آپلود با لینک مستقیم

بهترین مرکز فروش و چاپ پوشه دکمه دار 100 عددی کجاست؟

بهترین مرکز فروش و چاپ پوشه دکمه دار 100 عددی کجاست؟

پوشه دکمه دار یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار مفید، ماندگار و پرکاربرد است. پوشه های دکمه دار بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا هم عمر بالایی دارند و  هم قیمت بسیار ارزان تری دارند. آن ها در نمایشگاه ها اغلب به همراه خودکار تبلیغاتی برای ارائه اقلام چاپی مانند کاتالوگ، بروشور و کارت ویزیت به بازدیدکنندگان و میهمانان استفاده می شوند. این پوشه ها کاربرد بالایی برای مدارس، شرکت ها، سازمان ها، موسسات آموزشی، دفاتر املاک و غیره دارند. پوشه های دکمه دار پلاستیکی قابل بازیافت هستند و عمر بالایی دارند. این پوشه ها در تعداد کم و با چاپ لوگو قابل سفارش هستند. پوشه های دکمه دار تبلیغاتی دارای تنوع رنگ و سایز بالایی برای همه سلیقه ها هستند.

مزایای استفاده از پوشه های دکمه دار چیست؟

  • استفاده از پوشه های دکمه دار در دفتر کاری، ذخیره فایل ها را راحت تر کرده و محیط را مرتب تر می کند.
  • پوشه های دکمه دار به دانش‌آموزان پرمشغله کمک می کنند تا اسناد و جزوات مهم را به مدرسه برگردانند.
  • پوشه های دکمه دار نشکن بوده و برای استفاده طولانی مدت بسیار عالی است.
  • پوشه های دکمه دار در برابر لکه مقاوم هستند.
  • آن ها برای محیط های کلاس درس، پزشکی و کسب و کار ایده آل هستند.
  • پوشه های دکمه دار روشن و به صورت رنگارنگ می باشند، بنابراین برای طبقه بندی رنگی ایده آل هستند.
  • پوشه های دکمه دار در محیط های مرطوب و یا زمانی که نیاز به استانداردهای بهداشتی برتر مانند کلینیک ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و غیره وجود دارد، نیز مفید هستند. پوشه های دکمه دار به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی هستند.

پوشه های دکمه دار چه کاربردی دارند؟

پوشه های دکمه دار چه کاربردی دارند؟

به طور کلی این پوشه ها اغلب برای نگهداری اسناد و مدارک مهم و نظم دادن به آن ها به کار می روند و برای افراد مختلف، کاربردهای مختلفی دارند. دانش آموزان و دانشجویان از این پوشه ها برای نگهداری جزوات و یا مدارک آموزشی خود استفاده می کنند. دفاتر املاک برای نگهداری و ارائه قراردادها به مشتریان از آن ها استفاده می کنند تا به نوعی ابزار تبلیغاتی آن ها نیز باشد. دفاتر اسناد رسمی نیز برای ارائه مدارک و اسناد مهم و قراردادها از این پوشه ها استفاده می کنند و به مشتریان خود می دهند. این پوشه ها همچنین در مراکز درمانی، موسسات آموزشی و فرهنگی، مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها و سازمان ها، آموزشگاه های علمی و هنری، بانک ها و موسسات مالی و غیره کاربرد دارند. کسب و کارها از این پوشه ها برای حفظ و ارائه مدارک و اسناد به کار برده و از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ماندگار و موثر که برند آن ها را تا چندین سال در معرض دید مشتریان قرار می دهند، استفاده می کنند.

چرا پوشه های دکمه دار مهم هستند؟

پوشه ها به شما کمک می کنند تا فایل های خود را مرتب و مجزا نگه دارید. پوشه های دکمه دار بدون چسب هستند و در مقابل آب، مقاومت نشان می دهند.

پوشه های دکمه دار برخلاف پوشه های کاغذی، محو و چروک نمی شوند. پوشه‌ های دکمه دار با بخش‌ هایی که به وضوح چاپ شده ‌اند، به همه کمک می ‌کنند که چه مدارکی باید در خانه باقی بمانند و چه مواردی باید به کلاس بازگردانده شوند، همچنین پوشه های دکمه دار برای سازماندهی دانش‌ آموزان ایده‌ آل هستند.

