آپلود با لینک مستقیم

خرید ارزان قاب و شاسی گوشی موبایل

ظاهر و زیبایی گوشی، یکی از اولین نکاتی است که شما در خرید گوشی هوشمند خود به آن توجه میکنید. طراحی گوشی مدنظر شما میتواند تاثیر بسیار زیادی در لذت بردن از کار با گوشی هوشمندتان داشته باشد. قاب و شاسی گوشی موبایل بیشترین نقش را در طراحی گوشی هوشمند شما دارد.

قاب و شاسی هر گوشی هوشمند متمایز و مختص به خود آن گوشی میباشد. قاب و شاسی باعث میشود که گوشی هوشمند شما ظاهر و طراحی منحصر به فردی داشته باشد.

به همین دلیل در میان برندهای مختلف، هر گوشی هوشمند دارای قاب و شاسی مخصوص میباشد. برای مثال اگر گوشی شما سامسونگ یا آیفون است، باید قاب و شاسی سامسونگ و قاب و شاسی آیفون مخصوص به مدل گوشی‎تان را سفارش دهید.

علاوه بر تفاوت قاب و شاسی موبایل هر برند و مدل از گوشی هوشمند، تمامی قاب و شاسی‎های گوشی موبایل یک وظیفه دارند و آن هم محافظت از گوشی موبایل شما است.

از قاب گوشی موبایل برای پوشش دادن دور موبایل و از شاسی به عنوان یک پوشش برای کل گوشی استفاده میشود و همچنین تمامی قطعات گوشی بر روی آن نصب میشود.

در فروشگاه فونی شاپ شما میتوانید، انواع قاب و شاسی موبایل را با مناسب‎ترین قیمت خریداری کنید. تنها لازم است تا مدل و برند گوشی خود را جستجو کنید تا از قیمت لوازم جانبی و قطعات موبایل خود شگفت زده شوید.

به دلیل اینکه قاب و شاسی موبایل بخش بیرونی گوشی شما را تشکیل میدهند، به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب میباشند، که این آسیب میتواند در شکل یک شکستگی بر روی قاب گوشی‎تان ظاهر شود.

قطعا ظاهر گوشی موبایل برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، پس اگر قاب و شاسی شیائومی و یا قاب و شاسی هوآوی گوشی هوشمندتان آسیب دیده است، همین حالا به فروشگاه فونی شاپ سر بزنید.

مزایای قاب و شاسی گوشی موبایل

تمامی افرادی که قصد خرید گوشی موبایل دارند، علاوه بر کارایی گوشی هوشمند مدنظر خود به ظاهر و شکیل بودن گوشی هم توجه خاصی دارند.

شکل و ظاهر گوشی موبایل تاثیر بسیار زیادی در استقبال عمومی و فروش گوشی هوشمند دارد، که به همین دلیل کمپانی‎هایی مانند سامسونگ و اپل تلاش میکنند، در قاب و شاسی سامسونگ و قاب و شاسی آیفون  فونی شاپ گوشی‎های جدید خود تغییرات مثبتی لحاظ کنند.

امروزه به دلیل آنکه ما از گوشی‎های هوشمند خود در هرجایی که هستیم استفاده میکنیم، به همین دلیل گوشی‎های ما در معرض آسیب زیادی هستند.

قاب و شاسی هر گوشی موبایل بسیار آسیب پذیر است، به همین دلیل برخی از ضربات میتوانند به قاب و شاسی موبایل آسیب زیادی وارد کنند که شما پس از آن مجبور هستید قاب و شاسی موبایل‎تان را تعویض کنید.

به همین دلیل علاوه بر طراحی گوشی موبایل، قاب و شاسی تاثیر بسیار زیادی در حفظ ایمنی قطعات گوشی موبایل شما دارد تا آن‎ها را در برابر ضربات مقاوم نگه دارد.

به همین دلیل اگر قاب و شاسی گوشی موبایل شما آسیب دیده است، همین حالا قاب و شاسی آن را تعویض کنید تا در اثر ضربه‌های احتمالی بعدی، قطعات گوشی‌تان آُسیب نبیند.

در فروشگاه فونی شاپ میتوانید، انواع قاب و شاسی شیائومی و قاب و شاسی هوآوی و سایر برندهای گوشی‎های هوشمند را با مناسب‎ترین و ارزان‎ترین قیمت در ایران تهیه کنید.

در ادامه به بررسی انواع قاب و شاسی موجود در بازار میپردازیم و نمونه‎های آن را به اختصار معرفی میکنیم تا شما اطلاعات کاملی در رابطه با قاب و شاسی گوشی موبایل داشته باشید.

انواع قاب و شاسی گوشی موبایل

در مجموع دو نمونه قاب و شاسی موبایل وجود دارد که از آن‎ها برای گوشی‎های موبایل استفاده میشود. قاب و شاسی پلاستیکی – قاب و شاسی فلزی

قاب و شاسی پلاستیکی

از این نوع قاب برای گوشی‎های قدیمی و رده پایین‎تر استفاده میشود. به دلیل اینکه جنس این نمونه از قاب و شاسی از پلاستیک بوده، قیمت بسیار پایین‎تری نسبت به نمونه فلزی خود دارد.

گوشی موبایل شما در معرض آسیب‎های فیزیکی زیادی است، اگر قاب و شاسی گوشی موبایل شما پلاستیکی باشد، برای تعویض قاب و شاسی آن نیاز نیست هزینه زیادی بپردازید.

قاب و شاسی فلزی

برای گوشی‎های هوشمند جدید از قاب و شاسی فلزی استفاده میشود. برند سامسونگ و اپل از جنس فلزی قاب و شاسی ساموسنگ و قاب و شاسی آیفون استفاده میکنند تا قطعات گوشی شما امنیت بیشتری داشته باشند.

قاب و شاسی فلزی نسبت به نمونه پلاستیکی از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار است که به همین دلیل بسیاری از برندهای مطرح از قاب و شاسی فلزی در ساخت گوشی موبایل استفاده میکنند.

جنس قاب و شاسی شیائومی و قاب و شاسی هوآوی از فلز میباشد که به همین دلیل گوشی‎های این دو برند از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

با تمام این اوصاف هزینه قاب و شاسی فلزی نسبت به قاب و شاسی پلاستیکی به مراتب بیشتر است و شما برای تعویض آن هم باید هزینه بیشتری بپردازید.

در نتیجه اگر قاب و شاسی گوشی موبایل شما آسیب دیده است و میخواهید که آن را تعویض کنید و به دنبال مناسب‎ترین قیمت برای خرید کیفیت اصلی آن هستید، همین حالا وارد فبروشگاه فونی شاپ شوید و مدل و برند گوشی خود را جستجو کنید.

نتایج به دست آمده قرار است شما را شگفت زده کند!

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (1 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.