آپلود با لینک مستقیم

قیمت خرید جاروبرقی مرکزی نقد و اقساط + دستگاه و تمام لوازم

خرید جاروبرقی مرکزی شرکت کارو

قیمت جاروبرقی مرکزی بستگی به نوع پروژه شما دارد. برای مثال برای خرید جاروبرقی مرکزی برای پروژه یک واحدی 200 متری، نیاز به خرید جاروبرقی مرکزی دوموتوره + لوله گذاری دارید و هزینه اجرای این پروژه با پروژه مثلا دو واحدی متفاوت است به همین دلیل قیمت جاروبرقی مرکزی مانند خرید جاروبرقی معمولی نیست که با توجه به نیاز خود یک نوع دستگاه را انتخاب کنید که قیمت آن مشخص باشد.

برای خرید جاروبرقی مرکزی از کجا اقدام کنیم؟ با توجه به اینکه اجرای سیستم جاروبرقی مرکزی به دلیل حساسیت بالای نحوه انجام آن، نیاز به تخصص و مهارت ویژه دارد به همین دلیل باید شرکتی را انتخاب کنید که هم تولید کننده باشد و هم اجرای پروژه شما را به صورت صفر تا صد برعهده بگیرد.

بهترین شرکت در حال حاضر که میتواند پروژه جاروبرقی مرکزی شما را به صورت صفر تا صد به صورت تضمینی همراه با برگه گارانتی و عقد قرارداد رسمی اجرا کند، شرکت جاروبرقی مرکزی کارو است. این شرکت دارای سابقه یک دهه فعالیت موفق به صورت تخصصی در زمینه تولید و اجرای سیستم جارو مرکزی است.

برای اجرای سیستم در ساختمان شما ابتدا باید پروژه از روی تصاویر نقشه ساختمان مورد بررسی قرار بگیرد، در طی بررسی  و ارزیابی های انجام شده، مقدار لوله گذاری مورد نیاز + نوع دستگاه مورد نیاز مشخص می‌گردد. همچنین امکان محاسبه تقریبی هزینه کلی سیستم نیز امکان پذیر است.

کارفرمایانی که میخواهند هزینه اجرای سیستم را به طور کامل بررسی کنند، میتوانند از طریق شماره تماس های موجود در سایت فروشگاه جاروبرقی مرکزی شرکت کارو با واحد فروش در ارتباط باشید و پروژه خود را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

خرید جاروبرقی مرکزی شامل چه دستگاه و لوازمی می‌شود؟

فروشگاه جاروبرقی مرکزی دستگاه پریز ست خرطوم

اگر بخواهیم در حالت کلی خرید جاروبرقی مرکزی را بررسی کنیم که دقیقا شامل چه مواردی می‌شود میتوان آن را به دو بخش تقسیم کرد: لوله گذاری و اجرای سیستم.

در بخش لوله گذاری همان طور که از نامش پیداست، شامل لوله و اتصالات و پریز جاروبرقی مرکزی می‌شود. لوله و اتصالات از لوله، انواع زانو با زوایای مختلف، بوشن و چسب تشکیل می‌شود. دو نوع پریز اتوماتیک و معمولی نیز وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارد اما با توجه به تجربیات شرکت کارو پریز معمولی دارای هزینه بسیار پایین تر، استفاده بسیار آسان و سریع و به مرور زمان امکان خرابی آن نسبت به اتوماتیک بسیار کمتر است. به همین دلیل پریز معمولی (دستی) به کارفرمایان عزیز پیشنهاد می‌شود.

فروشگاه جاروبرقی مرکزی لوله و اتصالات

در بخش اجرای آن نیز شامل دستگاه و ست خرطوم می‌شود. انتخاب دستگاه باید براساس نوع پروژه شما باشد تا بتواند بهترین بازدهی ممکن را ارائه دهد. برای مثال دستگاه جاروبرقی مرکزی دوموتوره شرکت کارو که دارای دو موتور 2000w واقعی که مجموع آن 4000w می‌شود باید برای ساختمان با زیربنای 150 الی 600 متر نصب شود چون در این بازه بهترین بازدهی را خواهد داشت.

اما اگر همین دستگاه برای زیربنای کمتر از 150 و بیشتر از 600 متر نصب شود، قطعا در هر دو حالت تحت فشار قرار می‌گیرد و منجر به افزایش استهلاک دستگاه میشود. افزایش استهلاک شامل افزایش صدای موتورها، داغ شدن دستگاه و در نهایت سوختگی کامل و یا نیم سوز شدن موتورها می‌شود.

انتخاب نوع دستگاه نیز در شرکت کارو به صورت دقیق و مناسب برای پروژه شما تعیین می‌شود. همچنین با توجه به اکثر پروژه هایی که تا حالا اجرا شده است، ست خرطوم 8 متری مورد استفاده قرار میگیرد که ممکن اندازه آن با توجه به پروژه شما متفاوت باشد.

پس خرید جاروبرقی مرکزی شامل لوله و اتصالات، پریز مکنده، دستگاه و ست خرطوم میشود. هزینه این لوازم همانطور که قبلا نیز ذکر شد با توجه به نوع پروژه شما متفاوت خواهد بود که میتوانید هزینه پروژه خود را با دریافت راهنمایی کامل از شرکت کارو محاسبه کنید.

خرید جاروبرقی مرکزی به صورت اقساطی

در شرکت کارو همانند سایر شرکت های معتبر در دنیا امکان فروش محصولات و ارائه خدمات خود را به صورت اقساطی فراهم کرده است. اما در شرکت کارو خوشبختانه خرید اقساطی جاروبرقی مرکزی کاملا بدون کارمزد است اما شرایط خاصی دارد که در ادامه خدمت شما عرض می‌کنیم.

خرید اقساطی جاروبرقی مرکزی در شرکت کارو به این شیوه است که کارفرما ابتدا باید 50% هزینه کلی پروژه را پرداخت کند سپس مابقی آن به صورت اقساط 5 ماهه تنظیم می‌شود که مبلغ هر ماه باید در قالب یک فقره چک صیادی تنظیم و تحویل شرکت داده شود.

پروسه اجرای پروژه در خرید اقساطی با خرید نقدی تفاوت ندارد به طوریکه اجرای پروژه بر اساس مدت زمان درج شده در قرارداد انجام می‌شود و هیچگونه تعللی در زمان اجرای پروژه اتفاق نخواهد افتاد.

مزایای خرید جاروبرقی مرکزی

مزایای خرید جاروبرقی مرکزی

خرید جاروبرقی مرکزی دارای مزایای فوق العاده ای است و به خودی خود هیچگونه معایبی ندارد اما امکان ایجاد معایب در سیستم در شرایط متفاوت وجود دارد که ابتدا مزایای استفاده از جاروبرقی مرکزی به جای جاروبرقی معمولی را بیان میکنیم.

حذف صدای ناخوشایند و گوش خراش جاروبرقی معمولی از محیط کار یا نشیمن مهمترین مزایای جاروبرقی مرکزی است. با توجه به اینکه دستگاه جاروبرقی مرکزی در مکانی خارج از محیط نشیمن یا محیط کار مانند پارکینگ، زیر راه پله، بالکن، انباری و غیره نصب می‌شود صدای آن به محیط استراحت و نشیمن شما نمیرسد پس به طور کل از این معضل نجات پیدا خواهید کرد.

دومین مورد در که در سلامت فردی بسیار موثر است و کمک بسیاری به بیماران تنفسی می‌کند، حذف گرد و غبار جاروبرقی معمولی از محیط است. خانم ها بیشتر با این مورد آشنایی دارند عموما در هنگام تمیز کاری خانه اگر از جاروبرقی معمولی استفاده کنند ابتدا خانه را جارو می‌کشند بعد از تمام شدن استفاده از جاروبرقی معمولی شروع به دستمال کشیدن لوازم خانه می‌کنند! چرا؟

چون جاروبرقی معمولی گرد و غبار بسیار ریز را نمی تواند در خود نگه دارد و آن را از طریق خروجی هوا در قسمت عقب آن تعبیه شده است خارج می‌کند و این گرد و غبار ریز روی وسایل قرار میگیرد و علی الخصوص وسایل برقی مانند تلویزیون، یخچال، کامپیوتر و غیره که دارای برد هستند در معرض این گرد و غبار ریز هستند و به مرور که موجب به تشکیل لایه ضخیم خواهد شد موجب  کاهش عمر دستگاه و خرابی قطعات آن می شود.

همچنین افرادی که دارای بیماری آسم و تنگی نفس هستند فورا به آن حساسیت نشان داده و موجب ایجاد اختلال در مسیر تنفسی آن خواهد شد. جاروبرقی مرکزی این گرد و غبار ریز را به طور کامل از طریق مسیر لوله ها از ساختمان خارج کرده و در محیطی که دستگاه نصب شده است (خارج از محیط نشیمن) بیرون میدهد.

سومین مورد که بسیار اهمیت دارد این است که، در جاروبرقی معمولی زمانی که شما میخواهید محیط کار یا خانه را جارو کشید باید مداوم دستگاه را با خود حمل کنید و حتی گاهی مجبور به بالا بردن از پله ها و بالکن خواهید شد که به مرور دو تا مشکل مهم را ایجاد می‌کند مشکل اول که همان بحث سلامتی شماست که منجر به ایجاد کمردرد، آرتروز و انواع بیماری های مفصلی خواهد شد.

