آپلود با لینک مستقیم

حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی گرافیک تقریبا سنگینی دارد و برای اجرا در تلفن همراه هوشمند و سیستم‌های خانگی به حداقل‌هایی برای نصب نیاز دارد. با توجه به این موضوع علاقه‌مندان گیم و بازی، دوست دارند بدانند که حداقل سیستم مورد نیاز کلاف دیوتی موبایل شامل چه مواردی می‌شود. اینکه آیا این بازی به راحتی داخل تلفن همراه نصب می‌شود یا خیر؛ در صورت نصب می‌توان با هیچ لگ و قطعی هنگام بازی، آن را به آخر رساند یا خیر. علاوه بر موبایل، سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای PC هم شرایطی دارد که با آشنایی با شرایط نصب آن می‌توان کالاف دیوتی را به راحتی بر روی کامپیوتر هم نصب و بازی کرد.

 کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین ها

بازی کالاف دیوتی موبایل که در سال 2019  منتشر شده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های موبایلی شناخته می‌شود. بازی اکشن و تیراندازی کالاف دیوتی موبایل یکی از آثار پرطرفدار از شرکت‌های اکتیویژن و تنست گیمز (توسعه‌دهنده بازی‌های معروف فورتنایت) به حساب می‌آید.

بازی کالاف دیوتی موبایل

این بازی چند نفره آنلاین در فضای جنگنجویانه سری بازی‌های دیگر ندای وظیفه اتفاق می‌افتد و در تمام مدت روحیه نبرد تیمی و همکاری، سرعت عمل، مهارت تیراندازی بازیکنان را به چالش می‌کشد. در این بازی با استفاده از تجهیزات و سلاح‌هایی که به همراه دارید، می‌توانید در مقابل دشمن مبارزه کنید و پیروز میدان شوید.

ویژگی های سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای اندروید

گیمرهایی که سیستم عامل اندروید در اختیار دارند برای نصب این بازی نیاز به حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل دارند. این سیستم باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد:

  • حداقل اندروید ۵.۱ و بالاتر از آن
  • حافظه رم(ram) ۳ گیگ و بالاتر
  • پردازنده cpu گرافیکی Adreno 506 معادل/ بالاتر
  • پردازنده cpu مرکزی Snapdragon 625 معادل/ بالاتر

ویژگی های سیستم آیفون(ios) برای کالاف دیوتی موبایل

افرادی که سیستم آیفون(ios)دارند هم باید حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل را داشته باشند. اگر شما سیستم آیفون (ios) با مشخصات زیر دارید، می‌توانید کالاف دیوتی موبایل را بر روی آن اجرا کنید:

  • آی‌اواس (ios) ۹ و بالاتر از آن (گوشی‌های آیفون ۶ به بالا)
  • نرخ فریم SPF 30 به بالا
  • حافظه داخلی مشابه اندروید
  • ۱.۱ گیگابایت فضای خالی دانلود
  • ۱.۵ گیگابایت فضای خالی برای نصب

سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل

ویژگی سیستم عامل مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل در کامپیوتر

اگر شما قصد دارید بازی کالاف دیوتی موبایل را بر روی کامپیوتر شخصی و لپ تاپ خود نصب کنید، سیستم شما باید دارای حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل باشد. لذا شما باید با این ویژگی‌ها آشنا باشید و وجود آن‌ها را در کامپیوتر خود بررسی کنید. سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای PC باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد:

  • دارای ویندوز ۷ و بالاتر
  • وجود بین ۲ تا ۵ گیگابایت فضای داخلی
  • داشتن ۸ گیگابایت و بیشتر حافظه رم RAM

علاوه بر این موارد، وجود پردازنده مرکزی یا (CPU) این سیستم باید Intel core i5 با فراکانس 2.5 تا 3.0 گیگاهرتز الزامی است. همچنین باید دارای کارت گرافیک 660Nvidia GTX یا معادل آن و بالاتر باشد.

گیمرهایی که علاقه‌مند بازی‌های ویدئویی مهیج و نبردهای مسلحانه نفسگیر در فضای سه بعدی کالاف دیوتی هستند، می‌توانند با بررسی سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل برای PC از این بازی لذت ببرند.

