آپلود با لینک مستقیم

در سفر به کیش چی بپوشیم؟

برای سفر به کیش چی بپوشم؟ تا به حال قصد سفر به کیش را داشته و ندانید چه لباسی باید بپوشید؟ انتخاب لباس مناسب برای سفر یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از کسانی که قصد سفر به کیش یا جاهای دیدنی دیگر را دارند با آن روبرو می‌شوند. اگر لباسی که برای سفر انتخاب می‌کنید مناسب شرایط آب و هوایی و فرهنگ آن شهر نباشد ممکن در طول سفرتان احساس راحتی نکنید و نتوانید از سفرتان لذت ببرید. تور کیش لحظه آخر از تورهایی است که می‌توانید با خرید آن با قیمتی مناسب به این جزیره بروید.

در سفر به کیش چی بپوشیم؟

چه لباسی را در فصل بهار برای سفر به کیش برداریم؟

فصل بهار در جزیره مرجانی کیش آب و هوای دل‌انگیز و مناسبی دارد و هوا به سمت گرم شدن می‌رود اگر می‌خواهید در فصل بهار به کیش سفر کنید لباس‌های خنک و نخی با خودتان ببرید تا گرمای آن شما را اذیت نکند. اگر قصد قدم زدن در کنار ساحل در شب را دارید یک پلیور نیاز دارید زیرا ممکن است هوا در شب سرد شود.

خانم‌ها در فصل بهار برای سفر به کیش بهتر است لباس‌های نخی و خنک، دامن‌ها نخی و آقایان برای در امان ماندن از گرمای هوا بهتر است شلوارک به همراه داشته باشند.

صندل، لوسیون و کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه ممکن است نیازتان شود. هوای بهار در جزیره کیش برای شنا کردن مناسب است و اگر علاقه دارید شنا کنید حتما لباس‌های شنا را به همراه داشته باشید.

در فصل تابستان برای سفر به کیش چه لباس‌هایی نیاز داریم؟

دمای هوا در فصل تابستان بسیار بالا می‌رود و حتی در شب‌ها کمتر از 30 درجه سانتی گراد نمی‌شود؛ به همین دلیل باید لباس‌های خنک و نخی به همراه داشته باشید. هوای کیش در این فصل علاوه‌بر گرم بودن شرجی هم می‌شود و استفاده از لباس‌های گرم و چسبان مانند خودکشی می‌ماند. صندل، دامن نخی، شلوارک، پیراهن و مانتوی نخی، کرم ضدآفتاب و کلاه و عینک آفتابی از لباس‌ها و وسایلی است که حتما در کیش لازمتان می‌شود.

در کیش چی بپوشیم؟

در فصل پاییز برای سفر به کیش چه لباس‌هایی نیازمان می‌شود؟

اوایل فصل پاییز هنوز هوای کیش گرم است و بهتر است لباس‌های خنک با خودتان به همراه داشته باشید اما هرچه به اواسط و اواخر پاییز نزدیک می‌شویم هوای جزیره کیش رو به خنک‌تر شدن می‌رود. البته فصل پاییز در کیش آنقدر سرد نمی‌شود که بخواهید کاپشن یا لباس‌های خیلی گرم با خودتان ببرید، اما ممکن است به یک پلیور یا بافت نیاز پیدا کنید زیرا در شب با وزش بادهای جزیره ممکن است هوا سردتر شود. در پاییز برای سفر به کیش می‌توانید از کفش‌های پارچه‌ای، صندل‌ها یا لباس های نخی استفاده کنید.

لباس های مناسب برای سفر به کیش

داشتن چمدانی سبک با لباس‌های مناسب برای جزیره مرجانی کیش

جزیره کیش بدلیل موقعیت جغرافیایی که در آن قرار گرفته است در بیشتر مواقع سال آب و هوای گرم و شرجی دارد. به همین دلیل در بیشتر مواقع نیازی به لباس‌های گرمی مانند کاپشن و پالتو پیدا نمی‌کنید و بیشتر به لباس‌های خنک و نخی نیاز دارید که حجم زیادی ندارد و می‌توانید در یک چمدان لباس‌هایتان را جا دهید. در جزیره کیش داشتن اکسسوری مناسب در کنار لباس‌های ساحلی و هاوایی هم عکس‌های شما را زیبا می‌کند و هم جلوه‌ی زیبایی به لباس‌هایتان می‌دهد، که با داشتن آنها می‌توانید استایل‌های زیباتری بسازید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.