی بعد از تاب های فلزی هستند. همچنین این تاب با طراحی منحصر به فرد و جدیدی که دارد، جلوه فوق العاده ای به ویلای شما خواهد بخشید. این مدل تاب در تنوع بالای رنگبندی و همچنین ابعاد به فروش می رسد. ارتفاع تاب های حصیری تا حداکثر ۲.۵ متر می رسد. از این رو می توانید از این تاب در فضای باز ویلاهای بزرگ و یا باغ ها استفاده کنید.

تاب های فلزی

یکی از پرفروش ترین مدل های تاب های باغی، تاب دو نفره فلزی  است که می توان در اکثر ویلاها و باغ ها آن را دید. این مدل بعنوان مقاوم ترین تاب باغی شناخته شده است و انتخاب همیشگی مشتریان به شمار می رود. البته کیفیت و ‌دوام این تاب ها به جنس و سطح کیفی فلز استفاده شده در ساختش بستگی دارد. فلزهایی که از لحاظ کیفی در سطح پایینی قرار دارند، نمی توانند در مناطق مرطوب و شمالی استفاده شوند. چرا که با راحتی و در کوتاه مدت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند. این تاب ها در تنوع بالای ابعاد و اندازه تولید می شوند. چرا که تقاضای این مدل بسیار زیاد است و باید نیاز تمامی این مشتریان، با علایق و سلایق مختلف برطرف شود. معمولا برای راحتی بیشتر از تشکچه هایی روی نشیمنگاه این تاب ها استفاده می شود تا شما بتوانید مدتی در فضای دل انگیز ویلا و باغ استراحت کنید و آرامش بگیرید.

تاب های سایه بان دار

از آنجایی که این تاب ها در فضای باز قرار می گیرند، ممکن است عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید و یا باران گاهی آزار دهنده باشد. از این رو طراحان برای این تاب ها سایه بان هایی طراحی کرده اند تا بدون نگرانی از شرایط جوی، بتوانید با خیال راحت استراحت کنید و از فضای دلنواز ویلا یا باغ لذت ببرید. لذت استراحت کردن زیر یک سایه بان خنک بسیار دلچسب و روح نواز است و می تواند خستگی شما را از مشغله های روزانه برطرف کند.

انواع تاب باغی

همان طور که پیشتر نیز گفته شد، تاب‌ها در انواع و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند. به طور کلی می‌توان تاب‌ها را از حیث ظاهر به 4 نوع دسته بندی کرد.

  1. تاب چوبی
  2. تاب حصیری
  3. تاب فلزی
  4. تاب به همراه سایبان

شما می‌توانید از تاب کلاسیک چوبی و یا تاب به همراه سایبان استفاده کنید و یا شاید تاب‌های فلزی را به دیگر نوع تاب‌ها ترجیح دهید.

به یاد داشته باشید که گستردگی نوع و طرح تاب‌ها، تمامی سلایق را پوشش می‌دهد. در ادامه مطلب به معرفی برخی از محبوب‌ترین انواع تاب‌ها می‌پردازیم.

قیمت تاب های باغی

نحوه قیمت گذاری بر روی تاب های باغی مانند محصولات دیگر، مطابق با معیارهایی صورت می گیرد. برند سازنده، جنس محصول، رنگ و طرح، ابعاد، طریقه ساخت، عرضه و بسته بندی می توانند بر روی روند نرخ بندی تاب های باغی تاثیرگزار باشند. تاب های سایه بان دار به دلیل بهره مندی از یک آپشن فوق العاده کاربردی گاها از قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با سایر تاب ها برخوردارند. اما مدل های ساده تر مانند تاب های ساده چوبی و یا فلزی می توانند از قیمت مناسب تری برخوردار باشند. حتما قبل از خرید مقدار بودجه خرید محصول را در نظر بگیرید و سپس دست به انتخاب بزنید. با دانستن میزان بودجه ای که در نظر دارید، می توانید راحت تر محصولی متناسب با معیارها و نیازهایتان انتخاب و خریداری کنید.

تاب ویلایی فلزی

این نوع تاب که بیشتر در باغ‌ها و فضای باز دیده می‌شوند، از آهن فرفوژه یا آلومینیوم مقاوم ساخته می‌شوند.

برخی از مدل‌های تاب باغی فلزی همراه با سایبان ساخته می‌شوند که استراحت در زیر نور خورشید را میسر می‌کنند. معمولا در قسمت صندلی این نوع تاب‌ها از تشکچه‌هایی استفاده می‌شود تا راحتی بیشتری برای فرد بوجود بیاورد.

مقاومت تاب‌های فلزی بالاست اما در برخی مدل‌ها دیده می‌شود که به دلیل استفاده از مواد نامرغوب در ساخت، این مدل‌ها سازگاری مناسبی در هوای شرجی و یا بارانی ندارند و دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی می‌شوند.

تاب ویلاسازه

تاب باغی به همراه سایبان

اگر بدانید که چگونه باید به خود آرامش دهید دیگر مکان آن هیچ اهمیتی ندارد. در روزهای گرم تابستان، نشستن در زیر سایبانی خنک می‌تواند رویایی باشد. بدین منظور می‌توانید تابی همراه با سایبان را خریداری کرده و آن را در فضای باز خود قرار دهید.

دیگر لازم نیست برای استراحت در باغ یا ویلای خود منتظر آب و هوای مناسب باشید. زیرا که تابی همراه با سایبان با ارائه ویژگی‌هایی شما را بی نیاز از سایر موارد خواهد کرد.

فواید داشتن تاب باغی

همان طور که قبلا اشاره کردیم تاب باغی باعث ایجاد فضای شاد و مفرح می شود. تاب باغی هم به صورت مسقف برای افرادی که سایه را ترجیح می دهند و هم به صورت غیر مسقف برای افرادی که می خواهند حین تاب خوردن آفتاب هم بگیرند قابل تغییر است. از مهم ترین مزایای استفاده از تاب باغی این است که فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی در جاهای مختلف اعم از حیاط، لا به لای درختان قابل حمل می باشد.

تاب فلزی ویلاسازه

خرید تاب های باغی

بهترین روش خرید تاب خرید انلاین تاب ویلایی میباشد.برای دسترسی هرچه بیشتر مشتریان به تاب های باغی، روش های زیادی برای فروش و عرضه این محصول در نظر گرفته شده است. شما می توانید برای خرید این محصول به فروشگاه ها و تولیدی های سازنده تاب های ویلایی مراجعه کنید و تاب مورد نظر خود را در سایز متناسب با ویلایتان سفارش دهید. همچنین می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، به صورت آنلاین از تنوع بالای تاب های یک عرضه کننده دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برخی از برندهای شناخته شده این محصول نمایندگی هایی در برخی شهرها دایر می کنند تا محصولات شرکت خود را به طور مستقیم و به قیمت کارخانه عرضه کنند. از این رو خریداران عزیز با خرید از نمایندگی ها می توانند به طور چشم گیری در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنند. این روش اغلب توسط خریداران عمده مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: ویلاسازه

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.