آپلود با لینک مستقیم

مجله استادبانک؛ بهترین منبع برای مشاوره‌، نمونه سوال و گام به گام در همه مقاطع تحصیلی

فرقی نمی‌کند که دانش‌آموز چه پایه و چه مقطعی هستید، برای موفقیت تحصیلی به چند عامل بسیار مهم نیاز دارید. در واقع برای اینکه به خوبی درس بخوانید به چند ابزار بسیار مهم نیاز پیدا می‌کنید. معلم خصوصی، مشاوره تحصیلی، دسترسی به منابع کمک آموزشی، نمونه سوالات امتحانی و گام به گام‌ها از مهم‌ترین مواردی هستند که شما همواره به آن نیاز داشته و بارها برای اهداف مختلف از آن‌ها استفاده کرده‌اید.

با معلم کلاس خصوصی برای یک سال تحصیلی یا حتی چند جلسه موفقیت در امتحان پیش روی خود کلاس برداشته و از کتاب‌های کمکی برای فهم بهتر مطالب استفاده کرده‌اید. از مشاوره تحصیلی برای داشتن برنامه‌ریزی درسی بهتر راهنمایی گرفته و از نمونه سوالات دوره‌های مختلف امتحانی برای مرور و تمرین بیشتر در شب‌های امتحان استفاده کرده‌اید. بنابراین این منابع یادگیری (معلم خصوصی، منابع درسی، مشاوره تحصیلی) لازمه همه دانش‌آموزان برای کسب نمره قبولی و موفقیت در دوران تحصیل است.

به دلیل اهمیت دسترسی به این منابع، پس بهتر است با سایت و مجله‌ای آشنا شوید که ورود به آن تمام نیازهای آموزشی شما را رفع خواهد کرد و بهترین وآسان‌ترین روش‌های استفاده از منابع یادگیری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین منابع یادگیری در مجله استادبانک و روش‌های استفاده از منابع یادگیری

در مجله استادبانک شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید به راحتی به منابع یادگیری دسترسی پیدا کرده و همه نیازهای آموزشی‌ خود را برطرف کنید. مهم‌ترین ابزارهای موفقیت تحصیلی و منابع یادگیری در استادبانک شامل موارد زیر است که شما با مراجعه به مجله آموزشی این مجموعه، می‌توانید به هر کدام از این موارد دسترسی پیدا کنید.

بخش مشاوره تحصیلی و مقالات تخصصی از مجموعه تدریس خصوصی استادبانک

مشاوره تحصیلی یکی از مهم‌ترین منابعی است که دانش‌آموزان برای هدایت تحصیلی به سراغ آن می‌روند. مشاوره تحصیلی در پایه ابتدایی شامل مواردی همچون برنامه‌ریزی درسی، نحوه مطالعه دروس، سنجش کلاس اولی‌ها، علاقمند کردن دانش‌آموزان به درس خواندن، تشخیص دانش‌آموزان بیش فعال یا دچار اختلالات یادگیری و روش‌های قبولی در آزمون‌ تیزهوشان ششم به هفتم است.

در پایه متوسطه مشاوره تحصیلی علاوه بر موارد مشاوره‌ای و هدایت‌ تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی، شامل آزمون رغبت و توانایی پایه نهم و همچنین روش‌های قبولی در آزمون‌ تیزهوشان نهم به دهم نیز است.  در مقاطع بالاتر و کنکور اهمیت مشاوره تحصیلی به مراتب بیشتر شده و شامل برنامه‌ریزی جامع مطالعه دروس، برنامه مرور و حل تست، جمع‌بندی و همچنین مسائل روانی و اضطراب دانش‌آموزان نیز است.

همه این موارد از جمله موضوعات بسیار مهم و اساسی هستند که مجله استادبانک در بخش مقالات مشاوره تحصیلی خود به صورت تخصصی آن‌ها را پوشش داده است. همچنین علاوه بر مطالعه این مقالات، شما می‌توانید با ورود به بخش مشاوره تحصیلی استادبانک، در هر زمینه‌ای سوالات خود را از مشاوره مورد نظر‌تان پرسیده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

