آپلود با لینک مستقیم

آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته بازار کار را از کجا یاد بگیریم؟

آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته موسسه اقتصاد قرن

آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند با اعتماد به نفس و به صورت حرفه ای، وارد بازار کار شوند، یک امر ضروری محسوب می شود. به عبارت دیگر، این دوره های آموزشی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال میانبر هستند و تمایل دارند در سریع ترین حالت ممکن، علم حسابداری را به صورت حرفه ای و تجربی بیاموزند. البته این افراد، باید بدانند که تنها لازمه ورود به بازار حسابداری، داشتن یک مدرک نیست. بلکه باید با تمرین های پیاپی و ممارست، حسابداری را به طور کاربردیو بازاری، بلد باشند.

آموزش حسابداری مقدماتی این امکان را برای کارآموزان فراهم می کند تا علاوه بر یادگیری مفاهیم علمی، تمام مفاهیم را به صورت کاربردی و عملی بیاموزند. این تدبیر باعث می شود که حسابداران کارآموز، هیچ ترسی از فضای واقعی حسابداری نداشته باشند و آن را به صورت واقعی در این آموزش ها تجربه کنند.

با توجه به اینکه حسابداری در تمام دنیا، بازار کار خوبی دارد، آموزشگاه های مختلفی، اقدام به برپایی دوره های آموزشی حسابداری پیشرفته می کنند. در واقع این بازار کار تا حدی است که افراد می توانند با مدرک حسابداری به راحتی اقدام به مهاجرت نمایند. حتی برخی از این آموزشگاه ها به منظور رفاه حال کارآموزان، این دوره را به صورت رایگان، برگزار می نمایند.

موسسه حسابداری اقتصاد قرن یکی از معتبرترین و باتجربه ترین آموزشگاه هایی است که این دوره آموزشی را به کارآموزان ارائه می دهد. از مهم ترین خدمات این مجموعه می توان به ارائه انواع دوره های آموزشی حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته تا پیشرفته، اشاره نمود.

چه کسانی واجد شرایط برای حضور در آموزش حسابداری مقدماتی هستند؟

دوره حسابداری مقدماتی تا پیشرفته یعنی آموزش صفر تا صد اصول حسابداری، بنابراین تمام افراد حتی آن هایی که هیچ اطلاعات و دانشی از حسابداری ندارند؛ می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. البته پیشنهاد می کنیم افرادی در این دوره ها شرکت کنند که قصد دارند در آینده وارد بازار کار شوند.

از جمله این افراد می توان به دانش آموزان و دانشجویان رشته حسابداری، کارآموزان فنی و حرفه ای، علاقه مندان به رشته حسابداری و کاربرانی که در رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی، فارغ التحصیل شده اند اشاره کرد.

نکته قابل توجه در مورد این دوره آموزشی این است که به پیش نیاز خاصی احتیاج ندارد. در واقع تنها انگیزه و علاقه کارآموزان برای یادگیری و ارتقای این علم، رمز موفقیت در این دوره است. بنابراین، توصیه می کنیم تنها به فکر کسب مدرک نباشید و سعی کنید دانش و مهارت حسابداری خود را افزایش دهید. چرا که این مهارت و دانش شماست که می تواند شما را بدون هیچ ترسی و با اعتماد به نفس کامل، وارد بازار کار حسابداری کند.

حسابداری شغلی است که افراد در مدت زمان کوتاهی می توانند آن را بیاموزند و از آن درآمد کسب کنند. چرا که تمام کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ و تمام شرکت ها، سازمان ها و .. به حسابدار نیاز دارند.