دومین مشکلی که به وجود خواهد آمد بحث سلامتی بدنه و لوازم دستگاه است، در جاروبرقی معمولی عموما زود به زود به دلیل حمل و نقل زیاد دچار شکستگی بدنه، دسته ها و چرخ ها خواهد شد و کار به جایی می‌کشد که روزی باید کل بدنه دستگاه تعویض کنید چون عملا غیر قابل استفاده خواهد شد.

اما با خرید جاروبرقی مرکزی از این مشکلات نجات پیدا خواهید کرد! چرا؟ چون جاروبرقی مرکزی همان طور که قبلا نیز ذکر شد، از دو بخش لوله گذاری و دستگاه تشکیل شده است. دستگاه به صورت ثابت در مکان خاصی نصب می‌شود و برای جارو کردن خانه تنها لوله خرطوم را به پریز هایی که در بخش های مختلف ساختمان کار گذاشته شده وصل می‌کنید و خیلی راحت تمام ساختمان را بدون نیاز به حمل دستگاه جارو می‌کشید.

خرید جاروبرقی مرکزی چه معایب مهمی دارد؟

اگر از مزایای خرید جاروبرقی مرکزی بگوییم تمامی ندارد اما اجازه دهید معایبی که ممکن است به وجود آید را نیز بررسی کنیم تا اگر افرادی ناراضی از جاروبرقی مرکزی در میان خانواده، دوستان و یا آشنایان خود دارید بررسی داشته باشیم که ممکن است چرا ناراضی باشند.

جاروبرقی مرکزی اگر به درستی اجرا شود و البته به درستی استفاده شود، تضمین می‌کنیم هیچگونه مشکلی نخواهد داشت. ابتدا از مشکلاتی که ممکن است در بخش اجرای آن ایجاد شود را بررسی می‌کنیم.

زمانی که شخص یا شرکت مجری پروژه در این حوزه متخصص نباشد یا مهارت این حوزه را نداشته باشد، قطعا اولین مشکل در بخش اجرای لوله گذاری رخ میدهد. لوله گذاری جاروبرقی مرکزی باید با رعایت استانداردها و قوانین مهم آن اجرا شود در غیر این صورت با انتخاب حتی یک زانو یا یک مسیر اشتباه کل پروژه را چالش می‌کشد و میتواند آن را بلا استفاده کند.

همچنین مورد بعدی که میتواند پروژه را دچار کاهش مکش و ایجاد خرابی‌های پی در پی کند، متناسب نبودن نوع دستگاه با میزان لوله گذاری انجام شده است. اگر دستگاه قویتر یا ضعیف‌تر از دستگاه مناسب با پروژه اجرا شده باشد مشکلات عمده ای مانند سر و صدای زیاد دستگاه، داغ شدن موتورها، کاهش قدرت مکش، افزایش مصرف برق و در نهایت سوختن موتورها را باعث می‌شود.

تمامی این مشکلات میتواند دلیل آن این باشد که شخص یا شرکتی که فرآیند نصب جاروبرقی مرکزی را در ساختمان شما انجام داده تخصص کافی نداشته است و بخش لوله گذاری آن اگر دچار مشکل شده باشد جبران آن عملا غیر ممکن خواهد بود.

برای اینکه در بخش اجرای آن مشکلی نداشته باشید، بهترین راه حل این است که پروژه خود را به شرکتی بسپارید که سابقه چندین ساله و موفق داشته باشد به طوری که بتوانید با مشتریان آن تماس بگیرید و از کیفیت کار انجام شده باخبر شوید.

شرکت کارو دارای حدود یک دهه سابقه فعالیت موفق و با رضایت حداکثری مشتریان همراه است. به طوریکه اگر پروژه خود را به شرکت کارو بسپارید قطعا میتوانید با مشتریان موجود در شهرستان خود یا شهرهای اطراف که شرکت کارو اجرای پروژه جاروبرقی مرکزی را برای آنها انجام داده است تماس بگیرید و از میزان رضایت آنها از خرید جاروبرقی مرکزی مطلع شوید.

شرکت کارو تمام پروژه ها را به صورت 100% تضمینی همراه با برگه گارانتی 3 ساله و برگه 10 سال خدمات پس از فروش اجرا خواهد کرد. همچنین بعد از اجرای پروژه، دفترچه کامل راهنمای استفاده از سیستم را به مشتریان خود ارائه می‎‌کند تا با بهترین شیوه مورد استفاده قرار گیرد.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. اسماعیلی می گوید

    بسیار پر محتوا و‌عالی بود هرچی سوال داشتم جوابشو گرفتم

  2. حسن شالی می گوید

    واقعا هیچ وقت نمیدونستمخرید جاروبرقی مرکزی اینقدر میتونه مفید باشه .عالی بود