فایل نصبی کالاف دیوتی موبایل چقدر حجم می گیرد؟

افرادی که به بررسی حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل پرداخته‌اند و قصد نصب این بازی را دارند، باید بدانند که فایل apk کالاف دیوتی موبایل تقریبا 67 مگابایت حجم داشته که برای نصب این بازی حدودا 1 گیگابایت حافظه داخلی نیازاست.

حجم فایل نصب کالاف دیوتی موبایل

در صورتی‌که شما کالاف دیوتی موبایل را در تلفن همراه خود نصب دارید، در نظر داشته باشید که تلفن همراه شما حداقل 2 گیگابایت حافظه داخلی خالی داشته باشد. علاوه بر این رم تلفن همراه شما با توجه به گرافیک سنگین آن کمتر از 3 یا 4 گیگابایت نباید نباشد.

آیفون 13 و 14 پرومکس؛ بهترین موبایل ها برای اجرای بازی کالاف دیوتی

آیفون 13 و 14  پرومکس بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند رده بالای امروزی محسوب می‌شوند که توسط شرکت اپل ساخته شده‌اند. این گوشی‌ها جزو بهترین‌ها برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل هستند. با مشاهده مشخصات گوشی متوجه قابلیت‌های جذاب آن‌ها خواهید شد. در صورتی که شما امکان خرید این گوشی‌ها را ندارید نباید نگران باشید، چرا که از نکات مثبت بازی کالاف دیوتی، قابلیت اجرای آن در گوشی‌های رده پایین و میان‌رده است. اما باید توجه داشته باشید که حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل را داشته باشند.

جذابیت های بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل تنوع خیره کننده‌ای در تجهیزات، سلاح‌ها، لباس و ویژگی‌های شخصیت‌ها دارد. کالاف دیوتی موبایل قابلیت سفارشی‌سازی شخصیت‌ها با سی پی کالاف، رویاهای جنگجویان شما را محقق می‌کند.

این بازی، گرافیک سه بعدی دارد که تمامی موارد را با جزئیات به شما نشان داده و تجربه بسیار خوبی از یک بازی ویدئویی برایتان رقم می‌زند. همچنین با موسیقی مناسب و صداگذاری‌های جذاب از بازی لذت بیشتری خواهید برد.

شما می‌توانید همراه با دوستان خود، کلاف دیوتی موبایل را بازی و جوایز تیمی نبرد را ببرید. جالب است بدانید که این بازی حالات متنوعی دارد؛ بدین شکل که می‌توانید به صورت اول شخص و در سبک نقش آفرینی داستان ندای وظیفه را پیش ببرید. همچنین می‌توانید با قابلیت گاچا برنامه امتیاز بگیرید و از سلاح‌های متنوع و کارآمد، خودرو و لباس‌های جدید استفاده کنید.

نسل جدید کالاف دیوتی

در طی ماه‌های اخیر کمپانی اکتیویژن از بازی جدیدی با نام کالاف دیوتی وارزون موبایل کرده، این بازی در واقع ترکیبی خاص و جذاب از بازی نسخه دسکتاپ وارزون کالاف دیوتی و کالاف دیوتی موبایل می‌باشد، که پیشنهاد می‌کنیم؛ حتی برای یکبار این بازی را دانلود و نصب کنید و از گرافیک و جذابیت این بازی شگفت زده شوید.

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

لذت بازی کالاف دیوتی موبایل را از دست ندهید (جمع بندی)

گیمرها و علاقه‌مندان به بازی کالاف دیوتی، با آشنایی با حداقل سیستم مورد نیاز کالاف دیوتی موبایل و نصب آن بر مواردی همچون گوشی اندروید، iOS و کامپیوتر می‌توانند از بازی کردن کالاف دیوتی لذت زیادی ببرند.

در ابتدا بازی کالاف دیوتی موبایل برای گوشی‌های اندروید و ios (آی او اس) منتشر و در مدت بسیار کوتاهی با استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به بازی روبرو شد. اما این بازی با تمام جذابیت‌ها قابلیت نصب در همه گوشی‌های موبایلی را ندارد. لذا افرادی که مدل‌های پایین تلفن  همراه را در اختیار دارند، می‌توانند با نصب بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی کامپیوتر و لپ تاپ خود، اوقات فراغت خوشی را برای خود رقم بزنند.

منبع: diamond-land

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
3.5/5 - (8 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ک--- گیم می گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی