آپلود با لینک مستقیم

پرفروش ترین دستگاه های صنایع غذایی و بسته بندی

چکیده : شرکت بازرگانی AG واردکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

دستگاه ساشه AG

دستگاه پرکن بسته بندی ماشینی است که از آن برای پر کردن حجم معینی از محصولات جامد از جمله محصولات پودری و گرانولی یا انواع مایعات با ویسکوزیته متفاوت در بطری های پلاستیکی، شیشه ای، فلزی یا پاکت هایی با جنس مختلف، می توان استفاده نمود. دستگاه خشک کن AG قابلیت خشک کردن میوه تا گوشت را دارد و دستگاه ارده گیری ای جی برای تولید ارده از انواع دانه ها را دارا میباشد.

دستگاه بسته بندی ساشه چیست؟

دستگاه ساشه AG

دستگاه بسته بندی ساشه AG که به عنوان ساشه زن هم معروف است، دستگاه ایستاده و چند کاره می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی محصولات صنایع غذایی و بهداشتی به صورت تک نفره یا ساشه استفاده می کنند. اغلب محصولاتی که در منازل، فست‌فودها، قنادی ها، داروخانه ها، فروشگاه ها و. موجود هستند، توسط این دستگاه ها بسته بندی می شوند.

دستگاه ‌های بسته‌ بندی ( دستگاه ساشه) یا  Sachet packing machineبا توجه به ظرفیت، مدل و نوع موادی که برای پر شدن در نظر دارید، به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از دستگاه پرکن پودر اتومات برای انواع مواد پودری و گرانولی مانند پودر کافی میکس، نسکافه، ادویه‌جات مختلف و انواع حبوبات و دانه برنج استفاده می‌شود. به همین دلیل دستگاه بسته بندی (دستگاه ساشه) به نام‌ دستگاه بسته بندی نسکافه، دستگاه بسته بندی نمک، دستگاه بسته بندی شکر، بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی چیپسی نیز شناخته می‌شود. برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ در ساشه‌‌های تک نفره و بزرگتر، باید از دستگاه مخصوص بسته بندی (ساشه) مایعات استفاده کنید.

با استفاده از دستگاه ساشه می‌توانید انواع مایعات نظیر آبلیمو، سس، شامپو، نرم‌کننده، کرم و …. را پر و بسته‌ بندی کنید. از بسته بندی (ساشه) یا دستگاه ساشه زن عموماً در صنایع غذایی برای تولید ساشه‌های تک نفره ادویه‌جات و سس برای رستوران‌ها و در صنایع آرایشی و بهداشتی برای تولید شامپو و وسایل بهداشتی در سایز هتلی و یک بار مصرف استفاده می‌شود. این دستگاه به دلیل مدل بسته بندی آن به دستگاه ساشه مدادی نیز شناخته می‌شود.

انواع دوخت دستگاه بسته بندی ( دستگاه ساشه) پودر و مایعات

– دستگاه ساشه مدل سه طرف دوخت

-دستگاه ساشه با دوخت بک‌سیل (دوخت بالشی یا پشت دوخت دار)

-دستگاه ساشه مدل چهار طرف دوخت

جنس لفاف قابل استفاده برای دستگاه‌ها، به مدل دستگاه ساشه و محصول مورد نظر بستگی دارد. جنس لفاف‌های معمول و مورد استفاده، عبارتند از آلومینیوم فولی، کاغذهای ارتالون‌دار، فویل‌های چند لایه مات و شفاف و غیره

 کاربرد خشک کن میوه در مشاغل خانگی 

دستگاه میوه خشک کن AG

امروزه تغذیه و نوع آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بیشتر افراد تمایل به مصرف مواد خوراکی و تنقلات طبیعی و سالم دارند. میوه خشک یا چیپس میوه یک خوراکی لذیذ و خوشمزه است که از زمان گذشته به صورت سنتی تولید می‌کردند و در مراسم ها و مهمانی ها از آن استفاده می نمودند.

دمای مناسب دستگاه میوه خشک کن برای انواع مختلف غذا:

  • گیاهان 95درجه فارنهایت
  • سبزیجات 125درجه فارنهایت
  • لوبیا و عدس 125درجه فارنهایت
  • میوه 135 درجه فارنهایت
  • دانه‌ها 145 درجه فارنهایت
  • گوشت‌های از پیش پخته شده 145 درجه فارنهایت
  • گوشت، غذاهای دریایی 160 درجه فارنهایت
  • طیور 165 درجه فارنهایت

همانطور که می‌بینید، درجه حرارت کاملاً متفاوت است، به همین دلیل مهم است که اگر همزمان بیش از یک نوع ماده را خشک می‌کنید، مطمئن شوید که غذاها را به طور مناسب با هم دسته بندی می‌کنید.

اگر نیاز به سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن دارید، افزایش حرارت دستگاه میوه خشک کن ای جی راه حل مناسبی نیست. در عوض، می‌توانید مواد غذایی خود را به قطعات نازک‌تر/کوچک‌تر برش دهید یا میزان کمتری از آن را در دستگاه خشک کن قرار دهید.

دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری AG

دستگاه ارده گیری از جمله تجهیزات فرآوری و عمل آوری مواد غذایی به حساب می آید. دستگاه ارده گیری در گروه ماشین آلات آماده سازی در صنایع غذایی قرار می گیرد. برای تولید ارده از دانه‌های کنجد و کره مغزیجات از دانه های روغنی مختلف مانند فندق، بادام زمینی و… بسیار کاربرد دارد.

دستگاه ارده گیری با توجه به راندمان کاری و میزان ظرفیت تولید می تواند به صورت مصارف خانگی، فروشگاهی، عطاری و… استفاده شود. البته کاربرد اصلی این دستگاه در راه اندازی خط تولید ارده طبیعی و ارگانیک به صورت خانگی یا فروشگاه محلی می باشد.

میزان ظرفیت تولید دستگاه ارده گیر از ۱۵ الی ۲۰ کیلوگرم در ساعت متفاوت است. به طور کلی بر همین اساس میزان بازده دستگاه و نیز قدرت موتور و سرعت آن به انواع مختلف خانگی و صنعتی دسته بندی می شود.

از دستگاه ارده گیری ای جی ، برای تولید کردن ارده از کنجد و همچنین تولید کره از انواع دانه های روغنی و گیاهی مثل بادام زمینی، گردو، بادام و پسته استفاده می کنند. دستگاه های ارده گیری(کره گیری)، بنا به بازده کاری و ظرفیت تولیدی به انواع مدل های خانگی، فروشگاهی، عطاری و لبنیاتی دسته بندی می شوند.

برای راه اندازی خط تولید خانگی، بیشتر برای تولید ارده طبیعی و ارگانیک کنجد در منزل یا مغازه و فروشگاه های کوچک دستگاه ارده گیری خانگی کاربرد زیادی دارد، که با توجه به اندازه دستگاه، ظرفیت تولید ارده بین 1.5 تا 30 کیلوگرم ارده در ساعت متغیر است.

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه ارده گیری، خشک کن میوه و ساشه صنعتی و نیمه صنعتی می باشد.

برای خرید دستگاه ارده گیری، خشک کن میوه و ساشه به سایت ای جی (AG777.com) مراجعه کنید

برای خرید دستگاه مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: 91010118-031

شرکت بازرگانی AG واردکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
امتیاز دهید

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.