بخش معلم خصوصی استادبانک، بهترین منبع برای رفع اشکال و یادگیری بهتر دروس

قطعاً برای درک بهتر مطالب نیاز به آموزش و تدریس روان و حرفه‌ای معلم است. اما متاسفانه در خیلی از مدارس، کمبود حضور همچنین معلمان حرفه‌ای احساس می‌شود، بنابراین اولین و بهترین گزینه شرکت در کلاس معلم خصوصی است. آموزش خصوصی همواره یکی از بهترین آموزش‌ها از جهت یادگیری هدفمند‌تر و تمرکز بالای شاگرد در کلاس بوده است. این بخش از نیاز آموزشی را استادبانک با ارائه محتواها و مطالب آموزشی نظیر یادگیری و آموزش فیزیک، آموزش زبان، آموزش آیلتس و سایر دروس رفع کرده است. علاوه بر این محتواهای آموزشی، با معرفی برترین اساتید تدریس خصوصی در همه مقاطع تحصیلی نیز به دانش‌آموزان کمک کرده  تا با زودبازده‌ترین و بهترین روش یادگیری دروس آشنا شده و در کمترین زمان رفع اشکال کنند.

بخش فایل نمونه سوالات دوره‌های مختلف امتحانی در مجله استادبانک

در مجله استادبانک، شما دانش‌آموزان عزیز علاوه بر بخش مشاوره تحصیلی و معلم خصوصی می‌توانید از سایر محتواهای رایگان این مجموعه نظیر دانلود کتب درسی، راهنمایی و معرفی کتب کمک درسی و آموزشی و همچنین با مراجعه به صفحه نمونه سوالات دوره‌های مختلف امتحانی و گام به گام دروس، از محتواهای این صفحات نیز استفاده کنید.

بخش نمونه سوالات امتحانی شامل نمونه سوالات به همراه پاسخ‌نامه آن برای همه مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا کنکور است. لینک‌های دانلود نمونه سوالات به صورت فصل به فصل در مجله استادبانک برای دانلود قرار گرفته است که شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید برای مرور و تمرین بیشتر در شب‌های امتحان به سراغ این سوالات بروید.

همچنین گام به گام تمامی دروس پایه ابتدایی، متوسط و کنکور نیز در مگ استادبانک منتشر شده است که می‌توانید با کلیک روی لینک قرار داده شده در این بخش، به صورت رایگان وارد صفحات گام به گام دروس شده و لینک‌های آن را دانلود کنید و برای مطالعه نکات کلیدی و جمع‌بندی سریع‌تر در ایام امتحانات از این فایل‌ها نیز استفاده نمایید.

برای دسترسی راحت‌تر شما عزیزان، علاه بر مجله استادبانک، اپلیکیشن نمونه سوالات و گام به گام دروس استادبانک نیز فعال بوده که با دانلود و نصب آن روی گوشی‌های موبایل خود، می‌توانید علاوه بر دسترسی به فایل نمونه سوالات و گام به گام، به بخش دانلود فایل‌های کتب درسی و همچنین سایت استادبانک و اساتید تدریس خصوصی نیز مراجعه کنید.

سایت تدریس خصوصی استادبانک به همراه مجلات آموزشی آن، بهترین همراه برای دانش‌آموزان

خیلی مهم است که از همان ابتدای تحصیل با یک انتخاب بهینه و هدفمند بتوانید تمام نیازهای آموزشی خود را برطرف نمایید. سایت تدریس خصوصی استادبانک با معرفی برترین اساتید تدریس خصوصی و مشاورین تحصیلی حرفه‌ای، تلاش می‌کند تا شما  در زمینه رفع اشکال دروس، یادگیری بهینه، برنامه‌ریزی و هدایت تحصیلی بهترین نتایج ممکن را کسب کنید.

همه اساتید استادبانک دارای مهارت لازم در تدریس هستند که شما می‌توانید با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک، در بخش  رزومه اساتید و نظرسنجی شاگردان آن‌ها، میزان مهارت شان در تدریس را مشاهده کنید. همچنین در مجله استادبانک نیز می‌توانید سایر نیازهای آموزشی خود نظیر دسترسی به نمونه سوالات و منابع آموزشی، مطالعه محتواهای مشاوره‌ای و غیره را نیز برطرف نمایید. در هر صورت با انتخاب استادبانک، پکیج کاملی از منابع یادگیری را می‌توانید در اختیار داشته و لذت یادگیری را برای خود فراهم کنید. تنها کافیست یا وارد سایت به نشانی www.ostadbank.com شوید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید.

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
2.3/5 - (3 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.