آپلود با لینک مستقیم

ایمن خرید، فروشگاه لوازم جانبی اورجینال اپل

در دنیای امروز که با کالا، امکانات و هزینه‌های مختلف پر شده، تشخیص اصالت اجناس، کار بسیار سختی است. لوازم جانبی اپل از محصولاتی است که نمونه‌های تقلبی زیادی دارد. در ادامه راهکارهایی برای تشخیص اصالت اجناس ذکر می‌شود. اما اگر فرصت کافی برای بررسی کالا ندارید و ترجیح می‌دهید با خیال راحت خرید کنید، فروشگاه ایمن خرید، مکان امنی است که جایی برای نگرانی نمی‌گذارد.

 

لوازم جانبی اپل

راهنمای خرید لوازم جانبی اپل

بسیاری از افراد برای خرید کالاهایی مثل لپ‌تاپ، تبلت و موبایل، وسواس زیادی به خرج می‌دهند؛ اما وقتی نوبت به لوازم جانبی می‌رسد، سهل‌انگارانه عمل می‌کنند. وقتی شما از محصولات درجه یک استفاده می‌کنید، لازم است که لوازم جانبی درجه یک هم تهیه کنید. در غیر این صورت، کالای اصلی شما هم دچار آسیب می‌شود. پس ضروری است که تا حد امکان آگاهانه خرید کرد تا پشیمانی حاصل نشود.

شرکت اپل، بهترین محصولات دیجیتال دنیا را تولید می‌کند. محصولات این شرکت به نسبت سایر کمپانی‌ها به‌روزتر است و امکانات بسیاری دارد. به همین خاطر افراد زیادی طرفدار تولیدات این کمپانی هستند. در ایران هم مصرف‌کنندگان محصولات اپل کم نیستند. در نتیجه تقاضا هم برای لوازم جانبی زیاد است.

فروشگاه ایمن خرید، بر این نکته واقف است که لوازم جانبی محصولات اپل، به‌خصوص مواردی که به‌طور مستقیم با سیستم اصلی در ارتباط هستند، نیازمند دقت زیادی هنگام خرید هستند. محصولات جانبی تقلبی، می‌توانند منجر به مشکلاتی برای دستگاه اصلی شما که می‌تواند موبایل، لپ‌تاپ یا تبلت باشد، ایجاد کند. در نتیجه؛ خرید محصولات جانبی اورجینال به اندازه‌ی خرید محصول اصلی از اهمیت برخوردار است.

مصرف‌کنندگان محصولات شرکت اپل، حتما در جریان هستند که به موبایل‌های این کمپانی، آیفون گفته می‌شود. خرید لوازم جانبی آیفون هم به همان نسبت از اهمیت برخوردار است و لازم است که با حساسیت بالایی انجام شود.

خرید راحت و مطمئن

فروشگاه اینترنتی ایمن خرید، ارائه‌دهنده‌ لوازم جانبی اورجینال اپل است. این فروشگاه تمامی لوازمی را که مصرف‌کنندگان محصولات اپل نیاز دارند، داراست. اگر قصد خرید لوازم جانبی اپل را دارید و نگران اصل نبودن اجناس هستید، می‌توانید به فروشگاه ایمن خرید اعتماد کنید.

راه‌های تشخیص لوازم جانبی تقلبی شرکت اپل

از ضعیف­شدن باطری گرفته تا منفجرشدن گوشی، می‌تواند از عوارض استفاده از لوازم جانبی تقلبی باشد. در عین حال، استفاده از کالای اورجینال، سلامت دستگاه را تضمین می‌کند و باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. برخی افراد، قیمت را ملاک خرید اجناس اورجینال قرار می‌دهند. هرچند که در برخی موارد می‌توان با توجه به قیمت، به تقلبی بودن کالا پی برد، اما قیمت تنها ملاک ارزیابی جنس اصل نیست و نمی‌توان با اطمینان به آن استناد کرد.

یکی از راه‌های تشخیص اجناس اصل از تقلبی، چک­کردن سریال نامبر (serial number) محصول است. اما مسئله اینجاست که شماره سریال برخی لوازم جانبی اپل مثل شارژر، امکان پشتیبانی مستقیم از طرف کمپانی را ندارد.

به همین خاطر است که با چک­کردن آن ممکن است به نتیجه نرسید. اما اگر این امکان را داشتید که به سریال نامبر دسترسی پیدا کنید و پشتیبانی شرکت اپل را هم داشته باشید، می‌توانید از طریق وب‌سایت check coverage، قانونی یا غیرقانونی بودن خرید محصول خود را چک کنید. در این خصوص می­توانید از خدمات فروشگاه ایمن خرید بهره­مند شوید.

