آپلود با لینک مستقیم

از مشهد به کدام شهرهای ترکیه پرواز وجود دارد؟

سفر به استانبول

با توجه به نزدیکی ترکیه به کشور ما، هر ساله افراد زیادی از ایران راهی نواحی مختلف آن می‌شوند. به همین دلیل، از بسیاری از شهرهای مهم ایران به شهرهای توریستی ترکیه پرواز وجود دارد و مسافران برای سفر به این کشور مجبور نیستند که حتما به تهران بروند. مشهد یکی از این شهرهاست. اگر ساکن مشهد هستند و هوس سفر به ترکیه به سرتان زده است، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا ببینید که از مشهد به کدام یک از شهرهای تفریحی و گردشگری ترکیه پرواز وجود دارد.

استانبول، تاریخی ترین شهر ترکیه

از نظر گردشگری، استانبول مهمترین شهر ترکیه است و سفر به آن از تمامی شهرهای ایران از جمله مشهد رونق دارد. از این رو، روزانه پروازهای زیادی از مشهد به استانبول انجام می‌شود و با خرید پرواز مشهد استانبول، به‌راحتی می‌توانید به این شهر تاریخی سفر کنید. در این مسیر ایرلاین‌های مختلفی پرواز دارند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به ترکیش ایرلاینز و قطر ایرویز اشاره کرد. همچنین، پرواز مستقیم از مشهد به استانبول تقریبا 4 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد، اما اگر بلیط توقف‌دار خریده باشید، این مدت زمان با توجه به میزان توقف و ایرلاینی که با آن پرواز خواهید کرد، بیشتر می‌شود. از دیگر اطلاعات ضروری که در رابطه با سفر از مشهد به استانبول باید بدانید، اختلاف ساعت این دو شهر است. ساعت رسمی مشهد تقریبا نیم ساعت جلوتر از استانبول است.

آنکارا، پایتخت ترکیه

آنکارا از دیگر شهرهای مهم ترکیه است که به دلیل پایتخت بودنش، هر ساله از هزاران مسافر و گردشگر از سراسر جهان میزبانی می‌کند. اگر شما هم سفری از مشهد به آنکارا در پیش دارید، به‌راحتی می‌توانید با خرید بلیط مشهد آنکارا به پایتخت ترکیه بروید و سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید. هواپیمایی ترکیش و قطر ایرویز ایرلاین ‌هایی هستند که در این مسیر پرواز دارند؛ پروازهای هواپیمایی ترکیش عموما با یک توفق در استانبول انجام می‌شوند، اما قطرایرویز با دو توقف شما را به آنکارا می‌رساند. مسیر هوایی مشهد به آنکارا به‌طور میانگین در عرض 7 ساعت و 5 دقیقه طی می‌شود، اما عواملی مثل شرایط جوی، تعداد توقف در مسیر، طول توقف و… می‌تواند بر مدت زمان پرواز تاثیر بگذارد. از نظر اختلاف ساعت هم، مشهد یک ساعت و نیم از آنکارا جلوتر است.

آنتالیا، از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه

جادبه های دیدنی آنتالیا

آنتالیا از محبوب ترین شهرهای ساحلی ترکیه است و برای سفرهای تفریحی، جایگاه ویژه‌ای نزد مسافران دارد. اگر هوس تفریح در سواحل آنتالیا به سرتان زده است، می‌توانید با خرید بلیط هواپیما مشهد آنتالیا، خودتان را به این شهر تفریحی زیبا برسانید. پروازهای مشهد آنتالیا معمولا 7 ساعت و 25 دقیقه طول می‌کشند و عواملی مثل تعداد و مدت زمان توقف، شرایط جوی و سایر موارد، ممکن است بر مدت زمان پرواز تاثیر بگذارند. در حال حاضر، هواپیمایی ترکیش تنها ایرلاینی است که در مسیر مشهد به آنتالیا پرواز دارد و پروازهای آن با یک یا دو توقف در شهرهایی مثل استانبول و آنکارا، مسافران را به آنتالیا می‌رسانند. از نظر زمانی، مشهد یک ساعت و نیم جلوتر از آنتالیا است.

ازمیر، شهری در ساحل دریای اژه

از دیگر شهرهای توریستی و محبوب ترکیه، می‌توان به ازمیر اشاره کرد. این شهر که در ساحل دریای اژه قرار دارد، تقریبا 3 هزار کیلومتر با مشهد فاصله دارد و مسیر هوایی آن 7 ساعت طول می‌کشد. توجه داشته باشید که عواملی مثل شرایط جوی، تعداد و مدت زمان توقف و… می‌تواند این مدت زمان را تغییر دهند. در حال حاضر، هواپیمایی قطر در مسیر مشهد ازمیر فعال است و پروازهای آن با 2 توقف در شهرهای دوحه و آنکارا یا استانبول انجام می‌شود. ساعت رسمی مشهد یک ساعت و نیم جلوتر از ازمیر است.

سفر به ازمیر

تجربه سفری آسان و ارزان به ترکیه با فلای تودی

مشهد از جمله شهرهایی است که روزانه پروازهای زیادی از آن به مقصد ترکیه انجام می‌شود. اگر قصد سفر به شهرهایی مثل استانبول، آنکارا، آنتالیا و… را از مشهد دارید، برای خرید ارزان بلیط هواپیما این شهرها می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کرده و به سادگی و در عرض کمتر از 5 دقیقه بلیط هواپیما خود را خریداری کنید. برای این کار، ابتدا باید در بخش پروازهای خارجی سایت فلای تودی، مبدا و مقصد خود را همراه با تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران وارد کنید و دکمه جست‌وجوی پرواز را فشار دهید. در ادامه، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن فهرست تمامی پروازها برای تاریخ و مقصد مورد نظر شما ارائه شده و اولین گزینه آن، ارزانترین بلیط هواپیما برای مسیر انتخابی‌تان است. بعد از انتخاب بهترین گزینه با توجه به شرایط خود، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن باید مشخصات خریدار و مسافران را وارد کنید تا به مرحله نهایی و پرداخت هزینه هدایت شوید. پس از تسویه حساب، بلیط انتخابی به نام شما صادر و بلافاصله برایتان ارسال خواهد شد. فلای تودی مرجع خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل است و کارشناسان آن 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما هستند.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.