سرفصل های مهم دوره های آموزشی حسابداری به صورت پیشرفته

سرفصل های مهم دوره های آموزشی حسابداری به صورت پیشرفته

از جمله مهمترین سرفصل های دوره پیشرفته حسابداری که در موسسه حسابداری اقتصاد قرن هم ارائه می شود عبارتند از:

  • عملکرد مالی موسسه
  • نحوه ثبت و گزارش حساب
  • چگونگی تهیه صورت های مالی
  • آموزش انواع عملیات های حسابداری رایج در موسسات بازرگانی و خدماتی
  • آموزش و آشنایی با انواع اسناد تجاری نظیر چک، سفته، برات و …
  • آموزش انواع عملیات های حسابداری مربوط به بانک مثل تنخواه گردان و صندوق
  • آشنایی با انواع و اصلاح یا تعدیل حساب
  • آموزش تعدیل حساب
  • آموزش اکسل حسابداری
  • معرفی انواع اصول و مفاهیم حسابداری
  • نحوه استفاده از کامپیوتر در حسابداری
  • و …

به طور کلی با این سر فصل ها، کارآموزان مهارت های مختلفی در حسابداری به دست می آورند. از جمله این مهارت ها می توان به آشنایی با اصول و مبانی حسابداری، چگونگی تهیه صورت های مالی، چگونگی کار کردن با کامپیوتر، استفاده از انواع اسناد تجاری، اصلاح حساب و … اشاره نمود.

موسسه حسابداری اقتصاد قرن

موسسه حسابداری اقتصاد قرن این افتخار را دارد که با برگزاری انواع دوره ها و پکیج آموزش حسابداری بازار کار در خدمت شما عزیزان باشد. نکته قابل توجه در مورد دوره های آموزشی حسابداری این موسسه این است که تمام دوره ها هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و آنلاین انجام می گیرد. در این صورت کاربران، هیچ دغدغه ای مبنی بر زمان یا هزینه رفت و آمد نداشته باشند.

دوره آنلاین آموزش حسابداری موسسه اقتصاد قرن برای کاربرانی که تمایل به یادگیری صفر تا صد حسابداری دارند اما نمی خواهند وقت و هزینه خود را هدر دهند، بهترین گزینه است. این موسسه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری، دوره ای مخصوص بازار کار ارائه می دهد. در واقع متقاضیان با شرکت در این دوره ها می توانند تمام فوت و فن های اصولی شرکت های بزرگ و کوچک را بیاموزند.

به طور کلی، هدف موسسه حسابداری اقتصاد قرن، آموزشی اصولی حسابداری مقدماتی تا پیشرفته تا پیشرفته به صورت حرفه ای می باشد.

مزایای دوره های آموزشی حسابداری چیست؟

  • در این دوره ها، فضای بازار کار حسابداری برای کارآموزان شبیه سازی می شود. لذا آن ها می توانند به طور واقعی این فضا را احساس کنند.
  • از دیگر مزایای این دوره ها، ماهر شدن در حل پیچیده ترین و بروزترین مسائل حسابداری است که به کمک تمرین های پی در پی در به دست می آید.
  • رایگان بودن از دیگر مزایای مهم این دوره است. چرا که تنها هدف آن. افزایش دانش حسابداری کارآموزان می باشد. همچنین افرادی که در دوره مقدماتی تا پیشرفته موفق شدند امتیاز لازم را به دست آورند می توانند به صورت رایگان در دوره پیشرفته نیز شرکت نمایند.
  • این دوره به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس پخش می شود.
  • از دیگر مزایای جالب توجه این دوره، ساعات برگزاری کلاس ها است که در ساعت های غیر اداری می باشد. لذا تمام افراد حتی شاغل، می توانند در آن شرکت کنند.

علاوه بر این مزیت ها، موسسه حسابداری اقتصاد قرن ( ithce.ir ) به دلیل بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص این ضمانت را به کارآموزان می دهد که بعد از اتمام دوره مقدماتی تا پیشرفته، وارد بازار کار شده و انواع کارهای پروژه ای را انجام دهند. حتی برای کارآموزان ممتاز، امکان استخدام در شرکت های معتبر را فراهم می نماید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1.6/5 - (7 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.