اما با توجه به این نکته که شرکت اپل، لزوما از همه‌ شماره سریال‌ها حمایت نمی‌کند، این روش همیشه نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد.

دیگر نشانه های تقلبی بودن لوازم جانبی

شرکت اپل، انواع لوازم جانبی برای سهولت در استفاده و نگهداری از محصولات را عرضه می‌کند. شماری از این لوازم برقی هستند و به‌طور مستقیم با دستگاه اصلی در ارتباطند. شارژر و آداپتور نمونه‌هایی از لوازم جانبی برقی شرکت اپل محسوب می شوند. دسته دوم را لوازم جانبی غیربرقی مثل کاور و گلس تشکیل می‌دهد.

اطمینان از اصل­بودن برای دسته‌ اول از اهمیت بیشتری برخوردار است. هرچند که اگر از محصولات غیربرقی اورجینال استفاده کنید، دستگاه شما مدت زمان بیشتری سالم می‌ماند و احتمال خرابی یا آسیب را کاهش می‌دهد. اما لوازم جانبی برقی نامرغوب، می‌توانند آسیب‌های جدی به دستگاه شما وارد کنند.

طبق توصیه فروشگاه ایمن خرید، بین لوازم جانبی برقی، یکی از راه‌های تشخیص محصول اصل از تقلبی، حک­شدن نشان MFI روی کالای اورجینال است. MFI که مخفف made for iPhone.iPad.iPod  است، نشان استانداردی است که روی تمام محصولات شرکت‌هایی که مورد تایید کمپانی اپل هستند، نوشته شده است.

علاوه‌بر شرکت اپل، شرکت‌های دیگری هم هستند که برای محصولات اپل، لوازم جانبی تولید می‌کنند. برخی از این شرکت‌ها، برای این‌که ثابت کنند از استانداردهای لازم پیروی کرده‌اند و مورد تایید کمپانی اپل هستند، این نشان را روی محصولات خود درج می‌کنند.

این نشان، نکته‌ای است که تایید می‌کند محصول موردنظر، توسط متخصصان شرکت اپل آزمایش شده، از کیفیت مناسبی برخوردار است و برای محصولات این شرکت، مشکلی به وجود نمی‌آورد. پس لازم است که هنگام خرید، از دارابودن این نشان اطمینان حاصل کرد. روی تمامی محصولاتی که فروشگاه ایمن خرید ارائه می‌دهد، این نشان درج شده است.

تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات اپل

شارژر، از جمله وسایل جانبی است که نمونه‌های تقلبی بسیاری دارد. شارژر اورجینال اپل باید شامل یک آداپتور و یک کابل یو اس بی (USB)  باشد. روی کابل‌های یو.‌اس.‌بی اورجینال، شماره سریال 12 رقمی محصول، به همراه یکی از عبارات زیر ذکر شده است:

  • Designed by Apple in California
  • Assembled in China
  • Assembled in Vietnam
  • Indústria Brasileira

این عبارات به شرکت‌های سازنده‌ای‌ که تحت لیسانس شرکت اپل فعالیت می‌کنند، اشاره دارد. نام کشورها در عبارات ذکرشده، محل ساخت محصول را مشخص می‌کنند. هنگام خرید دقت کنید که عبارات فاقد غلط املایی باشند. هر عبارتی که با نمونه‌های ذکرشده مطابقت نداشته باشد، تقلبی بوده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.

فروشگاه ایمن خرید همواره به مشتریان خود توصیه می­کند، هنگام خرید لوازم جانبی، تمامی نکات را بررسی کنند. از دیگر نکات شاخص در نحوه تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات اپل، توجه به وزن آن است. شارژرهای تقلبی، به علت استفاده از سیستم ایمنی ضعیف‌تر، سبک‌تر هستند. نمونه‌ی اورجینال این شارژر باید وزنی حدود 40 گرم داشته باشد. توصیه می‌شود به شارژرهایی که وزن کمتری دارند، اطمینان نکنید. هم چنین، اگر به یک نمونه شارژر اورجینال دقت کنید، سر سه شاخه‌ی آن باید مربعی مات، با رنگ ثابت باشد.

این‌ها نمونه‌هایی هستند که می‌تواند احتمال خرید شارژر تقلبی را کاهش دهد. اما به هیچ کدام نمی‌توان به‌طور حتمی اطمینان کرد. شرکت‌هایی که بدون دارا بودن تاییدیه‌ اپل، فعالیت می‌کنند هم به‌طور مرتب به‌روز می‌شوند و اختلافات ظاهری میان کالای اصل و تقلبی را کاهش می‌دهند.