پوشه های دکمه دار پلاستیکی بسیار پرفروش بوده و از پلاستیک محکم و تقویت شده پلی پروپیلن ساخته شده اند که به گونه ای طراحی شده اند که در برابر سخت ترین روش ها مقاومت کنند. آن ها برخلاف پوشه‌ های کاغذی، در آب از هم نمی ‌پاشند یا چروک نمی‌ شوند، بنابراین شما هرگز نگران این نخواهید بود که دانش‌آموزان پوشه‌ های خود را بیرون بگذارند، یا در زیر باران به خانه بروند.

چرا پوشه های دکمه دار از نظر زیست محیطی آلاینده نیست؟

چرا پوشه های دکمه دار از نظر زیست محیطی آلاینده نیست؟

بازیافت پلی پروپیلن یک فرآیند آسان و چند مرحله ای با مزایایی مانند این است که می توان آن را چندین بار در طول عمر خود بازیافت کرد. بنابراین می توانید از آن به اشکال مختلف استفاده کنید و پس انداز مالی قابل توجهی داشته باشید. محصولات به دست آمده با کیفیت بالا بوده و 100% دوباره قابل بازیافت هستند. جدای از جنبه اقتصادی، بازیافت پلاستیک با تبدیل زباله به مواد خام قابل استفاده مجدد، باعث صرفه جویی در مواد خام می شود. یک تن پلی پروپیلن بازیافت شده تا 830 لیتر در روغن صرفه جویی می کند.

این خود پلاستیک نیست که آلودگی ایجاد می کند، بلکه عادات افراد بی ملاحظه ای است که اقلام پلاستیکی را در طبیعت پرتاب می کنند، اشیاء به اصطلاح یکبار مصرف مانند کیسه ها، بطری ها، فنجان ها، لفاف ها و سایر مواردی که برای استفاده یکبار طراحی شده اند. مسئله آلودگی بیشتر حول فایده و دوام کالا و همچنین عادات مصرف کننده می چرخد ​​تا ترکیب آن.

پوشه های دکمه دار یک ابزار یکبار مصرف یا کوتاه مدت ندارند. به طور کلی، ما از آن ها برای ذخیره اسناد استفاده می کنیم و شما می توانید به طور نامحدود از آن ها استفاده کنید. ما معمولا پوشه های دکمه دار زیبا را نگه می داریم.

پوشه های دکمه دار معمولا در محیط های حرفه ای و همچنین در خانه جای خود را پیدا می کنند. اگر کسی بخواهد آن را بیندازد، این کار را در سطل زباله انجام می دهد، نه در طبیعت، بنابراین پوشه وارد مسیر بازیافت می شود.

یک پوشه دکمه دار گرانتر از پوشه کاغذی است، بنابراین متفاوت استفاده می شود و هدر نمی رود. عموماً مشتریان ما از آن ها برای تحویل قراردادها، اسناد محضری، مواد آموزشی، دفترچه راهنمای تعمیر و نگهداری، اوراق پزشکی و یا برای فروش در موزه ها یا سایر مکان های توریستی به عنوان ارائه استفاده می کنند.

با این حال، کاغذ معادل ارزان ‌تر اغلب استفاده می ‌شود و به سرعت در سطل زباله فرو می ‌رود، زیرا به راحتی پاره می ‌شود یا به دلیل توزیع بی‌ رویه آن دور انداخته می شود. بنابراین پوشه های دکمه دار بدلیل عمر بالایی که دارند، زباله کمتری به نسبت پوشه های کاغذی ایجاد می کنند.

بهترین مرکز فروش و چاپ پوشه دکمه دار کجاست؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد.  شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید .

 

این محتوا تبلیغاتی بوده و توسط آگهی دهنده نگارش شده است. یو آپلود در قبال آن مسئولیتی ندارد.
1/5 - (4 امتیاز)

کوتاه کننده لینک
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.