به نحوی که ممکن است تشخیص آن برای مصرف‌کنندگان ممکن نباشد. در چنین شرایطی، بهترین راه برای خرید لوازم جانبی، مراجعه به فروشگاه‌ها معتبر است. فروشگاه ایمن خرید، یکی از این فروشگاه‌ها می­باشد.

چگونگی تشخیص هندزفری اورجینال اپل

هندزفری، از دیگر محصولات جانبی‌ است که اصل­بودن یا نبودن آن در کیفیت محصول و تجربه‌ی کاربر تاثیر قابل توجهی دارد. هندزفری خوب، به گوش آسیب نمی‌رساند، قطع‌ووصل نمی‌شود و صدایی باکیفیت دارد. عبارات پیش‌رو، نمونه‌هایی هستند که در صورت درج شدن روی محصول، می‌توانند اصالت آن را تضمین کنند.

  • Designed by Apple in California
  • Assembled in China

هندزفری اپل

یکی دیگر از روش‌های شناسایی هندزفری اصل، بسته‌بندی آن است. بسته‌بندی محصولات اورجینال، صاف و مرتب است. اگر بسته‌بندی محصول موردنظر در برابر نور، سایه‌ی تیره‌رنگ ایجاد نکند، می‌توان روی اصالت آن حساب کرد. می­توانید محصولات اورجینال را از فروشگاه ایمن خرید تهیه کنید.

هم چنین، دکمه‌های هندزفری اورجینال، بسیار نرم است و هنگام استفاده صدای چندانی تولید نمی‌کند. کیفیت دکمه‌ها از رایج‌ترین معیارهای تشخیص هندزفری اصل از تقلبی است. در هندزفری‌های اورجینال، با قراردادن انگشت روی سوراخ‌های بیس، کیفیت آهنگ پایین می‌آید.

اما در نمونه‌های تقلبی، تفاوتی ایجاد نمی‌شود. چرا که صرفا جنبه‌ تزئینی دارند و کاری انجام نمی‌دهند. هم چنین، داخل هندزفری‌های اورجینال، به علت ساختار ضخیم و محکم آن‌ها در مقابل نور دیده نمی‌شود. اما نمونه‌های تقلبی، فاقد این ویژگی هستند.

به جزئیات توجه کنید!

لازم به ذکر است که هرچند کالای تقلبی کم نیست و بسیاری از آن‌ها مشابه نمونه‌های اصلی هستند، اما هیچ کدام ظرافت و دقت کالای اورجینال را ندارند. شرکت اپل تمامی محصولات خود را به ریزه‌کاری‌های دقیقی مزین کرده که تقلید از آن کار ساده‌ای نیست. در نتیجه ظرافت نشانه‌های ذکرشده در محصول از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند در تشخیص کالای تقلبی از اورجینال، کمک کند. در این خصوص، به نظرات کارشناسی فروشگاه ایمن خرید توجه کنید.

برای مثال در کابل‌های لایتنینگ یو ‌اس ‌بی اپل، پایانه کانکتور به شدت تمیز و ظریف ساخته شده. تمامی اتصالات این قسمت باید یک ‌تکه بوده و گوشه‌های آن‌ها گرد باشد. کانکتورها در محصولات اصل، از سطحی یکنواخت برخوردارند و طلایی یا نقره‌ای رنگ هستند. اما نمونه‌های تقلبی چندتکه‌اند و سطح صافی ندارند.

فروشگاه خوب، خیال راحت

تمام نکاتی که گفته شد، می‌تواند به خرید محصول باکیفیت به کاربران یاری برساند. در بازارهای کنونی که با کالاهای تقلبی پر شده‌اند، توجه به این نکات می‌تواند احتمال خطاکردن را کاهش دهد. با این حال، شرکت‌های سودجو کم نیستند و خرید را برای کاربران بسیار سخت کرده‌اند. بسیاری از مصرف‌کنندگان، متوجه تقلبی­بودن کالا نمی‌شوند و با خریداری و مصرف آن، دستگاه‌های خود را دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌کنند.

همان‌طور که پیشتر هم ذکر شد، برای پیشگیری از این آسیب‌ها، بهترین و مطمئن‌ترین راه، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه ایمن خرید، با تجارب قابل توجه خود در حوزه‌ی فروش لوازم جانبی آیفون و محصولات شرکت اپل، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است.

ایمن خرید، با برگزیدن نامی متناسب با خدمات خود، این امکان را فراهم کرده تا کاربرانی که نمی‌توانند اصل بودن کالا را تشخیص دهند، هم دست به انتخاب درستی بزنند. فروشگاه اینترنتی ایمن خرید، به تمامی کاربران شرکت اپل که به لوازم جانبی احتیاج دارند توصیه می‌شود تا با خریدی آسان و مطمئن، به سلامت دستگاه خود کمک کنند.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.